eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa 20 komputerów przenośnych typu notebook, 3 projektorów multimedialnych wraz z ekranami oraz 2 drukarek laserowych dla Polskiego Instytutu Dyplomacji im. Ignacego Jana Paderewskiego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-25

Warszawa: Dostawa 20 komputerów przenośnych typu notebook, 3 projektorów multimedialnych wraz z ekranami oraz 2 drukarek laserowych dla Polskiego Instytutu Dyplomacji im. Ignacego Jana Paderewskiego.
Numer ogłoszenia: 118034 - 2013; data zamieszczenia: 25.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Polski Instytut Dyplomacji im. Ignacego Jana Paderewskiego , ul. Tyniecka 15/17, 02-630 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 523 79 85, faks 22 523 86 00.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pid.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 20 komputerów przenośnych typu notebook, 3 projektorów multimedialnych wraz z ekranami oraz 2 drukarek laserowych dla Polskiego Instytutu Dyplomacji im. Ignacego Jana Paderewskiego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 20 fabrycznie nowych, niefabrykowanych, nieregenerowanych, jednolitych w konfiguracji, komputerów przenośnych typu notebook, 3 projektorów multimedialnych wraz z ekranami oraz 2 drukarek laserowych. Przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie wymogi dotyczące bezpieczeństwa oraz zużycia energii określone w obowiązującym prawie polskim. Cena każdego z komputerów przenośnych musi być taka sama. Dokładny opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 4 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 38.65.21.00 - Projektory 30.23.21.00 - Drukarki i plotery 38.65.34.00 - Ekrany projekcyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 35.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wnoszenia przez Wykonawców uczestniczących w postępowaniu wadium - 1500 zł (jeden tysiąc pięćset złotych). Wadium może być wniesione w pieniądzu, na rachunek bankowy Zamawiającego: Polski Instytut Dyplomacji im. Ignacego Jana Paderewskiego Nr rachunku bankowego: 54 1010 1010 0011 6613 9120 0000 lub zgodnie z art. 45 PZP - w formie: - poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancji bankowych; - gwarancji ubezpieczeniowych; - poręczeń udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. Zm. 4).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z art. 22 ust. 1 Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej jedno zamówienie - dostawę komputerów przenośnych typu notebook na łączną kwotę minimum 70 000,00 PLN brutto - w ramach jednego zamówienia (umowy).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z art. 22 ust. 1 Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z art. 22 ust. 1 Pzp

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z art. 22 ust. 1 Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) charakterystyka proponowanego sprzętu - potwierdzenie wymagań technicznych Zamawiającego - na podstawie zał. nr 5 do SIWZ. 2) Dokument potwierdzający, że oferowane modele komputerów oraz drukarek posiadają certyfikat producenta systemu operacyjnego, potwierdzający poprawną współpracę z oferowanym systemem operacyjnym (dokument załączyć do oferty, dopuszcza się wydruk ze strony internetowej) 3) Deklaracja zgodności CE dotycząca oferowanego komputera i drukarki(załączyć do oferty) 4) Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 27 marca 2007r (Dz.U. nr 69, poz. 457 z 2007r.) lub z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki dotyczący oferowanego komputera i drukarki(załączyć do oferty dokument potwierdzający spełnianie wymogu), 5) Certyfikat EnergyStar 5.0 -(załączyć do oferty, dopuszcza się wydruk ze strony internetowej www.energystar.gov lub www.eu-energystar.org)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany zawartej umowy będą wymagały formy pisemnej, pod rygorem nieważności. Zmiany umowy mogą dotyczyć: 1) terminu realizacji zamówienia, 2) warunków płatności, 3) zmiany wynagrodzenia, 4) wymiany sprzętu stanowiącego przedmiot umowy na inny, spełniający wszelkie wymagania opisu przedmiotu zamówienia. 2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 pkt 1-3 mogą nastąpić jedynie w uzasadnionych przypadkach: 1) w przypadku wystąpienia (siły wyższej) tj. katastrofa naturalna, strajk, pożar, eksplozja, wojna, atak terrorystyczny, albo 2) gdy zaistniały istotne okoliczności, których nie można było przewidzieć przy zawarciu umowy, albo 3) w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT, albo 4) gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego. 4. Zmiany do umowy następują na pisemny wniosek jednej ze stron wraz z uzasadnieniem konieczności wprowadzenia tych zmian.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pid.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Polski Instytut Dyplomacji im. Ignacego Jana Paderewskiego, ul. Tyniecka 15/17, 02-630 Warszawa, pok 126..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2013 godzina 10:00, miejsce: ul. Tyniecka 15/17, 02-630 Warszawa, pok 126.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.