eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybczewice › Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne, z terenu gminy Rybczewice

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-19

Rybczewice: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne, z terenu gminy Rybczewice
Numer ogłoszenia: 117451 - 2013; data zamieszczenia: 19.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 85873 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rybczewice, Rybczewice Drugie 119, 21-065 Rybczewice, woj. lubelskie, tel. 081 58 44 460, faks 081 58 44 474.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne, z terenu gminy Rybczewice.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz niezamieszkałych z terenu gminy Rybczewice liczącej 14 miejscowości, gromadzonych w sposób selektywny jak i zmieszany, a także wyposażenie, odbiór oraz zagospodarowanie odpadów komunalnych z Gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów (GPSZOK). 2. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) Zapoznania się z regulaminem utrzymania czystości i porządku w gminie oraz ustalenia zgodnie z nim i Zamawiającym szczegółowych harmonogramów wykonywania usługi (według pkt. 9 niniejszego rozdziału SIWZ) na cały czas trwania usługi. Harmonogramy należy uzgodnić najpóźniej do dnia podpisania umowy. 2)Powiadamiania wszystkich właścicieli nieruchomości o ww. harmonogramach, na okresy 6 miesięczne z 1 miesięcznym wyprzedzeniem. 3) Terminowego i właściwego odbioru odpadów komunalnych z nieruchomości według ustalonych harmonogramów. 4) Niezwłocznego informowania Zamawiającego i właścicieli nieruchomości o zmianach harmonogramów lub niemożności dostosowania się do ich wykonania. 5) Odbioru odpadów wystawionych w pojemnikach przed nieruchomości, wywozu i ich zagospodarowania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, które to czynności należy wykonywać w dni powszednie od poniedziałku do soboty w godzinach pracy Wykonawcy z zastrzeżeniami: a) nie wolno z nieruchomości do jednego samochodu zbierać jednocześnie odpadów zmieszanych lub pozostałych z segregacji i surowców wtórnych, b) jeżeli odbiór odpadów segregowanych i zmieszanych następuje w tym samym czasie Wykonawca wykonuje usługę dwoma samochodami odpowiednio oznakowanymi w tym napisy odpady komunalne i surowce wtórne. 6) Odbioru odpadów wystawionych w pojemnikach przed nieruchomości, wywozu i ich zagospodarowania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, które to czynności należy wykonywać w dni powszednie od poniedziałku do soboty w godzinach pracy Wykonawcy. 7) Po opróżnieniu pojemniki ustawić na właściwe miejsce i dokonać sprzątnięcia w przypadku rozsypania odpadów. 8) Zawarcia umów i okazania ich Zamawiającemu w zakresie przekazywania wszystkich odebranych odpadów od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych zmieszanych odpadów komunalnych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do Regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych (RIPOK) wskazanej w uchwale w sprawie wykonania Planu gospodarki odpadami dla województwa Lubelskiego jako instalacji regionalnej dla gminy Rybczewice oraz innych kontrahentów w zakresie zagospodarowania surowców wtórnych. 9) Wykonawca jest zobowiązany do osiągnięcia na obszarze objętym przedmiotem zamówienia poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku frakcji odpadów obejmujących papier, metale, tworzywa sztuczne i szkło wyliczanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych ( Dz. U. z 2012 r., poz. 645). 