eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rogowo › Budowa oświetlenia słonecznego na terenie Gminy Rogowo

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-08-07

Rogowo: Budowa oświetlenia słonecznego na terenie Gminy Rogowo
Numer ogłoszenia: 118067 - 2015; data zamieszczenia: 07.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 92109 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rogowo, ul. Kościelna 8, 88-420 Rogowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3024053, faks 52 3024275.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa oświetlenia słonecznego na terenie Gminy Rogowo.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Na przedmiot zamówienia składa się wykonanie robót budowlanych polegających montażu i stawianiu lamp solarnych LED w ilości 13 sztuk na terenie Gminy Rogowo. 1)Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, montaż na fundamencie żelbetowym prefabrykowanym wkopanym do gruntu w miejscach wskazanych przez Zamawiającego na terenie Gminy Rogowo, 13 lamp solarnych LED (drogowych) w szczególności zakres robót obejmuje: a)montaż fundamentów prefabrykowanych; b)montaż słupów oświetleniowych stalowych stożkowych prostych ocynkowanych ogniowo o wysokości 6,0 mb, każdy wyposażony w sterownik z funkcją czujnika zmierzchowego (zabezpieczone przed kradzieżą); c)montaż opraw oświetleniowych wykonanych z aluminium, malowanych proszkowo o mocy opraw ledowych 30 W/ed, napięcie pracy DC 12/24V i wysięgników. Zamawiający dopuszcza zastosowanie oprawy LED wyposażonej w nowej generacji diody CREE, PHILIPS lub OSRAM o mocy jednostkowej 1,0 W; d) montaż zestawów sterowniczych i akumulatorów żelowych o pojemności jednego akumulatora żelowego minimum 120 Ah in. Zamawiający dopuszcza, aby zamontowane lampy miały dwa akumulatory żelowe o pojemności łącznej min. 120 Ah in (zabezpieczone przed kradzieżą); e)montaż konstrukcji wsporczych; f) montaż modułu fotowoltaicznego o mocy minimum 240 Wp. Zamawiający dopuszcza montaż dwóch paneli fotowoltaicznych na lampie, lecz ich łączna moc winna wynosić minimum 240 Wp. Moc szczytowa modułu 245Wp, napięcie zasilania 30.29 V max. W związku z powyższym Zamawiający wymaga przedstawienia kart katalogowych modułów fotowoltaicznych w celu potwierdzenia iż nie jest to moduł o gorszych parametrach jak jest wymagał Zamawiający; g)wykonanie uziemienia powierzchniowo-prętowego. Do oświetlenia drogowego, stosować źródła światła i oprawy oświetleniowe spełniające wymagania PN-EN- 60598-2-3:2002 oraz PN-EN 600061-1:2001. Oprawy winny charakteryzować się szerokim rozsyłem światła oraz winny posiadać korpus, wykonany z materiałów nierdzewnych. Obudowa oprawy zamknięta o wysokim stopniu zabezpieczenia przed wpływami zewnętrznymi komory lampowej IP-65 i klasą ochronności. 2)Rozmieszczenie i ilości lamp solarnych LED dla każdej miejscowości: a) Rogowo; - ul. Spokojna, działka Nr 606/2 - 3 sztuki, - ul. Polna (nowe wybudowania), działka Nr 609/4 - 2 sztuki - ul. Gnieźnieńska przy przejściu dla pieszych w kierunku osiedla Wiktorowo, działka Nr 1235 - 1 sztuka, b) Złotniki przy drodze powiatowej, działka Nr 17 - 2 sztuki, c) Grochowiska Szlacheckie w tym: - przy fermie, działka Nr 4/8 - 1 sztuka, - Ustroń, działka Nr 30/3 - 1 sztuka, d) Recz przy drodze powiatowej, działka Nr - 1 sztuka, e)Wiewiórczyn przy drodze gminnej w kierunku m. Kaczkowo, działka Nr 8 i 18 - 2 sztuki. W STWiORB jest zapis dotyczący, że w Grochowiskach Szl. są do montażu 2 punkty tj. przy świetlicy wiejskiej i Ustroniu. Winno być 2 punkty zlokalizowane: przy fermie - 1 sztuka oraz Ustroń 1 sztuka. 