eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rusiec › Obsługa Gminy Rusiec w zakresie gospodarki odpadami w I półroczu 2013 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-08

Rusiec: Obsługa Gminy Rusiec w zakresie gospodarki odpadami w I półroczu 2013 r.
Numer ogłoszenia: 11758 - 2013; data zamieszczenia: 08.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rusiec , ul. Wieluńska 35, 97-438 Rusiec, woj. łódzkie, tel. 0-43 6766011, faks 0-43 6766290.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rusiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa Gminy Rusiec w zakresie gospodarki odpadami w I półroczu 2013 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Zorganizowanie i obsługa systemu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych gromadzonych w ogólnodostępnych punktach na terenie całej gminy; 2) Utrzymanie i obsługa gminnych punktów zbiórki odpadów segregowanych i wielkogabarytowych; 3) Obsługa obwoźnej zbiórki odpadów wielkogabarytowych na terenie Gminy Rusiec; 4) Usuwanie w I półroczu 2013 roku z terenu Gminy Rusiec odpadów zawierających azbest. 1. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 2. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 3. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 4. Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 6. Wykonawca będzie składał Zamawiającemu kwartalne sprawozdania zawierające informacje o rodzaju, kodzie, masie lub ilości odebranych odpadów. 3. Wymagania organizacyjne 1.Selektywna zbiórka obejmuje odpady: tworzywa sztuczne, szkło, papier i tekturę. 2. Wykonawca na czas obowiązania umowy dostarczy pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów. Pojemniki zostaną ustawione zgodnie z poniższym wykazem: -Dąbrówki Kobylańskie: szkło białe-1, szkło kolorowe-1, PET(2,5)-1, -Dęby Wolskie: szkło białe-1, szkło kolorowe-1, PET(1,5)-1, -Mierzynów: szkło białe-1, szkło kolorowe-1, PET(1,5)-1, -Wola Wiązowa k. apteki: szkło białe-1, szkło kolorowe-1, PET(1,5)-1, -Nowa Wola: szkło białe-1, szkło kolorowe-1, PET(1,5)-1, -Wola Wiązowa k. przystanku: szkło białe-1, szkło kolorowe-1, PET(2,5)-1, -Wola Wiązowa k. szkoły: szkło białe-1, szkło kolorowe-1, PET(1,5)-1, makulatura-1, -Wola Wiązowa k. przedszkola: szkło białe-1, szkło kolorowe-1, PET(1,5)-1, makulatura-1, -Prądzew: szkło białe-1, szkło kolorowe-1, PET(1,5)-1, -Dąbrowa Rusiecka k. domu dziecka: przedszkola: szkło białe-1, szkło kolorowe-1, PET(1,5)-1, makulatura-1, -Bolesławów: szkło białe-1, szkło kolorowe-1, PET(2,5)-1, -Wincentów: szkło białe-1, szkło kolorowe-1, PET (1,5)-1, makulatura-1, -Antonina: szkło białe-1, szkło kolorowe-1, PET(2,5)-1, -Zalasy: szkło białe-1, szkło kolorowe-1, PET(1,5)-1, -Pawłów: szkło białe-1, szkło kolorowe-1, PET(2,5)-1, -Rusiec k. sołtysa: szkło białe-1, szkło kolorowe-1, PET(2,5)-1, -Rusiec k. ośrodka zdrowia: szkło białe-1, szkło kolorowe-1, PET(2,5)-1, makulatura-1, -Jastrzębice k. OSP: szkło białe-1, szkło kolorowe-1, PET(2,5)-1, -Jastrzębice k. zlewni mleka: szkło białe-1, szkło kolorowe-1, PET(1,5)-1, -Rusiec k. parku: szkło białe-1, szkło kolorowe-1, PET(2,5)-1, -Kuźnica k. przystanku PKS: szkło białe-1, szkło kolorowe-1, PET(2,5)-1, -GPZOS i WG: szkło białe-1, szkło kolorowe-1, PET(2,5)-1, -Rusiec k. przedszkola: szkło białe-1, szkło kolorowe-1, PET(1,5)-1, - Rusiec k. cmentarza, ul. Leśna: szkło białe-1, szkło kolorowe-1, PET(2,5)-1, -Rusiec k. Urzędu Gminy: szkło białe-1, szkło kolorowe-1, PET(2,5)-1, -Rusiec ul. Łąkowa(parking k. stadionu): szkło białe-1, szkło kolorowe-1, PET(2,5)-1, -Krasowa: szkło białe-1, szkło kolorowe-1, PET(1,5)-1, -Korablew środek wsi: szkło białe-1, szkło kolorowe-1, PET(1,5)-1, -Korablew przy barze: szkło kolorowe-1, PET(1,5)-1, -Annolesie: szkło białe-1, szkło kolorowe-1, PET(1,5)-1, -Aleksandrów: PET (1,5) - 1. 3. Częstotliwość opróżniania pojemników PET w miesiącach maj - czerwiec 2x w miesiącu, pozostałe miesiące -1x w miesiącu, pojemniki na terenie Ruśca w miesiącach maj - czerwiec 3x w miesiącu, pozostałe miesiące 2x w miesiącu, szkło i makulatura -1x na kwartał w okresie 4. Przekazywanie odpadów z selektywnej zbiórki przedsiębiorcom prowadzącym działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów. 5. Reakcja na telefoniczne zgłoszenie o konieczności wywozu śmieci z w/w pojemników nie może przekroczyć 24 godzin z wyłączeniem dni wolnych od pracy. Samowolne wywiezienie pojemnika-bez wcześniejszego zgłoszenia pracownika Urzędu Gminy w Ruścu nie będzie podlegało zapłacie (dotyczy przepełnionych pojemników). 