10) W przypadku nie osiągnięcia przez Wykonawcę poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r. (Dz. U. z 2012 r., poz. 645) Zamawiający obciąży Wykonawcę karą umowną, a Wykonawca zobowiązuje się naliczoną karę bezspornie zapłacić Zamawiającemu. 11) Terminowego i właściwego przygotowywania sprawozdań wymaganych przepisami prawa i przekazywania ich Zamawiającemu. 12) Naprawienia lub ponoszenia wg wyboru Zamawiającego kosztów naprawy szkód wyrządzonych podczas wykonywania usługi wywozu odpadów komunalnych na terenie gminy Rybczewice (uszkodzenia chodników, ulic, obiektów małej architektury, pojemników itp.). 13) Ponoszenia odpowiedzialności za zawinione szkody w majątku Zamawiającego lub osób trzecich w trakcie odbioru odpadów. 3. Wyposażenie nieruchomości w odpowiednią i właściwą ilość worków, pojemników oraz ich dezynfekcja należy do Wykonawcy. 1) Właściciele nieruchomości gromadzić będą odpady w następujących rodzajach pojemników: a) worki LDPE o poj. 120 litrów wytrzymałość (co najmniej 60 ?m), worki do selektywnej zbiórki odpadów powinny posiadać widoczny nadruk obejmujący w szczególności: napisy o frakcji odpadów w nich zbieranych z opisem co można do niego wrzucić, jeżeli w trakcie realizacji zamówienia na podstawie obserwacji zostanie stwierdzone, że worki LDPE są złej jakości (ulegają częstemu rozerwaniu) Wykonawca zobowiązany jest wymienić je na bardziej wytrzymałe, b) pojemniki o poj. 120, 240, 1100 litrów, c) kosze uliczne 35 do 80 litrów. 2) Kolorystyka worków do selektywnej zbiórki będzie następująca: a) kolor biały z przeznaczeniem na makulaturę, b) kolor żółty z przeznaczeniem na tworzywa sztuczne i wielomateriałowe, c) kolor niebieski z przeznaczeniem na szkło. 3) Wykonawca, nieodpłatnie w ramach usługi, najpóźniej na 14 dni przed rozpoczęciem realizacji zadania, tj. do 17.06.2013 r. wyposaży Zamawiającego w: a) 3 zamykane pojemniki o pojemności 1100 l do selektywnej zbiórki odpadów: papier i tektura, tworzywa sztuczne i wielomateriałowe, szkło opakowaniowe bezbarwne i kolorowe. b) 3 zamykane pojemniki o pojemności 1100 l na odpady zmieszane. Pojemniki będą zlokalizowane na terenie nieruchomości Dom Pomocy Społecznej w Wygnanowicach. c) 3 zamykane pojemniki o pojemności 120 l do selektywnej zbiórki odpadów: papier i tektura, tworzywa sztuczne i wielomateriałowe, szkło opakowaniowe bezbarwne i kolorowe. d) 1 zamykany pojemniki o pojemności 1100 l na odpady zmieszane. Pojemniki będą zlokalizowane na terenie nieruchomości Placówka Opieki nad Dzieckiem i Rodziną NASZ DOM Rybczewice Drugie 83A 4) Ponadto, Wykonawca, nieodpłatnie w ramach usługi, wyposaży GPSZOK w: a) pojemnik na zużyte baterie (poj. 40 l wykonany z polipropylenu, w pokrywie otwór wrzutowy z napisem zużyte baterie), b) pojemnik na świetlówki, c) pojemnik na akumulatory (poj. 1100 l, wykonany z polietylenu z napisem zużyte akumulatory), d) pojemnik na chemikalia i odpady niebezpieczne (pojemność minimum 1100 l wykonany z żywic poliestrowych wzmocnionych włóknem szklanym z napisem odpady niebezpieczne), e) pojemnik do zbiórki przeterminowanych leków (wykonane z laminatu poliestrowo szklanego z napisem przeterminowane leki), 5) Wykonawca w ramach usługi dostarczy nieodpłatnie do Urzędu Gminy Rybczewice po 100 sztuk worków z każdej frakcji, tzw. pakiet awaryjny i będzie uzupełniał stan worków w razie ich braku, po uzgodnieniu tego faktu z Zamawiającym. 4. Podstawowe dane o uwarunkowaniach zamówienia. 1) Orientacyjna ilość odpadów komunalnych, którą Zamawiający przewiduje do odebrania od właścicieli nieruchomości w czasie realizacji zamówienia 863 Mg (ton). 