eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego jezdni na terenie miasta Bytomia w 2016r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-02-03

Bytom: Wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego jezdni na terenie miasta Bytomia w 2016r.
Numer ogłoszenia: 11759 - 2016; data zamieszczenia: 03.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów , ul. Smolenia 35, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3969700, faks 032 3969702.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdim.bytom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego jezdni na terenie miasta Bytomia w 2016r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oznakowania poziomego odblaskowego, cienkowarstwowego jezdni farbą akrylową, z zastosowaniem mikrokuli, na terenie miasta Bytomia w 2016r. 2. Zamówienie obejmuje: 1) odnowienie istniejącego oznakowania ciągów drogowych, oddzielnych skrzyżowań, miejsc przejść dla pieszych, stanowisk postojowych itp. wg wskazań Zamawiającego, 2) wykonanie nowego oznakowania poziomego zgodnie z przekazywanymi przez Zamawiającego projektami organizacji ruchu, 3) odtworzenie fragmentaryczne brakujących znaków poziomych usuniętych w trakcie prowadzonych remontów cząstkowych jezdni. 3. Zamawiający przewiduje w trakcie realizacji zamówienia następujące rodzaje i orientacyjne (szacunkowe) ilości prac do wykonania: Lp Rodzaj prac Jedn. miary Orientacyjne (szacunkowe) ilości prac 1. linie podłużne segregacyjne i krawędziowe - ciągłe oraz pow. wyłączone z ruchu malowane mechanicznie m2 18.000 2. linie podłużne segregacyjne i krawędziowe - przerywane malowane mechanicznie m2 2.950 3. linie i znaki poprzecznie malowane mechaniczne m2 9.500 4. znaki uzupełniające i strzałki malowane mechaniczne m2 4.000 5. powierzchnie na przejazdach rowerowych (w kolorze czerwonym) i stanowiskach postojowych (w kolorze niebieskim) malowane mechanicznie m2 300 6. usunięcie oznakowania poziomego poprzez frezowanie lub śrutowanie m2 200 Podane ilości prac są orientacyjne (szacunkowe), co oznacza że ich faktyczne ilości mogą odbiegać od założeń, gdyż zlecanie prac odbywać się będzie wg bieżących potrzeb Zamawiającego. Jednocześnie Zamawiający informuje, że zleci do wykonania nie mniej niż 70% ilości poszczególnych prac wskazanych w tabeli powyżej. Wynagrodzenie Wykonawcy stanowić będzie iloczyn faktycznie wykonanych i odebranych prac danego rodzaju i cen jednostkowych podanych w formularzu ofertowym, do wysokości łącznej ceny ofertowej brutto. 4. Przyporządkowanie linii do poszczególnych pozycji w tabeli. Poz. 1 P-2a, P-2b, P-3a, P-3b, P-4, P-7b, P-7d, P-18 , P-21a , P-21b, wypełnienie powierzchni przejezdnych, Poz. 2 P-1a, P-1b, P-1c, P-1d, P-1e, P-5, P-6, P-6a, P-7a, P-7c, Poz. 3 P-10, P-11, P-12, P-13, P-14, P-25, Poz. 4 P-8a, P-8b, P-8c, P-8d, P-8e, P-8f, P-8g, P-8h, P-8i, P-9a, P-9b, P-15, P-16, P-17, P-18, P-19, P-20, P-22,P-23, P-24, P-26 napisy i symbole znaków pionowych w oznakowaniu poziomym. 5. Wszystkie linie oraz napisy i symbole należy wykonać farbą akrylową rozpuszczalnikową, o następujących właściwościach: - szybkoschnąca, - kolor biały, - przystosowana do malowania jezdni z zastosowaniem mikrokuli, - posiadająca atest dopuszczający do stosowania w drogownictwie, wydany przez Instytut Badawczy Dróg i Mostów lub inną upoważnioną jednostkę. 6. Ze względu na duże natężenia ruchu kołowego na głównych ciągach drogowych Zamawiający będzie wymagał, aby przeważający zakres prac był realizowany poza godzinami szczytu, tj. w godz. między 18:00 a 5:00 oraz w dni wolne od pracy. Zamawiający w uzasadnionych okolicznościach może zlecić wykonywanie prac w innych godzinach. 7. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić pełną dyspozycyjność i zdolność do realizacji zamówienia wg wskazań Zamawiającego, tj. podjąć działania w czasie nie dłuższym niż jedna doba od dnia otrzymania zlecenia oraz gwarantować wydajność prac co najmniej 750 m2 na dobę. Zaoferowana przez Wykonawcę wydajność będzie stanowiła jedno z kryteriów oceny ofert, punktowane zgodnie z cz. XIII SIWZ. 8. Frezowanie lub śrutowanie znaków poziomych będzie realizowane w sytuacjach wymagających wprowadzenia zmian w stałych organizacjach ruchu polegających na usunięciu starego i wykonaniu nowego oznakowania poziomego. 9. Przedmiot zamówienia określa szczegółowo niniejsza specyfikacja oraz wzór umowy, stanowiący załącznik do niej. 10. Założenia do kalkulacji jednostkowych: 1/ oznakowanie miejsca robót (ustawienie oznakowania pionowego zabezpieczającego prace zgodnie z niżej zamieszczoną uwagą), 2/ ręczne oczyszczenie szczotką lub sprężonym powietrzem jezdni w miejscach przewidzianych do malowania, 3/ wytyczenie linii i innych elementów oznakowania poziomego na jezdni, 4/ przygotowanie farby i sprzętu, 5/ frezowanie lub śrutowanie znaków poziomych urządzeniami przystosowanymi do realizacji przedmiotowych prac (w wypadku wystąpienia konieczności dokonania korekt w stosunku do istniejącego oznakowania), 6/ malowanie znaków mechaniczne malowarką, 7/ malowanie znaków mechaniczne z wykorzystaniem szablonów, 8/ przenoszenie oznakowania pionowego (zabezpieczającego prace) w miarę postępu robót. UWAGA: Wykonawca odpowiada za właściwe oznakowanie miejsca prowadzenia prac. Podczas prowadzenia prac w pasie drogowym należy dokonać ich prawidłowego oznakowania, które musi być zgodne z załącznikiem do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 03.07.2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. poz. 2181 z późn. zm.). 11. Wykonawca na wykonane prace powinien udzielić co najmniej 1-miesięcznej gwarancji liczonej od dnia protokolarnego odbioru końcowego, przy czym termin naprawy gwarancyjnej będzie określony na czas sprzyjających warunków pogodowych..