To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-05-17
Kraków: Roboty remontowo-budowlane: posadzkowe i malarskie w budynku będącym siedzibą Pierwszego Urzędu Skarbowego Kraków.
Numer ogłoszenia: 117692 - 2011; data zamieszczenia: 17.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 77162 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Pierwszy Urząd Skarbowy Kraków, ul. Rzemieślnicza 20, 30-363 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 269 02 66, faks 12 269 02 90.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowo-budowlane: posadzkowe i malarskie w budynku będącym siedzibą Pierwszego Urzędu Skarbowego Kraków..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: 1.Robót remontowo-posadzkowych, w zakresie wymiany wykładzin dywanowych na łącznej powierzchni 907 m2, zajmowanej przez Pierwszy Urząd Skarbowy Kraków, ul. Rzemieślnicza 20, 30-363 Kraków tj.: 1.1Zerwanie wykładzin dywanowych z powierzchni podłóg i cokołów przyściennych z oczyszczeniem podłoża cementowego - wylewek z resztek kleju i wykładzin; 1.2Wykonanie warstwy wygładzającej gr. 1-3 mm pod wykładzinę rulonową z tworzywa sztucznego typu Winigam, preparatem właściwym dla rodzaju wykładziny; 1.3Gruntowanie podłoża pod wykładzinę preparatem gruntującym, skutecznym dla celu jakiemu ma służyć ( zapewnienie dobrej przyczepności wykładziny ) np. preparatem typu Uni Grunt lub Ceresit; 1.4Ułożenie wykładzin rulonowych posadzkowych, obiektowych z tworzywa sztucznego, posiadających atest PZH, o wysokim standardzie jakościowym, o podniesionej odporności na ścieranie i perforację, z wywinięciem na ściany na wysokość do 10 cm ( cokół ), typu GAMRAT REKORD 42 lub równoważna*, o spoinach zgrzewanych prętami PVC w kolorze wykładziny. Połączenia pasów wykładzin ( do szerokości pomieszczenia ) winny przebiegać prostopadle do linii ściany okiennej. 1.5Wywiezienie i utylizacja wykładzin dywanowych; 1.6Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu w dniu odbioru, instrukcji użytkowania posadzki z ułożonej wykładziny, określenia sposobu utrzymania jej w czystości i pielęgnacji, z podaniem wykazu dostępnych środków chemicznych odpowiednich dla rodzaju wykładziny. 1.7*Przez wykładzinę równoważną należy rozumieć produkt spełniający wszystkie parametry techniczne wymienione w poniższej tabeli: WYKŁADZINA OBIEKTOWA Nazwa parametru: Parametry wykładziny: Klasyfikacja użytkowania 34/43, Zabezpieczenie powierzchni Poliuretan,Grubość całkowita Min. 2 mm, Waga całkowita 2,8-3,1 kg/m2, Grupa ścieralności Grupa T, Wgniecenia resztkowe Max 0,03 mm, Oddziaływanie krzesła na rolkach Odporna, Stabilność wymiarów po działaniu ciepła - mniejsza lub równa 0,40%, Zachowanie antystatyczne mniejsze lub równe 2kV.Odporność barwy na działanie światła Min 6, Odporność na poślizg Klasa DS, Odporność na mikroorganizmy i chemiczna Tak. 1.8 W przypadku oferowania produktu równoważnego Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że spełnia on wymagania określone przez Zamawiającego, czyli złoży łącznie z ofertą właściwy dokument potwierdzający (specyfikacja techniczna oferowanego produktu - wystawiona przez producenta) który zawierać będzie co najmniej nazwę i adres producenta oraz wyszczególnienie wszystkich parametrów produktu, wymienionych w powyższej tabeli. 2.Robót remontowo-malarskich wewnętrznych pomieszczeń biurowych, sanitariatów, pomieszczeń socjalnych i pomocniczych, komunikacji (halle, korytarze, klatki schodowe) wg szczegółowego przedmiaru robót , w następującym zakresie rzeczowym: 2.1 Zerwanie tapet z włókniny szklanej w pomieszczeniu nr 8, korytarzu i hallu z wiatrołapem na parterze, z przygotowaniem powierzchni pod malowanie; 2.2Wymiana płytek-kasetonów o wym. 60x60 podwieszonych typu TERMATEX, na nowe, z dokładnym oczyszczeniem i umyciem metalowego rusztu sufitowego; 2.3 Wywiezienie i utylizacja płytek - kasetonów sufitowych; 2.4 Szpachlowanie miejscowe ścian i sufitów pod malowanie, przy użyciu gipsu szpachlowego ogólnego zastosowania; 2.5 Gruntowanie pod malowanie powierzchni ścian i sufitów preparatem np. Ceresit CT 17 lub Uni Grunt lub równoważnym spełniającym warunek przyczepności i posiadającym atest PZH; 2.6 Dwukrotne malowanie farbą emulsyjną