eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Roboty remontowo-budowlane związane z osuszaniem budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Tarnowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-23

Tarnów: Roboty remontowo-budowlane związane z osuszaniem budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Tarnowie
Numer ogłoszenia: 118006 - 2009; data zamieszczenia: 23.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie , pl. J. Bema 3, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6882300, faks 014 6882301.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.tarnow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowo-budowlane związane z osuszaniem budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Tarnowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Tarnowie: 1) robót związanych z osuszaniem i izolacją ścian piwnic i parteru, 2) stolarki okiennej, 3) tynków i malowania, 4) schodów zewnętrznych. Sposób wykonania ww. robót budowlanych określono szczegółowo w: - dokumentacji projektowej- załącznik nr 1 do SIWZ, - przedmiarze robót- załącznik nr 2 do SIWZ, - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych- załącznik nr 3 do SIWZ. - projekcie czasowej organizacji ruchu- załącznik nr 4 do SIWZ. Przedmiot zamówienia należy wykonać z materiałów określonych w dokumentacji projektowej. Ilekroć przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy - lub równoważne. Zamawiający dopuszcza składanie ofert z zastosowaniem innych materiałów o nie gorszych parametrach od zaprojektowanych i jakości potwierdzonej certyfikatem. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że materiał jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. Roboty wykonane będą z materiałów Wykonawcy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł w terminie wyznaczonym do składania ofert. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem techniczny i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 ). 2. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. Niespełnienie jakiegokolwiek z warunków wymienionych w ust. 1 skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. 3.Pozostałe warunki: 1) udzielenie gwarancji na okres minimum 3 lata oraz zobowiązanie do usunięcia wszelkich wad powstałych z winy Wykonawcy w okresie 3 lat od daty podpisania protokołu odbioru robót. 2) zabezpieczenie placu budowy w okresie wykonywanych robót w sposób określony w dokumentacji..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 5 do SIWZ. 2) Wykaz wykonanych robót budowlanych związanych z osuszaniem budynków w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, - w tym okresie, o wartości minimum 400 000,00 zł, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (np. referencji, opinii zamawiających na rzecz których zamówienia zostały zrealizowane) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wymagane jest wykonanie minimum dwóch zamówień. - załącznik nr 6 do SIWZ. 3) Dokument potwierdzający, że co najmniej 1 osoba posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej łącznie z aktualnym wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 4) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, potwierdzającą, że Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową minimum na kwotę 500 000,00zł. Ww. dokument nie może być wystawiony wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności minimum na kwotę 1 000 000,00 zł. 6) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7) Oprócz ww. dokumentów oferta musi zawierać: - Wypełniony formularz ofertowy- załącznik nr 7 do SIWZ. - Podpisany projekt umowy - załącznik nr 8 do SIWZ. - Oświadczenie dotyczące powierzenia części zamówienia podwykonawcom - załącznik nr 9 do SIWZ. - Oświadczenie, że materiały jakie będą użyte do wykonania zamówienia są dopuszczone do obrotu i stosowania, tzn. będą posiadały certyfikaty na znak bezpieczeństwa bądź aprobaty techniczne oraz świadectwa jakości - załącznik nr 10 do SIWZ. - Dowód wniesienia wadium. - Pełnomocnictwo do reprezentacji Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne, jeżeli oferta składana jest przez pełnomocnika. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonania których pełnomocnik jest upoważniony. Wymagane dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego pełnomocnika..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin wykonania zamówienia - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.up.tarnow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie pl. gen. J. Bema 3 33-100 Tarnów, pok. 201.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.05.2009 godzina 13:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie pl. gen. J. Bema 3 33-100 Tarnów, pok. 214 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.