eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › Wykonanie konserwacji i usuwanie awarii w budynkach mieszkalnych i użytkowych administrowanych przez MZGM TBS sp. z o.o. w Płocku



Ogłoszenie z dnia 2007-07-12

Płock: Wykonanie konserwacji i usuwanie awarii w budynkach mieszkalnych i użytkowych administrowanych przez MZGM TBS sp. z o.o. w Płocku
Numer ogłoszenia: 117822 - 2007; data zamieszczenia: 12.07.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o., ul. Polna, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 3640310, fax 024 3640311.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ze 100% udziałem gminy Płock.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie konserwacji i usuwanie awarii w budynkach mieszkalnych i użytkowych administrowanych przez MZGM TBS sp. z o.o. w Płocku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia określony według kodów Wspólnego Słownika CPV - 50000000-5 - naprawa, serwisowanie i instalacja - 50700000-2 - usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych - 45262000-1 - specjalne roboty budowlane, inne niż dachowe - 45261900-3 usługi napraw i konserwacji dachów. - 50116100-2 - usługi w zakresie napraw układu elektrycznego - 50531200-8 - konserwacja aparatury gazowej Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie konserwacji i usuwanie awarii w budynkach mieszkalnych i użytkowych administrowanych przez MZGM TBS Sp. z o.o. w Płocku. W spółce funkcjonują cztery Rejony Obsługi Mieszkańców tj.: ROM-I, ROM-III, ROM-IV i ROM-V. Każdy z ROM-ów administruje budynkami komunalnymi, których właścicielem jest Gmina Płock oraz budynkami wspólnot mieszkaniowych. W budynkach tych znajdują się lokale mieszkalne i lokale użytkowe. Wykaz wielkości powierzchni do konserwacji: 1.ROM-I - ogólna powierzchnia do konserwacji - 93.861,32 m2 w tym powierzchnia lokali użytkowych - 807,40 m2, 2.ROM-III - ogólna powierzchnia do konserwacji - 70.237,38 m2 w tym powierzchnia lokali użytkowych - 7.012,56 m2, 3.ROM-IV - ogólna powierzchnia do konserwacji - 78.965,62 m2 brak lokali użytkowych, 4.ROM-V - ogólna powierzchnia do konserwacji - 88.751,42 m2 w tym powierzchnia lokali użytkowych - 9.524,93 m2. Łączna powierzchnia do konserwacji z czterech Rejonów Obsługi Mieszkańców: 331.815,74 m2 w tym powierzchnia lokali użytkowych - 17.344,89 m2. Większość powierzchni będącej przedmiotem konserwacji znajduje się w budynkach powstałych w latach sześćdziesiątych i siedemdziesiątych. Budynki wybudowane po 1996 roku wskazano w Informacji o budynkach do konserwacji w poszczególnych ROM-ach Techniczne wyposażenie budynków wskazano w Informacji o budynkach do konserwacji w poszczególnych ROM-ach Wszystkie budynki, którymi administrujemy wyposażone są w instalacje: wodno-kanalizacyjną i elektryczną. Większość budynków komunalnych oraz wszystkie wspólnot mieszkaniowych posiadają centralne ogrzewanie oraz centralnie dostarczaną ciepłą wodę. W budynkach występują węzły cieplne i hydrofornie, które są w konserwacji ROM-ów lub są własnością wspólnot mieszkaniowych. Część węzłów cieplnych jest w konserwacji spółki ciepłowniczej Fortum Płock Sp. z o.o. i ten zakres znajduje się poza obecnie prowadzonym postępowaniem przetargowym. Również poza obecnie prowadzonym postępowaniem jest konserwacja kotłowni lokalnych, z których dostarczane jest ciepło do budynków mieszkalnych. W instalację gazową-przewodową wyposażonych jest niewiele budynków w administrowanych przez Zamawiającego zasobach, jak również w niewielu budynkach ciepła woda przygotowywana jest w gazowych podgrzewaczach. Budynki wskazano w Informacji o budynkach do konserwacji w poszczególnych ROM-ach- Załącznikach Nr 6, Załącznik Nr 7, Załącznik Nr 8, Załącznik Nr 9 do SIWZ. W budynkach, którymi administrujemy występują dachy jednospadowe lub wielospadowe pokryte papą, blachą, dachówką i eternitem. Przez konserwację rozumie się wykonywanie prac mających na celu utrzymanie we właściwym stanie technicznym elementów budynków w zakresie objętym umową, a w szczególności zapewnienie sprawnego działania urządzeń i instalacji w