akrylową, wewnętrznych powierzchni ścian i sufitów w kolorach uzgodnionych z Zamawiającym. Użyta do malowania farba winna odpowiadać normie z grupy: PN-C i PN-EN ISO/IEC , winna posiadać atest PZH i umożliwiać użytkowanie pomieszczenia niezwłocznie po upływie normowego czasu schnięcia; 2.7 Dwukrotne malowanie farbą olejną lub ftalową, ogólnego stosowania, stolarki drzwiowej i tynku na powierzchniach pionowych przekroju stropu w otworach klatek schodowych oraz na policzkach biegów klatek schodowych a także jednokrotne malowanie rur stalowych instalacji c.o. (piony i rury przyłączne) i rur blend na głównej klatce schodowej, balustrad stalowych prostych, prętowych i drzwi stalowych maszynowni dźwigu; 3. Demontaż żaluzji okiennych wraz z mocowaniem oraz ich wywóz i utylizacja. 4. Obowiązkiem Wykonawcy uwzględnionym w złożonej ofercie jest przenoszenie mebli i wyposażenia pokoi (m. in. sejf o wadze ok 450 kg, sprzęt komputerowy )w celu alokacji komórki organizacyjnej zajmującej pomieszczenia, w ramach udostępniania Wykonawcy frontu robót oraz utrzymanie czystości w czasie prowadzenia robót budowlanych , w tym sprzątanie z usunięciem gruzu i kurzu, zabezpieczenie strefy robót od pozostałej przestrzeni kurtynami i wycieraczkami, zabezpieczenie mebli i sprzętu podczas malowania folią malarską. 5. Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z:5.1 przedmiarem robót udostępnionym przez Zamawiającego; 5.2 szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (zwaną dalej STWiOR). SIWZ wraz załącznikami, przedmiar robót oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) są dostępne bezpłatnie w siedzibie Zamawiającego tj. Kraków ul. Rzemieślnicza 20, pok. 302 oraz są zamieszczone na stronie nternetowej: www.wrotamalopolski.pl/bip/puskrakow. Dla prawidłowego i niebudzącego zastrzeżeń wykonania zamówienia, Zamawiający umożliwi zainteresowanym Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej w budynku przy ul. Rzemieślniczej 20 w Krakowie. Zamawiający nie wymaga uczestnictwa w wizji lokalnej, ale Wykonawca ponosi ryzyko w zakresie przygotowania oferty bez dokonania wizji. Wykonawcy mogą dokonać wizji lokalnej budynku codziennie tj. od poniedziałku do piątku w godz. od 10.00 do 14.00 do dnia poprzedzającego termin składania ofert włącznie, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu z Zamawiającym - tel. 12/269-02-66 w. 302 lub 222..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.21.11 - Kładzenie wykładzin elastycznych 45.44.21.00 - Roboty malarskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ZIELMAX Patryk Zieleziński, Moszczanka 69/4, 63-440 Raszków, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 317496,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 129150,00
Oferta z najniższą ceną: 129150,00 / Oferta z najwyższą ceną: 290333,98
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa stołu operacyjnego wraz z wyposażeniem
- 111.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie przeprowadzenia badań metodami obrazowania magnetyczno-rezonansowego przy użyciu tomografu MR 9.4T.
- Oświetlenie ogródka jordanowskiego przy ul. Darwina w Krakowie - Luboczy.
- (DFP.271.72.2024.KSK)Dostawa produktów leczniczych, wyrobów medycznych, dietetycznych środków specjalnego przeznaczenia medycznego, benzyny.
- Dostawa rejestratora danych dla WILiGZ - DE-dzp.272-185/24
- Remont portierni głównej i kiosku handlowego zlokalizowanych przy budynku administracyjnym ZCK ul. Rakowicka 26 w Krakowie.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont budynku Urzędu Miejskiego w Wyrzysku"
- Modernizacja i ocieplenie hali sportowej wraz z zapleczem w Szkole Podstawowej w Rościszewie
- Modernizacja budynku Urzędu Miejskiego - etap II - budowa windy w budynku Urzędu Miejskiego w Konstantynowie Łódzkim w celu likwidacji barier architektonicznych
- Wymiana stolarki okiennej na parterze w części A budynku Wydziału Humanistycznego przy ul. Uniwersyteckiej 4 w Katowicach
- Wykonanie robót remontowych i malarskich w wybranych lokalizacjach Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach.
- Rozbudowa infrastruktury kulturalnej na terenie Gminy Kwidzyn
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.