eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Utrzymanie czystości w krytej pływalni przy SP 65 w Bydgoszczy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-14

Bydgoszcz: Utrzymanie czystości w krytej pływalni przy SP 65 w Bydgoszczy
Numer ogłoszenia: 11784 - 2010; data zamieszczenia: 14.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 65 im. Czesława Tańskiego , ul. Duracza 7, 85-791 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3430966, faks 052 3433244.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp65bydgoszcz.neostrada.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości w krytej pływalni przy SP 65 w Bydgoszczy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości w krytej pływalni zlokalizowanej przy Szkole Podstawowej nr 65 w Bydgoszczy ul. Duracza 7, na niżej określonych warunkach, wskazanych powierzchniach użytkowych oraz częstotliwościach sprzątania, sposobu i wymagań odnośnie wykonywania usług zapewniających utrzymanie czystości na obiekcie. Powierzchnie do sprzątania w m2 1.Hala basenowa, zjeżdżalnia, pokój ratowników i trenerów, trybuny widowni - 399,52 2.Łaźnie, szatnia, sauna, wc - 316,40 3.Kasa, pomieszczenia administracyjne - 62,92 4.Pomieszczenia porządkowe - 6,69 5.Magazynki - 23,19 6.Ciągi komunikacyjne - 272,38 7.Sala gimnastyczna, pokój trenerów, przebieralnia, szatnia - 93,34 Ogółem: 1.174,44 Glazura i otwory: 1.Glazura w pomieszczeniach mokrych 920,25 2.Glazura pozostała 183,46 3.Otwory okienne i drzwiowe 570.05 Ogółem:1.673,76 Godziny otwarcia krytej pływalni: Od poniedziałku do piątku godziny pracy serwisu dziennego: 6:00 - 22:00 - kompleksowe sprzątanie obiektu: 22:00 - 5:50 Sobota i niedziela - godziny pracy serwisu dziennego: 8:00 - 22:00 - kompleksowe sprzątanie obiektu: 22:00 - 7:50 Do właściwego wykonania umowy Wykonawca zapewni osoby wykonujące serwis dzienny w podanych godzinach. Do kompleksowego sprzątania obiektu Wykonawca musi zapewnić taką ilość osób (zmiana nocna minimum 2 pracowników), aby skończyć pracę najpóźniej do podanej godziny. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany godzin użytkowania obiektu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w oparciu o następujące kryteria: Wykonawcy są uprawnieni do wykonywania działalności będących przedmiotem zamówienia oraz spełniają pozostałe wymogi określone w art.22 ust.1 uPzp, nie podlegają wykluczeniu (art. 24 uPzp), przyjmują warunki umowy. INFORMACJE O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: Oferta musi zawierać niżej wymienione dokumenty: - w oryginale: wypełniony formularz oferty, zawierający oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 uPzp oraz o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art.24 uPzp (według wzoru zamawiającego), - w oryginale lub w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania oferenta i składania oświadczeń woli w jego imieniu: - aktualny/e odpis/y z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - zaświadczenie z ZUS i Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z należnymi składkami i podatkiem VAT. UWAGA: Warunek aktualności (dokumentu) spełnia dokument: wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, jak również dokument wystawiony w okresie wcześniejszym, lecz potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie. Dodatkowo należy przedstawić: - wykaz środków czyszczących, myjących, dezynfekcyjnych i przeciw grzybiczych oraz wykaz sprzętu, jaki zostanie użyty przez wykonawcę usług do realizacji zamówienia, z uwzględnieniem wymogów obowiązujących w obiektach basenowych, -wykaz, co najmniej trzech obiektów sportowych, z którymi wykonawca współpracuje lub współpracował w okresie ostatnich trzech lat w zakresie prac porządkowych, -oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej, potwierdzone podpisem zamawiającego. -oświadczenie wykonawcy o zapoznaniu się z harmonogramem pracy obowiązującej na obiekcie (zasadnicze sprzątanie basenu w godzinach nocnych), oraz zakresem czynności zawartymi w siwz, wraz z zobowiązaniem do bezwzględnego ich przestrzegania, -przedstawienie w postaci poświadczonych kserokopii posiadanych certyfikatów, Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, do uzupełnienia tych dokumentów w określonym terminie, jeżeli ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania. Jeżeli wykonawcy nie złożą w wymaganym terminie ww. dokumentów lub zaistnieją okoliczności wymienione w art.24 ust.1 i ust.2 uPzp - zostaną wykluczeni z postępowania, o czym zamawiający zawiadomi wykonawcę niezwłocznie, podając uzasadnienie faktyczne i prawne..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp65bydgoszcz.neostrada.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa nr 65 85-791 Bydgoszcz ul. Duracza 7.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.01.2010 godzina 09:00, miejsce: Szkoła Podstawowa nr 65 85-791 Bydgoszcz ul. Duracza 7 pok. nr 3.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.