Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-12
Bydgoszcz: Remont bieżący pomieszczeń VIII piętra w budynku Oddziału Regionalnego KRUS w Bydgoszczy
Numer ogłoszenia: 117505 - 2007; data zamieszczenia: 12.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Bydgoszczy, ul. Leona Wyczółkowskiego 22, 85-092 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-52 341-52-61, fax 0-52 341-57-81.
- Adres strony internetowej zamawiającego: bydgoszcz@krus.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont bieżący pomieszczeń VIII piętra w budynku Oddziału Regionalnego KRUS w Bydgoszczy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy w zakresie przeprowadzenia remontu bieżącego pomieszczeń VIII piętra w budynku Oddziału Regionalnego KRUS w Bydgoszczy przy ul. Wyczółkowskiego 22. Zakres zamówienia obejmuje roboty elektryczne i ogólnobudowlane.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.43.21.14 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.21.14 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi: - spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w SIWZ oraz w art. 22 ustawy PZP, jak też nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP; - prowadzić działalność gospodarczą odpowiadającą zakresowi przedmiotu zamówienia; - zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi w SIWZ; - zaoferować minimum 12 miesięczny okres gwarancji; - zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt. 4 SIWZ terminie; - przedstawić cenę ryczałtową oferty za przedmiot umowy w formie indywidualnej kalkulacji sporządzonej na podstawie kosztorysu ślepego; - powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami i zaakceptować wzór umowy, stanowiące integralną część SIWZ; - dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ; Zamawiający zgodnie z Art. 26 ust. 3 wezwie Wykonawców, którzy nie złożyli w kreślonym terminie oświadczeń lub dokumentów lub złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w określonym terminie. Stwierdzenie przez Zamawiającego podania przez oferenta nieprawdziwych informacji istotnych dla prowadzenia postępowania, spowoduje wykluczenie z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: - formularz oferty (na załączonym druku) załącznik nr 3; - oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ustawy (załącznik nr 2); - oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy (załącznik nr 1); - aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: OR KRUS, ul. Wyczółkowskiego 22, 85-092 Bydgoszcz.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2007 godzina 14:00, miejsce: OR KRUS, ul. Wyczółkowskiego 22, 85-092 Bydgoszcz, sekretariat: pok. nr 406.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- 39/PM/2024 Modernizacja lokalu mieszkalnego (pustostan) przy ul. 11 Listopada 20/3 w Bydgoszczy
- Dostawa systemu śródoperacyjnej radiologii tkanek z funkcjonalnością tomosyntezy 3D
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji pokrycia połaci dachu budynku przy ul. Gackowskiego 1b w Bydgoszczy, z podziałem na trzy Etapy
- Dostawy sukcesywne drobnego sprzętu i materiałów eksploatacyjnych oraz dostawa narzędzi chirurgicznych
- DOSTAWA SAMOCHODU SPECJALNEGO ZE SPECJALISTYCZNĄ ZABUDOWĄ BIUROWĄ
- Modernizacja budynku administracyjnego Rejonu Dróg Wojewódzkich we Włocławku
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa modernizacja sanitariatów chłopców i dziewczynek z wymianą kanalizacji na ul. Szkolnej 27 w Gogolinie
- Poprawa infrastruktury sportowej w popegeerowskiej miejscowości Babule, Gmina Padew Narodowa, poprzez budowę kortu tenisowego
- "Zagospodarowanie części działki nr 28/2 w Tuszynkach polegające między innymi na rekultywacji składowiska"
- Malowanie ścian oraz sufitów w tym prace na wysokościach, w klatce schodowej, holu oraz korytarzach, w obrębie od parteru do 4 piętra, w budynku A zlokalizowanym w Bytomiu przy Placu Akademickim 17
- Utwardzenie placu przy Szkole Podstawowej w Żydowie
- Remont dróg gminnych w m. Kwietno i Dębice w Gminie Malczyce
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.