eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › Dostawa materiałów różnychelektrycznych, teletechnicznych, malarskich, stolarskich, budowlanych, wodno-kanalizacyjnych, filtrów powietrza.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-17

Sosnowiec: Dostawa materiałów różnych: elektrycznych, teletechnicznych, malarskich, stolarskich, budowlanych, wodno-kanalizacyjnych, filtrów powietrza.
Numer ogłoszenia: 117494 - 2011; data zamieszczenia: 17.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Miejski w Sosnowcu , ul. Szpitalna 1, 41-219 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 32 41 30 111, faks 32 41 30 112.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.sosnowiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów różnych: elektrycznych, teletechnicznych, malarskich, stolarskich, budowlanych, wodno-kanalizacyjnych, filtrów powietrza..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów różnych: elektrycznych, teletechnicznych, malarskich, stolarskich, budowlanych, wodno-kanalizacyjnych, filtrów powietrza. Zamówienie składa się z 6 części tzw. pakietów, z których każdy stanowi oddzielny przedmiot zamówienia. Pakiet nr 1 - Filtry działkowe i kieszeniowe - 42514310-8 filtry powietrza Pakiet nr 2 - Materiały instalacyjne, elektryczne i teletechniczne - 31210000-1 elektryczna aparatura do wyłączania lub ochrony obwodów elektrycznych 31211300-1 Bezpieczniki, 31211310-4 Wyłączniki, 31220000-4 Elementy składowe obwodów elektrycznych, 31221000-1 Przełączniki elektryczne, 31224100-3 Wtyki i gniazda, 31224810-3 Przedłużacz, 31500000-0 Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne, 31532920-9 Żarówki i świetlówki, 31600000-2 Sprzęt i aparatura elektryczna, 31611000-2 Zestawy instalacji elektrycznej, 31682000-0 Wyroby elektryczne, 32500000-8 Urządzenia i artykuły telekomunikacyjne, 32551000-0 Kable telefoniczne i podobny sprzęt, 32552110-1 Telefony Pakiet nr 3 - Materiały instalacyjne, wodno-kanalizacyjne- 42131000-6 Krany, kurki i zawory, 44618310-1 Korki, 44618320-4 Zatyczki, 44163100-1 Rury, 44411700-1 Deski sedesowe, pokrywy, muszle, miski klozetowe, rezerwuary, 44411300-7 Umywalki, 34312500-2 Uszczelki Pakiet nr 4 - Materiały malarskie, 44810000-1 Farby Pakiet nr 5 - Narzędzia, zamki, zawiasy, 44520000-1 Zamki, klucze i zawiasy, 44530000-4 Zaczepy, 44540000-7 Łańcuchy, 44510000-8 Narzędzia, 44511000-5 Narzędzia ręczne Pakiet nr 6 - Materiały budowlane, 14211000-3 Piasek, 14810000-2 Wyroby ścierne, 24910000-6 Kleje, 44111000-1 Materiały budowlane, 44111100-2 Cegły ,44111200-3 Cement, 44112200-0 Wykładziny podłogowe, 44171000-9 Płyty (budowlane), 44190000-8 Różne materiały budowlane, 44192200-4 Gwoździe ,44921200-4 Wapno, 44221200-7 Drzwi Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach 4.1 ÷ 4.6 do SIWZ. Składane oferty muszą zawierać pełny zakres przedmiotu zamówienia w zakresie danego pakietu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.51.43.10-8, 31.21.00.00-1, 42.13.10.00-6, 44.81.00.00-1, 44.52.00.00-1, 44.19.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje obowiązku wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - na podstawie oświadczenia według załącznika nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - na podstawie oświadczenia według załącznika nr 2 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - na podstawie oświadczenia według załącznika nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - na podstawie oświadczenia według załącznika nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - na podstawie oświadczenia według załącznika nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

złożyć Oświadczenie, że dostarczy przedmiot zamówienia posiada wymagane prawem, wydane przez uprawniony organ, aktualne świadectwa dopuszczenia do obrotu i stosowania na rynku polskim zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami (aktualne atesty PZH (kontakt z wodą lub żywnością), aprobaty techniczne lub deklaracje zgodności) w przypadku Pakietu nr 1 do każdej dostawy filtrów należy załączyć atesty higieniczne i certyfikaty zgodności.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wartość umowy może ulec zmianie wyłącznie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT lub w przypadku korzystnych zmian cenowych dla Zamawiającego. Dopuszcza się zmianę umowy w zakresie przedmiotowym tj. zastąpienie asortymentu objętego umową, asortymentem równoważnym w przypadku: a) zaprzestania wytwarzania asortymentu objętego umową, b) wygaśnięcia pozwolenia dopuszczającego do obrotu, c) numeru katalogowego produktu. d) w sytuacji gdy zostanie wprowadzony do sprzedaży przez producenta zmodyfikowany/udoskonalony produkt powodując wycofanie dotychczasowego, lub nastąpi przerwa w produkcji albo wycofanie produktu z rynku.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.sosnowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Miejski w Sosnowcu, 41-219 Sosnowiec, ul. Szpitalna 1, Dział Zamówień Publicznych i Zawierania Umów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Szpital Miejski w Sosnowcu, 41-219 Sosnowiec, ul. Szpitalna 1, Sekretariat III piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - Filtry działkowe i kieszeniowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 4.1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.51.43.10-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - Materiały instalacyjne, elektryczne i teletechniczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 4.2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.21.00.00-1, 31.21.13.00-1, 31.21.13.10-4, 31.22.00.00-4, 31.22.10.00-1, 31.22.41.00-3, 31.22.48.10-3, 31.50.00.00-0, 31.53.29.20-9, 31.60.00.00-2, 31.61.10.00-2, 31.68.20.00-0, 32.50.00.00-8, 32.55.10.00-0, 32.55.21.10-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - Materiały instalacyjne, wodno-kanalizacyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 4.3 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.13.10.00-6, 44.61.83.10-1, 44.61.83.20-4, 44.16.31.00-1, 44.41.17.00-1, 44.41.13.00-7, 34.31.25.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - Materiały malarskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 4.4 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.81.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - Narzędzia, zamki, zawiasy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 4.5 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.52.00.00-1, 44.53.00.00-4, 44.54.00.00-7, 44.51.00.00-8, 44.51.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 - Materiały budowlane.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 4.6 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.10.00-3, 14.81.00.00-2, 24.91.00.00-6, 44.11.10.00-1, 44.11.11.00-2, 44.11.12.00-3, 44.11.22.00-0, 44.17.10.00-9, 44.19.00.00-8, 44.19.22.00-4, 44.92.12.00-4, 44.22.12.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.