Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-05-30
Grudziądz: Sprzątanie pomieszczeń biurowych MPGN Sp. z o. o. w Grudziądzu
w okresie od 01.07.2014r. do 30.06.2015r.
Numer ogłoszenia: 117477 - 2014; data zamieszczenia: 30.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu , ul. Mickiewicza 23, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4512034.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie pomieszczeń biurowych MPGN Sp. z o. o. w Grudziądzu w okresie od 01.07.2014r. do 30.06.2015r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na: Sprzątaniu pomieszczeń biurowych o pow. 1067,43 m2 w Biurach Obsługi Mieszkańców Nr 1, Nr 3, pomieszczeniach biurowych przy ul. Murowa 33 i przy ul. Mickiewicza 23 w Grudziądzu w okresie od 01.07.2014r. do 30.06.2015r. Powierzchnie pomieszczeń biurowych MPGN do sprzątania: ul. Mickiewicza 23 592,13 m2 - płytki ceramiczne 136,42 m2 - panele szwedzkie 90,18 m2 - wykładzina 160,73 m2 - toaleta (powierzchnia glazury) 22,17 m2 - zaplecze socjalne (powierzchnia glazury) BOM 1 - ul. Chełmińska 40 74,50 m2 - płytki ceramiczne 22,20 m2 22,20 m2 - toaleta (powierzchnia glazury) 3,80 m2 - zaplecze socjalne (powierzchnia glazury) Pomieszczenie biurowe przy ul. Murowa 33 40,60 m2 - płytki ceramiczne 36,60 m2 - wykładzina 14,73 m2 - toaleta (powierzchnia glazury) 1,51 m2 - zaplecze socjalne (powierzchnia glazury) BOM 3 - ul. E. Stachury 1 41,00 m2 - płytki ceramiczne 56,00 m2 - panele szwedzkie 30,00 m2 - toaleta (powierzchnia glazury) 20,00 m2 - zaplecze socjalne (powierzchnia glazury) Całkowita powierzchnia pomieszczeń biurowych przeznaczonych do sprzątania wynosi 1067,43 m2 Wykonujący usługę zaopatruje się we własnym zakresie w narzędzia, materiały, środki do utrzymania czystości pomieszczeń: -papier toaletowy - min. 3-warstwowy, biały, wielkość dopasowana do standardowych wieszaków, -ręczniki papierowe - białe, rozmiar 21x25, typ ZZ -ręczniki kuchenne - min. 2- warstwowy, biały, długość rolki-22 cm, (do Sekretariatu Sp.) -mydło w płynie - nawilżające skórę, zawierające naturalny składnik antybakteryjny, o łagodnym zapachu, -worki na śmieci - mocne, dopasowane do wielkości pojemnika, -płyn do mycia naczyń, -kostki lub żel do WC, -odświeżacze powietrza w aerozolu oraz stojący żelowy - po 1 szt. z każdego rodzaju na każdą toaletę, -środek czyszczący do mebli - w aerozolu, niepozostawiający smug i zacieków, usuwający kurz oraz zapobiegający późniejszemu osadzaniu, -płyn do tapicerki meblowej - usuwający kurz i brud nie pozostawiając plam -mleczko do czyszczenia WC i umywalek - pozwala utrzymać powierzchnię w stanie czystości, nie rysuje powierzchni, usuwa osady z kamienia i rdzy, -płyn do glazury, płytek oraz paneli podłogowych - usuwający kurz i brud pozostawiając świeży zapach oraz nadając połysk czyszczonym powierzchniom, -płyn do szyb - szybko czyści okna i powierzchnie zmywalne, niepozostawiający zacieków, nadający przyjemny zapach -płyn odkażający do mycia muszli klozetowych - czyszcząco - dezynfekujący, usuwający kamień, bakterie, wirusy i grzyby. Ilość zatrudnionych pracowników w MPGN Sp. z o.o. - 98 osoby Przez sprzątanie rozumie się: Czynności wykonywane codziennie: -zamiatanie lub odkurzanie oraz mycie podłóg w pomieszczeniach biurowych, korytarzach, WC, -utrzymanie w czystości mebli biurowych z użyciem środków do tego przeznaczonych, -opróżnianie śmieci z pojemników w pokojach, toaletach, wymiana worków, mycie pojemników, -opróżnianie niszczarek, -mycie i dezynfekowanie muszli ustępowych, -mycie umywalek, zlewów, armatury oraz innych przedmiotów chromowanych, luster, pojemników na mydło i papier, -uzupełnianie papieru toaletowego, ręczników papierowych, ręczników kuchennych (w Sekretariacie), odświeżaczy, -włączenie, opróżnienie zmywarki, w przypadku pozostawienia naczyń - mycie, osuszenie, ułożenie naczyń w Sekretariacie Spółki (po godzinach urzędowania), -czyszczenie wycieraczek przy drzwiach wejściowych. Czynności wykonywane 1 raz w tygodniu lub wg potrzeby: -odkurzanie oraz mycie parapetów, -odkurzanie na sucho zewnętrznych obudów urządzeń technicznych i elektronicznych, takich jak: telefony, komputery, ksera, drukarki i inny sprzęt drobny, -podlewanie kwiatów w biurach oraz na parkingu Spółki Czynności wykonywane 1 raz w miesiącu lub wg potrzeby: -czyszczenie osłon okablowania sieci komputerowej, kontaktów, wyłączników, -odkurzanie tapicerki mebli biurowych, -odkurzanie oraz mycie kaloryferów, -odkurzanie kwiatów oraz dekoracji ściennych, -mycie powierzchni przeszklonych, -mycie glazury w toaletach oraz zapleczach socjalnych, -mycie szafek łazienkowych. Czynności wykonywane 1 raz na kwartał (do 31.03., 31.06., 31.09., 31.12.) lub wg potrzeby: -odkurzanie oraz mycie drzwi wewnętrznych i zewnętrznych, -mycie