6. Usługę należy realizować specjalnym środkiem transportowym przystosowanym do opróżniania pojemników do selektywnej zbiórki odpadów i będącym w dyspozycji Wykonawcy. 7. W trakcie obowiązywania umowy ceny jednostkowe za wykonanie usług nie będą ulegały zmianom. 8. W trakcie realizacji zamówienia ilość, zakres zamówienia oraz częstość wywozu mogą być modyfikowane w zależności od potrzeb Zamawiającego (dotyczy przepełnionych pojemników). Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu usług. 9. Wynagrodzenie będzie płatne wyłącznie za wykonaną usługę, w okresach kwartalnych. 10. Utrzymane pojemników w należytym stanie, spełniającym techniczne wymogi bezpieczeństwa, higieny, ochrony środowiska i sanitarne. 11. Okresowe mycie pojemników do selektywnej zbiórki odpadów- 1 x w okresie obowiązywania umowy. 12. Zorganizowanie w miesiącu kwietniu zbiórki obwoźnej odpadów wielkogabarytowych, polegającej na przejeździe specjalistycznymi samochodami przez wszystkie miejscowości wchodzące w skład Gminy Rusiec według ustalonego harmonogramu. Wykonawca winien opracować harmonogram obwoźnej zbiórki oraz uzyskać jego akceptację przez Zamawiającego (zaakceptowany harmonogram winien być złożony w siedzibie Zamawiającego najpóźniej 14 dni przed wyznaczonym terminem wykonania prac). 13. Wykonawca winien posiadać odpowiedni potencjał finansowy, kadrowy i techniczny do prowadzenia odpowiedniej ewidencji i dokumentacji odbieranych odpadów i przekazywanie ich do gmin zgodnie z aktualnymi wymogami sanitarnymi. 14. Wykonawca winien posiadać sprzęt specjalistyczny przeznaczony do zbiórki i transportu odpadów. 15. Wymagania dot. gwarancji - brak..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.65.00.00 - Usługi usuwania azbestu 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, - wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, - zezwolenia właściwego organu, na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów oraz prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów wydane w oparciu o art. 28 ust. 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz.U. z 2010 r., Nr 185, poz. 1243 z późn. zm.)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca na potwierdzenie tego warunku zobowiązany jest wykazać wykonanie w okresie ostatnich 5 lat minimum trzech usług odpowiadających charakterowi niniejszego zamówienia (jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - za ten okres) z podaniem ich rodzaju, wartości i daty ich wykonania oraz załączeniem referencji potwierdzających, że usługi były prawidłowo wykonane.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, - wykazu własnego sprzętu specjalistycznego przeznaczonego do zbiórki i transportu odpadów wraz z krótką charakterystyką poszczególnych jednostek (sprzęt musi spełniać normy obowiązujące na terenie Rzeczypospolitej w zakresie emisji spalin). Należy dołączyć dokumenty potwierdzający spełnienie powyższych wymogów.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy. 2. Wypełniony i podpisany formularz cenowy (dla każdego zadania osobno).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści umowy wskutek wystąpienia okoliczności, których nie dało się przewidzieć na etapie postępowania o udzielenie zamówienia i na etapie podpisywania umowy lub wystąpienie, których nie zależy od woli stron umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo zmiany te są korzystne dla Zamawiającego a w szczególności wystąpienia warunków lub zdarzeń losowych niezawinionych przez Wykonawcę lub Zamawiającego o charakterze nadzwyczajnym, których skutki uniemożliwiły wykonanie przedmiotowej umowy zgodnie z jej treścią, wówczas może zostać zmieniony termin zakończenia prac o czas niezbędny do wykonania zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rusiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Ruścu 97-438 Rusiec ul. Wieluńska 35, pokój nr 3.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.01.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Ruścu 97-438 Rusiec ul. Wieluńska 35, pokój nr 16.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.