eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Latowicz › Odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Latowicz i ich zagospodarowanie..

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-19

Latowicz: Odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Latowicz i ich zagospodarowanie..
Numer ogłoszenia: 117639 - 2013; data zamieszczenia: 19.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 77059 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Latowicz, ul. Rynek 6, 05-334 Latowicz, woj. mazowieckie, tel. 025 7521080 w. 15, faks 025 7521080 w. 29.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Latowicz i ich zagospodarowanie...

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Latowicz i ich zagospodarowania. 2. Wyposażenie na terenie gminy Latowicz punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych, zwanego w dalszej części PSZOK od mieszkańców zamieszkałych w urządzenia do selektywnego gromadzenia odpadów -kontenery-pojemniki- oraz odbiór i zagospodarowanie tych odpadów. 3. Usługa odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Latowicz i ich zagospodarowania, obejmuje: 1) odbieranie odpadów komunalnych niesegregowanych -zmieszanych-, 2) odbieranie odpadów zbieranych selektywnie, w tym; a) makulatury -papieru i tektury-, b) szkła i opakowań wielomateriałowych, c) tworzyw sztucznych i metalu, d) ulegających biodegradacji, w tym odpadów opakowaniowych ulegających biodegradacji oraz odpadów zielonych, e) zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, f) wielkogabarytowych i zużytych opon, od wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Latowicz, zgodnie z wykazem nieruchomości. Wykaz nieruchomości zamieszkałych objętych przedmiotowym zamówieniem Zamawiający przekaże Wykonawcy w ciągu 10 dni od zawarcia umowy .W trakcie realizacji umowy wykaz będzie na bieżąco aktualizowany -przez Zamawiającego i Wykonawcę-. 3) odbiór ww. odpadów komunalnych z pojemników-worków na odpady komunalne, o pojemności i w kolorystyce określonej w obowiązującym Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Latowicz, zwanym w dalszej części -regulaminem- stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ , z częstotliwością określoną w tym regulaminie oraz w załączniku nr 2 do SIWZ dotyczącego szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi. 4. Szacunkowa liczba obsługiwanych mieszkańców zamieszkałych - 5500 5. Powierzchnia gminy wynosi 114,15 km2. 6. Obszar gminy obejmuje 18 miejscowości. 7. Przewidywana ilość wytworzonych odpadów komunalnych, którą trzeba będzie odebrać i zagospodarować - 1200 Mg na rok. 8. Ilość wytworzonych odpadów należy traktować jako dane orientacyjne. Zostały one podane w celu sporządzenia oferty. Faktyczne ilości odpadów mogą nie pokrywać się z podanymi przez Zamawiającego. Z tytułu zwiększenia ilości wywożonych odpadów Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych kosztów. 9. Rozliczenie świadczonych usług wywozu odpadów komunalnych następować będzie -według ustalonej miesięcznej kwoty ryczałtowej odbioru odpadów z terenu Gminy Latowicz-, raz miesiącu, po zakończeniu miesiąca za który wystawiona jest faktura, z terminem płatności do 30 dni od przedłożenia faktury. Do obowiązków Wykonawcy w szczególności należy: 1. Wykonywanie przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa: ustawą Prawo ochrony środowiska -Dz. U. z 2008 r. Nr 25, poz. 150- oraz rozporządzeniem wydanym na podstawie art. 9d ust. 2 ustawy z dnia 13 września 2012 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach -tj. Dz. U. z 2012 r. poz. 391-. 2. Prowadzenie dokumentacji związanej z działalnością objętą zamówieniem, tj. sporządzenie kwartalnych sprawozdań zawierających: 1) informacje o masie poszczególnych rodzajów odebranych odpadów komunalnych oraz sposobie ich zagospodarowania, wraz ze wskazaniem instalacji, do której zostały one przekazane, 2) informacje o masie odpadów komunalnych ulegających biodegradacji: a) przekazanych do składowania na składowisku odpadów, b) nieprzekazanych do składowania na składowisku odpadów i sposobie ich zagospodarowania; 3) liczbę właścicieli nieruchomości, od których zostały odebrane odpady komunalne; 4) wskazanie właścicieli nieruchomości, którzy zbierają odpady komunalne w sposób niezgodny z regulaminem -w tym nie zbierają selektywnie odpadów-, 3. Wykonawca przedkłada Zamawiającemu: 1) w terminie składania pierwszego sprawozdania -za okres VII, VIII, IX.2013 r.- wykaz wszystkich posesji, od których zostały odebrane odpady komunalne, wraz ze wskazaniem rodzaju, ilości i pojemności pojemników odebranych odpadów; 2) informację o odebranych odpadach z PSZOK, w tym rodzaj i ilość oraz sposób zagospodarowania odpadów, wraz ze wskazaniem instalacji, do której zostały one przekazane. 