eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Otwock › Dostawa urządzeń i sprzętu laboratoryjnego do wyposażenia zwierzętarni w NCBJ Ośrodek Radioizotopów POLATOM - 8 części

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-19

Otwock: Dostawa urządzeń i sprzętu laboratoryjnego do wyposażenia zwierzętarni w NCBJ Ośrodek Radioizotopów POLATOM - 8 części
Numer ogłoszenia: 117831 - 2013; data zamieszczenia: 19.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowe Centrum Badań Jądrowych Ośrodek Radioizotopów POLATOM , ul. Andrzeja Sołtana 7, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 22 7180700 lub 01, faks 22 7180350.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń i sprzętu laboratoryjnego do wyposażenia zwierzętarni w NCBJ Ośrodek Radioizotopów POLATOM - 8 części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie do siedziby NCBJ Ośrodka Radioizotopów POLATOM fabrycznie nowych, niżej wymienionych urządzeń i sprzętu laboratoryjnego do wyposażenia zwierzętarni Ośrodka: Część Nr 1 Sterylizator parowy z wyposażeniem - 1 szt. Część Nr 2 Zmywarka do klatek i butelek - 1 szt. Część Nr 3 Stacja wymiany klatek - 1 szt. Część Nr 4 Stacja opróżniania klatek (usuwania ściółki) - 1 szt. Część Nr 5 System klatek indywidualnie wentylowanych (IVC) dla szczurów - 1 szt. Część Nr 6 System klatek indywidualnie wentylowanych (IVC) dla myszy - 1 szt. Część Nr 7 Szafa wentylowana do przechowywania zwierząt laboratoryjnych (myszy i szczury) - 1 szt. Część Nr 8 Urządzenie do dezynfekcji powierzchni i pomieszczeń - 1 szt. Dostawa każdego z urządzeń/sprzętu laboratoryjnego stanowi samodzielną część zamówienia. Zamawiane urządzenia/sprzęt muszą spełniać wymagane przez Zamawiającego parametry techniczne i inne warunki, określone indywidualnie dla każdego urządzenia/sprzętu laboratoryjnego w jego specyfikacji technicznej. Specyfikacje techniczne zamieszczono w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dostępnej na stronie internetowej Zamawiającego. Wymagania stawiane Wykonawcy każdej części przedmiotu zamówienia znajdują się w SIWZ zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla poszczególnych części zamówienia w następujących wysokościach: Numer i nazwa części zamówienia - Wysokość wadium w PLN Część 1 Sterylizator parowy z wyposażeniem - 6000,00 Część 2 Zmywarka do klatek i butelek - 4000,00 Część 3 Stacja wymiany klatek - 1000,00 Część 4 Stacja opróżniania klatek (usuwania ściółki) - 1000,00 Część 5 System klatek indywidualnie wentylowanych (IVC) dla szczurów - 3000,00 Część 6 System klatek indywidualnie wentylowanych (IVC) dla myszy -1500,00 Część 7 Szafa wentylowana do przechowywania zwierząt laboratoryjnych - 1500,00 Część 8 Urządzenie do dezynfekcji powierzchni i pomieszczeń - 500,00 Wykonawca wnosi wadium w dowolnie wybranej, z niżej wymienionych, formie: 1 w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w: Raiffeisen Bank Polska Nr rachunku 09 1750 0009 0000 0000 0347 9226 z adnotacją: Wadium Dostawa urządzeń i sprzętu laboratoryjnego do wyposażenia zwierzętarni NCBJ Ośrodka Radioizotopów POLATOM 8 części. Część Części Nr Nazwa Części (wpisać numer ry i nazwę y części, której ych wadium dotyczy) Nr sprawy 15 P 2013 2 w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3 w gwarancjach bankowych, 4 w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5 w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) w terminie do 29.07.2013 r. do godz. 11:00. Sposób przekazania wadium w formach wskazanych w pkt. 2 5: w kasie Narodowego Centrum Badań Jądrowych Ośrodka Radioizotopów POLATOM w budynku Nr 24. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. W przypadku niezabezpieczeni oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium Wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania wszystkich części zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga posiadania wiedzy i doświadczenia w dostawie i instalacji urządzeń sprzętu laboratoryjnego takiego typu jak te, który stanowią przedmiot poszczególnych części niniejszego zamówienia. Za Wykonawcę zdolnego do należytego wykonania zamówienia zostanie uznany Wykonawca, który wykaże się wiedzą i doświadczeniem w wykonaniu minimum dwóch zrealizowanych dostaw wraz z instalacją na terenie kraju w ciągu ostatnich 3 lat, a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, urządzeń sprzętu laboratoryjnego takiego typu jak te, które stanowią przedmiot poszczególnych części niniejszego zamówienia (wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ).Wymagane jest załączenie do oferty wykazu wykonanych (zakończonych) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostaw wraz z instalacją na terenie kraju urządzeń sprzętu laboratoryjnego takiego typu jak te, które stanowią przedmiot poszczególnych części przedmiotu niniejszego zamówienia (wypełniony i podpisany Załącznik Nr 6 do SIWZ), oraz załączenie dowodów potwierdzających należyte ich wykonanie (zaświadczeń). Pod terminem (wykonanie dostawy) Zamawiający rozumie podpisanie końcowego protokołu odbioru w terminie określonym w umowie. Dowodami, o których mowa powyżej, są poświadczenia lub oświadczenia Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. W przypadku, gdy w celu wykazania spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca będzie polegał na zasobach innych podmiotów, niezbędne jest przedstawienie przez każdy z tych podmiotów wykazu dwóch wykonanych dostaw wraz z instalacją na terenie kraju urządzeń/sprzętu laboratoryjnego takiego typu jak te, które stanowią przedmiot poszczególnych części przedmiotu niniejszego zamówienia (wypełniony i podpisany Załącznik Nr 6 do SIWZ), załączenie dowodów potwierdzających należyte ich wykonanie (zaświadczeń), oraz przedstawienie Zamawiającemu zobowiązania tych podmiotów do uczestniczenia wraz z Wykonawcą w wykonywaniu zamówienia w sposób zapewniający wykorzystanie posiadanego w tej dziedzinie doświadczenia i wiedzy. Ocena spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty, metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga wykonania montażu, instalacji, uruchomienia, walidacji, kwalifikacji oraz przeprowadzenia szkolenie pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi dostarczonych urządzeń/sprzętu laboratoryjnego, zgodnie z odpowiednimi zapisami w specyfikacjach technicznych poszczególnych części niniejszego zamówienia. Za Wykonawcę zdolnego do należytego wykonania zamówienia zostanie uznany Wykonawca, który dysponuje osobami zdolnymi do przeprowadzenia wyżej wymienionych czynności i przedstawi je Zamawiającemu w formie wykazu załączonego do oferty wraz z oświadczeniem, że osoby te posiadają odpowiednie przygotowanie i doświadczenie do przeprowadzenia ww. czynności (wypełniony i podpisany Załącznik Nr 5 do SIWZ). Wymagane jest załączenie do oferty wykazu osób przewidzianych do uczestniczenia w realizacji zamówienia, odpowiedzialnych za przeprowadzenie montażu, instalacji, uruchomienia, walidacji, kwalifikacji oraz szkolenia pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi dostarczonych urządzeń/sprzętu laboratoryjnego oraz złożenie oświadczenia, że osoby te posiadają odpowiednie przygotowanie i doświadczenie do przeprowadzenia ww. czynności (wypełniony i podpisany Załącznik Nr 5 do SIWZ). W przypadku, gdy w celu wykazania spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca będzie polegał na zasobach innych podmiotów, niezbędne jest przedstawienie Zamawiającemu zobowiązania tych podmiotów do udostępnienia Wykonawcy osób wykazanych w Załączniku Nr 5 na czas wykonywaniu odpowiednio: montażu, instalacji, uruchomienia, walidacji, kwalifikacji oraz szkolenia pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi dostarczonych urządzeń/sprzętu laboratoryjnego w celu wykonywania ww. czynności. Ocena spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty, metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Pełna specyfikacja techniczna oferowanego urządzenia/sprzętu laboratoryjnego. 2. Certyfikat wymagany dla Części Nr 1 (opisany w specyfikacji technicznej). 3. Certyfikat CE - wymagany dla części Nr 8 (opisany w specyfikacji technicznej).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Protokół z przeprowadzonej wizji lokalnej (jeśli miała miejsce) - Załącznik Nr 9