2) Liczba nieruchomości, z których będą odbierane odpady komunalne wykazane są w zestawieniu załączonym do SIWZ (załącznik Nr 9 do SIWZ). 3) Liczba pojemników, w które powinny być wyposażone nieruchomości, wykazane są w zestawieniu (załącznik Nr 10 do SIWZ) , (w przeliczeniu na jeden rodzaj odpadu komunalnego zmieszanego). 4) Inne dane charakteryzujące uwarunkowania zamówienia podaje zestawienie (załącznik Nr 11 do SIWZ). 5) Mapa gminy (załącznik Nr 12 do SIWZ). 5. Wykonawcy wraz z zawarciem umowy zostanie przekazana szczegółowa dokumentacja według zestawień pkt. 4 niniejszego rozdziału SIWZ ( Załączniki nr 9 i 10 do SIWZ), którą należy uznać za dokumentację wyjściową do stworzenia bazy właścicieli nieruchomości. W trakcie realizacji zadania baza ta będzie podlegała modyfikacjom ze względu na zmianę właścicieli nieruchomości, wielkości wytwarzanych odpadów czy też powstawania nowych obiektów na nieruchomościach, gdzie będą wytwarzane odpady komunalne lub ich likwidacji. 6. Ilość wytworzonych odpadów jak i inne dane wymienione w zestawieniach z pkt. 4 nie są zależne od Zamawiającego. Ustalone ilości będą ulegały zmianom stosownie do rzeczywistej ilości nieruchomości, ilości mieszkańców, ilości i rodzaju odpadów wytworzonych przez właścicieli nieruchomości. 7. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i zagospodarowania całej masy odpadów komunalnych przekazanych przez właścicieli nieruchomości gromadzonych w sposób selektywny oraz odpadów zmieszanych. 8. Wykonawca zapewni odbiór odpadów komunalnych z Gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (GPSZOK), na terenie dawnej bazy SKR w Rybczewicach Drugich, gromadzonych w kontenerach będących własnością Zamawiającego. Do czasu utworzenia GPSZOK odbiór odpadów komunalnych wymienionych w pkt. 9 ust. 4, będzie następował w terminach ustalonych w harmonogramie stanowiącym zał. do umowy, na zasadzie akcji ogłoszonej wcześniej przez Zamawiającego w uzgodnieniu z Wykonawcą. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia ewidencji odbieranych odpadów z punktu, uwzględniając rodzaj i ilość odpadów, w tym również karty przekazania odpadu. 9. Wykonawca jest zobowiązany realizować usługę odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych według niżej określonych warunków: 1) Częstotliwość i sposób odbioru odpadów komunalnych z nieruchomości odbywać się będzie, zależnie od rodzaju zabudowy i rodzaju odpadu oraz zgodnie z regulaminem utrzymania czystości i porządku w gminie Rybczewice. a) zabudowa jednorodzinna: na terenie zabudowy jednorodzinnej obowiązywać będzie gromadzenie odpadów w systemie pojemnikowo workowym: niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne gromadzone będą w pojemnikach o pojemności 120 litrów, 240 litrów, 1100 litrów, Częstotliwość odbioru 1 raz w miesiącu. segregowane gromadzone będą w workach o pojemności 120 litrów. Częstotliwość odbioru z nieruchomości 1 raz w miesiącu. b) zabudowa wielorodzinna: na terenie zabudowy wielorodzinnej obowiązywać będzie gromadzenie odpadów w systemie mieszanym workowopojemnikowym oraz pojemnikowokontenerowym: niesegregowane odpady komunalne gromadzone będą w pojemnikach o pojemności 1100 litrów, Częstotliwość odbioru 1 raz w miesiącu. segregowane gromadzone będą w pojemnikach o pojemności 240litrów lub 1100 litrów, Częstotliwość odbioru 1 raz w miesiącu. c) nieruchomości niezamieszkałe: na terenie nieruchomości niezamieszkałych (budynki użyteczności publicznej