eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żyraków › Dostawa fabrycznie nowego, lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP w Nagoszynie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-28

Żyraków: Dostawa fabrycznie nowego, lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP w Nagoszynie
Numer ogłoszenia: 117501 - 2012; data zamieszczenia: 28.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żyraków , 39-204 Żyraków, woj. podkarpackie, tel. 014 680 71 21, faks 014 680 71 24.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zyrakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego, lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP w Nagoszynie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Minimalne wymagania dla przedmiotu dostawy: Rok produkcji: 2012 (fabrycznie nowy) Dopuszczalna masa całkowita do 3500kg Nadwozie: typu furgon towarowo-osobowy, przystosowany do przewozu minimum 5 osób, fotele drugiego rzędu ustawione przodem do kierunku jazdy, kolor czerwony RAL 3000 z numerami operacyjnymi, długość pojazdu maksymalnie 5500mm, rozstaw osi minimum 3400 mm, poszycie wewnętrzne sufitu w części pasażerskiej wykonane z wykładziny materiałowej lub tapicerki, wykończenie ścian wnętrza z tworzywa lub tapicerki, oddzielenie przedziału pasażerskiego od przedziału sprzętowego, podłoga-antypoślizgowa np. z blachy ryflowanej, szyby przyciemniane o wysokiej zdolności filtrowania tj. posiadają większą zdolność pochłaniania promieniowania słonecznego, przeszklenie samochodu w części osobowej, tylne drzwi dwuskrzydłowe otwierane pod kontem 180 stopni, drzwi boczne odsuwane z prawej strony, ogrzewanie w części osobowej, klimatyzacja manualna. Silnik: pojemność minimum 1995 cm3, turbo-diesel Common Rail tj. silnik oszczędny stosowany przy pojazdach użytkowanych do ciężkiej pracy np. HDI, TDI, DCI, CDI, TDCI itp., moc maksymalna minimum 100 KM, moment obrotowy minimum 290 Nm, norma emisji spalin: Euro 5. Skrzynia biegów: manualna 6-cio biegowa + bieg wsteczny, układ przeniesienia napędu - 4 x 2 na przednią oś lub tylną. Hamulce: układy bezpieczeństwa ABS, EBV, wspomaganie nagłego hamowania - hamulce tarczowe. Układ kierowniczy: ze wspomaganiem, kierownica regulowana na wysokość lub regulacja fotela kierowcy w płaszczyźnie góra/dół, przód/tył oraz regulacja oparcia przód/tył. Wyposażenie fabryczne: radio-odtwarzacz CD + 2 głośniki, centralny zamek zdalnie sterowany + immobiliser, poduszka powietrzna kierowcy, lusterka podgrzewane regulowane elektrycznie, regulowany fotel kierowcy, pasy bezpieczeństwa 3 - pkt. na przednich i tylnych fotelach, komputer pokładowy, trójkąt ostrzegawczy, apteczka, gaśnica. Zabudowa pożarnicza: belka świetlna z napisem Straż z przodu pojazdu i lampa błyskowa z tyłu pojazdu, oraz lampy stroboskopowe montowane nad zderzakiem przednim, generator sygnałów świetlnych i dźwiękowych z możliwością podawania komunikatów, oświetlenie przedziału pasażerskiego włącznie z kabiną kierowcy i niezależnie z przedziału pasażerskiego, oświetlenie typu LED przedziału ładunkowego włączane automatycznie po otwarciu tylnych drzwi, główny włącznik oświetlenia przedziału ładunkowego zainstalowany w kabinie kierowcy, dodatkowe gniazda zapalniczki w przedziale osobowym i sprzętowym, regały - półki w przedziale sprzętowym wykonane z materiałów niekorodujących, półki-szuflady (z blokadą) wysuwane pod mocowanie agregatu i pompy pływającej, hak holowniczy kulowy do przyczep wg PN-76/S-47291, uchwyty mocujące pilarkę, maszt i agregat, platforma dachowa typu roboczego do przewozu węży ssawnych, drabiny trzyprzęsłowej z drabiną wejściową z tyłu pojazdu, wyciągarka samochodowa o parametrach: uciąg minimum 3500 kg, radiotelefon np. Motorola GM360 lub równoważna pod względem następujących parametrów: częstotliwość VHF 136-174 MHz, moc 1-25W, odstęp międzykanałowy 12,5 kHz, min. 128 kanałów, wyświetlacz alfanumeryczny minimum 14 znaków, dostosowany do użytkowania w sieci MSWiA, obrotowy potencjometr siły głosu, oświetlenie dodatkowe pola roboczego, gniazdo ładowania akumulatorów, wyłącznik prądu, oznakowanie zgodne z obowiązującymi normami. Warunki i okres gwarancji: gwarancja na silnik i podzespoły minimum 24 miesiące, gwarancja na nadwozie (perforacje blach) 120 miesięcy (10 lat) Wymagania dodatkowe: aktualna i pozytywna opinia CNBOP..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10 - Wozy strażackie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 1 000 zł (jeden tysiąc złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi wpłynąć na konto Zamawiającego do 4 czerwca 2012r. do godz. 10:00. 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275, z 2008r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010r. Nr 96, poz. 620). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy 60 9478 0000 0000 0228 2000 0070. 4.Jeżeli wadium składane jest w innej formie niż pieniądz, Zamawiający wymaga złożenia oryginału dokumentu potwierdzającego złożenie wadium. 5.Wadium, o którym mowa w pkt 8.4 należy złożyć w Kasie Urzędu Gminy w Żyrakowie, 39-204 Żyraków 137 (I piętro), natomiast kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty przetargowej. 6.Wykonawca, którego oferta nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości i formie, zostanie wykluczony z postępowania. 