nich znajdujących się, wykonywanie napraw we wszystkich branżach oraz kontrolę stanu technicznego pomieszczeń ogólnodostępnych w budynkach komunalnych oraz części wspólnych w budynkach wspólnot mieszkaniowych, np. korytarze piwniczne, suszarnie, itp. Przez usuwanie awarii rozumie się wykonywanie przez Wykonawcę napraw urządzeń,instalacji lub innych trwałych elementów budynków, które uległy nagłej niesprawności i powodują zagrożenie zdrowia i życia ludzkiego, uszkodzenie mienia bądź powstanie innych szkód majątkowych. Powyższe postępowanie dotyczy ROM-I, ROM-III, ROM-IV i ROM-V, gdzie wykonanie konserwacji i usuwanie awarii w każdym z nich stanowić będzie jedną CZĘŚĆ zamówienia. Na wykonanie konserwacji i usuwanie awarii zawarta będzie jedna umowa na cały administrowany zasób lub na poszczególne jego części lub na dowolnie wybraną (jedną) część. Do umowy zostaną załączone poniższe załączniki dla każdego ROM-u (części zamówienia) osobno. Część I - Załączniki na budynki komunalne i wspólnot mieszkaniowych w ROM-I: 1.informacja o budynkach w ROM-I ( w budynkach występują lokale mieszkalne i użytkowe), 2.zakres prac konserwacyjnych w budynkach komunalnych, 3.zakres prac konserwacyjnych w budynkach wspólnot mieszkaniowych, 4.instrukcja postępowania w sytuacjach awaryjnych, 5.miesięczny plan konserwacji, 6.karta robót wykonanych poza miesięcznym planem konserwacji, 7.karta kontroli stanu budynków, 8.rejestr zgłoszeń, 9.zgoda na wykonanie prac konserwacyjnych. Część II- Załączniki na budynki komunalne i wspólnot mieszkaniowych w ROM-III: 1.informacja o budynkach komunalnych w ROM-III ( w budynkach występują lokale mieszkalne i użytkowe), 2.zakres prac konserwacyjnych w budynkach komunalnych, 3.zakres prac konserwacyjnych w budynkach wspólnot mieszkaniowych, 4.instrukcja postępowania w sytuacjach awaryjnych, 5.miesięczny plan konserwacji, 6.karta robót wykonanych poza miesięcznym planem konserwacji, 7.karta kontroli stanu budynków, 8.rejestr zgłoszeń, 9.zgoda na wykonanie prac konserwacyjnych. Część III- Załączniki na budynki komunalne i wspólnot mieszkaniowych w ROM-IV: 1.informacja o budynkach komunalnych w ROM-IV ( w budynkach występują tylko lokale mieszkalne ), 2.zakres prac konserwacyjnych w budynkach komunalnych, 3.zakres prac konserwacyjnych w budynkach wspólnot mieszkaniowych, 4.instrukcja postępowania w sytuacjach awaryjnych, 5.miesięczny planie konserwacji, 6.karta robót wykonanych poza miesięcznym planem konserwacji, 7.karta kontroli stanu budynków, 8.rejestr zgłoszeń, 9.zgoda na wykonanie prac konserwacyjnych. Część IV - Załączniki na budynki komunalne i wspólnot mieszkaniowych w ROM-V: 1.informacja o budynkach komunalnych w ROM-V ( w budynkach występują lokale mieszkalne i użytkowe), 2.zakres prac konserwacyjnych w budynkach komunalnych, 3.zakres prac konserwacyjnych w budynkach wspólnot mieszkaniowych, 4.instrukcja postępowania w sytuacjach awaryjnych, 5.miesięczny plan konserwacji, 6.karta robót wykonanych poza miesięcznym planem konserwacji, 7.karta kontroli stanu budynków, 8.rejestr zgłoszeń, 9.zgoda na wykonanie prac konserwacyjnych. ZAKRES PRAC KONSERWACYJNYCH W BUDYNKACH KOMUNALNYCH I WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH PRZEDSTAWIONY PONIŻEJ DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA 1.Wykonawca zobowiązany jest do przekazania kierownikom ROM-ów w dniu zawarcia umowy adresu swojej siedziby oraz numery telefonu stacjonarnego i komórkowego do zgłoszeń całodobowych. 2.Wykonawca ma obowiązek przyjmowania zgłoszeń, również telefonicznych od mieszkańców budynków oraz podejmować stosowne działania na ich zgłoszenia: o konieczności wykonania prac objętych zakresem konserwacji - od poniedziałku do piątku każdego tygodnia w godzinach od 700 do 1500, o awariach i zagrożeniach awarią - przez wszystkie dni tygodnia przez całą dobę. 3.Wykonawca ma obowiązek prowadzenia rejestru zgłoszeń od mieszkańców. ZAKRES PRAC KONSERWACYJNYCH W BUDYNKACH WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH ROZDZIAŁ I BRANŻA OGÓLNOBUDOWLANA I. Prace murarsko - malarskie 1.Naprawa uszkodzeń powstałych w wyniku prac konserwacyjnych innych branż. 