eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leszno › Modernizacja nawierzchni ulic Wiosennej i Środkowej w Zaborowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-08-06

Leszno: Modernizacja nawierzchni ulic Wiosennej i Środkowej w Zaborowie
Numer ogłoszenia: 117677 - 2015; data zamieszczenia: 06.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 86069 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Leszno, Aleja Wojska Polskiego 21, 05-084 Leszno, woj. mazowieckie, tel. 22 7258005, 7259035, 7258452, faks 22 7258552.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja nawierzchni ulic Wiosennej i Środkowej w Zaborowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przewidziany do realizacji teren zlokalizowany jest w miejscowości Zaborów w Gminie Leszno. Przedmiotowa inwestycja obejmuje ulicę Wiosenną w Zaborowie (droga gminna), która zlokalizowana jest na odcinku pomiędzy skrzyżowaniem z drogą wojewódzką nr 580 i drogą powiatową (ul. Leśna). Obszar ulicy Środkowej w Zaborowie objęty opracowaniem obejmuje odcinek pomiędzy ulicą Wiosenną i ul. Dworkową. Ulica Wiosenna i ul. Środkowa mają charakter ulic dojazdowych, mających za zadanie obsługę zlokalizowanych przy nich zabudowań mieszkalnych i obiektów użyteczności publicznej (przedszkole w Zaborowie). Całe zadanie inwestycyjne powinno być realizowane przy zachowaniu następującej kolejności głównych elementów robót: - roboty przygotowawcze: -wyznaczenie geodezyjne obiektów, -wycinka krzewów, - roboty rozbiórkowe: nawierzchnie dróg, zjazdów i chodników, - roboty ziemne: korytowanie i przygotowanie podłoża, - budowa kanalizacji deszczowej, - przebudowa instalacji elektrycznej i teletechnicznej, - roboty nawierzchniowe na jezdniach dróg, chodnikach i zjazdach, - wykonanie oznakowania poziomego i pionowego oraz elementów bezpieczeństwa ruchu. Zakres I etapu inwestycji obejmuje następujące elementy: - budowę odcinka ulicy Wiosennej (od skrzyżowania z ul. Stołeczną do skrzyżowania (włącznie) z ulicą Środkową) o długości 305 m, -budowę odcinka ulicy Środkowej o długości 166 m (od skrzyżowania z ul. Wiosenną do skrzyżowania z ul. Dworkową), - budowę odcinka ul. Szkolnej o długości 53 m, -budowę skrzyżowań, - budowę chodników i zjazdów, - budowę elementów odwodnienia wraz z przepustami na rowie Z-2, - realizację elementów eksploatacyjnych dróg (oznakowanie poziome i pionowe, elementy bezpieczeństwa ruchu). W ramach opracowania przewiduje się budowę kanalizacji deszczowej oraz przebudowę kolidującej infrastruktury teletechnicznej i energetycznej. Na odcinku objętym opracowaniem projektowane są następujące skrzyżowania: W ciągu ul. Wiosennej (I etap): - ul. Środkowa - skrzyżowanie wyniesione - ul. Jesienna W ciągu ul. Środkowej: - ul. Wiosenna - skrzyżowanie wyniesione - ul. Szkolna. Projekt obejmuje swym zakresem budowę ulic o nawierzchni z kostki betonowej wraz z odwodnieniem oraz wykonanie elementów bezpieczeństwa ruchu, oznakowania pionowego i poziomego. Budowana nawierzchnia z kostki betonowej będzie posiadała nawierzchnię przystosowaną do ruchu o kategorii KR3 z brukowej kostki betonowej. Woda z nawierzchni drogowej spadkami poprzecznymi poprzez wpusty będzie spływać do odbiornika wód deszczowych. Parametry funkcjonalno-użytkowe Przyjęto następujące parametry ulicy Wiosennej: Kategoria drogi - gminna, Klasa ulicy - droga dojazdowa (L), Kategoria ruchu - KR3, Szerokość jezdni - -5,00 m, Szerokość pasa ruchu na odcinku prostym -2,50 m, Szerokość zjazdów - 3,5 - 5,0 m, Pochylenie poprzeczne - 2%, Minimalna wysokość skrajni - 4,50 m, Szerokość chodnika -2,00 m, Przyjęto następujące parametry ulicy Środkowej: Kategoria drogi - gminna, Klasa ulicy - droga dojazdowa (D), Kategoria ruchu - KR3, Prędkość projektowa - 30 km/h, Szerokość jezdni - -5,00 m, Szerokość pasa ruchu na odcinku prostym - 2,50 m, Szerokość zjazdów - 4,0 - 5,0 m, Pochylenie poprzeczne - 2%, Minimalna wysokość skrajni - 4,50 m, Szerokość chodnika - 2,00-2,30 m, W celu spowolnienia ruchu na ulicy Wiosennej i Środkowej przyjęto rozwiązanie progów zwalniających i wyniesionego skrzyżowania wg parametrów progu U-16c. W trakcie wykonywania badań nawiercono ciągłe swobodne oraz napięte zwierciadło wód gruntowych stabilizujące się na głębokości około od 1,0 do 2,8 m ppt, tj. na rzędnej około 88,5 do 88,9 m n.p.m. Zaobserwowano również sączenia wody w obrębie piasków gliniastych oraz soczewek piasków śród glinowych oraz w obrębie gruntów spoistych. Badania zostały przeprowadzone w okresie suchym, na wykonywane badania nie miały wpływu opady atmosferyczne ani roztopy. Przy występowaniu okresów intensywnych opadów deszczu, bądź w czasie okresów roztopowych lub powodziowych stan wód podziemnych może ulec zmianom nawet do ? 