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.polatom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: NCBJ Ośrodek Radioizotopów POLATOM 05-400 Otwock ul. Andrzeja Sołtana 7 budynek Nr 24 pok.114 A.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2013 godzina 11:00, miejsce: NCBJ Ośrodek Radioizotopów POLATOM 05-400 Otwock ul. Andrzeja Sołtana 7 budynek Nr 24 pok.122 -Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 27.09.2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawado siedziby NCBJ Ośrodka Radioizotopów POLATOM fabrycznie nowego sterylizatora parowego z wyposażeniem - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 szt. Szczegółowa specyfikacja techniczna zamawianego urządzenia/sprzętu laboratoryjnego znajduje sie w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa do siedziby NCBJ Ośrodka Radioizotopów POLATOM fabrycznie nowej zmywarki do klatek i butelek - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 szt. Szczegółowa specyfikacja techniczna zamawianego urządzenia/sprzętu laboratoryjnego znajduje sie w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa do siedziby NCBJ Ośrodka Radioizotopów POLATOM fabrycznie nowej stacji wymiany klatek - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 szt. Szczegółowa specyfikacja techniczna zamawianego urządzenia/sprzętu laboratoryjnego znajduje sie w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 84.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa do siedziby NCBJ Ośrodka Radioizotopów POLATOM fabrycznie nowej stacji opróżniania klatek (usuwania ściółki) - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 szt. Szczegółowa specyfikacja techniczna zamawianego urządzenia/sprzętu laboratoryjnego znajduje sie w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 84.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa do siedziby NCBJ Ośrodka Radioizotopów POLATOM fabrycznie nowego systemu klatek indywidualnie wentylowanych (IVC) dla szczurów - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 szt. Szczegółowa specyfikacja techniczna zamawianego urządzenia/sprzętu laboratoryjnego znajduje sie w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 84.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa do siedziby NCBJ Ośrodka Radioizotopów POLATOM fabrycznie nowego systemu klatek indywidualnie wentylowanych (IVC) dla myszy - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 szt. Szczegółowa specyfikacja techniczna zamawianego urządzenia/sprzętu laboratoryjnego znajduje sie w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 84.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa do siedziby NCBJ Ośrodka Radioizotopów POLATOM fabrycznie nowej szafy wentylowanej do przechowywania zwierząt laboratoryjnych (myszy i szczury) - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 szt. Szczegółowa specyfikacja techniczna zamawianego urządzenia/sprzętu laboratoryjnego znajduje sie w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 84.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa do siedziby NCBJ Ośrodka Radioizotopów POLATOM fabrycznie nowego urządzenia do dezynfekcji powierzchni i pomieszczeń - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 szt.Szczegółowa specyfikacja techniczna zamawianego urządzenia/sprzętu laboratoryjnego znajduje sie w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 84.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.