eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konarzyny › Budowa miejsc rekreacji na terenie Gminy Konarzyny

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-07

Konarzyny: Budowa miejsc rekreacji na terenie Gminy Konarzyny
Numer ogłoszenia: 117984 - 2014; data zamieszczenia: 07.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 71228 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Konarzyny, ul. Szkolna 7, 89-607 Konarzyny, woj. pomorskie, tel. 059 8331011, 8331008, faks 059 8331011.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa miejsc rekreacji na terenie Gminy Konarzyny.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn.: Budowa miejsc rekreacji na terenie Gminy Konarzyny. 2.Niniejsze zamówienie obejmuje stworzenie miejsc rekreacji, wypoczynku i spędzania wolnego czasu poprzez budowę urządzeń sportowych i zabawowych. W ramach zamówienia należy wykonać: a) siłownię zewnętrzną w Konarzynach obejmującą m.in.: urządzenie : ławka + pylon + prostownik pleców, urządzenie : twister/wahadło, urządzenie : wyciąg górny + pylon + wyciskanie siedząc, urządzenie : orbitrek, urządzenie : biegacz, urządzenie : prasa nożna + pylon + wioślarz, stół do tenisa stołowego, grę piłkarzyki stoliki metalowe 4- os. z siedziskami drewnianymi 2 kpl. nawierzchnię amortyzującą upadki w strefach bezpieczeństwa urządzeń o pow. 37,00 m2, ułożenie kostki betonowej I o pow. 42,40 m2, ułożenie kostki betonowej II o pow. 146,43 m2. demontaż i wykonanie ogrodzenia 19mb nasadzenie roślin kosze metalowe na śmieci 2 szt. Montaż kamery + anteny kierunkowej zewnętrznej (charakterystyka kamery - nie mniej niż 1,3 megapikselowa stacjonarna kamera IP do użytku zewnętrznego, wyposażona w funkcję dzień/noc z mechanicznie usuwalnym filtrem IR i doświetleniem IR umożliwającycm zastosowanie kamery do 24-godzinnego nadzoru nawet przy słabych warunkach oświetleniowych, 1,3 megapikselowy przetwornik CMOS) b)siłownię zewnętrzną w Żychcach obejmującą m.in: urządzenie : biegacz, urządzenie : twister/wahadło, urządzenie : wyciąg górny + pylon + wyciskanie siedząc, stół do tenisa stołowego, grę piłkarzyki stoliki metalowe 4-os. z siedziskami drewnianymi 2 kpl. nawierzchnię amortyzujących upadki w strefach bezpieczeństwa urządzeń o pow. 18,75 m2, ułożenie kostki betonowej (płyta ażurowa) o pow. 51,25 m2, ułożenie kostki betonowej o pow. 100,50 m2. montaż donic betonowych 12,5 mb tablica informacyjna wykonanie trawników 60,45m2 c)W cenie oferty należy uwzględnić koszt corocznych przeglądów okresowych w czasie trwania gwarancji, tj. przeglądy w pierwszej połowie roku 2015, 2016 i 2017. 3.Szczegółowy zakres prac zawarty jest w dokumentacji projektowej, opracowanej na zlecenie Zamawiającego, stanowiącej integralną część niniejszej SIWZ (przedmiar stanowi tylko materiał pomocniczy).4.Wspólny słownik zamówień: 45212172-2 Roboty budowlane w zakresie ośrodków rekreacyjnych 45212221-1 Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych 45233140-2 Roboty drogowe 5.Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia w wymiarze 3 lat, licząc od dnia ich odbioru.6.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz ofert częściowych.7.Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających. 8.Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.9. Wymagania stawiane Wykonawcy: Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 10.Występujące w opracowaniach nazwy, typy i pochodzenie produktów nie są dla Wykonawców wiążące. Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i art. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zm. ) a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. 11.Wykonawcy zobowiązani są użyć do wykonania zamówienia urządzeń i materiałów odpowiadających wymaganiom Polskiej Normy przenoszących normy europejskie lub normy innych państw członkowskich europejskiego Obszaru Gospodarczego, przenoszących te normy. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub normy inny państw członkowskich EOG, należy uwzględnić normy zgodnie z art. 30 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz innym określonym w specyfikacji technicznej i dokumentacji projektowej. 12.Zamawiający nie uzna za urządzenie równoważne żadnych urządzeń prototypowych. 13.Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość zastosowanych materiałów, maszyn i urządzeń, za montaż i uruchomienie, za ich zgodność z dokumentacją projektową, z wymaganiami specyfikacji technicznych oraz programem zapewnienia jakości. 14.Zamawiający dopuszcza przyjęcie rozwiązań równoważnych opisywanym, przy czym ich jakość nie może być gorsza od jakości opisanego przedmiotu zamówienia. Oferta równoważna to taka, która przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Nie jest to jednak oferta identyczna ze wskazanym przedmiotem zamówienia.15.Roboty oraz zastosowane materiały, maszyny, urządzenia i wyposażenie muszą gwarantować: minimum 3 letni okres gwarancji jakości, dostępność części zamiennych do zainstalowanych maszyn i urządzeń.16Wykonawca stosując rozwiązania równoważne jest w pełni odpowiedzialny za taki dobór maszyn, urządzeń, sprzętu, armatury i innych, by uzyskać wymagane parametry technologiczne.17.Wskazane jest, by Wykonawca stosując rozwiązania równoważne stosował maszyny i urządzenia podobnego typu i tego samego producenta (tam gdzie jest to możliwe), tak by Zamawiający w trakcie eksploatacji mógł korzystać z maksymalnie kilku podmiotów serwisujących i naprawczych.18.Maszyny, urządzenia i wyposażenie oraz inne wyroby, muszą być z asortymentu bieżąco produkowanego i odpowiadać normom i przepisom. Zastosowane materiały, urządzenia i wyposażenie muszą posiadać wymagane przepisami certyfikaty wydane przez akredytowana jednostkę, stosowne atesty, aprobaty, znaki bezpieczeństwa .O ile producent przewidział podział na klasy lub gatunki jakości, maszyny, urządzenia i wyposażenie muszą być w najwyższej (najlepszej) klasie lub gatunku. Maszyny i urządzenia muszą posiadać Karty Techniczne i instrukcje napisane w języku polskim.19.Podczas realizacji robót wymagane jest przestrzeganie przez Wykonawcę przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zabezpieczenie przed dostępem osób postronnych terenu budowy oraz przechowywanych materiałów budowlanych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.21.72 - Roboty budowlane w zakresie ośrodków rekreacyjnych 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych 45.23.21.40 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt realizowany w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznawania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego PROW na lata 2007-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe MEVIUS Mateusz Cichowski, Majdan Brzezicki 42, 21-050 Piaski, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 150887,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 160336,55

  • Oferta z najniższą ceną: 160336,55 / Oferta z najwyższą ceną: 194837,80

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.