Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-28
Kraków: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu Nowoczesne techniki projektowania - CAD w szkole zawodowej zakończonego stosownym egzaminem
i certyfikatem/zaświadczeniem o ukończeniu szkolenia potwierdzającym podniesienie kwalifikacji dla nauczycieli szkół zawodowych w Małopolsce. znak sprawy:
MSD- ZP/271/17/2012
Numer ogłoszenia: 117823 - 2012; data zamieszczenia: 28.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli , ul. Lubelska 23, 30-003 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 623-76-56, 623 76 46, faks 12 623 77 41.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcdn.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu Nowoczesne techniki projektowania - CAD w szkole zawodowej zakończonego stosownym egzaminem i certyfikatem/zaświadczeniem o ukończeniu szkolenia potwierdzającym podniesienie kwalifikacji dla nauczycieli szkół zawodowych w Małopolsce. znak sprawy: MSD- ZP/271/17/2012.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu Nowoczesne techniki projektowania - CAD w szkole zawodowej zakończonego stosownym egzaminem i certyfikatem/zaświadczeniem o ukończeniu szkolenia potwierdzającym podniesienie kwalifikacji dla nauczycieli szkół zawodowych w Małopolsce. 2. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 3. Opis przedmiotu zamówienia: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu Nowoczesne techniki projektowania - CAD w szkole zawodowej zakończonego stosownym egzaminem i certyfikatem/zaświadczeniem o ukończeniu szkolenia potwierdzającym podniesienie kwalifikacji dla nauczycieli szkół zawodowych w Małopolsce. Celem szkolenia jest dostarczenie uczestnikom umiejętności i kwalifikacji obsługi programu CAD. Ilekroć w SIWZ mowa o kursie należy przez to rozumieć także szkolenie. 3.2 Przedmiot zamówienia obejmuje: 3.2.1przeszkolenie 15 nauczycieli przedmiotów zawodowych szkół zawodowych w Małopolsce. Szkolenie obejmuje 40 godzin dydaktycznych, przy założeniu że 1 godzina dydaktyczna = 45 minut. 3.2.2 przygotowanie szczegółowego autorskiego programu szkolenia w oparciu o następujące bloki tematyczne: a/ Omówienie roli i typów programów CAD b/ Opis i korzystanie z interfejsu programu c/ Formy zapisu wektorowego oraz rola warstw podczas pracy z programem d/ Opis i ćwiczenia w zakresie poleceń rysunkowych e/ Opis i ćwiczenia w zakresie poleceń modyfikacji f/ Omówienie i ćwiczenia strategii rysunkowych przy realizacji zadań rysunkowych g/ Style tekstu, style wymiarowania , tabel i odnośników h/ Rola bloków, tworzenie bloków i grupowanie obiektów w programie i/ Tworzenie i korzystanie z bibliotek bloków j/ Tworzenie dokumentacji w przestrzeni papieru, praca z rzutniami, konfiguracja wydruku 3.2.3 przygotowanie harmonogramu szkoleniowego zgodnie z programem szkoleń 3.2.4 zapewnienie kadry z kompetencjami do przeprowadzenia szkolenia 3.2.5 opracowanie, powielenie i przekazanie uczestnikom szkolenia niezbędnych materiałów szkoleniowych. 3.2.6 zapewnienie materiałów dydaktycznych i urządzeń koniecznych do przeprowadzenia szkolenia w postaci stosownych książek z zakresu obsługi zestawu CAD- Edukacja (Solid Edge) dla każdego z uczestników oraz oprogramowania szkoleniowego (CAD) dla każdego z uczestników w wersji edukacyjnej-testowej tj. demo. 3.2.10 prowadzenie dokumentacji szkolenia (m.in. w formie fotograficznej) i przekazanie jej po zakończeniu szkolenia zamawiającemu na nośniku elektronicznym. 3.2.11 Opracowanie diagnozy wstępnej oraz ewaluacji końcowej w formie ankiet dla uczestników szkolenia. 3.2.12 przeprowadzenie egzaminu dla 15 nauczycieli- uczestników szkolenia wraz ze sporządzeniem protokołu z egzaminu i przekazaniem kopii zamawiającemu oraz wydaniem certyfikatów/ zaświadczeń o ukończeniu kursu (zgodne z załącznikiem nr 1 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych -Dz. U. nr 31, poz. 216) 3.3 W ramach każdego bloku tematycznego Wykonawca zobowiązany jest do: 3.3.1 Opracowania materiałów szkoleniowych dla uczestników, 3.3.2 Przeprowadzenia szkoleń. 3.3.3 Dokumentować przebieg szkoleń m.in. w formie fotograficznej następnie utrwalonej na nośniku elektronicznym 3.4 Wykonawca jest zobowiązany do przesłania Zamawiającemu materiałów szkoleniowych, programu szkolenia oraz harmonogramu szkolenia, o których mowa w pkt. 3.2.2, 3.2.3. oraz 3.2.5 w terminie 5 dni przed rozpoczęciem szkolenia celem ich akcepcji. 3.5 Odbiór usługi zostanie udokumentowany przekazaniem Zamawiającemu szczegółowym programem szkolenia, list obecności, zapisami w dzienniku szkoleń czasu i tematyki zajęć, kopii protokołu z przeprowadzonego egzaminu potwierdzającego przeprowadzenie egzaminu dla nauczycieli-uczestników kursu oraz wydanie certyfikatów/zaświadczeń potwierdzających nabycie uprawnień..