eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Elektroniczna identyfikacja (oznakowanie) i prowadzenie komputerowej rejestracji psów na obszarze administracyjnym Miasta Gdańska.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-12

Gdańsk: Elektroniczna identyfikacja (oznakowanie) i prowadzenie komputerowej rejestracji psów na obszarze administracyjnym Miasta Gdańska.
Numer ogłoszenia: 117545 - 2007; data zamieszczenia: 12.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku, ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3236000, fax 058 3236481.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdansk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Elektroniczna identyfikacja (oznakowanie) i prowadzenie komputerowej rejestracji psów na obszarze administracyjnym Miasta Gdańska..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług na rzecz Gminy Miasta Gdańska w zakresie prowadzenia rejestracji komputerowej i elektronicznej identyfikacji (oznakowania) psów na terenie Gminy Miasta Gdańska.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 85.20.00.00 - Usługi weterynaryjne Kod CPV wg słownika 2008: 85.20.00.00 - Usługi weterynaryjne Oryginalny kod CPV: 72.32.00.00 - Usługi bazy danych Kod CPV wg słownika 2008: 72.32.00.00 - Usługi bazy danych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym:
    1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
    2) wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę polegającą na elektronicznej identyfikacji (oznakowaniu) i prowadzeniu komputerowej rejestracji psów w mieście powyżej 50 000 mieszkańców,
    3) dysponują minimum 10 zakładami leczniczymi, co najmniej po jednym w każdym z wyznaczonych rejonów, obejmujących następujące dzielnice miasta Gdańska:
    - Osowa, Matarnia, Kokoszki;
    - Chełm z dzielnicą Gdańsk-Południe;
    - Wzgórze Mickiewicza, Piecki-Migowo, Suchanino, Siedlce;
    - Śródmieście, Olszynka, Rudniki;
    - Orunia, Św. Wojciech, Lipce;
    - Stogi z Przeróbką, Krakowiec- Górki Zachodnie, Wyspa Sobieszewska;
    - Nowy Port, Letnica, Brzeźno;
    - Żabianka-Wejhera-Jelitkowo-Tysiąclecia, Przymorze Małe, Zaspa-Rozstaje, Zaspa-Młyniec;
    - Wrzeszcz, Strzyża, Brętowo, Aniołki;
    - Oliwa, VII Dwór.
    Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie n/w dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda, aby każdy z Wykonawców złożył wraz z ofertą następujące dokumenty (załączniki do oferty):
    1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 1 do oferty.
    2) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług (co najmniej jedna) polegających na elektronicznej identyfikacji (oznakowaniu) i prowadzeniu komputerowej rejestracji psów w mieście powyżej 50 000 mieszkańców, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - załącznik nr 2 do oferty.
    3) Dokumenty potwierdzające, że usługi wymienione w punkcie 2 zostały wykonane należycie - załącznik nr 3 do oferty.
    4) Wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, zawierający minimum 10 zakładów leczniczych, co najmniej po jednym w każdym z wyznaczonych rejonów miasta Gdańska - załącznik nr 4 do oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdansk.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ zamieszczona jest na stronie internetowej Zamawiającego: www.gdansk.pl, można ją również odebrać w siedzibie Zamawiającego pok.127 lub złożyć wniosek o przesłanie pocztą..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2007 godzina 13:00, miejsce: Oferty należy składać w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miejski w Gdańsku, 80-803 Gdańsk, ul. Nowe Ogrody 8/12 Sala Obsługi Mieszkańców stanowisko nr 16..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Ad II.3) Termin wykonania:
1) termin wykonania przedmiotu zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 20.12.2007r.
2) termin uruchomienia bazy danych i strony internetowej: 14 dni od dnia zawarcia umowy.

Termin otwarcia ofert 23-07-2007 r. o godz. 13:30 w siedzibie Zamawiającego pok. 132A.

Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest pracownik Biura Zamówień Publicznych, inspektor Michał Stupak, pokój nr 127, tel. (058) 323-61-27, faks: (058) 323-64-81, e-mail: m.stupak@gdansk.gda.pl .

Sygn. postępowania: BZP-340-082-WGK/07/JM.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.