eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębica › Zmiana konstrukcji dachu oraz roboty budowlane w budynku Domu Strażaka, budowa wiaty tanecznej, miejsc postojowych dla samochodów osobowych i utwardzenie terenu działki w Stasiówce gmina Dębica ( działki nr ewidenc. 774/28 , 774/29 , 1713 )

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-03

Dębica: Zmiana konstrukcji dachu oraz roboty budowlane w budynku Domu Strażaka, budowa wiaty tanecznej, miejsc postojowych dla samochodów osobowych i utwardzenie terenu działki w Stasiówce gmina Dębica ( działki nr ewidenc. 774/28 , 774/29 , 1713 )
Numer ogłoszenia: 117580 - 2008; data zamieszczenia: 03.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy w Dębicy, ul. Batorego 13, 39-200 Dębica, woj. podkarpackie, tel. 014 6803324, 6803310, fax 014 6803336.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugdebica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zmiana konstrukcji dachu oraz roboty budowlane w budynku Domu Strażaka, budowa wiaty tanecznej, miejsc postojowych dla samochodów osobowych i utwardzenie terenu działki w Stasiówce gmina Dębica ( działki nr ewidenc. 774/28 , 774/29 , 1713 ).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zmiana konstrukcji dachu oraz roboty budowlane w budynku Domu Strażaka, budowa wiaty tanecznej, miejsc postojowych dla samochodów osobowych i utwardzenie terenu działki w Stasiówce gmina Dębica ( działki nr ewidenc. 774/28 , 774/29 , 1713 ) Opis przedmiotu zamówienia stanowią : - Dokumentacja projektowa - wykonana przez firmę : KR STUDIO Pracownia Projektowa Rafał Owczarek 39-200 Dębica ul. Ligęzów 44 - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - Przedmiary robót