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 80.40.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, licząc wstecz od dnia upływu terminu składania ofert wykonał minimum 3 usługi polegające na prowadzeniu szkoleń w zakresie obsługi oprogramowania CAD- Solid Edge. Wykonawca musi też wykazać, poprzez załączenie dokumentu potwierdzającego, że wymienione usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, z podaniem ich rodzaju (przedmiotu, zakresu), daty i miejsca wykonania Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ oraz załącznik nr 6 do SIWZ a także o dokumenty załączone do oferty potwierdzające, że wykazane usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metoda 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje profesjonalną kadrą szkoleniową, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w postaci w ilości minimum 1 osoby , która w ciągu ostatnich 3 lat przeprowadziła jako szkoleniowiec 3 szkolenia z zakresu obsługi oprogramowania CAD- Solid Edge Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metoda 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o wykaz osób -wzór załącznik nr 4 do SIWZ i oświadczenie wzór załącznik nr 5 do SIWZ dołączone do oferty
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metoda 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Formularz ofertowy - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ 2.Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa) dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa, jeśli oferta będzie podpisywana przez pełnomocnika, przy czym dotyczy to również przypadków składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, czyli uczestników konsorcjum. 3.Certyfikat ( lub dokument równoważny) Autoryzowanego Ośrodka Szkolenia lub Autoryzowanego partnera dla oprogramowania Solidge Edge wydany przez producenta ww. oprogramowania
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w zakresie: 1. terminu realizacji poszczególnych bloków tematycznych 2. zmiany wysokości stawki VAT, 3.zmian korzystnych dla Zamawiającego. 4 zmian osób o których mowa w paragrafie 2 niniejszej umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mcdn.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli,
ul. Lubelska 23
30-003 Kraków
pokój nr 301.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2012 godzina 09:30, miejsce: Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli, ul. Lubelska 23 30-003 Kraków pokój nr 301.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt Modernizacja systemu doskonalenia kadr szkół zawodowych w Małopolsce, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.4 Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych na potrzeby organizacji wydarzeń w Uniwersytecie Ignatianum w Krakowie - 2 części
- Remont 4 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 4 części.
- Usługa "Całodobowa ochrona osób i mienia świadczona na rzecz Międzynarodowego Centrum Kultury w Krakowie"
- Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- KR-01/05/KPO/24, Budowa budynku Centrum Akwakultury z wyposażeniem w wystawowe akwarium morskie dla Instytutu Zootechniki - Państwowego Instytutu Badawczego w Balicach k/Krakowa
- DFP.271.78.2024.AB - Dostawa ściereczek włókninowych jednorazowych
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- organizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych w projekcie "ODPOWIEDZIALNI ZA PRZYSZŁOŚĆ" dla uczestników zrekrutowanych przez jednostki podległe PWK OHP w Rzeszowie (etap 1d)
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Operator koparkoładowarki" dla 5 osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starogardzie Gdańskim
- Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów/ uczennic szkół z terenu powiatu nakielskiego w ramach projektów dofinansowanych z Funduszy Europejskich dla Kujaw i Pomorza 2021-2027
- "Świadczenie usług doradczych wspierających dla wychowanków przebywających w pieczy zastępczej, usamodzielnianych wychowanków oraz rodziców zastępczych i kandydatów na rodziny zastępcze"
- Wybór operatora odpowiedzialnego za realizację konkursu startup dla uczniów szkół zawodowych pobierających naukę na terenie województwa pomorskiego.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych wraz z badaniami lekarskimi i egzaminami dla uczestników i absolwentów OHP oraz osób spoza OHP w jednostkach podległych ŚWK OHP w Kielcach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.