eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu Nowoczesne techniki projektowania - CAD w szkole zawodowej zakończonego stosownym egzaminem i certyfikatem/zaświadczeniem o ukończeniu szkolenia potwierdzającym podniesienie kwalifikacji dla nauczycieli szkół zawodowych w Małopolsce. znak sprawyMSD- ZP/271/17/2012

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-28

Kraków: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu Nowoczesne techniki projektowania - CAD w szkole zawodowej zakończonego stosownym egzaminem i certyfikatem/zaświadczeniem o ukończeniu szkolenia potwierdzającym podniesienie kwalifikacji dla nauczycieli szkół zawodowych w Małopolsce. znak sprawy: MSD- ZP/271/17/2012
Numer ogłoszenia: 117823 - 2012; data zamieszczenia: 28.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli , ul. Lubelska 23, 30-003 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 623-76-56, 623 76 46, faks 12 623 77 41.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcdn.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu Nowoczesne techniki projektowania - CAD w szkole zawodowej zakończonego stosownym egzaminem i certyfikatem/zaświadczeniem o ukończeniu szkolenia potwierdzającym podniesienie kwalifikacji dla nauczycieli szkół zawodowych w Małopolsce. znak sprawy: MSD- ZP/271/17/2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu Nowoczesne techniki projektowania - CAD w szkole zawodowej zakończonego stosownym egzaminem i certyfikatem/zaświadczeniem o ukończeniu szkolenia potwierdzającym podniesienie kwalifikacji dla nauczycieli szkół zawodowych w Małopolsce. 2. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 3. Opis przedmiotu zamówienia: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu Nowoczesne techniki projektowania - CAD w szkole zawodowej zakończonego stosownym egzaminem i certyfikatem/zaświadczeniem o ukończeniu szkolenia potwierdzającym podniesienie kwalifikacji dla nauczycieli szkół zawodowych w Małopolsce. Celem szkolenia jest dostarczenie uczestnikom umiejętności i kwalifikacji obsługi programu CAD. Ilekroć w SIWZ mowa o kursie należy przez to rozumieć także szkolenie. 3.2 Przedmiot zamówienia obejmuje: 3.2.1przeszkolenie 15 nauczycieli przedmiotów zawodowych szkół zawodowych w Małopolsce. Szkolenie obejmuje 40 godzin dydaktycznych, przy założeniu że 1 godzina dydaktyczna = 45 minut. 3.2.2 przygotowanie szczegółowego autorskiego programu szkolenia w oparciu o następujące bloki tematyczne: a/ Omówienie roli i typów programów CAD b/ Opis i korzystanie z interfejsu programu c/ Formy zapisu wektorowego oraz rola warstw podczas pracy z programem d/ Opis i ćwiczenia w zakresie poleceń rysunkowych e/ Opis i ćwiczenia w zakresie poleceń modyfikacji f/ Omówienie i ćwiczenia strategii rysunkowych przy realizacji zadań rysunkowych g/ Style tekstu, style wymiarowania , tabel i odnośników h/ Rola bloków, tworzenie bloków i grupowanie obiektów w programie i/ Tworzenie i korzystanie z bibliotek bloków j/ Tworzenie dokumentacji w przestrzeni papieru, praca z rzutniami, konfiguracja wydruku 3.2.3 przygotowanie harmonogramu szkoleniowego zgodnie z programem szkoleń 3.2.4 zapewnienie kadry z kompetencjami do przeprowadzenia szkolenia 3.2.5 opracowanie, powielenie i przekazanie uczestnikom szkolenia niezbędnych materiałów szkoleniowych. 3.2.6 zapewnienie materiałów dydaktycznych i urządzeń koniecznych do przeprowadzenia szkolenia w postaci stosownych książek z zakresu obsługi zestawu CAD- Edukacja (Solid Edge) dla każdego z uczestników oraz oprogramowania szkoleniowego (CAD) dla każdego z uczestników w wersji edukacyjnej-testowej tj. demo. 3.2.10 prowadzenie dokumentacji szkolenia (m.in. w formie fotograficznej) i przekazanie jej po zakończeniu szkolenia zamawiającemu na nośniku elektronicznym. 3.2.11 Opracowanie diagnozy wstępnej oraz ewaluacji końcowej w formie ankiet dla uczestników szkolenia. 