3) w uzasadnionych wypadkach, na żądanie Zamawiającego, Wykonawca przedstawi kopie dowodów dostarczania odpadów do instalacji odzysku lub unieszkodliwiania, tj. karty ewidencji odpadów lub karty przekazania odpadów. 4. Sprawozdania oraz wykazy, o których mowa powyżej, należy przekazywać Zamawiającemu w terminie do końca miesiąca następującego po kwartale, którego dotyczy. 5. Wykonawca jest zobowiązany do wyposażenia w okresie 30 dni od daty podpisania umowy PSZOK w urządzenia -kontenery-pojemniki- do selektywnego gromadzenia poniższych rodzajów odpadów: 1) przeterminowane leki i chemikalia, 2) zużyte baterie i akumulatory, 3) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, 4) meble i inne odpady wielkogabarytowe, 5) odpady budowlane i rozbiórkowe, 6) zużyte opony, 7) metal, 6. Odbiór odpadów z PSZOK odbywać się będzie w miarę potrzeby po uprzednim telefonicznym zgłoszeniu przez Zamawiającego. Powyższe powinno zostać wykonane niezwłocznie po otrzymaniu zgłoszenia, jednak nie później niż w terminie 48 godzin od zgłoszenia. 7. W zakresie wymagań dotyczących pojemników na odpady komunalne: 1) umożliwienie właścicielom nieruchomości wynajmu, dzierżawy lub innej formy dysponowania pojemnikami do zbierania odpadów komunalnych. 2) zawarcia odrębnej umowy -poza przedmiotem niniejszego zamówienia- z właścicielami nieruchomości, jeżeli zgłoszą oni potrzebę wynajmu, dzierżawy lub innej formy dysponowania pojemnikami, bez ponoszenia przez Gminę z tego tytułu żadnych kosztów. 3) wykonawca zobowiązany jest wyposażać nieodpłatnie przez cały okres świadczenia usługi będącej przedmiotem zamówienia każdą nieruchomość zamieszkałą w odpowiednią ilość worków określoną w obowiązującym regulaminie. Worki powinny być wykonane z folii LDPE o odpowiedniej grubości dostosowanej do ilości i rodzaju odpadów, tak aby zapobiec ich rozrywaniu o pojemności od 60 do 120 l na odpady zbierane selektywnie tj. makulaturę -papier i tekturę-, szkło, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe i metal, odpady ulegające biodegradacji w tym zielone, na pozostałe odpady z sortowania oraz na odpady niesegregowane -zmieszane-; 4) pierwszy zestaw worków na wszystkie frakcje odpadów Wykonawca musi dostarczyć najpóźniej w terminie do 7 dni od daty rozpoczęcia świadczenia usługi będącej przedmiotem niniejszego postępowania lub zgłoszenia nieruchomości do obsługi przez Zamawiającego. 5) w trakcie odbierania odpadów Wykonawca pozostawia worki odpowiadające ilości oraz rodzajowi frakcji wystawionych przez właścicieli nieruchomości np. w przypadku odbioru jednego worka czarnego oraz zielonego ze szkłem Wykonawca zostawia jeden worek czarny oraz jeden z przeznaczeniem na szkło. 6) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w trakcie dostawy worków na nieruchomości przekazywał również właścicielom nieruchomości materiały informacyjne i edukacyjne dotyczące m.in. zasad selektywnej zbiórki odpadów oraz harmonogramy odbioru odpadów. 7) worki dostarczane przez Wykonawcę muszą posiadać oznaczenia określające nazwę Gminy, rodzaj frakcji odpadów, które należy w nich umieszczać oraz frakcji odpadów, których nie należy umieszczać. Oznaczenia muszą być dokonane w formie pisemnej w języku polskim. 8) Wykonawca zobowiązany jest odebrać wszystkie odpady zgromadzone w pojemnikach/workach, jak i odpady pozostawione obok pojemników, a także odpady wysypane z pojemników w trakcie ich opróżniania, wywiane lub wyrzucone przez osoby trzecie -np. w wyniku aktów wandalizmu- i zwierzęta. 9) Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Gminę o każdym przypadku niedopełnienia przez właściciela nieruchomości obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych. W przypadku niedopełnienia powyższego Wykonawca przyjmuje odpady jako zmieszane; 8. W zakresie częstotliwości i sposobu odbioru odpadów komunalnych: Wykonawca będzie odbierał poszczególne frakcje odpadów komunalnych z częstotliwością i w sposób zgodny z obowiązującym regulaminem oraz zapisami w załączniku nr 2 dotyczącym -szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi-. 9. Odbiór od właścicieli nieruchomości zamieszkałych odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektronicznego i elektrycznego -AGD i RTV-, zużytych opon - dwa razy w roku w terminach do 30 kwietnia i do 31 października. 