eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Zakup sprzętu multimedialnego na potrzeby projektówLekcja nieograniczonych możliwości oraz Wdrażanie programu opieki dziennej nad dziećmi do lat 3 na terenie Miasta Rybnik.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-07

Rybnik: Zakup sprzętu multimedialnego na potrzeby projektów: Lekcja nieograniczonych możliwości oraz Wdrażanie programu opieki dziennej nad dziećmi do lat 3 na terenie Miasta Rybnik.
Numer ogłoszenia: 117918 - 2014; data zamieszczenia: 07.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rybnik , ul. B. Chrobrego 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4223011, faks 032 4224124.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.EU

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu multimedialnego na potrzeby projektów: Lekcja nieograniczonych możliwości oraz Wdrażanie programu opieki dziennej nad dziećmi do lat 3 na terenie Miasta Rybnik..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu multimedialnego na potrzeby projektów: Lekcja nieograniczonych możliwości oraz Wdrażanie programu opieki dziennej nad dziećmi do lat 3 na terenie Miasta Rybnik: Zadanie 1. Zakup tablic interaktywnych wraz z oprogramowaniem na potrzeby zajęć w ramach projektu Lekcja nieograniczonych możliwości oraz laptopa z oprogramowaniem systemowym na potrzeby administrowania projektem: Lekcja nieograniczonych możliwości. Zadanie 2. Zakup komputera stacjonarnego z oprogramowaniem systemowym i monitorem na potrzeby administrowania projektem: Wdrażanie programu opieki dziennej nad dziećmi do lat 3 na terenie Miasta Rybnik. Uwagi ogólne: Wykonawca zobowiązuje się do: 1) dostawy przedmiotu zamówienia do miejsc wskazanych przez Zamawiającego, na własny koszt, 2) montażu tablic interaktywnych w placówkach we wskazanych pomieszczeniach oraz do instalacji i skonfigurowania oprogramowania służącego do obsługi tablicy interaktywnej, 3) działań gwarancyjnych i serwisowych w okresie gwarancji wykonywanych środkami i na koszt Wykonawcy, łącznie z kosztami transportu, dojazdu, delegacji, części i usług itp., 4) dokonywania napraw gwarancyjnych dostarczonych urządzeń w siedzibie Zamawiającego lub w placówkach, do których sprzęt został przekazany, a w przypadku konieczności naprawy poza siedzibą, podstawienia urządzenia zastępczego o parametrach nie gorszych niż urządzenie naprawiane. W przypadku transportu urządzeń, Wykonawca zapewni opakowania - Zamawiający nie przechowuje kartonów po sprzęcie, 5) zapewnienia możliwości samodzielnej rozbudowy - brak plomb gwarancyjnych, 6) dostawy sprzętu fabrycznie nowego, 7) dostarczenia wraz z protokołem przekazania-odbioru sprzętu, pliku w formacie MS Excel (.xls) zawierającego wszystkie nazwy i numery seryjne dostarczanego sprzętu, 8) zapewnienia Zamawiającego o możliwości dostawy przedmiotu zamówienia partiami, udzielenia minimalnej gwarancji: a) tablice interaktywne - 3 lata, b) laptop i komputer stacjonarny - 2 lata, c) monitor - 3 lata, bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od daty przekazania Zamawiającemu całego przedmiotu zamówienia, 9) reakcji na zgłoszenie w okresie gwarancyjnym (przekazanie informacji, jakie działania zostaną podjęte w celu usunięcia wady) do 24 godzin. Czas usunięcia wady wynosi nie więcej niż 3 dni robocze od zgłoszenia - przy dłuższym okresie Wykonawca ma dostarczyć urządzenie zastępcze, o równoważnych parametrach. W przypadku wystąpienia trzykrotnej awarii oprogramowania, części składowych danego urządzenia lub samego urządzenia, Wykonawca wymieni całe urządzenie na nowe, jeśli dotychczasowe naprawy/usunięcia awarii nie pozwoliły na dalsze bezawaryjne działanie i użytkowanie oprogramowania, urządzenia i/lub jego części składowych..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.31.00-6, 30.23.60.00-2, 30.23.20.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.rybnik.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, Wydział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, pok. 302.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie podlega dofinansowaniu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup tablic interaktywnych wraz z oprogramowaniem na potrzeby zajęć w ramach projektu Lekcja nieograniczonych możliwości oraz laptopa z oprogramowaniem systemowym na potrzeby administrowania projektem: Lekcja nieograniczonych możliwości..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup 20 tablic interaktywnych wraz z oprogramowaniem na potrzeby zajęć w ramach projektu Lekcja nieograniczonych możliwości oraz 1 laptopa z oprogramowaniem systemowym na potrzeby administrowania projektem: Lekcja nieograniczonych możliwości..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.31.00-6, 30.23.60.00-2, 30.23.20.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup komputera stacjonarnego z oprogramowaniem systemowym i monitorem na potrzeby administrowania projektem: Wdrażanie programu opieki dziennej nad dziećmi do lat 3 na terenie Miasta Rybnik..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup komputera stacjonarnego z oprogramowaniem systemowym i monitorem na potrzeby administrowania projektem: Wdrażanie programu opieki dziennej nad dziećmi do lat 3 na terenie Miasta Rybnik..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.31.00-6, 30.23.60.00-2, 30.23.20.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.