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM a) Zamawiający wymaga wniesienia wadium, b) ustala się kwotę wadium w wysokości 5 000,00 zł. c) wadium wnosi się na zasadach opisanych w art.45 ust.6 cytowanej ustawy Pzp d) wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść na konto nr : 63 12 40 4764 1111 0000 4861 2049 w banku PeKaO SA Oddział w Dębicy. e)w razie wniesienia wadium w pieniądzu , kwota wadium powinna znaleźć się na wyżej podanym koncie Urzędu Gminy Dębica w terminie składania ofert tj. do 24.06.2008 r. godz. 9.30. f) w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (art.23 ustawy Pzp) i wniesienia wadium w formie opisanej w art.45 ust.6 pkt 3 i 4 tj. gwarancjach bankowych i ubezpieczeniowych- Zamawiający żąda aby w treści gwarancji byli wskazani wszyscy Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia( np. w konsorcjum - wszyscy uczestnicy konsorcjum, w spółce cywilnej - wszyscy wspólnicy spółki cywilnej).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 4. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPOSÓB OCENY ICH SPEŁNIANIA O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. a) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) - wykonał minimum 2 roboty budowlane polegające na budowie obiektów budowlanych - budynków użyteczności publicznej zgodnie z definicją zawartą w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r.( Dz. U. z 2002 r. Nr 75 poz. 690 z późn. zmianami ) § 3 pkt. 6 - o kubaturze min. 1 000,00 m3 i wartości robót minimum 500 000,00 zł brutto każda oraz załączyć dokumenty potwierdzające ,że roboty te zostały wykonane należycie. b) Wykonawca musi wykazać, że w wykonaniu zamówienia będzie uczestniczyć minimum 10 osób na stanowiskach robotniczych i osoby na stanowiskach samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie o specjalności konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych, kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. c) wykonawca musi wykazać, że osoby , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na stanowiskach samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, posiadają wymagane uprawnienia budowlane bez ograniczeń w następujących specjalnościach: - konstrukcyjno-budowlanej - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych, kanalizacyjnych - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych -oraz posiadają wpis na listę członków Izby Inżynierów Budownictwa i są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej, 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. a) Wykonawca musi wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 200 000,00 zł, b) Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia minimum 500 000,00 zł. 4. Niepodlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków podmiotowych udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie: 1) złożonych oświadczeń (w zakresie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 uPzp), 2) dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków - - metodą: -spełnia / nie spełnia. 6. WYMAGANIA PRZEDMIOTOWE ORAZ SPOSÓB OCENY ICH SPEŁNIANIA 1. Wykonanie przedmiotu zamówienia musi być zgodne z Dokumentacją Projektową, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót oraz Przedmiarami Robót załączonymi do SIWZ. 2. Zamawiający wymaga aby Wykonawca złożył (jako integralną część oferty) kosztorys ofertowy wykonany zgodnie z załączonym do SIWZ przedmiarem robót oraz wypełnioną tabelę -Tabela Elementów Scalonych. Kosztorys ofertowy ma charakter pomocniczy i służy do zorientowania się Zamawiającego w konstrukcji ceny określonej przez Wykonawcę. 3. Oferta musi zagwarantować: a) termin realizacji zamówienia - do dnia 30 września 2010r., b)płatność za wykonanie przedmiotu umowy lub jego wyodrębnionej części nastąpi po jego(jej) wykonaniu zgodnie z harmonogramem robót budowlanych opracowanym przez wykonawcę i podpisaniu protokołu odbioru. c) termin płatności wynosi do 30 dni od daty wpływu faktury do siedziby Zamawiającego. d) minimum 3 lata pełnej gwarancji na wykonane roboty budowlane, e) wartość brutto przedmiotu zamówienia nie będzie podlegać waloryzacji. 4. Wykonawca musi zagwarantować ,że przy wykonaniu zamówienia zastosuje wyroby budowlane wprowadzone do obrotu zgodnie z ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz. 881 ) - oświadczenie złożone w druku Oferta.. Do wykonania robót budowlanych należy stosować wyroby dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie. Za dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie uznaje się wyroby, dla których zgodnie z odrębnymi przepisami wydano atest zgodności mający w zależności od rodzaju wyrobu formę: - certyfikatu - na znak bezpieczeństwa ,wykazujący, że zapewniono zgodność z kryteriami technicznymi określonymi na podstawie Polskich Norm, aprobat technicznych oraz właściwych przepisów i dokumentów technicznych - deklaracji zgodności lub certyfikatu zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną jeżeli nie są objęte certyfikacją w pkt. poprzednim. W przypadku materiałów dla których warunki szczegółowe wymagają atestów, każda partia materiałów dostarczona na budowę powinna posiadać atest określający jednoznacznie jej cechy. Wykonawca zobowiązany jest na bieżąco kontrolować jakość wbudowanych materiałów. Ocena spełniania wymagań przedmiotowych nastąpi na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie tych wymagań metodą : spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5. WYKAZ DOKUMENTÓW I OŚWIADCZEŃ , JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY NA POTWIERDZENIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 5.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.3 Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.4. Oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. - Załącznik nr 1 do SIWZ. 5.5. Oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.- Załącznik nr 2 do SIWZ. 5.6. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca ich wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że te roboty zostały wykonane należycie. - Załącznik nr 3 do SIWZ 5.7. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. - Załącznik nr 4 do SIWZ 5.8. Dokumenty stwierdzające, ze osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i pełnić samodzielne funkcje techniczne posiadają wymagane uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalnościach: - konstrukcyjno-budowlanej - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych, kanalizacyjnych - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych -oraz posiadają wpis na listę członków Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa i są ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej, co daje prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. Nr 5, poz. 42 z 2001 r. z późn. zm.). 5.9. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy - wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.10 Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający ,że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej . W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia , Zamawiający żąda aby w treści polisy lub innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, byli wskazani wszyscy Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia( np. w konsorcjum - wszyscy uczestnicy konsorcjum, w spółce cywilnej - wszyscy wspólnicy spółki cywilnej) . 5.11. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej to : - zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 5.1, 5.2, 5.3 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 mieś. przed upływem terminu składania ofert b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 5.12 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 5.11. SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5.13 W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane dokumenty w punktach od 5.1 do 5.5 muszą być złożone przez każdego z wykonawców. 6. WYMAGANIA PRZEDMIOTOWE ORAZ SPOSÓB OCENY ICH SPEŁNIANIA 1. Wykonanie przedmiotu zamówienia musi być zgodne z Dokumentacją Projektową, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót oraz Przedmiarami Robót załączonymi do SIWZ. 2. Zamawiający wymaga aby Wykonawca złożył (jako integralną część oferty) kosztorys ofertowy wykonany zgodnie z załączonym do SIWZ przedmiarem robót oraz wypełnioną tabelę -Tabela Elementów Scalonych. Kosztorys ofertowy ma charakter pomocniczy i służy do zorientowania się Zamawiającego w konstrukcji ceny określonej przez Wykonawcę. 3. Oferta musi zagwarantować: a) termin realizacji zamówienia - do dnia 30 września 2010r., b)płatność za wykonanie przedmiotu umowy lub jego wyodrębnionej części nastąpi po jego(jej) wykonaniu zgodnie z harmonogramem robót budowlanych opracowanym przez wykonawcę i podpisaniu protokołu odbioru. c) termin płatności wynosi do 30 dni od daty wpływu faktury do siedziby Zamawiającego. d) minimum 3 lata pełnej gwarancji na wykonane roboty budowlane, e) wartość brutto przedmiotu zamówienia nie będzie podlegać waloryzacji. 4. Wykonawca musi zagwarantować ,że przy wykonaniu zamówienia zastosuje wyroby budowlane wprowadzone do obrotu zgodnie z ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz. 881 ) - oświadczenie złożone w druku Oferta.. Do wykonania robót budowlanych należy stosować wyroby dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie. Za dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie uznaje się wyroby, dla których zgodnie z odrębnymi przepisami wydano atest zgodności mający w zależności od rodzaju wyrobu formę: - certyfikatu - na znak bezpieczeństwa ,wykazujący, że zapewniono zgodność z kryteriami technicznymi określonymi na podstawie Polskich Norm, aprobat technicznych oraz właściwych przepisów i dokumentów technicznych - deklaracji zgodności lub certyfikatu zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną jeżeli nie są objęte certyfikacją w pkt. poprzednim. W przypadku materiałów dla których warunki szczegółowe wymagają atestów, każda partia materiałów dostarczona na budowę powinna posiadać atest określający jednoznacznie jej cechy. Wykonawca zobowiązany jest na bieżąco kontrolować jakość wbudowanych materiałów. Ocena spełniania wymagań przedmiotowych nastąpi na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie tych wymagań metodą : spełnia - nie spełnia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugdebica.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Dębicy 39-200 Dębica ul. Batorego 13 pok. 21.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2008 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy w Dębicy - Sekretariat 39-200 Dębica ul. Batorego 13.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.