10. W zakresie dotyczącym harmonogramu wywozu odpadów komunalnych: 1) dokonywanie odbioru odpadów komunalnych sprzed posesji zgodnie z określonym przez Wykonawcę, w porozumieniu z Zamawiającym, harmonogramem, 2) przedstawienie przez Wykonawcę do zatwierdzenia Zamawiającemu projektu harmonogramu, nie później niż w ciągu 14 dni od podpisania umowy. Wszelkie zmiany harmonogramu wymagają formy pisemnej, za wyjątkiem zmian jednorazowych wynikających z nadzwyczajnych sytuacji, np. powódź, gwałtowne opady śniegu, nieprzejezdna droga, dni ustawowo wolne. We wszystkich przypadkach zmiana harmonogramu nastąpi po, co najmniej telefonicznym, uzgodnieniu między stronami. O nowym terminie wywozu odpadów Wykonawca poinformuje właścicieli nieruchomości. Zmiana harmonogramu nie stanowi zmiany umowy. 3) Harmonogram powinien być tak skonstruowany by odbiór był regularny i powtarzalny, co ułatwi mieszkańcom przygotowanie i wystawienie odpadów do odbioru. 4) Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia 1 egzemplarza harmonogramu w wersji papierowej w formie kalendarza każdemu właścicielowi nieruchomości zamieszkałej. 11. W zakresie transportu odpadów komunalnych: 1) zakaz mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi odbieranymi od właścicieli nieruchomości, 2) zakaz odbioru odpadów w niedziele oraz dni ustawowo wolne od pracy. W przypadku, gdy dzień odbioru przypada w dzień ustawowo wolny od pracy, dniem odbioru odpadów są pierwsze dwa dni robocze następujące po dniu wolnym, 3) odbieranie, w wyjątkowych sytuacjach, na zgłoszenie Zamawiającego, odpadów poza ustalonym harmonogramem, jeżeli odpady te zostaną zebrane i zgromadzone na nieruchomości w terminach innych niż przewiduje termin ich odbioru, a zagraża to bezpieczeństwu życia i zdrowia mieszkańców, 4) zabezpieczenie przewożonych odpadów przed wysypaniem na drogę. 12. W zakresie zagospodarowania odpadów: 1) przekazywanie odebranych od właścicieli nieruchomości niesegregowanych -zmieszanych- odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych do odzysku lub unieszkodliwiania na terenie instalacji regionalnych przynależnych do Ostrołęcko - Siedleckiego Regionu Gospodarki Odpadami Komunalnymi, wyznaczonych w -Wojewódzkim Planie Gospodarki Odpadami dla Województwa Mazowieckiego 2012-, w instalacjach spełniających wymagania najlepszej dostępnej techniki lub technologii, o której mowa w art. 143 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska -Dz.U. Nr 99, poz. 569 z poźn. zm.- 2) przekazywanie odebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach -Dz.U. z 2013 r., poz. 21-. 13. Reklamacje 1) Gmina przekaże drogą e-mailowa Wykonawcy informację o otrzymanej od właścicieli nieruchomości reklamacji. Wykonawca ustosunkuje się do niej w ciągu 8 godzin roboczych od dnia otrzymania e-maila. 2) W przypadku zgłoszenia reklamacji do Wykonawcy, potraktuje on tę reklamację jak by została zgłoszona przez Gminę. Wykonawca poinformuje Gminę o każdej zgłoszonej do niego reklamacji. 3) Reklamacje niebudzące wątpliwości -np. brak odbioru odpadów zgodnie z harmonogramem- zostaną przez Wykonawcę natychmiast uwzględnione, poprzez wykonanie usługi, bez wezwania Gminy. 14. Inne obowiązki Wykonawcy: 1) wykonanie przedmiotu umowy w sposób fachowy, niepowodujący niepotrzebnych przeszkód oraz ograniczający niedogodności dla mieszkańców gminy Latowicz do niezbędnego minimum, 2) zapewnienie, dla właściwej realizacji przedmiotu umowy, przez cały czas trwania umowy dostatecznej ilości środków technicznych, gwarantujących terminowe i jakościowe wykonanie zakresu rzeczowego usługi, w ilości co najmniej takiej, jak w złożonej w postępowaniu przetargowym ofercie, 3) porządkowanie terenu zanieczyszczonego odpadami i innymi zanieczyszczeniami wysypanymi z pojemników, kontenerów, worków i pojazdów w trakcie realizacji usługi wywozu, 4) garażowanie pojazdów do realizacji przedmiotu zamówienia wyłącznie na terenie posiadanej bazy magazynowo - transportowej, 5) wyposażenie własnych pracowników zajmujących się wywozem odpadów w odzież ochronną z widocznym logo firmy, 6) Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów komunalnych niezależnie od wąskich oraz nieutwardzonych i utrudnionych dojazdów do posesji. 7) ponoszenie pełnej odpowiedzialności za należyte wykonanie powierzonych czynności zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, 8) okazanie na żądanie Zamawiającego wszelkich dokumentów potwierdzających wykonywanie przedmiotu umowy zgodnie z określonymi przez Zamawiającego wymaganiami i przepisami prawa, 9) ponoszenie pełnej odpowiedzialności wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody na mieniu i zdrowiu osób trzecich, powstałe podczas i w związku z realizacją przedmiotu umowy,..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PUK SERWIS -SPÓŁKA z o.o., ul. Brzeska 110, 08-110 Siedlce,, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 373533,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 323730,00

  • Oferta z najniższą ceną: 323730,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1014670,80

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.