eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wysokie Mazowieckie › Usługa na przeglądy , konserwacje oraz naprawy sprzętu medycznego .

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-04

Wysokie Mazowieckie: Usługa na przeglądy , konserwacje oraz naprawy sprzętu medycznego .
Numer ogłoszenia: 118081 - 2016; data zamieszczenia: 04.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Ogólny w Wysokiem Mazowieckiem , ul. Szpitalna 5, 18-200 Wysokie Mazowieckie, woj. podlaskie, tel. 086 4775501, faks 086 2752047.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalwysmaz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa na przeglądy , konserwacje oraz naprawy sprzętu medycznego ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi przeglądów , konserwacji i napraw sprzętu medycznego dla potrzeb Szpitala Ogólnego w Wysokiem Mazowieckiem . Oferent przystępujący do przetargu może przystąpić do całości zamówienia lub do danego pakietu , zachowując numer ustalony przez Zamawiającego . Oferty cząstkowe będą odrzucone . 1. Zamawiający dopuszcza możliwośc składania ofert częściowych 2.Opis przedmiotu zamówienia , wielkość i zakres : Przedmiot zamówienia składa się z następujących pakietów : Pakiet nr 1 : Sprzęt różny Pakiet nr 2 : Aparaty RTG Pakiet nr 3 : Ultrasonografy Pakiet nr 4 : Holtery Pakiet nr 5 : Konsole , optyki , piły , wiertarki Pakiet nr 6 : Piły i wiertarki Pakiet nr 7 : Aparaty do badania słuchu Pakiet nr 8 : Stanowiska do resuscytacji Pakiet nr 9 : Duodenoskopy , gastroskopy , kolonoskopy Pakiet nr 10 : Duodenoskopy , kolonoskopy , gastroskopy , bronchofiberoskopy , wideobronchoskopy Pakiet nr 11 : Myjnie Pakiet nr 12 : Aparaty urodynamiczne Pakiet nr 13 : Analizatory Vitek 2 Pakiet nr 14 : Analizatory biochemiczne Pakiet nr 15 : Analizatory jonów Pakiet nr 16 : Aparaty nerkozastępcze Pakiet nr 17 : Pompy infuzyjne , systemy infuzyjne Pakiet nr 18 : Aparaty do znieczuleń Pakiet nr 19 : Aparaty do znieczuleń Pakiet nr 20 : Endoskopy Pakiet nr 21 : Napędy ortopedyczne Pakiet nr 22 : Sprzęt manualny Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności : -utrzymanie sprawności techniczno - eksploatacyjnej urządzeń objętych niniejszym zamówieniem -konserwację i zachowanie gotowości eksploatacyjnej opartej o zalecenia Zamawiającego -przeprowadzenie okresowych przeglądów i kontroli stanu technicznego sprzętu medycznego -prowadzenie paszportów technicznych sprzętu medycznego -prowadzenie kart naprawy urządzeń -sporządzanie notatek o stanie urządzeń w tym nie nadających się do naprawy -wydawanie orzeczeń o stanie technicznym aparatu 3.Częstotliwość przeglądów strony ustalają na czasookres wyszczególniony w Formularzu Cenowym . 4.Wykonawca zobowiązuje się do wykonania czynności przeglądowo - konserwacyjnych zgodnie z właściwościami danego sprzętu/aparatury , obowiązującymi instrukcjami , standardami , normą po pisemnym zgłoszeniu upoważnionego pracownika Zamawiającego . Konieczność przeprowadzenia napraw lub wymiany części zamiennych na nowe Wykonawca będzie uzgadniał z Zamawiającym , z podaniem przewidywanych kosztów w formie kalkulacji cenowej/kosztorysu . Wykonanie ich nastąpi po akceptacji kalkulacji cenowej / kosztorysu przez Dyrektora Zamawiającego . 5.Przedmiot zamówienia mogą wykonywać osoby posiadające kwalifikacje do konserwacji urządzeń medycznych , posiadające kwalifikacje do dozoru nad eksploatacją urządzeń przeszkolone w zakresie przeglądów urządzeń . 6.Czynności przeglądowo-konserwacyjne i naprawcze obejmują w szczególności : -określenie rodzaju uszkodzenia -ewentualną naprawę zużytych podzespołów lub ich wymianą po akceptacji Zamawiającego -wymianę materiałów eksploatacyjnych -sprawdzenie prawidłowości działania -sprawdzenie i czyszczenie elementów aparatury i urządzeń -sprawdzenie instalacji , kontrola sprawności zaworów -ustawianie (regulacja) wymaganych przez producenta parametrów legalizację -w przypadku urządzeń podlegających odbiorowi przez inspektorów UDT : przygotowanie urządzenia do odbioru , wykonanie czynności w związku z zaleceniami inspektorów UDT , uczestnictwo w odbiorach z udziałem inspektorów UDT . 7.Wykonawca w ramach realizacji niniejszego zamówienia zobowiązany będzie do wydawania orzeczeń technicznych dla sprzętu medycznego kwalifikowanego do kasacji na wniosek Zamawiającego . Przedmiot zamówienia składa się z Załącznika nr 1 stanowiącego integralną część SIWZ . Zamawiający wymaga dostarczenia na czas przeglądu lub naprawy sprzętu zastępczego tej samej jakości i klasy - dotyczy pakietu nr 3 , 5 , 9 , 10 , 13 , 14 , 15 , 16 , 17 , 18 , 19 , 21 ..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 22.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykonanie przez wykonawcę realizacji co najmniej 1 usługi w zakresie napraw , przeglądów lub konserwacji sprzętu medycznego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , wraz z podaniem ich wartości przedmiotu , dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane , oraz załączeniem dowodów , czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie .

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a)uprawnienia specjalistów wykonujących przedmiotowe usługi , jeżeli wynika to z obowiązujących przepisów adekwatnie do rodzaju świadczonych usług w ramach zaoferowanego pakietu przedmiotu zamówienia b)uprawnienia specjalistów przeszkolonych w zakresie urządzeń medycznych pod nadzorem Dozoru Technicznego (jeżeli dotyczy oferowanego zakresu usług) c)świadectwo kwalifikacji dla specjalistów przeszkolonych w zakresie wykonywanych napraw

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    G.1)Oświadczenie Wykonawcy , iż na czas naprawy oraz przeglądu udostępni Zamawiającemu sprzęt zastępczy tej samej jakości i klasy - załącznik nr 9 .

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1)Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - Załącznik nr 1 A.2)Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa Zamówień Publicznych - Załącznik nr 2 . A.3)Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 Prawa Zamówień Publicznych - Załącznik nr 3 . A.4)Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej z art. 26 ust. 2d Prawa Zamówień Publicznych - Załącznik nr 4 A.5)Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych. A.6)Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - Załącznik nr 5 . B. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust 1 Prawa zamówień publicznych wykonawca składa następujące dokumenty: B.1)Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert , a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy . C. W celu oceny spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1) do 3) ustawy Pzp, należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa Zamówień Publicznych - Załącznik nr 2 C.2)Wykaz wykonanych , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia wymagane jest wykonanie przez Wykonawcę realizacji co najmniej 1 usługi w zakresie napraw , przeglądów lub konserwacji sprzętu medycznego w okresie ostatnich 3-ech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich wartości przedmiotu , dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane , oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - załącznik nr 6 C.3)Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nie czynności , oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 7 C.4)Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia - załącznik nr 8 D. W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 4) ustawy Pzp, należy złożyć następujące dokumenty: Nie dotyczy E. Postanowienia dotyczące składania dokumentów przez Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej E.1)Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.B.1), C.1)składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. E.2)Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, wskazanych w pkt. E.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w pkt. E.1). E.3)W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. F. W przypadku, kiedy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum spółka cywilna), musi ona spełniać następujące warunki: F.1)Oferta winna być podpisana przez ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. F.2)Stosowne pełnomocnictwo upoważnienie wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców występujących wspólnie - należy załączyć do oferty. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. F.3)Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w VI dla każdego wykonawcy z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. G. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi, lub roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: G.1)Oświadczenie Wykonawcy , iż na czas naprawy oraz przeglądu udostępni Zamawiającemu sprzęt zastępczy tej samej jakości i klasy - załącznik nr 9 . H. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów H.1)Dokumenty w niniejszym postępowaniu mogą być składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. H.2)Oferta, wszystkie wymagane załączniki, składane dokumenty oraz oświadczenia podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy wymagają załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego. H.3)Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.. H.4)Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. H.5)W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w pkt. H.6), kopie dokumentów dotyczących każdego z tych podmiotów winny być poświadczane za zgodność z oryginałem przez te podmioty. H.6)Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w pkt. C i D polega na zasobach innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zobowiązany jest wykazać, że w stosunku do tych podmiotów brak jest podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia poprzez złożenie razem z ofertą dokumentów wymienionych w pkt. A.3) oraz pkt. od B.1) dotyczących każdego z tych podmiotów. H.7)Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w pkt. C i D polega na zasobach innych podmiotów w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów do oferty należy dołączyć dokumenty dotyczące: zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - okres gwarancji - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wynagrodzenie , o którym mowa w § 5 ust. 1 Zamawiający zastrzega sobie niezmienność cen przez okres trwania umowy . Ceny mogą ulec zmianie w przypadku zmiany stawki VAT z dniem wejścia w życie odpowiedniego aktu prawnego zmieniającego stawkę VAT .

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalwysmaz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Ogólny ul. Szpitalna 5 18 - 200 Wysokie Mazowieckie , pokój 110 lub za zaliczeniem pocztowym - cena 100 zł..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.07.2016 godzina 10:00, miejsce: Szpital Ogólny ul. Szpitalna 5 18 - 200 Wysokie Mazowieckie , pokój 102.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt różny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparaty Rtg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ultrasonografy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Holtery.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konsole , optyki , piły , wiertarki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Piły i wiertarki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparaty do badania słuchu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stanowisko do resuscytacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Duodenoskopy , gastroskopy , kolonoskopy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Duodenoskopy , kolonoskopy , gastroskopy , bronchofiberoskopy , videobronchoskopy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Myjnie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparaty urodynamiczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet nr 13.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Analizatory Vitek 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet nr 14.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Analizatory biochemiczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet nr 15.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Analizatory jonów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet nr 16.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparaty nerkozastępcze.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet nr 17.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pompy infuzyjne , systemy infuzyjne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet nr 18.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparaty do znieczuleń.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pakiet nr 19.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparaty do znieczuleń.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Pakiet nr 20.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Endoskopy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Pakiet nr 21.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Napędy ortopedyczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Pakiet nr 22.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzet manualny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. okres gwarancji - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.