2.Zbicie odspojonych tynków na klatkach schodowych i na elewacji zgodnie ze wskazaniami administracji. 3.Odtworzenie zbitych i brakujących tynków do 2 m 2 w 1 miejscu. II. Pozostałe prace A. D R Z W I (wejściowe do budynków i pomieszczeń wspólnych) 1)Smarowanie i reperacja zamków i zawiasów drzwiowych drzwi wejściowych do budynków, do pomieszczeń wspólnych i altanek śmietnikowych, jeśli są własnością wspólnoty. 2)Wymiana uszkodzonych zamków i klamek oraz wkładek bębenkowych. 3)Uzupełnienie oleju, regulacja, konserwacja i naprawa samozamykaczy. 4) Regulacja drzwi metalowych, dopasowanie drzwi drewnianych. 5)Wymiana pękniętych i uzupełnienie brakujących szyb, uzupełnianie kitu lub uszczelek w stolarce i ślusarce drzwiowej budynków i pomieszczeń wspólnych do 1 m2 szyby w jednych drzwiach. B. O K N A (w pomieszczeniach wspólnych) 1.Wymiana uszkodzonych zawiasów, zakrętek i śrub w oknach na klatkach schodowych, piwnicach, pomieszczeniach wspólnych. 2.Wymiana pękniętych i uzupełnienie brakujących szyb, uzupełnianie kitu lub uszczelek w stolarce i ślusarce okiennej budynków i pomieszczeń wspólnych do 1 m2 szyby w jednym oknie. 3.Naprawa okienek piwnicznych w pomieszczeniach wspólnych łącznie z robotami szklarskimi ( uzupełnienie pękniętych i brakujących szyb ). C. I N N E a)Montaż zakupionych przez wspólnotę tablic informacyjnych z numerami budynków oraz tablic informacyjnych nakazu i zakazu umieszczonych na zewnątrz budynku. b)Naprawa wycieraczek przed klatkami schodowymi. c)Uzupełnienie brakujących szczeblin ławek na terenach wspólnoty ( o długości do 5 m ) wraz z malowaniem. BRANŻA INSTALACJI SANITARNYCH I. Instalacja wodociągowa, CW i ZW 1.Usunięcie miejscowych przecieków na instalacji wodociągowej ( dot. nieruchomości wspólnej ) oraz naprawa wraz z wymianą rury do 2,80 mb. 2.Sprawdzanie działania manometrów, termometrów, zaworów termoregulacyjnych oraz w razie konieczności ich wymiana (materiały zakupi wspólnota mieszkaniowa) w przypadku węzłów i hydroforni będących własnością wspólnoty, min. 2 x w miesiącu. 3.Kontrola prawidłowości działania pomp cyrkulacyjnych CW min. 2 x w miesiącu. 4.Wymiana zaworów przelotowych zimnej i ciepłej wody na rurociągach. 5.Odczyty wodomierzy głównych i ciepłomierzy w budynkach z częstotliwością 1 raz w miesiącu w obecności przedstawiciela Zarządu Wspólnoty z pisemnym podaniem wyników zamawiającemu. 6.Plombowanie i zakładanie zabezpieczeń wodomierzy w mieszkaniach właścicieli materiałami, których koszt obciąża wspólnotę, zakupionymi przez Zamawiającego na odrębną fakturę VAT. II. Instalacja kanalizacyjna 1.Uszczelnianie rur kanalizacyjnych znajdujących się w nieruchomości wspólnej. 2.Uszczelnianie i uzupełnianie brakujących pokryw w rewizjach na pionach kanalizacji sanitarnej i deszczowej. 3.Czyszczenie pionów, wpustów ściekowych, studzienek kanalizacyjnych, rur spustowych żeliwnych i osadników deszczowych bez konieczności wykonywania robót ziemnych. 4.Udrożnianie pionów kanalizacyjnych łącznie z wywiewką znajdujących się w nieruchomości wspólnej. 5.Udrożnianie poziomów kanalizacyjnych do pierwszej studzienki rewizyjnej na przykanaliku. III. Instalacja centralnego ogrzewania 1.Sprawdzanie działania manometrów, termometrów, pomp obiegowych CO, min. 2 x w miesiącu w węzłach cieplnych wspólnoty mieszkaniowej. W przypadku nieprawidłowego działania zgłosić do ROM. 2.Sprawdzanie i uzupełnianie poziomu wody w instalacji CO. Odpowietrzenie instalacji CO - dotyczy węzłów wspólnoty mieszkaniowej 3.Uruchamianie nie grzejących pojedynczych grzejników - płukanie, regulacja wraz z wymianą elementów niezbędnych do uruchomienia grzejnika np. zaworów grzejnikowych ( bez wymiany grzejnika). 4.Likwidacja miejscowych przecieków. 5.Kontrola i regulacja parametrów pracy instalacji CO i CW (przepływy wody sieciowej, temperatury CO i CW). 6.Miejscowe uzupełnienie uszkodzonej izolacji na rurociągach ( c.o. + c.w. ) do 2 mb w budynku. 