eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biskupiec › Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla osób korzystających z pomocy społecznej realizowanych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Biskupcu w ramach projektu systemowego pn. Nadzieja na lepsze jutro.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-27

Biskupiec: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla osób korzystających z pomocy społecznej realizowanych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Biskupcu w ramach projektu systemowego pn. Nadzieja na lepsze jutro.
Numer ogłoszenia: 117530 - 2010; data zamieszczenia: 27.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Biskupiec , ul. Rynek 1, 13-340 Biskupiec, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 056 4745057 do 59, faks 056 4747952.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminabiskupiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla osób korzystających z pomocy społecznej realizowanych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Biskupcu w ramach projektu systemowego pn. Nadzieja na lepsze jutro..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla osób korzystających z pomocy społecznej realizowanych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Biskupcu w ramach projektu systemowego pn. Nadzieja na lepsze jutro o następującej tematyce: Część 1 - Warsztaty aktywnego poszukiwania pracy - 40 godzin zajęć grupowych, 8 h indywidualnych + wg potrzeb uczestników maks. do 20 godz.: 3 grupy: I grupa 34 osoby - 20 godzin grupowych + wg potrzeb uczestników maks. do 20 godz., II grupa 4 osoby - 2h /1 osobę, III grupa 17 osób - 20 godzin Część 2 - Warsztaty z psychologiem - 40 godzin grupowych + wg potrzeb uczestników maks. do 20 godz., 2 grupy: I grupa 34 osoby - 20 godzin + wg potrzeb uczestników maks. do 20 godz., II grupa 17 osób - 20 godzin Część 3 - Treningi aktywizacji społecznej i zdrowotnej 23 godziny, 2 grupy I grupa 38 osób -10 godzin zajęć grupowych z pedagogiem - warsztaty rozwiązywania problemów opiekuńczo-wychowawczych -10 godzin zajęć grupowych z osobą z wykształceniem ekonomicznym - warsztaty zarządzania budżetem domowym II grupa 4 osoby -3 godziny zajęć grupowych - spotkanie z wykwalifikowaną pielęgniarką na temat zdrowego trybu życia Część 4 - Kursy zawodowe: kurs bukieciarstwa - 9 osób, kurs komputerowy - 5 osób, kurs spawacza - 6 osób, kurs nowoczesny sprzedawca - 14 osób (w podziale na 2 grupy), Część 5 - Kurs prawo jazdy kat. B - 4 osoby Część 6 - Warsztaty fotografii cyfrowej dla młodzieży w ramach realizacji Programu Aktywności Lokalnej grupa 17 osób.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 8.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdziale V SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdziale V SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdziale V SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdziale V SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdziale V SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. wypełniony formularz (Wykaz podwykonawców) w zakresie podwykonawstwa stanowiący Załącznik Nr 4 do SIWZ, jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć część zamówienia (jego element) podwykonawcom, 2. podpisany (zaparafowany) na każdej zapisanej stronie wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, przy zachowaniu reguł określonych w art. 144. ust.1 PZP, jedynie w zakresie terminu wykonania przedmiotu umowy, składu osobowego kadry wykładowców oraz zmian przepisów prawnych dotyczących szkolenia na kursach będących przedmiotem zamówienia. Warunkiem wprowadzenia zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy jest wystąpienie okoliczności niezależnych od stron umowy, uniemożliwiających wykonanie umowy w terminie pierwotnym. Obowiązek udokumentowania wystąpienia okoliczności uzasadniających zmianę terminu wykonania przedmiotu umowy ciąży na stronie umowy wnioskującej o wprowadzenie zmiany. Za okoliczności uniemożliwiające wykonanie przedmiotu umowy w terminie uznaje się w szczególności: a) działanie siły wyższej, b) opóźnienia związane z procesem rekrutacji uczestników szkolenia, c) przedłużającą się procedurę związaną z rozpatrywaniem wniesionego/wniesionych przez wykonawcę środków odwoławczych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminabiskupiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, 13-340 Biskupiec, ul. Rynek 1, Biuro Projektu, pokój nr 2..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2010 godzina 09:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, 13-340 Biskupiec, ul. Rynek 1, pokój nr 2..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Projekt systemowy pn. Nadzieja na lepsze jutro.