eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zwierzyniec › 3. Opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest Budowa drogi utwardzonej Na Obszyńskiego o długości 724 mb. od km 0+100 do 0+824 w Leśnictwie Adamów gm. Adamów - etap II.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-03

Zwierzyniec: 3. Opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest : Budowa drogi utwardzonej Na Obszyńskiego o długości 724 mb. od km 0+100 do 0+824 w Leśnictwie Adamów gm. Adamów - etap II.
Numer ogłoszenia: 117741 - 2008; data zamieszczenia: 03.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Zwierzyniec, ul. Zamojska 6, 22-470 Zwierzyniec, woj. lubelskie, tel. 084 6872019, fax 084 6872124.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lublin.lasy.gov.pl/zwierzyniec

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne LP.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 3. Opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest : Budowa drogi utwardzonej Na Obszyńskiego o długości 724 mb. od km 0+100 do 0+824 w Leśnictwie Adamów gm. Adamów - etap II..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie nawierzchni drogi z materiałów kamiennych o szer. jezdni 3.5 m, szer. poboczy 2 x 0.75 m, szer. korony drogi 5 m oraz wykonanie przepustu z rur o średnicy ǿ 80 cm i długości 8 m. Wykonanie mijanek i zjazdów na linie oddziałowe - z tłucznia kamiennego. a/ warstwa górna z tłucznia kamiennego gr. warstwy 10 cm, b/ warstwa dolna z tłucznia kamiennego gr. warstwy 15 cm, c/ warstwa odsączająca z piasku średnioziarnistego gr. 25 cm.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Oryginalny kod CPV: 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby Oryginalny kod CPV: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Oryginalny kod CPV: 45.23.33.00 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.33.00 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 9. Wymagania dotyczące wadium. 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 8 000.00 złotych. 2. Zamawiający przechowuje wadium przez okres związania ofertą. 3. Termin wniesienia wadium upływa dnia 24.06.2008 r. o godz. 9.00 4. Wadium może być wnoszone w jednej z kilku następujących form: a/ poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, b/ gwarancjach bankowych, c/ gwarancjach ubezpieczeniowych d/ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2000 r. nr 109, poz. 1158 ze zm.) 5. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego, tj. Nadleśnictwa Zwierzyniec, ul. Zamojska 6, 22-470 Zwierzyniec, w Banku PKO BP S.A. O/ Szczebrzeszyn Nr. 59 1020 5356 0000 1002 0005 7620 wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 6. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu za moment wniesienia uznaje się moment uznania rachunku Zamawiającego. 7. Potwierdzenie wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty. 8. W przypadku złożenia wadium w pozostałych formach oryginał dokumentu należy złożyć w pok. nr 10 (kasa) zaś do oferty należy załączyć kopię dokumentu gwarancyjnego. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium Wykonawcy, jeżeli: - upłynął termin związania ofertą, - zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy, - Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,, - którego oferta została odrzucona. 11. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełnienia tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie dotyczy ich żadna z sytuacji określonych art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełniają wymagania określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, poniżej podane są minimalne kryteria kwalifikacyjne dla Wykonawców : a/. Wykonawca winien być firmą (lub osobą fizyczną) zarejestrowaną, zdolną do wykonania robót budowlanych określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. b/. Wykonawca winien mieć środki finansowe lub zdolność kredytową wystarczającą, aby zapewnić wymagany przepływ gotówki przez okres obowiązywania umowy, tj. w kwocie minimum 90 % wartości kontraktu brutto określonej w ofercie. c/. Wykonawca winien wykazać, że zakończył w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie jako Główny Wykonawca lub Partner Konsorcjum realizację co najmniej 3 inwestycji porównywalnych w swym charakterze, wartości i złożoności do przedmiotu zamówienia odpowiednio potwierdzonych, że zostały wykonane należycie. d/. Wykonawca winien udzielić co najmniej 36 miesięcy gwarancji od daty końcowego odbioru robót. e/. Wykonawca winien dysponować kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w zakresie budownictwa drogowego. Uprawnienia budowlane powinny być potwierdzone aktualnym wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Doświadczenie zawodowe kierownika budowy winno wynosić minimum 5 lat od momentu uzyskania stosownych uprawnień. f/. Partnerzy Konsorcjum winni spełniać łącznie kryteria dotyczące doświadczenia potencjału ekonomicznego oraz kluczowego personelu przewidzianego do realizacji zamówienia. g/. Natomiast poszczególnych wykonawców nie może dotyczyć żadna z sytuacji opisanych w art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 pzp. 2. W celu potwierdzenia spełnienia opisanych wyżej warunków wykonawca winien załączyć do oferty dokumenty określone w dziale 7 na podstawie, których zostanie dokonana ocena spełnienia warunków na zasadzie spełnia/ niespełna.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7. Wykaz dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Wszyscy Wykonawcy do formularza oferty winni dostarczyć następujące informacje i dokumenty na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu: 1. Odpis z właściwego Rejestru Przedsiębiorców albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykaz osób uczestniczących w realizacji zamówienia, kopia uprawnienia wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego dla kierownika budowy - Formularz 2 3. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Formularz 3, 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie z właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega w opłacaniu składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykaz robót zgodnie z wymaganiami stawianymi w dziale 6.1 c - Formularz 4, oraz referencje od instytucji na rzecz których Wykonawca świadczył wymienione w wykazie roboty i wykonał je z należytą starannością. 7. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na poziomie określonym w dziale 6.1 b wystawioną nie wcześniej nić 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Oświadczenie Wykonawcy o udzieleniu gwarancji - Formularz 3 (oświadczenie Wykonawcy), 9. W przypadku składania oferty wspólnej oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na formularzu nr 3 oraz dokumenty potwierdzające nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 Prawa Zamówień Publicznych - składa każdy wykonawca oddzielnie. Powyższe oświadczenie może być podpisane przez Wykonawcę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy albo przez upełnomocnionego Lidera konsorcjum. Zwraca się uwagę, że złożenie oświadczenia sformułowanego w liczbie mnogiej i podpisanego przez wszystkich Wykonawców bądź przez Lidera konsorcjum, w imieniu całego Konsorcjum, nie będzie spełniało wymogu art. 44 Prawa zamówień publicznych Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w niniejszym dziale w pkt. 1, 4 i 5 zastępuje się je dokumentami zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego dla kraju pochodzenia Wykonawcy lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kopii. Dokumenty złożone w formie kopii muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lublin.lasy.gov.pl/zwierzyniec,

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Zwierzyniec, ul. Zamojska 6, 22-470 Zwierzyniec, pok. nr 3.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2008 godzina 09:00, miejsce: 12. Miejsce i termin składania i otwarcia: 1. Oferty należy złożyć w: Sekretariacie Nadleśnictwa Zwierzyniec ul. Zamojska 6, 2. Termin składania ofert upływa dnia 24.06.2008 o godz. 9.00..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.