7.Rozruch oraz sprawdzenie poprawności działania urządzeń automatyki pogodowej w węzłach cieplnych będących własnością wspólnoty mieszkaniowej na początku sezonu grzewczego, wyłączenie lub jednokrotne włączenie ogrzewania na koniec sezonu grzewczego. IV.Instalacja gazowa - przewodowa 1.Jeden raz w roku dokonanie przeglądu stanu instalacji gazowej wewnętrznej tj. od zaworu odcinającego gaz na budynek przy szafce gazowej, do zaworów odcinających gaz do kuchni gazowej z wykonaniem protokółu kontroli instalacji i urządzeń gazowych ( kuchnie gazowe ) w poszczególnych lokalach - załącznik nr 2 do zakresu prac konserwacyjnych, dołączyć do planu konserwacji - załącznik nr 4 do umowy. 2.Likwidacja przecieków gazu na zaworach i kurkach gazowych w instalacji wewnętrznej od kuchni do zaworu głównego bez potrzeby wyłączania gazu w całym budynku . 3.Sprawdzanie przecieków gazu na licznikach gazu, zgłaszanie uszkodzonych gazomierzy do ROM-u. 4.Sprawdzanie szczelności kuchni gazowych. 5.Odłączanie nieszczelnych kuchni gazowych. 6.Zgłaszanie odłączonych kuchni gazowych do ROM-u. BRANŻA ELEKTRYCZNA 1.Jeden raz w roku dokonanie przeglądów sieci i tablic energetycznych w budynkach oraz sporządzanie protokołów wyników przeglądów bez pomiarów - załącznik nr 1a do zakresu prac konserwacyjnych , dołączać do miesięcznego planu konserwacji - załącznik nr 4 do umowy. 2.Sprawdzenie 1 raz w miesiącu stanu plomb i zamknięć głównych elementów rozdziału i pomiaru energii elektrycznej jak: złącza, szafy rozdzielcze, szafy ( wnęki ) licznikowe obwodów administracyjnych na okoliczność nielegalnego poboru energii, gdzie umowna odpowiedzialność za właściwy stan instalacji spoczywa na odbiorcy. W przypadku podejrzeń nielegalnego poboru energii lub ( i ) zerwania plomby należy pilnie powiadomić ROM oraz Zarząd Wspólnoty - załącznik nr 1b do zakresu prac konserwacyjnych - dołączać do miesięcznego planu konserwacji - załącznik nr 4 do umowy, dotyczy wszystkich budynków. 3.Sprawdzenie 1 raz w miesiącu oraz wymiana uszkodzonych i uzupełnienie brakujących opraw oświetleniowych i osprzętu elektrycznego w pomieszczeniach wspólnych, wejściach do budynków, klatkach schodowych oraz węzłach cieplnych wspólnoty mieszkaniowej- załącznik nr 1b do zakresu prac konserwacyjnych - dołączać do miesięcznego planu konserwacji - załącznik nr 4 do umowy, dotyczy wszystkich budynków. 4.Wymiana oraz uzupełnienie źródeł światła, starterów- dotyczy wejść do budynków, klatek schodowych i pomieszczeń wspólnych - na bieżąco. 5.Konserwacja węzłów, hydroforni i urządzeń będących własnością wspólnoty mieszkaniowej w zakresie instalacji elektrycznej - na bieżąco. 6.Wymiana zabezpieczeń zwarciowych i termicznych instalacji w pomieszczeniach wspólnych - na bieżąco. 7.Wymiana uszkodzonych elementów w tablicach rozdzielczych. Malowanie brakujących napisów, oznaczeń, schematów. Dorabianie brakujących osłon, dekli i zamknięć łącznie z uzupełnieniem brakujących kłódek uniwersalnych- energetycznych oraz patentowych - na bieżąco. 8.Regulacja lub wymiana automatów schodowych na klatkach schodowych - na bieżąco. 9.Natychmiastowe odłączenie nielegalnego poboru energii elektrycznej z instalacji administracyjnej oraz pisemne powiadomienie o tym ROM-u oraz Zarządu Wspólnoty. BRANŻA DEKARSKO - BLACHARSKA 1.Przeglądy stanu pokryć dachowych do końca kwietnia i października danego roku, wyłazów dachowych, ław kominowych, rynien, rur spustowych, koryt i koszy ściekowych, uszkodzeń obróbek blacharskich, daszków, gzymsów, pasów podrynnowych, parapetów zewnętrznych i innych, występujących na elewacji i dachu, oraz stanu zamocowania instalacji odgromowych. 2.Naprawa i uszczelnienie pokryć dachowych, tzn. wymiana, przełożenie lub uzupełnienie pokryć z dachówki do 1 m2, blachy i papy do 2 m2 w miejscu. 3.Naprawa i usuwanie przerwanych lub uszkodzonych elementów dachowych:wymiana rynien do 2 mb, i rur spustowych do 2 mb. 4.Naprawa wyłazów dachowych wraz z wymianą okuć. 5.Czyszczenie rynien, rur spustowych, koryt i koszy ściekowych z zanieczyszczeń do wysokości 6 m od poziomu terenu bez podnośnika. 6.Zrywanie sopli z zachowaniem warunków bezpieczeństwa przez osoby posiadające uprawnienia do pracy na wysokości.. 