3.2.12 przeprowadzenie egzaminu dla 15 nauczycieli- uczestników szkolenia wraz ze sporządzeniem protokołu z egzaminu i przekazaniem kopii zamawiającemu oraz wydaniem certyfikatów/ zaświadczeń o ukończeniu kursu (zgodne z załącznikiem nr 1 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych -Dz. U. nr 31, poz. 216) 3.3 W ramach każdego bloku tematycznego Wykonawca zobowiązany jest do: 3.3.1 Opracowania materiałów szkoleniowych dla uczestników, 3.3.2 Przeprowadzenia szkoleń. 3.3.3 Dokumentować przebieg szkoleń m.in. w formie fotograficznej następnie utrwalonej na nośniku elektronicznym 3.4 Wykonawca jest zobowiązany do przesłania Zamawiającemu materiałów szkoleniowych, programu szkolenia oraz harmonogramu szkolenia, o których mowa w pkt. 3.2.2, 3.2.3. oraz 3.2.5 w terminie 5 dni przed rozpoczęciem szkolenia celem ich akcepcji. 3.5 Odbiór usługi zostanie udokumentowany przekazaniem Zamawiającemu szczegółowym programem szkolenia, list obecności, zapisami w dzienniku szkoleń czasu i tematyki zajęć, kopii protokołu z przeprowadzonego egzaminu potwierdzającego przeprowadzenie egzaminu dla nauczycieli-uczestników kursu oraz wydanie certyfikatów/zaświadczeń potwierdzających nabycie uprawnień..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 80.40.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, licząc wstecz od dnia upływu terminu składania ofert wykonał minimum 3 usługi polegające na prowadzeniu szkoleń w zakresie obsługi oprogramowania CAD- Solid Edge. Wykonawca musi też wykazać, poprzez załączenie dokumentu potwierdzającego, że wymienione usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, z podaniem ich rodzaju (przedmiotu, zakresu), daty i miejsca wykonania Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ oraz załącznik nr 6 do SIWZ a także o dokumenty załączone do oferty potwierdzające, że wykazane usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metoda 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje profesjonalną kadrą szkoleniową, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w postaci w ilości minimum 1 osoby , która w ciągu ostatnich 3 lat przeprowadziła jako szkoleniowiec 3 szkolenia z zakresu obsługi oprogramowania CAD- Solid Edge Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metoda 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o wykaz osób -wzór załącznik nr 4 do SIWZ i oświadczenie wzór załącznik nr 5 do SIWZ dołączone do oferty

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metoda 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Formularz ofertowy - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ 2.Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa) dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa, jeśli oferta będzie podpisywana przez pełnomocnika, przy czym dotyczy to również przypadków składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, czyli uczestników konsorcjum. 3.Certyfikat ( lub dokument równoważny) Autoryzowanego Ośrodka Szkolenia lub Autoryzowanego partnera dla oprogramowania Solidge Edge wydany przez producenta ww. oprogramowania

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w zakresie: 1. terminu realizacji poszczególnych bloków tematycznych 2. zmiany wysokości stawki VAT, 3.zmian korzystnych dla Zamawiającego. 4 zmian osób o których mowa w paragrafie 2 niniejszej umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mcdn.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli, ul. Lubelska 23 30-003 Kraków pokój nr 301.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2012 godzina 09:30, miejsce: Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli, ul. Lubelska 23 30-003 Kraków pokój nr 301.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt Modernizacja systemu doskonalenia kadr szkół zawodowych w Małopolsce, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.4 Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.