i placówki oświatowe, lokale handlowe, lokale gastronomiczne, zakłady rzemieślnicze, usługowe i produkcyjne, domy opieki, hotele, pensjonaty, cmentarze) obowiązywać będzie system mieszany: pojemniki, worki, niesegregowane gromadzone będą w pojemnikach o pojemności 240 litrów, 1100 litrów, Częstotliwość odbioru 2 raz w miesiącu segregowane gromadzone będą w workach o pojemności 120 litrów oraz pojemnikach o pojemności 120 litrów, 240litrów, 1100litrów, kontenerach typu dzwon i dzwon siatka o pojemności 2500 litrów. Częstotliwość odbioru 2 raz w miesiącu d) warunki wspólne: meble i inne odpady wielkogabarytowe (np. drzwi, stolarka okienna), odpady budowlane i rozbiórkowe oraz metale przekazywane będą przez właścicieli nieruchomości do GPSZOK, skąd będą odbierane przez Wykonawcę na zgłoszenie Zamawiającego z taką częstotliwością, aby nie dopuścić do ich przepełnienia, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny powstający w gospodarstwach domowych należy przekazywać do punktów zbierania zorganizowanych przez sprzedawców tego sprzętu, oddawać do punktów zbiórki wskazanych przez prowadzącego działalność w zakresie odbierania odpadów komunalnych lub do GPSZOK, chemikalia i opony należy przekazywać do punktów zbiórki wskazanych przez prowadzącego działalność w zakresie odbierania odpadów komunalnych lub do GPSZOK, zużyte baterie należy umieszczać w specjalnych pojemnikach zlokalizowanych w budynkach użyteczności publicznej. Zużyte akumulatory należy przekazywać placówkom handlowym prowadzącym sprzedaż detaliczną akumulatorów, do punktów zbiórki wskazanych przez prowadzącego działalność w zakresie odbierania odpadów komunalnych lub do GPSZOK, przeterminowane leki należy gromadzić w specjalnych pojemnikach ustawionych w aptekach lub przekazywać do punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych, odpady zielone i biodegradowalne, można zbierać i gromadzić w przydomowych kompostownikach. 2) Wymogi SIWZ wynikające z art. 6 ust. 4 ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t. j. Dz. U. z 2012 roku poz. 391). a) Wymogi dotyczące przekazywania odebranych zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do regionalnych instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych art. 6d ust. 4 pkt.l.: Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania wszystkich odebranych zmieszanych odpadów komunalnych do składowania do Regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych wskazanej w uchwale w sprawie wykonania Planu gospodarki odpadami dla województwa lubelskiego jako instalacji regionalnej dla gminy Rybczewice. Wykonawca zobowiązany jest zagospodarować wszystkie odebrane odpady zebrane selektywnie według powszechnie obowiązujących przepisów prawa. Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania, zgodnie z hierarchią powstępowania z odpadami, określoną w obowiązujących przepisach prawa, w szczególności w ustawie o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. art. 17, z zastrzeżeniem, że jeżeli przed przekazaniem odebranych selektywnie odpadów do instalacji odzysku i unieszkodliwiania zostały one skierowane przez podmiot odbierający odpady do przesortowania, to powstałe pozostałości z sortowania. 