7.Naprawa poszycia daszków nad wejściami do budynków o pow. do 2 m2 w miejscu. BIEŻĄCA KONTROLA STANU BUDYNKU. Wykonanie kontroli stanu części wspólnych budynku obejmującej następujące elementy: 1.dokonywanie na bieżąco oceny części wspólnych ( np. oświetlenia, szyb w oknach, przecieków wody, itp.) 2.raz w kwartale : 2)osprzętu elektrycznego 3)drzwi wejściowych do budynku 4)wyłazów dachowych 3.raz na pół roku : a) stolarki okiennej b) instalacji wod-kan, c.w. i c.o. c) elewacji. 4.dwa razy w roku (do końca kwietnia i do końca października każdego roku ) - zał. nr 6 do umowy:pokryć dachowych, rynien i rur spustowych. 5.raz w roku- załącznik nr 4 do umowy: 1.instalacja elektryczna zgodnie z Protokołem przeglądu technicznego instalacji elektrycznej - załącznik nr 1 do zakresu prac konserwacyjnych, 2.instalacja gazowa , przewodowa zgodnie z protokołem kontroli instalacji i aparatów gazowych - załącznik nr 2 do zakresu prac konserwacyjnych. POGOTOWIE LOKATORSKIE - w zakresie konserwacji określonej w Rozdziale I dot. budynków Wspólnot Mieszkaniowych Dyżur pogotowia awaryjnego w godzinach od 1500 do 700 w dni robocze oraz całodobowo w dni wolne od pracy, w zakresie: a)Zabezpieczenie przecieków instalacji wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania zapewniające korzystanie z mediów. W przypadku braku możliwości dostępu do mieszkania, odcięcie dopływu mediów. b)Usuwanie przerw w dostawie energii elektrycznej od złącza głównego do mieszkań. c)Utrzymanie w ciągłym ruchu instalacji i urządzeń elektrycznych. d)Współpraca z pogotowiem awaryjnym spółki ciepłowniczej Fortum Płock , MOZG, Zakładu Energetycznego, Wodociągów Płockich, Policją i Strażą Pożarną. e)Podejmowanie działań i decyzji w przypadku awarii lub uszkodzeń instalacji gazowej, ciepłowniczej, wodno-kanalizacyjnej i innej, a w przypadku awarii lub uszkodzeń przekraczających możliwości wykonawcze uruchomienie innych służb lub wykonawców z powiadomieniem Zamawiającego o sytuacji. 6.W przypadku naruszenia porządku lub nagłych zdarzeń np.: pożaru, włamań, kradzieży itp. powiadomienie odpowiednich służb miejskich, Zamawiającego oraz podjęcie działań zapobiegawczych i zabezpieczających zgodnych z zasadami BHP i p.poż. ROZDZIAŁ II BRANŻA OGÓLNOBUDOWLANA I. Prace murarsko - malarskie 1.Odtworzenie zbitych i brakujących tynków powyżej 2 m 2 w 1 miejscu. II. Pozostałe prace A. D R Z W I (wejściowe do budynków i pomieszczeń wspólnych) 1.Wymiana pękniętych i uzupełnienie brakujących szyb, uzupełnianie kitu lub uszczelek w stolarce i ślusarce drzwiowej budynków i pomieszczeń wspólnych powyżej 1 m2 szyby w jednych drzwiach. B. O K N A (w pomieszczeniach wspólnych) 1.Wymiana pękniętych i uzupełnienie brakujących szyb, uzupełnianie kitu lub uszczelek w stolarce i ślusarce okiennej budynków i pomieszczeń wspólnych powyżej 1 m2 szyby w jednym oknie. C. I N N E 1.Uzupełnienie brakujących szczeblin ławek na terenach wspólnoty ( o długości powyżej 5 m ) wraz z malowaniem. BRANŻA INSTALACJI SANITARNYCH. I.Instalacja wodociągowa, CW i ZW 1. Usunięcie miejscowych przecieków na instalacji wodociągowej ( dot. nieruchomości wspólnej ) oraz naprawa wraz z wymianą rury powyżej 2,80 mb. III. Instalacja centralnego ogrzewania 1. Miejscowe uzupełnienie uszkodzonej izolacji na rurociągach ( c.o. + c.w.) powyżej 2 mb w budynku. 2.Kolejne włączenie ogrzewania na koniec sezonu grzewczego w węzłach cieplnych będących własnością wspólnoty mieszkaniowej. BRANŻA DEKARSKO - BLACHARSKA 1.Naprawa i uszczelnienie pokryć dachowych, tzn. wymiana, przełożenie lub uzupełnienie pokryć z dachówki powyżej 1 m2, blachy i papy powyżej 2 m2 w miejscu. 2.Naprawa i usuwanie przerwanych lub uszkodzonych elementów dachowych: wymiana rynien powyżej 2 mb i rur spustowych powyżej 2 mb. 3.Czyszczenie rynien, rur spustowych, koryt i koszy ściekowych z zanieczyszczeń do wysokości powyżej 6 m od poziomu terenu bez podnośnika. 