eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Moszczenica › Sukcesywna dostawa paliw płynnych do jednostek organizacyjnych Gminy Moszczenica

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-01-10

Moszczenica: Sukcesywna dostawa paliw płynnych do jednostek organizacyjnych Gminy Moszczenica
Numer ogłoszenia: 11748 - 2014; data zamieszczenia: 10.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Moszczenica , ul. Kosowska 1, 97-310 Moszczenica, woj. łódzkie, tel. 044 6169570, faks 044 6169625.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa paliw płynnych do jednostek organizacyjnych Gminy Moszczenica.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa paliw płynnych do jednostek organizacyjnych Gminy Moszczenica, pow. piotrkowski, woj. łódzkie..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy w wysokości do 20% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00-5, 09.13.21.00-4, 09.13.41.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga składania wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada stosowne uprawnienia tj. aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi., o której mówi art. 32 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2012 r. poz. 1059 z późn. zm.) w zakresie obrotu paliwami ciekłymi.W celu udokumentowania spełnienia niniejszego warunku należy załączyć koncesję, zezwolenie lub licencję.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony formularz ofertowy, oświadczenie z art. 24 ust. 1, oświadczenie z art. 24 ust. 2, oświadczenie, w którym oferent określi dane stanowiące w ofercie tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, oświadczenie z art. 22 ust. 1, oświadczenie o zrealizowaniu przedmiotu zamówienia zgodnie z terminami określonymi w SIWZ,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ustawy przewiduje się zmiany zawartej umowy w przypadku m.in. zaistnienia następujących okoliczości: 1) w przypadku zmiany stawki podatku VAT przez władzę ustawodawczą w trakcie trwania umowy i wynikającej z tego tytułu zmiany kwoty podatku VAT, co nie powoduje zmiany wysokości wynagrodzenia netto. 2) Zmian korzystnych dla zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.moszczenica.bipst.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Moszczenicy ul. Kosowska 1, 97-310 Moszczenica.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.01.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Moszczenicy ul. Kosowska 1, 97-310 Moszczenica.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego, spełniającego wymogi określone normą PN-C-96024: 2001 do ośmiu budynków użyteczności publicznej (do zbiorników kotłowni olejowych) na terenie Gminy Moszczenica, tj.: 1) Urzędu Gminy w Moszczenicy, Moszczenica, ul. Kosowska 1. Przewidywana wielkość zamówienia -ok. 15 000 litrów w okresie obowiązywania umowy. Maksymalna jednorazowa dostawa w ilości do 4000 litrów. 2) Szkoła Podstawowa w Babach, ul. Piotrkowska 20, 97-310 Moszczenica. Przewidywana wielkość zamówienia - ok. 15 000 litrów w okresie obowiązywania umowy. Maksymalna jednorazowa dostawa w ilości do 5000 litrów. 3) Szkoła Podstawowa w Moszczenicy, ul. Dworcowa 9, 97-310 Moszczenica. Przewidywana wielkość zamówienia - ok. 27 000 litrów w okresie obowiązywania umowy. Maksymalna jednorazowa dostawa w ilości do 12000 litrów. 4) Gimnazjum w Moszczenicy, ul. Piotrkowska 13, 97-310 Moszczenica. Przewidywana wielkość zamówienia - ok. 26 000 litrów w okresie obowiązywania umowy. Maksymalna jednorazowa dostawa w ilości do 6000 litrów. 5) Gminny Ośrodek Kultury i Sportu w Moszczenicy, ul. Dworcowa 16a, 97-310 Moszczenica. Przewidywana wielkość zamówienia - ok. 60 000 litrów w okresie obowiązywania umowy. a) Maksymalna jednorazowa dostawa do budynku Gminnego Ośrodka Kultury w ilości do 6000 litrów. b) Maksymalna jednorazowa dostawa do budynku Gminnej Hali Sportowej w Moszczenicy w ilości do 10000 litrów. 6) Gminny Zespół Ochrony Zdrowia w Moszczenicy, ul. Piotrkowska 27, 97-310 Moszczenica. Przewidywana wielkość zamówienia - ok. 16 000 litrów w okresie obowiązywania umowy. Maksymalna jednorazowa dostawa w ilości do 2500 litrów. 