szyb i ram okiennych (każdą szybę należy umyć oddzielnie od strony wewnętrznej i zewnętrznej) - przy użyciu środków do tego przeznaczonych. Czynności wykonywane wg potrzeby: -czyszczenie lamp, -usuwanie pajęczyn ze ścian oraz sufitów, -usuwanie plam i zabrudzeń z mebli tapicerowanych. Powyższe czynności powinny być wykonane przy użyciu środków dobrej jakości, przeznaczonych do czyszczenia danej powierzchni, nie niszczących jej, zapewniających spodziewany efekt, nie zostawiających smug; środki dezynfekujące i zapachowe nie mogą charakteryzować się drażniącym zapachem. Osoby, które będą wykonywały bezpośrednio usługi na rzecz Zamawiającego (sprzątające, a także sprawujące bezpośredni nadzór) nie mogą być skazane za popełnienie przestępstwa/przestępstwa skarbowego. Do świadczenia usługi nie mogą być dopuszczone osoby, które figurują w Kartotece Krajowego Rejestru Karnego. Osoby sprzątające, a także sprawujące nadzór, zobowiązane są do znajomości przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. Nr 101, poz. 926 ze zm.). Osoby, którymi będzie posługiwał się Wykonawca, przed przystąpieniem do świadczenia usługi muszą zostać przeszkolone w szczególności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów p. pożarowych. Szkolenia Wykonawca przeprowadzi własnym staraniem i na własny koszt. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia przedmiotowych zaświadczeń w dniu rozpoczęcia wykonywania umowy. Szczegółowy zakres obowiązków określa załącznik nr 1 do umowy Usługa sprzątania ma być wykonywana poza godzinami urzędowania codziennie po godz. 15:30 z wyjątkiem wtorków po godz. 16:00, kasa codziennie po godz. 15:00.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 2 000,00 zł słownie: dwa tysiące złotych 00/100
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia wiedzy i doświadczenia Wykonawcy winni udokumentować realizację, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówień na usługi sprzątania w budynkach użyteczności publicznej związanych ze sprzątaniem pomieszczeń biurowych o wartości min. 30 tys. zł brutto każde zamówienie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia wymogów dotyczących dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami. Potwierdzeniem spełniania warunku będzie przedstawienie wykazu zawierającego nie mniej niż 6 osób, które będą świadczyć usługę sprzątania: -1 osoba odpowiedzialna za świadczenie usług i kontrolę jakości, wyznaczona osoba musi posiadać minimum czteroletnie doświadczenie w świadczeniu usług i kontroli jakości -5 osób bezpośrednio wykonujących usługę sprzątania, wyznaczone osoby muszą posiadać minimum roczne doświadczenie w sprzątaniu pomieszczeń biurowych. W wykazie należy wymienić gdzie poszczególne osoby nabyły doświadczenie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, ze jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mpgn.grudziadz.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o., ul. Mickiewicza 23, 86-300 Grudziądz, wejscie A pokój Nr 4 - Biuro zamówień publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2014 godzina 11:00, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o., ul. Mickiewicza 23, 86-300 Grudziądz, wejscie A - Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- "Wykonanie proj. architektoniczno-budowlanego i tech. doposażenia .budynku w instalacje co, cwu i cyrkulacji ciepłej wody użytkowej ...Prace projektowe dotyczą bud. .. przy ul. Grunwaldzkiej 21,21A
- Dostosowanie budynku Klubu Akcent do aktualnie obowiązujących przepisów techniczno - budowlanych i przeciwpożarowych
- Wycinka drzew rosnących w pasie drogowym dróg powiatowych
- Dostawy pieluchomajtek dla osób dorosłych i dzieci oraz podkładów ginekologicznych na okres 24 miesięcy - znak sprawy: Z/41/PN/24
- Wykonanie nasadzeń rekompensacyjnych drzew w m. Grudziądz, Chełmno i Grupie gm. Dragacz - sprawa 36/2024
- Remont wejścia do budynku - wykonanie zewnętrznej pochylni dla ręcznych wózków widłowych przy budynku nr 170 w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 6A w Grupie gm. Dragacz - 35/2024
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie czystości wewnątrz i na zewnątrz nieruchomości położonej przy ul. Adama Mickiewicza 39 w Szczecinie
- Usługi utrzymania czystości w siedzibie WFOŚiGW w Poznaniu
- Usługa sprzątania pomieszczeń w budynku zajmowanym przez Wydział Projektów Własnych
- Usługa sprzątania i pielęgnacji terenów zielonych w obiektach Oddziału ZUS we Wrocławiu.
- Wykonanie usług kompleksowego sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Pile przy ul. aleja Powstańców Wielkopolskich 79.
- Sprzątanie budynków administracyjnych zajmowanych przez Urząd Miejski w Koninie.
więcej: Usługi sprzątania biur »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.