7.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 Pzp. Wykonawca, który składa wadium w pieniądzu, winien wskazać w druku oferty numer rachunku, na który Zamawiający winien zwrócić wadium. Wadium Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana będzie zwolnione, gdy Wykonawca podpisze umowę. 8.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania Umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania Umowy c)zawarcie Umowy w sprawie niniejszego zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. d)jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, jest spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru na załączniku nr 2 do SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, do oferty należy dołączyć jedno wspólne oświadczenie na załączniku nr 2 do SIWZ podpisane przez każdego z nich).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia do prawidłowego zrealizowania zamówienia jest spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży wykaz z co najmniej jedną wykonaną dostawą wozu strażackiego typu lekkiego o wartości minimum 100 000 zł brutto w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorcy oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawa ta została wykonana należycie (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, do oferty należy dołączyć jeden wspólny wykaz na załączniku nr 4 do SIWZ podpisany przez każdego z nich).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia jest spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, do oferty należy dołączyć jedno wspólne oświadczenie na załączniku nr 2 do SIWZ podpisane przez każdego z nich).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jest spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, do oferty należy dołączyć jedno wspólne oświadczenie na załączniku nr 2 do SIWZ podpisane przez każdego z nich).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek posiadania odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej do wykonania zamówienia jest spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, do oferty należy dołączyć jedno wspólne oświadczenie na załączniku nr 2 do SIWZ podpisane przez każdego z nich).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty wypełniony i podpisany przez Wykonawcę zgodnie z wzorem podanym w załączniku nr 1 do SIWZ, 2. Opis parametrów techniczno-użytkowych lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego wg wzoru na załączniku nr 7 do SIWZ, 3. Stosowne pełnomocnictwo(a) dla osoby/osób, które reprezentują Wykonawcę w postępowaniu (jeżeli dotyczy). 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia (jeżeli dotyczy). 5. Oświadczenie o nieujawnianiu informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji - załącznik nr 5 do SIWZ (jeżeli dotyczy)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 Prawa Zamówień Publicznych ZAMAWIAJĄCY przewiduje zmiany umowy, które dotyczą: a) zmiany terminu realizacji dostawy spowodowane: działaniem siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania dostawy lub inne okoliczności niezależne od Wykonawcy lub których wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć, jak również inne przeszkody i utrudnienia w wykonywaniu przedmiotu umowy spowodowanej przez osoby trzecie; zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności np. wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego; zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności: przekroczenie określonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, świadectw itp.; przedłużenia terminu dokonuje się o czas, który dostawa została wstrzymana. b) zmian zakresu rzeczowego: zmniejszenie zakresu rzeczowego w związku z ograniczonymi możliwościami płatniczymi Zamawiającego; wykonanie świadczeń zamiennych, których wykonanie nie będzie wykraczało poza zakres określony w ofercie i nie zmieni wynagrodzenia wykonawcy; w przypadku zaistnienia istotnych okoliczności powodujących, że wykonanie umowy w zakresie przewidzianym w opisie przedmiotu dostawy nie jest możliwe, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; w przypadku zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części lub całości przedmiotu umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. c) pozostałe zmiany: zmiana wynagrodzenia w związku ze zmianą obowiązującej stawki VAT; wydłużenie okresu rękojmi, o dowolny okres; dopuszcza się wszelkie zmiany niniejszej umowy pod warunkiem, że wynikają one z konieczności ich wprowadzenia na podstawie umowy o przyznanie dotacji ze środków ZG ZOSP RP i WFOŚiGW.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zyrakow.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Żyrakowie, 39-204 Żyraków 137, pokój nr 2 (parter).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2012 godzina 09:50, miejsce: Urząd Gminy w Żyrakowie, 39-204 Żyraków 137, pokój nr 13 (świetlica), piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dostawa jest współfinansowana ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Rzeszowie, Zarządu Głównego Oddziału Wojewódzkiego Związku Ochotniczych Straży Pożarnych Rzeczpospolitej Polskiej, budżetu Gminy Żyraków oraz środków własnych Ochotniczej Straży Pożarnej w Nagoszynie.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.