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Warsztaty aktywnego poszukiwania pracy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 40 godzin zajęć grupowych, 8 h indywidualnych + wg potrzeb uczestników maks. do 20 godz.: 3 grupy: I grupa 34 osoby - 20 godzin grupowych + wg potrzeb uczestników maks. do 20 godz., II grupa 4 osoby - 2h /1 osobę, tj. 8h III grupa 17 osób - 20 godzin 1. nabywanie umiejętności pracy w zespole oraz zdolności poruszania się na lokalnym rynku pracy, w tym. m.in. umiejętność sporządzania listów motywacyjnych i CV, oraz możliwość skorzystania z indywidualnych spotkań z doradcą zawodowym wg potrzeb po wcześniejszym zgłoszeniu przez uczestnika, dla 4 osób organizacja zajęć indywidualnych w celu określenia przyszłej drogi zawodowej, związanej z predyspozycjami uczestnika (opracowanie IPD) 2. Realizacja poradnictwa zawodowego odbywać się będzie w terminie od maja 2010r. do grudnia 2010r. nie częściej niż dwa razy w tygodniu w blokach min. 5 godzinnych (godziny zegarowe 60 min.) zgodnie z harmonogramem zajęć..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Warsztaty z psychologiem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - 40 godzin grupowych + wg potrzeb uczestników maks. do 20 godz.: 2 grupy: I grupa 38 osób - 20 godzin + wg potrzeb uczestników maks. do 20 godz., II grupa 17 osób - 20 godzin 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Interakcje personalne, mocne i słabe strony, komunikacja, funkcjonowanie w grupie, konflikty, wzmocnienie samooceny. 2. Realizacja warsztatów odbywać się będzie w terminie od maja 2010r. do grudnia 2010r. nie częściej niż dwa razy w tygodniu w blokach min 5 godzinnych (godziny zegarowe) zgodnie z harmonogramem zajęć..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Treningi z aktywizacji społecznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 23 godziny, 2 grupy I grupa 38 osób -10 godzin zajęć grupowych z pedagogiem - warsztaty rozwiązywania problemów opiekuńczo-wychowawczych -10 godzin zajęć grupowych z osobą z wykształceniem ekonomicznym - warsztaty zarządzania budżetem domowym II grupa 4 osoby -3 godziny zajęć grupowych - spotkanie z wykwalifikowaną pielęgniarką na temat zdrowego trybu życia 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Realizacja treningów odbywać się będzie w terminie od maja 2010r. do grudnia 2010r. nie częściej niż dwa razy w tygodniu w blokach min.5 godzinnych (godziny zegarowe) zgodnie z harmonogramem zajęć..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kursy zawodowe: kurs bukieciarstwa, kurs komputerowy, kurs spawacza kurs nowoczesny sprzedawca,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja kursów: od maja do grudnia 2010r. Kurs bukieciarstwa: celem kursu jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników do wykonywania kompozycji roślinnych z wykorzystaniem różnorodnych materiałów, które będą mogły podjąć pracę w kwiaciarni, liczba osób: 9 Kurs komputerowy: kurs obejmować powinien samodzielnego korzystania z komputera, podstaw obsługi programu Microsoft Office Word , podstawy obsługi programu Microsoft Office Excel, korzystania z Internetu, liczba osób: 5 Kurs spawacza: Celem kursu jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników kursu do samodzielnej pracy na stanowisku spawacza, liczba osób: 6 Kurs nowoczesny sprzedawca: Celem szkolenia jest zapoznanie z tematyką związaną z obsługą kasy fiskalnej, m.in. przekazanie uczestnikom informacji z zakresu podstaw prawa, elementów towaroznawstwa, dokumentacji handlowej i magazynowej a także przeprowadzenie części praktycznej na kasach fiskalnych. liczba osób: 14 2. Dzienny wymiar zajęć nie powinien przekroczyć 5 godzin lekcyjnych ( 1 godz. = 45 minut ) z uwzględnieniem przerwy ( 15 minut )..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 85.00.00.00-9, 80.53.00.00-8, 80.53.31.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kurs prawo jazdy kat. B.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: minimum 30 godzin lekcyjnych (1 godz. = 45 minut) i minimum 30 godzin zegarowych (praktyka) 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem kursu prawo jazdy kat. B jest zwiększenie oraz poprawa mobilności osób, które brały udział w projekcie w roku 2009, w podjęciu aktywności zawodowej. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do egzaminu na kierowcę kat. B zgodnie z ustawą prawo o ruchu drogowym, Szkolenie winno być zrealizowanie zgodnie z Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. Nr 217 poz. 1834 z poźn. zm.). Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem państwowym organizowanym przez Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego celem uzyskania prawo jazdy kat. B liczba osób: 4.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.41.10.00-8, 80.41.11.00-9, 80.41.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Warsztaty fotografii cyfrowej dla młodzieży w wieku 15-25 lat w ramach realizacji Programu Aktywności Lokalnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Warsztaty mają na celu zdobycie nowych kompetencji i umiejętności zawodowych, umożliwiających aktywizację zawodową, organizacja warsztatów fotografii cyfrowej, prowadzenie kółka zainteresowań, nauka podstaw fotografowania i obróbki zdjęć. liczba osób: 17.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 79.96.10.00-8, 79.96.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.