eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › ZP-2380-640-22/2014 Usługa wulkanizacji opon w pojazdach służbowych jednostek Policji województwa śląskiego - postępowanie nr 4.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-08-06

Katowice: ZP-2380-640-22/2014 Usługa wulkanizacji opon w pojazdach służbowych jednostek Policji województwa śląskiego - postępowanie nr 4.
Numer ogłoszenia: 117533 - 2015; data zamieszczenia: 06.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 247159 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach, ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2002050, faks 032 2002060.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP-2380-640-22/2014 Usługa wulkanizacji opon w pojazdach służbowych jednostek Policji województwa śląskiego - postępowanie nr 4..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: : 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wulkanizacji opon w pojazdach służbowych jednostek Policji województwa śląskiego. Jest to zamówienie udzielane w częściach a niniejsze zamówienie obejmuje 8 zadań: Zadanie nr 1 - Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez KPP Zawiercie z siedzibą w Zawierciu 42-200 przy ul. Kasprowicza 9; Zadanie nr 2 - Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez KPP Cieszyn z siedzibą w Cieszynie 43-300 przy ul. Wojska Polskiego 2; Zadanie nr 3 - Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez KPP Tarnowskie Góry z siedzibą w Tarnowskich Górach przy ul. Bytomskiej 6; Zadanie nr 4 - Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez KMP Piekary Śląskie z siedzibą w Piekarach Śląskich 41-900 przy ul. Kawaleryjskiej 62; Zadanie nr 5 - Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez KPP Racibórz z siedzibą w Raciborzu 47-400 przy Plac Wolności 8; Zadanie nr 6 - Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez KPP Żywiec z siedzibą w Żywcu 34-300 przy Al. Piłsudskiego 52; Zadanie nr 7 - Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez KMP Bytom z siedzibą w Bytomiu 41-902 przy ul. Powstańców Warszawskich 74; Zadanie nr 8 - Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez KMP Siemianowice Śląskie z siedzibą w Siemianowicach Śląskich 41-100 przy ul. Jana Pawła II 16. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje serwis opon w pojazdach służbowych o http://bzp1.portal.uzp.gov.pl/index.php?ogloszenie=show&pozycja=2... 1 z 20 2014-11-28 10:10 dmc do 3,5 tony, tj.: pojazdów osobowych i typu furgon, będących na stanie ww jednostek. a. Zakres serwisu opon obejmuje: wymianę opon z zimowych na letnie, z letnich na zimowe oraz naprawy wulkanizacyjne, naprawę kół, wyważanie kół i wymianę kół z wyważaniem. b. Zamawiający planuje realizację usług wulkanizacyjnych w zakresie wynikającym z ilości samochodów będących na stanie danej jednostki terenowej: Zadanie nr 1 - Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez KPP Zawiercie: 32 szt pojazdów osobowych w tym 11 szt. pojazdów z podwójnymi kołami i 6 szt. pojazdów typu furgon w tym 3 szt. pojazdów z podwójnymi kołami. Szacunkowe ilości usług zostały podane w załączniku nr 3 do SIWZ; Zadanie nr 2 - Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez KPP Cieszyn: 32 szt pojazdów osobowych w tym 20 szt. pojazdów z podwójnymi kołami i 3 szt. pojazdów typu furgon w tym 2 szt. pojazdów z podwójnymi kołami. Szacunkowe ilości usług zostały podane w załączniku nr 3 do SIWZ; Zadanie nr 3 - Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez KPP Tarnowskie Góry: 30 szt pojazdów osobowych w tym 19 szt. pojazdów z podwójnymi kołami i 6 szt. pojazdów typu furgon w tym 2 szt. pojazdów z podwójnymi kołami. Szacunkowe ilości usług zostały podane w załączniku nr 3 do SIWZ; Zadanie nr 4 - Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez KMP Piekary Śląskie: 18 szt pojazdów osobowych w tym 4 szt. pojazdów z podwójnymi kołami i 3 szt. pojazdów typu furgon w tym 2 szt. pojazdów z podwójnymi kołami. Szacunkowe ilości usług zostały podane w załączniku nr 3 do SIWZ; Zadanie nr 5 - Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez KPP Racibórz: 30 szt pojazdów osobowych w tym 27 szt. pojazdów z podwójnymi kołami i 9 szt. pojazdów typu furgon w tym 6 szt. pojazdów z podwójnymi kołami. Szacunkowe ilości usług zostały podane w załączniku nr 3 do SIWZ; Zadanie nr 6 - Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez KPP Żywiec: 29 szt pojazdów osobowych w tym 18 szt. pojazdów z podwójnymi kołami i 12 szt. pojazdów typu furgon w tym 7 szt. pojazdów z podwójnymi kołami. Szacunkowe ilości usług zostały podane w załączniku nr 3 do SIWZ; Zadanie nr 7 - Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez KMP Bytom: 41 szt pojazdów osobowych w tym 17 szt. pojazdów z podwójnymi kołami i 11 szt. pojazdów typu furgon w tym 8 szt. pojazdów z podwójnymi kołami. Szacunkowe ilości usług zostały podane w załączniku nr 3 do SIWZ; Zadanie nr 8 - Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez KMP Siemianowice Śląskie: 21 szt pojazdów osobowych w tym 0 szt. pojazdów z podwójnymi kołami i 6 szt. pojazdów typu furgon w tym 0 szt. pojazdów z podwójnymi kołami. Szacunkowe ilości usług zostały podane w załączniku nr 3 do SIWZ. c. Faktyczna częstotliwość i rodzaj wykonywanych usług wynikać będzie z rzeczywistych napraw wulkanizacyjnych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia liczby napraw wulkanizacyjnych, przy czym ich łączna wartość nie może przekroczyć wartości określonej w umowie. Zamawiający zastrzega, że ilość pojazdów w trakcie trwania umowy może ulec zmianie. d. Szczegółowe informacje dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się w załączniku nr 2 do SIWZ - Umowa projekt 3. Zamawiający wymaga aby punkt usługowy z zapleczem technicznym umożliwiającym wykonanie w całości przedmiotu zamówienia (stacja obsługi) był zlokalizowany w odległości nie przekraczającej 10 km liczonych po trasie od siedziby jednostki terenowej tj. Zadanie nr 1 - Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez KPP Zawiercie z siedzibą w Zawierciu 42-200 przy ul. Kasprowicza 9; Zadanie nr 2 - Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez KPP Cieszyn z siedzibą w Cieszynie 43-300 przy ul. Wojska Polskiego 2; Zadanie nr 3 - Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez KPP Tarnowskie Góry z siedzibą w Tarnowskich Górach przy ul. Bytomskiej 6; Zadanie nr 4 - Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez KMP Piekary Śląskie z siedzibą w Piekarach Śląskich 41-900 przy ul. Kawaleryjskiej 62; Zadanie nr 5 - Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez KPP Racibórz z siedzibą w Raciborzu 47-400 przy Plac Wolności 8; Zadanie nr 6 - Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez KPP Żywiec z siedzibą w Żywcu 34-300 przy Al. Piłsudskiego 52; Zadanie nr 7 - Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez KMP Bytom z siedzibą w Bytomiu 41-902 przy ul. Powstańców Warszawskich 74; Zadanie nr 8 - Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez KMP Siemianowice Śląskie z siedzibą w Siemianowicach Śląskich 41-100 przy ul. Jana Pawła II 16. a. Zamawiający wymaga aby Wykonawca wskazał w ofercie dokładny adres (kod pocztowy, miejscowość, ulicę, numer lub numery) punktu usługowego z zapleczem technicznym umożliwiającym wykonanie w całości przedmiotu zamówienia (stacji obsługi) dla danego zadania. b. Zamawiający dokona oceny spełniania wymagania za pomocą programu www.zumi.pl tj. w zakładce wyznaczenie trasy zostanie uruchomiona zakładka własny transport po czym w pozycji 1 zostanie wpisany adres miejsca świadczenia usługi, a w pozycji 2 miejsca siedziby jednostki terenowej. c. Oferty w których odległość punktu usługowego (stacji obsługi) od siedziby jednostki terenowej (KPP Zawiercie, KPP Cieszyn, KPP Tarnowskie Góry, KMP Piekary Śląskie, KPP Racibórz, KPP Żywiec, KMP Bytom, KMP Siemianowice Śląskie) będzie przekraczała 10 km liczonych po trasie zostaną uznane za niezgodne z wymaganiami SIWZ i odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 4. Zamawiający wymaga aby punkt usługowy wskazany do wykonywania usług dla danego zadania posiadał odpowiednie zaplecze techniczne umożliwiające wykonanie w całości przedmiotu zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania wymagania na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy. 5. Zamawiający wymaga aby punkt usługowy wskazany do wykonywania usług dla danego zadania był czynny minimum 8 godzin dziennie od poniedziałku do piątku oraz minimum 4 godziny w sobotę. Zamawiający dokona oceny spełniania wymagania na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy. 6. Zamawiający wymaga aby ceny jednostkowe netto podane w ofercie dla danego zadania nie uległy zmianie i obowiązywały przez cały okres umowy. Zamawiający dokona oceny spełniania wymagania na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy. 7. Zamawiający informuje, iż na etapie badania i oceny ofert będzie przeliczał dla każdego zadania osobno ceny jednostkowe podane w ofertach przez szacunkowe ilości usług podane w załącznikach: dla zadania 1 - załącznik nr 3 do SIWZ; dla zadania 2 - załącznik nr 4 do SIWZ; dla zadania 3 - załącznik nr 5 do SIWZ; dla zadania 4 - załącznik nr 6 do SIWZ; dla zadania 5 - załącznik nr 7 do SIWZ; dla zadania 6 - załącznik nr 8 do SIWZ; dla zadania 7 - załącznik nr 9 do SIWZ; dla zadania 8 - załącznik nr 10 do SIWZ; Jeżeli wyliczona kwota dla danego zadania będzie wyższa od kwoty jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia dla danego zadania, Zamawiający uzna, iż cena oferty dla danego zadania przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia dla danego zadania. 8. Umowa w niniejszym postępowaniu zostanie zawarta na kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia, a podaną w trakcie otwarcia ofert lub w przypadku zwiększenia przez Zamawiającego kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. 9. Cenę brutto dla danego zadania obliczoną wg pkt X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty. 10. Rozliczenie za zrealizowane usługi będzie następować wg cen jednostkowych każdej pozycji wskazanych http://bzp1.portal.uzp.gov.pl/index.php?ogloszenie=show&pozycja=2... 3 z 20 2014-11-28 10:10 w tabelach załącznika nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym dla danego zadania. 11. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom dla danego zadania. Zamawiający wymaga od Wykonawcy oświadczenia złożonego w załączniku nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym czy powierza podwykonawcy/com wykonanie zamówienia dla danego zadania. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania zamówienia Zamawiający wymaga wskazania zakresu jaki będzie realizował Wykonawca przy jego/ich udziale dla danego zadania. W przypadku braku oświadczenia Zamawiający uzna, iż Wykonawca wykona zamówienie bez udziału podwykonawców...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.65.00 - Usługi w zakresie napraw opon, w tym pasowania i wyważania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie nr 1 - Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez KPP Zawiercie z siedzibą w Zawierciu 42-200 przy ul. Kasprowicza 9;

