eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › ZP-2380-677-99/2014 Zakup i dostawa środków higieny osobistej dla policjantów i pracowników cywilnych garnizonu śląskiego w podziale na zadania..

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-08-06

Katowice: ZP-2380-677-99/2014 Zakup i dostawa środków higieny osobistej dla policjantów i pracowników cywilnych garnizonu śląskiego w podziale na zadania..
Numer ogłoszenia: 117525 - 2015; data zamieszczenia: 06.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 254047 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach, ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2002050, faks 032 2002060.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP-2380-677-99/2014 Zakup i dostawa środków higieny osobistej dla policjantów i pracowników cywilnych garnizonu śląskiego w podziale na zadania...

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: : Zakup i dostawa środków higieny osobistej dla policjantów i pracowników cywilnych garnizonu śląskiego w podziale na nw. zadania. Kod CPV 33711900-6 - Mydło 39812000-7 - Pasty i kremy Zadanie 1 - Mydło toaletowe a 100 g; Zadanie 2 - Mydło o właściwościach antybakteryjnych a 100 g; Zadanie 3 - Krem ochronny do rąk a 100 g; Zadanie 4 - Pasta BHP ze ścierniwem a 500 g. 1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę środków higieny osobistej dla policjantów i pracowników cywilnych garnizonu śląskiego w podziale na zadania i w ilościach wskazanych w załączniku nr 3 do SIWZ. 1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szczegółowe minimalne wymogi dotyczące zakupywanego asortymentu znajdują się w załączniku nr 3 do SIWZ. 1.3. Zamawiający w załączniku nr 3 do SIWZ podał przykładowy asortyment, przy czym dopuszcza złożenie ofert równoważnych w tym zakresie. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie asortymentu o wskazanych parametrach lub lepszych niż podane. Udowodnienie równoważności asortymentu leży po stronie Wykonawcy. 1.4. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na dostarczony asortyment od dnia dostawy: dla zadania 1 - co najmniej 24 miesiące; dla zadania 2 - co najmniej 24 miesiące; dla zadania 3 - co najmniej 18 miesięcy; dla zadania 4 - co najmniej 18 miesięcy. Wykonawca w ramach udzielonej gwarancji zobowiązany jest do uznania reklamacji w przypadku wystąpienia wad ukrytych, jakościowych. 1.5. Zamawiający wymaga aby dostarczony asortyment był fabrycznie nowy, gatunku I-go, i wyprodukowany w co najmniej poniższych terminach: a) zadanie 1 dla pierwszej dostawy w 2014 r., natomiast dla drugiej, trzeciej i czwartej dostawy w 2015 r.; b) zadanie 2 dla drugiej i czwartej dostawy w 2015 r.; c) zadanie 3 dla drugiej, trzeciej i czwartej dostawy nie wcześniej niż na 30 dni przed terminem dostawy; d) zadanie 4 dla drugiej, trzeciej i czwartej dostawy nie wcześniej niż na 30 dni przed terminem dostawy. 1.6. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar na własny koszt do Zamawiającego tj. do magazynów przy ul. Kochłowickiej 5 w Katowicach. 1.7. Wraz z dostawą Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia dokumentów wskazanych załączniku nr 3 do SIWZ tj. karty charakterystyki, dokument potwierdzający, że asortyment został przebadany dermatologicznie oraz potwierdzenie o nadaniu numeru referencyjnego CPNP w bazie ECAS. 1.8. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Na formularzu ofertowym wykonawca składa oświadczenie wskazując zakres dostawy, jaki będzie realizował przy udziale podwykonawcy/ów...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.71.19.00 - Mydło 39.81.20.00 - Pasty i kremy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zakup i dostawa środków higieny osobistej dla policjantów i pracowników cywilnych garnizonu śląskiego w podziale na nw. zadania. Zadanie 1 - Mydło toaletowe a 100 g;

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.01.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Barwa Sp. z.o.o, ul. Szafrana 11, 30-363 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 102935,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 85981,00

  • Oferta z najniższą ceną: 85981,00 / Oferta z najwyższą ceną: 140476,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zakup i dostawa środków higieny osobistej dla policjantów i pracowników cywilnych garnizonu śląskiego w podziale na nw. zadania. Zadanie 2 - Mydło o właściwościach antybakteryjnych a 100 g;

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.01.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Barwa Sp. z o.o., ul. Szafrana 11, 30-363 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1956,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1962,00

  • Oferta z najniższą ceną: 630,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1962,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Zakup i dostawa środków higieny osobistej dla policjantów i pracowników cywilnych garnizonu śląskiego w podziale na nw. zadania. Zadanie 4 - Pasta BHP ze ścierniwem a 500 g

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.01.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 7.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ECO-INWEST Sp z o.o., ul. Chodnikowa 33, 40-875 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37860,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6720,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4860,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8040,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.