4.Naprawa poszycia daszków nad wejściami do budynków o pow. powyżej 2 m2 w miejscu. POGOTOWIE LOKATORSKIE - w zakresie konserwacji określonej w Rozdziale II dot. budynków Wspólnot Mieszkaniowych Dyżur pogotowia awaryjnego w godzinach od 1500 do 700 w dni robocze oraz całodobowo w dni wolne od pracy, w zakresie: 1.Zabezpieczenie przecieków instalacji wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania zapewniające korzystanie z mediów. W przypadku braku możliwości dostępu do mieszkania, odcięcie dopływu mediów. 2.Usuwanie przerw w dostawie energii elektrycznej od złącza głównego do mieszkań. 3.Utrzymanie w ciągłym ruchu instalacji i urządzeń elektrycznych. 4.Współpraca z pogotowiem awaryjnym spółki ciepłowniczej Fortum Płock , MOZG, Zakładu Energetycznego, Wodociągów Płockich, Policją i Strażą Pożarną. 5.Podejmowanie działań i decyzji w przypadku awarii lub uszkodzeń instalacji gazowej, ciepłowniczej, wodno-kanalizacyjnej i innej, a w przypadku awarii lub uszkodzeń przekraczających możliwości wykonawcze uruchomienie innych służb lub wykonawców z powiadomieniem Zamawiającego o sytuacji. 6.W przypadku naruszenia porządku lub nagłych zdarzeń np.: pożaru, włamań, kradzieży itp. powiadomienie odpowiednich służb miejskich, Zamawiającego oraz podjęcie działań zapobiegawczych i zabezpieczających zgodnych z zasadami BHP i p.poż. Uwaga: koszt materiałów wymaganych do wymiany we wszystkich branżach obciąża Wykonawcę z wyjątkiem materiałów wskazanych w opisanym zakresie, do zakupu których zobowiązany jest zamawiający lub wspólnota mieszkaniowa. Powyższy zakres prac konserwacyjnych w budynkach wspólnot mieszkaniowych ma zastosowanie w zależności od wyposażenia technicznego budynku. ZAKRES PRAC KONSERWACYJNYCH W BUDYNKACH KOMUNALNYCH: ROZDZIAŁ I BRANŻA OGÓLNOBUDOWLANA I. Prace murarsko - malarskie 1.Naprawa uszkodzeń powstałych w wyniku prac konserwacyjnych wszystkich branż. 2.Zbicie odspojonych tynków na klatkach schodowych i na elewacji zgodnie ze wskazaniami administracji. 3.Odtworzenie zbitych i brakujących tynków do 2 m 2 w 1 miejscu. II. Pozostałe prace A. D R Z W I (wejściowe do budynków i pomieszczeń ogólnodostępnych) 1.Smarowanie i reperacja zamków i zawiasów drzwiowych drzwi wejściowych do budynków, do pomieszczeń ogólnodostępnych i altanek śmietnikowych. 2.Wymiana zamków i klamek oraz wkładek bębenkowych. 3.Uzupełnienie oleju, regulacja, konserwacja, naprawa i wymiana samozamykaczy. 4.Regulacja drzwi metalowych, dopasowanie drzwi drewnianych. 5.Wymiana pękniętych szyb, uzupełnianie kitu lub uszczelek w stolarce i ślusarce drzwiowej budynków i pomieszczeń ogólnodostępnych do 1 m2 szyby w jednych drzwiach. B. O K N A (w pomieszczeniach ogólnodostępnych) 1.Wymiana zawiasów, zakrętek i śrub w oknach na klatkach schodowych, piwnicach, pomieszczeniach ogólnodostępnych. 2.Wymiana pękniętych szyb, uzupełnianie kitu lub uszczelek w stolarce i ślusarce okiennej budynków i pomieszczeń ogólnodostępnych do 1 m2 szyby w jednym oknie. 3.Naprawa okienek piwnicznych łącznie z robotami szklarskimi (uzupełnienie pękniętych i brakujących szyb ). C. I N N E 1.Montaż tablic ogłoszeniowych w klatkach schodowych, tablic informacyjnych z numerami budynków oraz tablic informacyjnych nakazu i zakazu umieszczonych na zewnątrz budynku - tablice dostarczy ROM. 2.Naprawa wycieraczek przed klatkami schodowymi. 3.Uzupełnienie brakujących szczeblin ławek osiedlowych ( o długości do 5 m ) wraz z malowaniem. BRANŻA INSTALACJI SANITARNYCH I. Instalacja wodociągowa, CW i ZW 1.Uszczelnienie armatury sanitarnej z wymianą uszczelek oraz naprawą zbiorników płuczących w pomieszczeniach ogólnodostępnych np. wspólnych wc, pralniach. 2.Usunięcie miejscowych przecieków na instalacji wodociągowej oraz naprawa wraz z wymianą rury do 2,80 mb. 3.Sprawdzanie działania manometrów, termometrów, zaworów termoregulacyjnych oraz ich wymiana (materiały dostarczy ROM ) w przypadku węzłów będących w konserwacji ROM, min. 2 x w miesiącu. 4.Wymiana zaworów przelotowych zimnej i ciepłej wody na rurociągach. 5.Kontrola prawidłowości działania pomp cyrkulacyjnych CW min. 2 x w miesiącu. 6.Odczyty wodomierzy i ciepłomierzy głównych w budynkach z częstotliwością 1 raz w miesiącu z pisemnym podaniem wyników zamawiającemu. 