eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa specjalistycznych zestawów płetwonurkowych w celu poszukiwania i podejmowania zatopionych przedmiotów zawierających odpady chemiczne lub biologiczne

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-04

Kraków: Dostawa specjalistycznych zestawów płetwonurkowych w celu poszukiwania i podejmowania zatopionych przedmiotów zawierających odpady chemiczne lub biologiczne
Numer ogłoszenia: 118089 - 2016; data zamieszczenia: 04.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie , ul. Mogilska 109, 31-571 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6154860, 6154862, faks 012 6154887; 6154219.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolska.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa specjalistycznych zestawów płetwonurkowych w celu poszukiwania i podejmowania zatopionych przedmiotów zawierających odpady chemiczne lub biologiczne.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych 10 kompletów specjalistycznych zestawów płetwonurkowych w celu poszukiwania i podejmowania zatopionych przedmiotów zawierających odpady chemiczne lub biologiczne. 2. Zamawiający podzielił zamówienie na 8 zadań zgodnie z opisem zawartym szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik Nr 2 do SIWZ). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - wszelkie wymagania zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do magazynu Zamawiającego w Krakowie, ul. Mogilska 109. Koszty transportu ponosi Wykonawca. 5. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na przedmiot zamówienia zgodnie z danymi zawartymi w załączniku nr 2 do SIWZ. 6. UWAGA! Niniejsze zamówienie objęte jest prawem opcji. Prawem opcji objęty jest przedmiot zamówienia określony w: 1) Zadaniu Nr I: a) Płetwy typu JET FINN 2 szt. objęte prawem opcji, b) Nóź nurkowy tytanowy na uprząż 5 szt. objętych prawem opcji, c) nóż-nożyce 5 szt. objętych prawem opcji, d) kompas nurkowy w obudowie polimerowej z gumkami 2 szt. objęte prawem opcji, e) Boje dekompresyjne + szpulka 10 szt. objęte prawem opcji, f) Tabliczka nurkowa do pisania pod wodą 10 szt. objętych prawem opcji, g) Maska nurkowa dwuszybowa 10 szt. objętych prawem opcji, h) Fajka do nurkowania 10 szt. objętych prawem opcji, i) Worek wypornościowy o wyporności 500 kg 2 szt. objęte prawem opcji, j) Worek wypornościowy o wyporności 1000 kg 2 szt. objęte prawem opcji, k) Zestaw tlenowy 1 kpl objęty prawem opcji, l) Rzutka ratownicza 10 szt. objęte prawem opcji 2) Zadaniu Nr II: a) Maska pełnotwarzową 2 szt. objęte prawem opcji, b) Kablolina czteroprzewodowa o dł. 50 m. 2 szt. objęte prawem opcji, 3) Zadaniu Nr III: Zestaw Nr 2 kombinezonów suchych nurkowych wraz z ocieplaczami oraz pierścieniami 2 kpl. objęte prawem opcji, 4) Zadaniu Nr IV: Zestaw automatów oddechowych 2 kpl objęte prawem opcji 5) Zadaniu Nr V Zestaw dwubutlowy powietrzny (twin) o pojemności 2X 12 połączony z mainfoldem + balast 2 kpl. objęte prawem opcji, 6) Zadaniu Nr VI komputer nurkowy Nr 2, 2 szt. objęte prawem opcji, 7) Zadaniu VII oświetlenie nurkowe (latarka + akumlator) 2 kpl. objęte prawem opcji. Oznacza to, iż Zamawiający udzielając zamówienia zakupi określoną w danym zadaniu ilość kpl./szt./par, asortymentu zaś pozostałe kpl./szt./par (określone w ust. 6) w zależności od dostępnych środków finansowych. O ewentualnym skorzystaniu z prawa opcji zostanie powiadomiony wybrany wykonawca przed zawarciem umowy. 7. Do każdego produktu Wykonawca musi dołączyć następujące dokumenty: 1) Dokument gwarancyjny 2) instrukcję użytkowania w języku polskim lub angielskim.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.41.22.40-3, 37.41.22.42-7, 37.41.22.70-2, 37.41.22.50-6, 37.41.22.20-7, 37.41.22.41-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.09.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia - załącznik Nr 1 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia - załącznik Nr 1 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia - załącznik Nr 1 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia - załącznik Nr 1 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia - załącznik Nr 1 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz Ofertowy - załącznik Nr 1 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian w treści Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy. Katalog zmian określa projekt umowy, stanowiący załącznik Nr 5 do SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://malopolska.swkz.policja.gov.pl/pl/zamowienia-publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie, ul. Mogilska 109, 31-571 Kraków, Wydział ds. Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych - pok. 101B.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.07.2016 godzina 13:00, miejsce: Wydział ds. Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych - pokój 101B ul. Mogilska 109, 31-571 Kraków.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać dokumentów potwierdzających, że oferowane produkty spełniają wymagania Zamawiającego, w tym, może żądać prezentacji oferowanych produktów w uzgodnionym terminie.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zestaw płetwonurka z wyposażeniem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Płetwy typu JET FINN (4 pary + opcja 2) 2. Płetwy techniczne [6 par] 3. Nóż nurkowy tytanowy [5 szt.+ opcja 5 szt.] na uprząż + nóż-nożyce[5 szt.+ opcja 5 szt.] Szczegółowy opis stanowi załącznik Nr 2 do SIWZ 4. Kompas nurkowy w obudowie polimerowej z gumkami [szt. 10 + opcja 2 szt.] 5. Boja dekompresyjna + szpulka [kpl. 10+ opcja10 szt.] 6. Tabliczka nurkowa do pisania pod wodą [szt. 10 + opcja 10 szt.] 7. Maska nurkowa [szt. 10 + opcja 10 szt.] 8. Fajka do nurkowania [szt. 10 + opcja 10 szt.]: 9. Worek wypornościowy (idrodyna) o wyporności 500 kg (2 szt. opcja) o wyporności 1000 kg (2 szt. opcja) 10. Zestaw tlenowy [1 kpl opcja ] 11. Rzutka ratownicza [10 szt. opcja] Szczegółowy opis stanowi załącznik Nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.41.22.40-3, 37.41.22.50-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Gwarancja - 2