7) Ochotnicza Straż Pożarna w Rękoraju, Rękoraj 50 , 97-310 Moszczenica Przewidywana wielkość zamówienia - ok. 400 litrów w okresie obowiązywania umowy. SZCZEGÓŁOWE WARUNKI ZAMÓWIENIA: a) Całkowita dostawa szacowana jest na 159400 litrów oleju opałowego lekkiego. Określona przez Zamawiającego ilość oleju opałowego jest wartością szacunkową ustaloną dla okresu obowiązywania umowy wg zużycia opału w poprzednim roku budżetowym i zgłoszonym zapotrzebowaniu jednostek. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej lub większej ilości. Nie może to stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń. b) Dostawa 159400 litrów oleju opałowego lekkiego będzie podzielona na sukcesywne dostawy według potrzeb Zamawiającego w okresie od daty podpisania umowy do 31 grudnia 2014 roku. c) Dostawę oleju opałowego należy realizować po zgłoszeniu telefonicznym potwierdzonym faxem przez uprawnionego pracownika ze strony Zamawiającego. d) Termin każdorazowej dostawy oleju nie może przekroczyć 48 godzin od momentu otrzymania zlecenia. e) Dostawa oleju opałowego będzie odbywać się środkami transportu Wykonawcy. Zamawiający nie będzie ponosił kosztów związanych z transportem i rozładunkiem oleju opałowego. f) Olej opałowy lekki winien posiadać własności fizykochemiczne gwarantujące odpowiednią jakość i spełnianie obowiązujących norm. g) Przy każdej dostawie należy przedstawić certyfikat jakości oleju opałowego. h) W przypadku wątpliwości co do jakości oleju opałowego Zamawiający zleci wykonanie badań oleju w uprawnionym laboratorium. W razie stwierdzenia niezgodności z obowiązującymi normami kosztami badania laboratoryjnego zostanie obciążony Wykonawca dostawy oleju opałowego. i) Wobec stwierdzenia powyższego Wykonawca pokryje również koszty związane z usunięciem ewentualnej awarii systemu ogrzewania zasilanego tym olejem opałowym. j) W przypadku stwierdzenia niewłaściwej jakości paliwa Wykonawca pokryje wszelkie koszty związane z oczyszczeniem systemu ogrzewania. k) Faktury za dostawę oleju opałowego lekkiego wystawiane będą na każdą jednostkę oddzielnie dla każdego budynku użyteczności publicznej wyszczególnionego w III SIWZ (opis przedmiotu zamówienia). 1. WYKONAWCA DOSTAWY: 1) zobowiązuje się dostarczyć olej opałowy na własny koszt na miejsca wskazane przez Zamawiającego w pkt. III. Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; 2) gwarantuje odpowiednią jakość oleju opałowego, wg obowiązujących norm; 3) pokryje koszt ubezpieczenia zamówienia do momentu jego odbioru przez Zamawiającego; 4) umożliwi regulowanie należności w formie bezgotówkowej, w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT; 5) do każdej faktury, o której mowa w pkt. 4 Wykonawca dołączy: a) dowody wydania - WZ zawierające następujące informacje: - miejsce i datę zakupu, - ilość zatankowanego oleju opałowego, - nazwisko i podpis przyjmującego olej opałowy; b) kserokopię certyfikatu potwierdzającego jakości oleju opałowego potwierdzoną za zgodność przez Wykonawcę c) kalkulację ceny netto oleju opałowego w danej dostawie sporządzoną zgodnie z § 2 ust. 3 umowy 2. Przedmiot zamówienia został opisany następującymi kodami CPV: 09.13.51.00-5 olej opałowy,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sukcesywna dostawa paliw płynnych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa niżej wymienionych paliw płynnych na potrzeby tankowania samochodu służbowego UG Moszczenica, Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej oraz samochodów bojowych jednostek Ochotniczej Straży Pożarnej z terenu Gminy Moszczenica Szkoły Podstawowej w Moszczenicy wraz z urządzeniami będącymi w ich dyspozycji z podziałem na: OSP Podolin, OSP Srock, OSP Rękoraj, OSP Sierosław, OSP Jarosty, OSP Baby, OSP Gościmowice Drugie, OSP Kiełczówka, OSP Raciborowice, OSP Moszczenica, OSP Kosów, OSP Gajkowice, OSP Gazomia Stara, OSP Gazomia Nowa samochód służbowy UG Moszczenica, Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w wielkościach orientacyjnych: PB 95 2620 l, ON 3000 l, Urząd Gminy w Moszczenicy PB95 - 1300l, Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej -PB 95 - 1000l, Szkoła Podstawowa w Moszczenicy - PB 95 - 140l, Ochotnicze Straże Pożarne ON - 3000l, Ochotnicze Straże Pożarne PB 95 - 180l, UWAGA: Dopuszcza się możliwość zmiany zakresu ilościowego paliwa ( zwiększenie bądź zmniejszenie ogólnego zakresu, zmiany ilościowe poszczególnych asortymentów) w stosunku do ilości zadeklarowanej. W przypadku mniejszego zapotrzebowania w roku 2014 na paliwo Wykonawca nie będzie wnosił roszczeń z tytułu mniejszego wynagrodzenia. 