7.Plombowanie i zakładanie zabezpieczeń wodomierzy w mieszkaniach najemców materiałami dostarczonymi przez ROM-y. II. Instalacja kanalizacyjna 1.Uszczelnianie rur kanalizacyjnych. 2.Uszczelnianie i uzupełnianie brakujących pokryw w rewizjach na pionach kanalizacji sanitarnej i deszczowej. 3.Czyszczenie pionów, wpustów ściekowych, studzienek kanalizacyjnych, rur spustowych żeliwnych i osadników deszczowych bez konieczności wykonywania robót ziemnych. 4.Udrożnianie pionów kanalizacyjnych łącznie z wywiewką. 5.Udrożnianie poziomów kanalizacyjnych do pierwszej studzienki rewizyjnej na przykanaliku. III. Instalacja centralnego ogrzewania 1.Sprawdzanie działania manometrów, termometrów, pomp obiegowych CO min. 2 x w miesiącu w węzłach cieplnych będących w konserwacji ROM-ów. W przypadku nieprawidłowego działania zgłosić do ROM. 2.Sprawdzanie i uzupełnianie poziomu wody w instalacji CO. Odpowietrzenie instalacji CO - w węzłach cieplnych będących w konserwacji ROM-ów. 3.Uruchamianie nie grzejących pojedynczych grzejników - płukanie, regulacja wraz z wymianą elementów niezbędnych do uruchomienia grzejnika np. zaworów grzejnikowych ( bez wymiany grzejnika). 4.Likwidacja miejscowych przecieków. 5.Kontrola i regulacja parametrów pracy instalacji CO i CW (przepływy wody sieciowej, temperatury CO i CW). 6.Miejscowe uzupełnienie uszkodzonej izolacji na rurociągach ( c.o. + c.w.) do 2 mb w budynku. 7.Rozruch oraz sprawdzenie poprawności działania urządzeń automatyki pogodowej w węzłach cieplnych będących w konserwacji ROM-ów, na początku sezonu grzewczego, wyłączenie lub jednokrotne ponowne włączenie ogrzewania na koniec sezonu grzewczego. IV.Instalacja gazowa - przewodowa 1.Okresowe przeglądy stanu instalacji gazowej wewnętrznej tj. od zaworu odcinającego gaz na budynek przy szafce gazowej, do zaworów odcinających gaz do kuchni gazowej z wykonaniem protokółu kontroli instalacji i urządzeń gazowych ( kuchnie gazowe i gazowe podgrzewacze ciepłej wody ) w poszczególnych lokalach-załącznik nr 1 do zakresu prac konserwacyjnych, dołączyć do miesięcznego planu konserwacji- załącznik nr 4 do umowy. 2.Likwidacja przecieków gazu w instalacji wewnętrznej od kuchni do zaworu głównego bez potrzeby wyłączania gazu w całym budynku.( oraz wymiana zaworów gazowych) 3.Sprawdzanie przecieków gazu na licznikach gazu, zgłaszanie uszkodzonych gazomierzy do ROM-u. 4.Sprawdzanie szczelności kuchni gazowych i gazowych podgrzewaczy ciepłej wody (junkersy. 5.Odłączanie nieszczelnych kuchni gazowych i gazowych podgrzewaczy ciepłej wody (junkersy). 6.Zgłaszanie odłączonych kuchni gazowych do ROM-u i gazowych podgrzewaczy ciepłej wody (junkersy). BRANŻA ELEKTRYCZNA 1.Jeden raz w roku dokonanie przeglądów sieci i tablic energetycznych w budynkach oraz sporządzanie protokołów wyników przeglądów bez pomiarów- załącznik nr 1 do zakresu prac konserwacyjnych, dołączać do miesięcznego planu konserwacji - załącznika nr 4 do umowy. 2.Sprawdzenie 1 raz w miesiącu stanu plomb i zamknięć głównych elementów rozdziału i pomiaru energii elektrycznej jak: złącza, szafy rozdzielcze, szafy ( wnęki ) licznikowe obwodów administracyjnych na okoliczność nielegalnego poboru energii, gdzie umowna odpowiedzialność za właściwy stan instalacji spoczywa na odbiorcy. W przypadku podejrzeń nielegalnego poboru energii lub ( i ) zerwania plomby należy pilnie powiadomić ROM - załącznik nr 1b do zakresu prac konserwacyjnych - dołączać do miesięcznego planu konserwacji - dołaczyć do załącznika nr 4 do umowy, dotyczy wszystkich budynków. 3.Sprawdzenie 1 raz w miesiącu oraz wymiana uszkodzonych opraw oświetleniowych i osprzętu elektrycznego w pomieszczeniach ogólnodostęnych, wejściach do budynków, klatkach schodowych oraz węzłach i piwnicach - załącznik nr 1 b do zakresu prac konserwacyjnych- dołączyć do miesięcznego planu konserwacji - załącznika nr 4 do umowy, dotyczy wszystkich budynków. 4.Wymiana oraz uzupełnienie źródeł światła, starterów - dotyczy wejść do budynków, klatek schodowych oraz pomieszczeń ogólnodostępnych- na bieżąco. 5.Konserwacja węzłów i urządzeń będących w konserwacji ROM w zakresie instalacji elektrycznej - na bieżąco. 