eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Wycena nieruchomości w 2008 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-16

Bytom: Wycena nieruchomości w 2008 r.
Numer ogłoszenia: 11805 - 2008; data zamieszczenia: 16.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bytom reprezentowana przez Prezydenta Miasta, ul. Parkowa 2, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 2836301, fax 032 2836344.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.bytom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wycena nieruchomości w 2008 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wycena nieruchomości stanowiących mienie Skarbu Państwa, gminy, powiatu oraz innych osób prawnych i osób fizycznych, a także jednostek organizacyjnych nie posiadających osobowości prawnej w następującym zakresie: A.Nieruchomości gruntowe przeznaczone do zabudowy, składające się z jednej lub kilku działek: o łącznej powierzchni do 1.000 m2, o łącznej powierzchni od 1.000 do 5.000 m2, o łącznej powierzchni powyżej 5.000 m2. B.Nieruchomości zabudowane, niezależnie od liczby zabudowań i powierzchni działki (budynek/budynki wraz z wartością gruntu): o łącznej kubaturze do 1.000 m3, o łącznej kubaturze powyżej 1.000 m3. C.Nieruchomości lokalowe (wraz z pomieszczeniami przynależnymi oraz z wartością ułamkowej części gruntu): mieszkalne, użytkowe. D.Garaże ·garaże wraz z wartością gruntu, ·wartość 1m2 gruntu pod garażem. E.Aktualizacja opłat z tytułu użytkowania wieczystego gruntu. F.Wycena nieruchomości - dla potrzeb ustalania opłat adiacenckich (przed wybudowaniem urządzeń infrastruktury technicznej lub dokonaniem podziału geodezyjnego jak i po jego przeprowadzeniu i wybudowaniu infrastruktury) i renty planistycznej określającej wzrost lub spadek wartości nieruchomości, o której mowa w art. 36 i art. 37 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2003r. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.) G.Wycena nieruchomości dla potrzeb zwrotu nieruchomości według stanu na dzień wywłaszczenia i na dzień zwrotu H.Wycena ograniczonych praw rzeczowych. I.Ustalenie wynagrodzenia za składnik budowlany w związku z wygaśnięciem prawa użytkowania wieczystego. Wycena nieruchomości oraz operat szacunkowy powinny być sporządzone zgodnie z treścią ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity z 2004r. Dz.U. Nr 261, poz. 2603 z późn. zm.) i Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. z 2004 r., Nr 207, poz. 2109 z późn. zm.). Operat szacunkowy powinien być sporządzony w 2 egzemplarzach. Oprócz wymogów zawartych w w/w rozporządzeniu operat winien zawierać następujące informacje: szczegółowy opis nieruchomości (sporządzony bezwzględnie na podstawie dokonanej wizji w terenie) uwzględniający: - dla działki gruntowej, m.in. położenie, powierzchnię, kształt, rodzaj i stan powierzchni terenu, zieleń, ogrodzenia, infrastruktura techniczna, inne obiekty znajdujące się na działce oraz jej skomunikowanie; - dla budynku, m.in. położenie, wiek, rok budowy, liczba kondygnacji, wysokość, rodzaj konstrukcji (strop, dach, ściany), stan techniczny, rodzaj instalacji, wyposażenie, powierzchnię użytkową (budynku, lokali mieszkalnych, lokali użytkowych, piwnic, strychu itp.); - dla lokalu mieszkalnego, m.in. położenie w budynku, powierzchnia pomieszczeń, rodzaj instalacji, rodzaj ogrzewania; oraz następujące załącznik: a)wycena nieruchomości niezabudowanej: -sprzedawanej w trybie bezprzetargowym: mapa terenu, -sprzedawanej w trybie przetargu: mapa terenu i zdjęcia nieruchomości, b)wycena nieruchomości zabudowanej: -sprzedawanej w trybie bezprzetargowym: mapa terenu i zdjęcia nieruchomości, -sprzedawanej w trybie przetargu: mapa terenu, zdjęcia budynku (wew. i zew.) oraz zdjęcia części zabytkowych budynku, -celem ustanowienia trwałego zarządu: mapa terenu, zdjęcia budynku (wew. i zew.) oraz protokół z oględzin stanu technicznego nieruchomości podpisany przez przedstawiciela jednostki organizacyjnej, c)wycena nieruchomości lokalowych: -mieszkalnych w trybie bezprzetargowym: rzut mieszkania -mieszkalnych w trybie przetargu: rzut mieszkania, zdjęcia lokalu mieszkalnego oraz zdjęcia części zabytkowych lokalu mieszkalnego, -użytkowych w trybie bezprzetargowym: rzut lokalu, zdjęcia lokalu użytkowego oraz protokół z wizji w lokalu podpisany przez najemcę lokalu, -użytkowych w trybie przetargu: rzut lokalu, zdjęcia lokalu użytkowego, d)wycena garaży: -celem sprzedaży w trybie bezprzetargowym: mapa terenu, -celem sprzedaży w trybie przetargu: mapa terenu, zdjęcia garażu (wew. i zew.), e)wycena nieruchomości celem aktualizacja opłat z tytułu użytkowania wieczystego gruntu: mapa terenu, protokół z wizji w terenie, informacja o przeznaczeniu w planie zagospodarowania przestrzennego oraz informacja o faktycznym zagospodarowaniu nieruchomości, f)wycena nieruchomości dla potrzeb ustalenia: -opłaty adiacenckiej: mapa