1. Wspólny Słownik Zamówień: 09132100-4 benzyna bezołowiowa ( PB 95) 09134100-8 olej napędowy (ON) 2. Dostarczone paliwa muszą być zgodne z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych ( t. j. Dz. U. z 2013r., poz. 1058). 3. Dostawy będą realizowane na zasadzie doraźnych, bezgotówkowych tankowań pojazdów do zbiornika w wybranej stacji Wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę. Paliwo do karnistra będzie pobierane przez upoważnione osoby. 4. Wykaz marek i numerów rejestracyjnych pojazdów należących do jednostek organizacyjnych Gminy Moszczenica, a także wykaz osób uprawnionych do tankowania wskazanych pojazdów oraz do zakupu paliw dla sprzętu znajdującego się na wyposażeniu Zamawiającego, podany zostanie po podpisaniu umów. W trakcie obowiązywania umowy mogą ulec zmiany osób uprawnionych do tankowania a także marka i nr rejestracyjny pojazdu. 5. Przez wybraną stację, o której mowa w pkt. 3 należy rozumieć stację wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę, jeżeli stacja ta jest stacją jaką posiada dany Wykonawca na terenie Gminy Moszczenica. 6. Oferty wykonawców oferujących dostawę paliw ze stacji leżących poza granicami Gminy Moszczenica, zostaną odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Tankowania pojazdów mogą odbywać się w godz. 6-18, w okresie obowiązywania umowy - przez 7 dni w tygodniu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00-4, 09.13.41.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sukcesywna dostawa paliwa..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa na potrzeby tankowania samochodu służbowego UG Moszczenica w orientacyjnej wielkości: PB 98 3900 l, UWAGA: Dopuszcza się możliwość zmiany zakresu ilościowego paliwa ( zwiększenie bądź zmniejszenie ogólnego zakresu, zmiany ilościowe asortymentu) w stosunku do ilości zadeklarowanej. W przypadku mniejszego zapotrzebowania w roku 2014 na paliwo Wykonawca nie będzie wnosił roszczeń z tytułu mniejszego wynagrodzenia. 1. Wspólny Słownik Zamówień: 09132100-4 benzyna bezołowiowa Dostarczone paliwo musi być zgodne z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych ( t. j. Dz. U. z 2013r., poz. 1058). 2. Dostawy będą realizowane na zasadzie doraźnych, bezgotówkowych tankowań pojazdu do zbiornika samochodu z użyciem karty paliwowej w wybranej stacji Wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę. 3. Marka i numer rejestracyjny pojazdu należącego do Gminy Moszczenica a także osoba uprawniona do tankowania zostanie podana po podpisaniu umowy. W trakcie obowiązywania umowy mogą ulec zmiany osoby uprawnionej do tankowania a także marki i nr rejestracyjnego pojazdu. 4. Przez wybraną stację , o której mowa w pkt. 2 należy rozumieć stację wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę, jeżeli stacja ta jest jedyną stacją jaką posiada dany wykonawca i znajduje się w odległości nie większej niż 20 km od siedziby Zamawiającego, licząc najkrótszą drogę publiczną, lub stację wykonawcy z najniższą średnią ze średnich dziennych cen sprzedaży poszczególnych rodzajów paliw, z miesiąca poprzedzającego termin składania ofert, spośród wszystkich stacji danego wykonawcy, jeżeli wykonawca którego oferta została wybrana, posiada więcej niż jedną stację paliw w odległości nie większej niż 20 km od siedziby Zamawiającego, licząc najkrótszą drogę publiczną. 5. Wykonawca powinien posiadać co najmniej jedna stację w granicach administracyjnych miasta Piotrkowa Trybunalskiego, dwie w granicach administracyjnych miasta Łodzi oraz m. in. 100 stacji paliw na terenie Polski czynnymi całą dobę i wyposażonymi w system bezgotówkowej dostawy paliw za pomocą kart elektronicznych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.