0,5 od stanu obecnego. Kanalizacja deszczowa Wody opadowe z ul. Wiosennej, Środkowej i Szkolnej będą odprowadzane do rowu melioracyjnego, przecinającego ul. Wiosenną. Sieć kanalizacji deszczowej projektowana jest w osi pasa ruchu wraz z przy kanalikami od wpustów deszczowych z osadnikiem o głębokości 90 cm. Kanalizacja deszczowa wykonana zostanie z rur PP SN16 o średnicy Dz160mm, Dz250mm, Dz315mm, Dz400mm, Dz500mm, Przy kanaliki z rur PP SN16 Dz160mm. Zaprojektowano studnie betonowe o średnicy DN1200 i DN1400, studzienki ściekowe betonowe o średnicy DN500 z osadnikiem i wpustem ściekowym oraz studnie z tworzywa sztucznego o średnicy DN600. Zagłębienie sieci wahać się będzie w granicach 0,83÷3,32 m pod poziomem terenu. Sieć teletechniczna W ul. Wiosennej znajduje się rurociąg kablowy wykonany z dwóch rur HDPE O40/3,7mm. W jednej z rur znajduje się kabel czynny światłowodowy. Rurociąg ten koliduje z nowym rozwiązaniem drogowym, co powoduje konieczność jego przebudowy. Podobnie ma się sytuacja z podbudową słupową sieci napowietrznej w ulicach Wiosennej, Środkowej i Szkolnej. Kolidujące słupy należy przebudować w nowe miejsca. Do przebudowy istniejącego, kolidującego rurociągu kablowego należy wykorzystać dwie rury HDPE O40/3,7mm. Na skrzyżowaniach projektowanej trasy rurociągu oraz kanalizacji teletechnicznej z inną infrastrukturą techniczną należy zastosować następujące zabezpieczenia: . z drogami - rura RHDPEp 110mm . z kablami energetycznymi - nN i sN - rura dwudzielna fi 110 zakładana na kabel en., wN - rura dwudzielna fi160 zakładana na kabel en. . z kanalizacją oraz wodociągami - rury HDPE 160mm . z wjazdami - rury RPP110/6,3mm. Istniejącą infrastrukturę znajdującą się w obszarze robót drogowych, ale niepodlegającą przebudowie należy zabezpieczyć rurami dwudzielnymi 110mm. Do przebudowy słupów należy wykorzystać słupy betonowe dł. 7m typu SŻT-7. Po postawieniu nowych słupów będzie można przebudować (przewiesić) istniejącą sieć kabli napowietrznych, a następnie zdemontować słupy kolidujące. Zamawiający wymaga: - Chodniki wykonać z kostki betonowej koloru czerwonego; - Jezdnię i wjazdy wykonać z kostki betonowej szarej; - Skrzyżowania wyniesione oraz progi zwalniające wykonać należy z kostki betonowej koloru czerwonego; - zastosowania na podbudowy wyłącznie kruszywa kamiennego łamanego (bez wapieni i dolomitów); - dla obrzeży wykonania ławy betonowej C12/15 z oporem; Wykonawca musi uwzględnić w cenie doprowadzenie podłoża do wymaganej nośności dla jezdni, chodników i wjazdów, zgodnie z projektem. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej i kosztorysowej. 3. Wykonawca zapewni wytyczenie geodezyjne, obsługę geodezyjną w trakcie realizacji robót oraz sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej przez uprawnionych geodetów w 2 egzemplarzach. 4. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do sporządzenia projektu BIOZ, wykonania wszelkich badań i prób. 5. Od Wykonawcy wymaga się wykonania połączenia budowanej drogi z drogami istniejącymi w sposób zgodny ze sztuką budowlaną i obowiązującymi normami. 6. Obowiązki Wykonawcy przy wykonywaniu zadania określone są szczegółowo w § 4 pkt. 2 wzoru umowy. 7. W czasie realizacji zadania Wykonawca zapewni przejezdność dróg objętych zamówieniem. 8. PRZED ROZPOCZĘCIEM ROBÓT WYKONAWCA JEST ZOBOWIĄZANY DO DOSTARCZENIA SZCZEGÓŁOWEGO HARMONOGRAMU PRAC DO ZAAKCEPTOWANIA W REFERACIE INWESTYCJI URZĘDU GMINY. 9. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca zobowiązany jest do wykonania projektu organizacji ruchu na czas prowadzonych robót i zatwierdzenie go u Powiatowego Inżyniera Ruchu Drogowego. Projekt organizacji ruchu winien posiadać etapowość robót w celu utrzymania dojazdu do posesji jak i obiektów publicznych. 10. Wykonawca, w czasie nieobecności kierownika budowy dłużej niż 2 dni zapewni bezwzględnie na budowie nadzór nad wykonaniem robót przez kierownika robót branży drogowej z uprawnieniami bez ograniczeń. Fakt ten zostanie wcześniej zgłoszony do Zamawiającego. 11. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odmowy odbioru robót w przypadku stwierdzenia wad i usterek niedających się usunąć w szybkim czasie lub braku możliwości korzystania z wybudowanego obiektu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.23.24.52 - Roboty odwadniające .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PLONIX Wojciech Tokarski Paweł Koniec Spółka cywilna ,, Ul. Krańcowa 12, 09-100 Płońsk, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1605542,67 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1203461,13

  • Oferta z najniższą ceną: 1203461,13 / Oferta z najwyższą ceną: 1789386,64

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.