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w wysokości do 49,65% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi 34.92.21.00 - Oznakowanie drogowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 7.500,00 zł (słownie: siedem tysięcy pięćset złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy. 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1/ nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy, w przypadku konsorcjum - przynajmniej jeden z konsorcjantów, upoważniony do wniesienia wadium), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego - tj. Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów, 41-902 Bytom ul. Smolenia 35), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2/ określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3/ kwotę gwarancji, 4/ okres ważności gwarancji (nie może być krótszy niż okres związania ofertą), 5/ oświadczenie gwaranta, w którym zobowiązuje się on nieodwołalnie i bezwarunkowo do zapłaty kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek zatrzymania wadium wymienionych w ustawie Prawo zamówień publicznych. Powyższe zapisy stosuje się również do poręczeń wskazanych w art. 45 ust 6 pkt 2 i 5 ustawy. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: Getin Noble Bank O/Bytom: 43 1560 1049 0000 9030 0026 9731. 5. Wadium wnoszone w innych dopuszczalnych formach należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego - 41-902 Bytom, ul. Smolenia 35 (II piętro - pok. nr 219 - Dział Zamówień Publicznych). Zamawiający zwraca uwagę, aby oryginału gwarancji wadialnej nie łączyć w sposób trwały z ofertą, z uwagi na konieczność zwrotu tego dokumentu. 6. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi wpływ środków na rachunek Zamawiającego i uznanie środków na tym rachunku przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający zwraca wadium na zasadach wskazanych w art. 46 ustawy. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 1a ustawy. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty z złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Zamawiający zatrzymuje też wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1/ odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2/ nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3/ zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał prace związane z przedmiotem zamówienia i proporcjonalne do przedmiotu zamówienia tj. wykonał oznakowanie poziome cienkowarstwowe odblaskowe na drogach publicznych, na łącznej powierzchni co najmniej 30.000 m2 , w tym co najmniej 1 zamówienie (umowa) obejmująca co najmniej 20.000 m2 powierzchni oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający oceni spełnianie w/w warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów wskazanych w cz. VI SIWZ, które weryfikowane będą wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje narzędziami i urządzeniami technicznymi w celu realizacji zamówienia tj. co najmniej: a) jedną malowarką samojezdną, b) dwiema malowarkami ręcznymi. Zamawiający oceni spełnianie w/w warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów wskazanych w cz. VI SIWZ, które weryfikowane będą wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: co najmniej 2 brygadami roboczymi (min. 2-osobowymi), w których każda z osób posiada co najmniej roczne doświadczenie zawodowe polegające na wykonywaniu oznakowania poziomego cienkowarstwowego odblaskowego na drogach publicznych. Zamawiający oceni spełnianie w/w warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów wskazanych w cz. VI SIWZ, które weryfikowane będą wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie co najmniej 150.000,00 zł. Zamawiający oceni spełnianie w/w warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów wskazanych w cz. VI SIWZ, które weryfikowane będą wg formuły: spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - wydajność - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, za wyjątkiem niżej określonych możliwości i warunków dokonania takiej zmiany: 1) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany strony umowy tj. następstwo prawne wynikające z odrębnych przepisów, 2) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany podwykonawcy i/lub części wykonywanego przez niego zakresu prac, bądź wprowadzenia nowego podwykonawcy, 3) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania innych zmian umowy, w przypadku gdy nastąpi konieczność ich wprowadzenia w związku z wystąpieniem innych okoliczności zewnętrznych niezależnych od stron, a w szczególności wprowadzenia niezbędnych zmian technicznych, organizacyjnych, zmian technologicznych w zakresie sposobu spełnienia świadczenia lub innych zmian. 2. Dokonanie zmiany wymaga pisemnego wniosku wykazującego zasadność jej wprowadzenia i zgody drugiej strony na jej dokonanie 3. Jakiekolwiek zmiany umowy nie mogą powodować zmian cen jednostkowych ani zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, określonego w § 4 niniejszej umowy. 4. Zmiany umowy pod rygorem nieważności wymagają zachowania formy pisemnej w postaci aneksu, z zastrzeżeniem § 3 ust. 3.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzdim.bytom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Bytomiu, 41-902 Bytom, ul. Smolenia 35 (II piętro - pok. 219 - Dział Zamówień Publicznych).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2016 godzina 10:00, miejsce: Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Bytomiu, 41-902 Bytom, ul. Smolenia 35 (II piętro - pok. 219 - Dział Zamówień Publicznych)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.