3) Geodezyjne wytyczenie i inwentaryzacja poszczególnych punktów wykonana w trzech egzemplarzach: 4)Wymagania dotyczące robót: a)wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, p.poż., ochrony zdrowia i środowiska oraz zgodnie z poleceniami inspektora nadzoru; b)roboty należy prowadzić zgodnie ze Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wymogami niniejszej SIWZ; c)Wykonawca realizuje zadanie zgodnie z przedmiarem robót, obowiązującymi warunkami technicznymi, normami państwowymi i branżowymi, przepisami prawa budowlanego oraz zaleceniami inspektora nadzoru lub Zamawiającego w porozumieniu z inspektorem nadzoru. 5) Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również: a)do formularza ofertowego załączyć kosztorys ofertowy sporządzony metodą szczegółową; b)oznakowanie miejsca wykonywania robót zgodnie z obowiązującymi przepisami; c)odpowiedzialność za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia; d)wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia; e)organizacja placu budowy oraz jego zabezpieczenie przed dostępem osób trzecich; f)pokrycie kosztów zużycia energii elektrycznej i wody; g)po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym; h)po wykonaniu przez Wykonawcę robót przewidzianych niniejszą SIWZ Zamawiający dokona ich odbioru. Celem odbioru jest sprawdzenie należytego wykonania tych robót tzn. zgodnie z Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przy uwzględnieniu wszystkich pozycji wynikających z przedmiaru robót; i)przed przystąpieniem do końcowego odbioru robót Wykonawca przedstawia Zamawiającemu kosztorys szczegółowy powykonawczy oraz inwentaryzację powykonawczą; j)spełnienie innych wymagań określonych we wzorze umowy oraz wynikających z obowiązujących przepisów prawa. 6)Możliwość zatrudnienia podwykonawców: a)Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę wykonanie części zamówienia podwykonawcom; w takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresu), której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz dalszym podwykonawcom; b)Zamawiający może zgodnie z art. 6471 k.c. wnieść sprzeciw lub zastrzeżenia do umowy zawartej pomiędzy Wykonawcą a podwykonawcą. 7)Zamawiający wymaga, że: a)Wykonawca udzieli min. 60 miesięcznej gwarancji liczonej od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokółu odbioru końcowego zadania; b)Wykonawca zapewni nieodpłatny (na koszt Wykonawcy) serwis gwarancyjny, w tym co najmniej raz w roku konserwację zamontowanych lamp solarnych przez cały okres obowiązywania gwarancji c)na odbiór końcowy przedmiotu zamówienia Wykonawca przedłoży: - atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności i aprobaty techniczne na wbudowane materiały, - protokołów badań, - kosztorys powykonawczy sporządzony metodą szczegółową, - inwentaryzację powykonawczą - 3 egz. 8)Zamawiający nie zapewnia zaplecza socjalno - technicznego oraz innych mediów potrzebnych do realizacji zamówienia i nie ponosi odpowiedzialności za mienie zgromadzone na placu budowy. 9)Zamawiający posiada uzgodnienie lokalizacji lamp przy drogach powiatowych z Zarządem Powiatu w Żninie z siedzibą w Podgórzynie Do każdej nazwy firmy, przykładowych znaków towarowych, typów urządzeń, które zostały wymienione w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót dodaje się lub równoważne. Za równoważne rozumie się materiały lub urządzenia o parametrach nie gorszych niż wyszczególnione w SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FreeVolt Spółka z o.o., ul. Wł. Paciorkiewicza 3, 85-067 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 52452,21 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 64516,22

  • Oferta z najniższą ceną: 61881,30 / Oferta z najwyższą ceną: 205709,30

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.