eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stromiec › Przebudowa drogi przez Podlesie Małe

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-12

Stromiec: Przebudowa drogi przez Podlesie Małe
Numer ogłoszenia: 117679 - 2007; data zamieszczenia: 12.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Stromiec, ul. Piaski 4, 26-804 Stromiec, woj. mazowieckie, tel. 048 6191020, fax 048 6191008.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stromiec.bip.tc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi przez Podlesie Małe.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi gminnej przez Podlesie Małe o długości 1.880,00 mb

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: . Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości - 4.500,00 zł Wadium musi być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu, 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach SKOK, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym Rzemiosła w Radomiu O/Stromiec, konto Nr 85 9115 0002 0060 0600 0215 0004. Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego pokój Nr 12, a kserokopię dołączyć do oferty. Z treści gwarancji poręczenia musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego, upełnomocnionego, przedstawiciela Gwaranta. Podpis ten winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np: złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny z podaniem imienia i nazwiska. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde żądanie pisemne zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust.5 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oferenci składający ofertę muszą spełniać poniższe wymogi: 1. Posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. wykonanie w okresie ostatniego roku, lipiec 2006 r. - czerwiec 2007 r., a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 1 zamówienia o podobnym do niniejszego charakteru i złożoności. Za zamówienia podobne uważane będą wszystkie wykonane drogi o nawierzchni bitumicznej lub porównywalnej o takiej samej lub większej długości łącznej jak przedmiot zamówienia. 2. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. zatrudniać minimum jednego pracownika z uprawnieniami z zakresu robót drogowych, operatora maszyn drogowych oraz minimum 3 pracowników fizycznych. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. dysponować takimi środkami finansowymi umożliwiającymi wykonanie całości zamówienia przy założeniu, że płatność za realizację danego zakresu nastąpi w terminie 14 dni od daty realizacji. Zamawiający nie udziela zaliczek na poczet zlecanych robót. 4. Dysponują następującym sprawnym sprzętem: min. 1 równiarką lub układarką do kruszywa, układarką do mas bitumicznych, walcem gładkim walcem wibracyjnym, walcem ogumionym, min. 3 samochodami ciężarowymi wywrotkami o ładowności min. 10 ton oraz mieć dostęp do wytwórni mieszanek betonu asfaltowego. 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w punkcie XVI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Za spełniony warunek opisany w punkcie III.3 uważać się będzie zaakceptowanie projektu umowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1. Wypełniony formularz ofertowy, wg załączonego druku Nr 1, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, iż Wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1, na formularzu ofertowym, 4. Wykaz wszystkich zamówień zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie 1 roku, a jeżeli okres działalności jest krótszy-w tym okresie, odpowiadających charakterowi zamówienia oraz o porównywalnej wartości, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane z należytą starannością, referencje, wg zał. Nr 2. Nie wymagane jest dołączanie referencji dla zamówień realizowanych dla Zamawiającego. 5. Proponowany harmonogram robót. 6. Wykaz podwykonawców i zakres robót przewidzianych im do powierzenia wg załącznika Nr 3. 7. Wykaz pracowników nadzoru, którzy będą uczestniczyć w realizacji zamówienia z załączeniem kserokopii uprawnień budowlanych i zaświadczeń o przynależności do właściwej Izby, oraz pracowników fizycznych wykwalifikowanych z załączeniem kserokopii świadectw kwalifikacyjnych. Wykaz należy sporządzić wg załącznika Nr 4. 8. Wykaz podstawowego wyposażenia technicznego firmy z dołączeniem dokumentów potwierdzających prawo do dysponowania tym sprzętem, dowody rejestracyjne, faktury zakupu, umowy najmu-użyczenia itp. Wykaz należy sporządzić na załączniku Nr 5 9.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10.Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10. Szczegółowy kosztorys ofertowy, wg załączonego przedmiaru. 11. Dowód wniesienia wadium. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez uprawomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Brak jakiegokolwiek z w/w dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie np. nie poświadczenie przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie, spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stromiec.bip.tc.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Stromiec-pokój Nr 18 26-804 Stromiec ul.Piaski 4.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2007 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Stromiec-pokój Nr 12 26-804 Stromiec ul. Piaski 4.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.