eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Wymiana wewnętrznej instalacji c.o. w budynku Biblioteki Raczyńskich w Poznaniu, ul. Wroniecka 15

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-23

Poznań: Wymiana wewnętrznej instalacji c.o. w budynku Biblioteki Raczyńskich w Poznaniu, ul. Wroniecka 15
Numer ogłoszenia: 117546 - 2009; data zamieszczenia: 23.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Biblioteka Raczyńskich , Pl. Wolności 19, 61-739 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8529868, 8521734, faks 061 8529868.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bracz.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana wewnętrznej instalacji c.o. w budynku Biblioteki Raczyńskich w Poznaniu, ul. Wroniecka 15.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana instalacji centralnego ogrzewania w budynku Biblioteki Raczyńskich w Poznaniu przy ul. Wronieckiej 15, w którym mają siedzibę placówki Biblioteki - Filie nr 11 ( dziecięca) nr 39 i 61. Instalacja c.o. zasilana jest z kotłowni gazowej zlokalizowanej w piwnicy budynku obok - ul. Wroniecka 14 , którego właścicielem jest również Biblioteka Raczyńskich. Budynek przy ul. Wronieckiej 15 jest indywidualnie wpisany do rejestru zabytków pod nr A130 decyzją z dnia 11.04.1958r. Szczegółowy zakres zamówienia określają załączniki do siwz : -Nr 1 - Przedmiar robót, -Nr 2- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, -Nr 3- Projekt budowlany, -Nr 4- Decyzja Prezydenta m.Poznania nr 1199/2008 - zatwierdzająca projekt budowlany i udzielająca pozwolenia na wykonanie robót budowlanych, -Nr 5 - Pozwolenie Nr 123/08 Miejskiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy którzy: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia d) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, e) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. Oceny spełnienia w/w warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oraz poprawność złożonych dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca musi załączyć do oferty wymagane niżej dokumenty : 1.Wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego druku - załącznik nr 6 do SIWZ), 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 4.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy (na formularzu ofertowym); 5.Wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (minimum dwie roboty), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia - realizowanych w obiektach zabytkowych (wartość jednostkowej wykazanej roboty minimum 180.000,- zł brutto), z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te roboty zostały wykonane należycie. (Załącznik nr 7 do siwz). W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, w/w. warunek musi spełniać co najmniej jeden podmiot. 6.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. (Załącznik nr 8 do siwz) Przedłożony wykaz winien zawierać co najmniej: -Jedną osobę - Kierownika budowy tj. osobę posiadającą uprawnienia budowlane do nadzorowania i kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej łącznie z aktualnym wpisem na listę członkostwa właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadająca uprawnienia do prac przy zabytkach nieruchomych, -Drugą osoba - posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej łącznie z aktualnym wpisem na listę członkostwa właściwej izby samorządu zawodowego. 7.Oświadczenie, że wywóz gruzu i odpadów zostanie wykonany przez firmę posiadającą odpowiednie zezwolenie na transport odpadów. 8.Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności. Załączony dokument winien potwierdzać, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej na kwotę nie niższą niż 150.000,- złotych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.city.poznan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biblioteka Raczyńskich, 61-739 Poznań plac Wolności 19, pokój 6.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2009 godzina 09:00, miejsce: Biblioteka Raczyńskich, 61-739 Poznań plac Wolności 19, pokój 6.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.