6.Wymiana zabezpieczeń zwarciowych i termicznych instalacji w pomieszczeniach ogólnodostępnych - na bieżąco. 7.Wymiana uszkodzonych elementów w tablicach rozdzielczych. Malowanie brakujących napisów, oznaczeń, schematów. Dorabianie brakujących osłon, dekli i zamknięć łącznie z uzupełnieniem brakujących kłódek uniwersalnych - energetycznych oraz patentowych - na bieżąco. 8.Regulacja lub wymiana automatów schodowych na klatkach schodowych - na bieżąco. 6.Natychmiastowe odłączenie nielegalnego poboru energii elektrycznej z instalacji administracyjnej oraz pisemne powiadomienie o tym ROM-u. BRANŻA DEKARSKO - BLACHARSKA 1.Okresowe przeglądy stanu pokryć dachowych, wyłazów dachowych, ław kominowych, rynien, rur spustowych, koryt i koszy ściekowych, uszkodzeń obróbek blacharskich, daszków, gzymsów, pasów podrynnowych, parapetów zewnętrznych i innych, występujących na elewacji i dachu, oraz stanu zamocowania instalacji odgromowych - załącznik nr 6 do umowy. 2.Naprawa i uszczelnienie pokryć dachowych, tzn. wymiana, przełożenie lub uzupełnienie pokryć z dachówki do 1 m2, blachy i papy do 2 m2 w miejscu. 3.Naprawa i usuwanie przerwanych lub uszkodzonych elementów dachowych: wymiana rynien do 2 mb i rur spustowych do 2 mb - do wysokości 6 m od poziomu terenu bez podnośnika. 4.Naprawa wyłazów dachowych wraz z wymianą okuć. 5.Czyszczenie rynien, rur spustowych, koryt i koszy ściekowych z zanieczyszczeń do wysokości 6 m od poziomu terenu bez podnośnika. 6.Usuwanie śniegu z dachów, zrywanie sopli z zachowaniem warunków bezpieczeństwa przez osoby posiadające uprawnienia do pracy na wysokości. 7.Naprawa poszycia daszków nad wejściami do bud

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.00.00.00 - Naprawa, serwisowanie i instalacja Kod CPV wg słownika 2008: 50.00.00.00 - Usługi naprawcze i konserwacyjne Oryginalny kod CPV: 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych Kod CPV wg słownika 2008: 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych Oryginalny kod CPV: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Oryginalny kod CPV: 45.26.19.00 - Usługi napraw i konserwacji dachów Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.19.00 - Naprawa i konserwacja dachów Oryginalny kod CPV: 50.11.61.00 - Usługi w zakresie napraw układu elektrycznego Kod CPV wg słownika 2008: 50.11.61.00 - Usługi w zakresie napraw układu elektrycznego Oryginalny kod CPV: 50.53.12.00 - Konserwacja aparatury gazowej Kod CPV wg słownika 2008: 50.53.12.00 - Usługi w zakresie konserwacji aparatury gazowej .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 9794619 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: wolna ręka

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: NO/14/TK/2007/ 1/K/ROM I.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe WILIS Wiesław Lis, ul. Płocka 36 A, 09-210 Drobin, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 2701704
  • Oferta z najniższą ceną: 2701704 / oferta z najwyższą ceną: 2701704
  • Waluta: PLN.

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: NO/14/TK/2007 1/K/ROM III.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe WILIS Wiesław Lis, ul. Płocka 36 A, 09-210 Drobin, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 2463721
  • Oferta z najniższą ceną: 2463721 / oferta z najwyższą ceną: 2463721
  • Waluta: PLN.

CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: NO/14/TK/2007 1/K/ROM IV.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe WILIS Wiesław Lis, ul. Płocka 36 A, 09-410 Drobin, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 2227522
  • Oferta z najniższą ceną: 2227522 / oferta z najwyższą ceną: 2227522
  • Waluta: PLN.

CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: NO/14/TK/2007 1/K/ROM V.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe WILIS Wiesław Lis, ul. Płocka 36 A, 09-410 Drobin, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 2401672
  • Oferta z najniższą ceną: 2401672 / oferta z najwyższą ceną: 2401672
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.