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.01.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FHU Marek Zamora, ul. Żwirki i Wigury 8, 42-400 Zawiercie, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 94,00

  • Oferta z najniższą ceną: 94,00 / Oferta z najwyższą ceną: 137,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: : Zadanie nr 3 - Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez KPP Tarnowskie Góry z siedzibą w Tarnowskich Górach przy ul. Bytomskiej 6

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.01.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bomar Sp. z o.o., ul. Nakielska 47, 42-600 Tarnowskie Góry, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 114,39

  • Oferta z najniższą ceną: 114,39 / Oferta z najwyższą ceną: 114,39

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Zadanie nr 4 - Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez KMP Piekary Śląskie z siedzibą w Piekarach Śląskich 41-900 przy ul. Kawaleryjskiej 62

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.01.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZTE Katowice Sp. z.o.o, ul. Bytomska 39, 41-103 Siemianowice Śląskie, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 119,98

  • Oferta z najniższą ceną: 119,98 / Oferta z najwyższą ceną: 119,98

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Zadanie nr 7 - Usługa serwisu opon w pojazdach służbowych użytkowanych przez KMP Bytom z siedzibą w Bytomiu 41-902 przy ul. Powstańców Warszawskich 74;

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.01.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZTE KAtowice Sp. z.o.o., ul. Bytomska 39, 41-103 Siemianowice Śląskie, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 119,98

  • Oferta z najniższą ceną: 119,98 / Oferta z najwyższą ceną: 119,98

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.01.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZTE Katowice Sp. z.o.o., ul. Bytomska 39, 41-103 Siemianowice Śląskie, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 119,98

  • Oferta z najniższą ceną: 119,98 / Oferta z najwyższą ceną: 119,98

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.