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zestaw do komunikacji podwodnej wraz z maską pełnotwarzową.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Maska pełnotwarzowa [sztuk 4 + opcja 2 szt.]. 2. Stacja powierzchniowa/radio powierzchniowe [sztuk 1](bazowa) do komunikacji podwodnej przewodowej dla minimum 2 nurków oraz dla operatora, która może pracować w systemie duplex. 3. Kablolina czteroprzewodowa [sztuk: 2 dł. 100 m. + opcje 2 dł. 50 m] do komunikacji nurka roboczego z powierzchniową stacją bazową o wytrzymałości nie mniejszej niż 1125 kg (wytrzymałość kabla komunikacyjnego nie mniejsza niż 440 kg) o długości - 100 m (opcja 50 m) Szczegółowy opis stanowi załącznik Nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.41.22.40-3, 37.41.22.50-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Funkcjonalność - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zestaw obejmujący: kombinezony z ocieplaczami, pierścieniami i rękawicami.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Zestaw nr 1 kombinezonów suchych nurkowych + buty do suchego skafandra [kpl.: 4] 2. Zestaw nr 2 kombinezonów suchych nurkowych wraz z ocieplaczami oraz pierścieniami [kpl. : 6 + opcja 2] Szczegółowy opis stanowi załącznik Nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.41.22.42-7, 37.41.22.40-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Funkcjonalność - 10
    • 3. Parametry Techniczne - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zestaw automatów oddechowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Zestaw automatów oddechowych [ kpl. 8 + opcja 2 kpl.] 2. Zestaw automatów Side Mount [kpl.: 2] Szczegółowy opis stanowi załącznik Nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.41.22.41-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Gwarancja - 15

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zestaw dwubutlowy z systemem wypornościowym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Zestaw dwubutlowy powietrzny (twin) o pojemności 2 x 12 l połączony manifoldem + balast [kpl. 8 + opcja 2 kpl.] 2. Butla aluminiowa [ 4 kpl.] 3. System wypornościowy typu Skrzydło [kpl. 8] 4. Zestaw Side Mount [kpl. 2] Szczegółowy opis stanowi załącznik Nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.41.22.20-7, 37.41.22.40-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Funkcjonalność - 15

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zestaw obejmujący komputery nurkowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Komputer nurkowy 1 [4 szt.] 2. Komputer nurkowy 2 [szt. 6] Szczegółowy opis stanowi załącznik Nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.41.22.40-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Funkcjonalność - 15

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zestaw obejmujący oświetlenie nurkowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Oświetlenie nurkowe (latarka + akumulator) [kpl. 4 + 2 kpl.] 2. Latarka nurkowa z uchwytem Goodman [sztuk: 6] Szczegółowy opis stanowi załącznik Nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.41.22.40-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Parametry Techniczne - 15

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zestaw obejmujący kamizelki grzewcze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: Kamizelka grzewcza/termiczna [4 szt.] Szczegółowy opis stanowi załącznik Nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.41.22.40-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Funkcjonalność - 15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.