eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kocmyrzów › Termomodernizacja budynków Urzędu Gminy w Luborzycy, Ośrodka Zdrowia w Kocmyrzowie i Szkoły Podstawowej w Goszycach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-12

Kocmyrzów: Termomodernizacja budynków Urzędu Gminy w Luborzycy, Ośrodka Zdrowia w Kocmyrzowie i Szkoły Podstawowej w Goszycach
Numer ogłoszenia: 117704 - 2007; data zamieszczenia: 12.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kocmyrzów-Luborzyca, Luborzyca 97, 32-010 Kocmyrzów, woj. małopolskie, tel. 012 3871410, fax 012 3871410.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kocmyrzow-luborzyca.ug.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynków Urzędu Gminy w Luborzycy, Ośrodka Zdrowia w Kocmyrzowie i Szkoły Podstawowej w Goszycach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje roboty termomodernizacyjne, których wykonanie pozwoli poprawić osiągane efekty energetyczne, dzięki czemu obniżą się koszty ogrzewania budynków w okresach zimowych.Przedmiot zamówienia składa się z trzech części: I część obejmuje wykonanie termomodernizacji budynku administracyjnego Urzędu Gminy w Luborzycy, II część obejmuje wykonanie termomodernizacji budynku Ośrodka Zdrowia w Kocmyrzowie, III część obejmuje wykonanie termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej w Goszycach.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia na każdą część przedmiotu zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności - w przypadku potencjału kadrowego: o zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy dysponujący kierownikiem robót uprawnionym do realizacji zadań objętych przedmiotem zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o formułę: spełnia - nie spełnia na postawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą Wykonawca składa /dot. każdej części przedmiotu zamówienia/: 1) oświadczenie, wypełniane zgodnie z art. 44, w myśl art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych /formularz oświadczenia, stanowi zał. dokumentacji przetargowej/, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) kserokopię uprawnień kierownika robót do realizacji zadania w zakresie objętym zamówieniem wraz z aktualnym zaświadczeniem o członkostwie w Izbie Inżynierów. Ponadto oprócz dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawca załącza do oferty sporządzonej na formularzu oferty, stanowiącym załącznik do dokumentacji przetargowej zaparafowany projekt umowy oraz kosztorys ofertowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kocmyrzow-luborzyca.ug.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kocmyrzów - Luborzyca, Luborzyca 97, 32 - 010 Kocmyrzów, pok. 36, II piętro /zamówienia publiczne/. Koszt dok. papierowej 15 zł. Dok. można również pobrać ze strony www. U.G. nieodpłatnie..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kocmyrzów - Luborzyca, Luborzyca 97, pok. 36, II piętro /zamówienia publiczne/..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Termomodernizacja budynku administracyjnego Urzędu Gminy w Luborzycy..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie /I część/ obejmuje swoim zakresem prace termomodernizacyjne polegające na dociepleniu ścian i stropu budynku wraz z wykonaniem elewacji. Zakres obejmuje również roboty towarzyszące, szczegółowo opisane w dokumentacji przetargowej..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Termomodernizacja budynku Ośrodka Zdrowia w Kocmyrzowie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie /II część/ obejmuje swoim zakresem prace termomodrenizacyjne polegające na dociepleniu ścian i stropu budynku wraz z wykonaniem elewacji. Zakres obejmuje również roboty towarzyszące, szczegółowo opisane w dokumentacji przetargowej..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Goszycach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie /III część/ obejmuje swoim zakresem prace termomodernizacyjne polegające na wykonaniu docieplenia ścian i stropu budynku wraz z wykonaniem elewacji. Zakres obejmuje również roboty towarzyszące, szczegółowo opisane w dokumentacji prztargowej..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.