terenu, protokół z wizji w terenie podpisany wraz ze stroną postępowania, zdjęcia nieruchomości oraz decyzja o podziale nieruchomości, -renty planistycznej: mapa terenu, protokół z wizji w terenie podpisany wraz ze stroną postępowania, zdjęcia nieruchomości oraz informację o przeznaczeniu w planie zagospodarowania przestrzennego, g)wycena nieruchomości dla potrzeb zwrotu nieruchomości: mapa terenu, zdjęcia nieruchomości i protokół z wizji, h)wycena ograniczonych praw rzeczowych: mapa terenu, i)Ustalenie wynagrodzenia za składnik budowlany w związku z wygaśnięciem prawa użytkowania wieczystego: zdjęcia nieruchomości Rzuty lokali, mapy i decyzję o podziale nieruchomości w przypadku wyceny nieruchomości dla potrzeb ustalenia opłaty adiacenckiej będzie dostarczał Zamawiający. Do operatu należy załączyć wyciąg z operatu., zgodnie z art. 158 ustawy o gospodarce nieruchomościami, 2.Szczegółowe warunki realizacji niniejszego zamówienia określają postanowienia umowne (załącznik nr 3 do specyfikacji ).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości Kod CPV wg słownika 2008: 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia winien wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 6000,00 zł. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 z późn. zm.), zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na poniższy rachunek bankowy: Urząd Miejski w Bytomiu GETIN Bank S.A. Oddział w Bytomiu 49 1560 1049 0000 9030 0005 1567 z umieszczeniem na dowodzie adnotacji: Wadium dot. przetargu nieograniczonego na wycenę nieruchomości w 2008r. UWAGA: W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na w/w rachunek bankowy Zamawiającego. Wadium w pozostałych formach należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Bytomiu ul. Parkowa 2, Wydział Zamówień Publicznych i Przetargów, pokój nr 301. 3.Zamawiający zwraca wadium wykonawcom w przypadkach określonych w art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i na warunkach określanych w art. 46 ust. 2, 3 i 4 cytowanej wyżej ustawy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. UWAGA: Wadium winno zabezpieczać cały okres związania ofertą (30 dni), za początek którego uważa się dzień, w którym upłynął termin składania ofert..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655), tj. że: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na postawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Warunki szczegółowe stawiane przystępującym do przetargu. Wykonawca przystępujący do przetargu winien spełnić następujące wymagania: 1)Wykonawca winien wykazać, iż w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje prace polegające na wycenie nieruchomości, obejmujących: a)Nieruchomości gruntowe przeznaczone do zabudowy składające się z jednej lub kilku działek. b)Nieruchomości zabudowane, niezależnie od liczby zabudowań i powierzchni działki (budynek wraz z wartości gruntu). c)Nieruchomości lokalowe (wraz z pomieszczeniami przynależnymi oraz z wartością ułamkowej części gruntu). o wartości co najmniej 80 000,- zł (brutto) łącznie, oraz przedstawić dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie .Wyżej wymienione prace mogły-mogą być wykonane-wykonywane na podstawie odrębnych umów przy czym ich łączna wartość nie może być niższa od wyżej wymienionej kwoty. 2)Wykonawca winien wykazać, iż co najmniej 2 osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia posiadają uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości nadane w trybie ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (jt. Dz. U. z 2004 r nr 261, poz. 2603 z późn. zm.) oraz aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z wykonywaniem wyżej wymienionych czynności zgodnie z przepisami wyżej wymienionej ustawy. 3.Zamawiający oceni spełnienie w/w warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty wg formuły spełnia- nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.oświadczenie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1, 2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych ; 2.oświadczenie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych; 3.aktualny - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; 4.aktualne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 5.aktualne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 6.dokumenty stwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, a jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ; 7.wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.bytom.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski - Wydział Zamówień Publicznych i Przetargów 41-902 Bytom, ul.Parkowa 2 pokój 301.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.01.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Bytomiu Wydział Organizacyjny Kancelaria Urzędu pok. nr 243 ul. Parkowa 2 41-902 Bytom.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.