3) Rodzaje odpadów komunalnych odbieranych od właścicieli nieruchomości: a) w sposób selektywny na nieruchomościach gromadzone będą i odbierane następujące odpady komunalne z podziałem na trzy frakcje: papier i tektura (20 01 01, 15 01 01), szkło opakowaniowe bezbarwne i kolorowe ( 20 01 02, 15 01 07),tworzywa sztuczne i wielomateriałowe ( 20 01 39, 15 01 02, 15 01 05). b) zmieszane odpady komunalne (20 03 01), 4) Rodzaje odpadów komunalnych zgromadzonych w GPSZOK: a) meble i odpady wielkogabarytowe (20 03 07), b) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny (20 01 35 , 20 01 36),c) chemikalia (20 01 13, 20 01 14, 20 01 15, 20 01 19, 20 01 21, 20 01 27, 20 01 29), d) zużyte baterie i akumulatory (20 01 33, 20 01 34), e) przeterminowane leki (20 01 31, 20 01 32), f) zużyte opony (16 01 03), g) odpady budowlane i rozbiórkowe z remontów prowadzonych samodzielnie (17 01 01, 17 01 02,17 01 03, 17 01 07, 17 02 01, 17 02 02, 17 02 03, 17 04 07, 17 08 02, 17 09 04), h) metale ( 15 01 04, 20 01 40), i) papier i tektura (20 01 01, 15 01 01), j) szkło opakowaniowe bezbarwne i kolorowe (20 01 02, 15 01 07), k) tworzywa sztuczne i wielomateriałowe (20 01 39, 15 01 02, 15 01 05). 10. Obowiązek prowadzenia dokumentacji związanej z działalnością objętą zamówieniem art. 6 d ust. 4 pkt.4. 1) Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia ma obowiązek prowadzenia pełnej dokumentacji wymaganej obowiązującymi w danym czasie przepisami prawa, odzwierciedleniem której będą kwartalne sprawozdania. 2) Sprawozdanie należy przekazać w ustawowym terminie na obowiązującym druku w formie elektronicznej na uzgodniony adres poczty elektronicznej i w wersji papierowej na adres Urząd Gminy Rybczewice. 3) Sprawozdanie winno być opatrzone datą oraz imieniem i nazwiskiem osoby go sporządzającej w imieniu Wykonawcy oraz uzyskać akceptacje osoby reprezentującej Wykonawcę. 4) W celu weryfikacji danych zawartych w sprawozdaniu, o którym mowa wyżej, Zamawiający może zobowiązać Wykonawcę odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości do okazania dokumentów sporządzanych na potrzeby ewidencji odpadów oraz dokumentów potwierdzających osiągnięcie określonych poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania. 5) W przypadku gdy sprawozdanie jest sporządzone nierzetelnie Zamawiający wezwie Wykonawcę, który przekazał sprawozdanie, do jego uzgodnienia lub poprawienia w terminie 14 dni. 11. Szczegółowe wymagania stawiane Wykonawcom odbierającym odpady komunalne od właścicieli nieruchomości art. 6d ust. 4 pkt. 5. 1) Wykonawca ubiegający się o realizację zamówienia jest obowiązany: a) posiadać bazę magazynowotransportową, do której ma tytuł prawny usytuowaną w gminie Rybczewice lub w odległości nie większej niż 60 km od jej granic zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r., która powinna być Wyposażona w: miejsca do parkowania pojazdów, pomieszczenia socjalne dla pracowników, miejsca do magazynowania selektywnie zebranych odpadów, legalizowaną samochodową wagę najazdową, punkt bieżącej konserwacji i naprawy pojazdów, miejsce do mycia i dezynfekcji pojazdów, zamawiający dopuszcza zlecenia usług mycia i dezynfekcji pojazdów przez uprawnione podmioty zewnętrzne poza terenem bazy magazynowotransportowej. b) zabezpieczyć teren bazy materiałowotransportowej przed wstępem osób nieupoważnionych; c) zabezpieczyć miejsca parkowania samochodów przed emisją zanieczyszczeń do gruntu; d) zabezpieczyć miejsca gromadzenia selektywnie zebranych odpadów komunalnych przed emisją zanieczyszczeń do gruntu oraz zabezpieczyć je przed działaniem czynników atmosferycznych a także utrzymywać we właściwym stanie sanitarnotechnicznym; e) wyposażyć teren bazy w urządzenia odprowadzające wody opadowe i ścieki przemysłowe wg. ustawy prawo wodne (Dz. U. z 2012 r. poz. 145); f) posiadać co najmniej 1 pojazd przystosowany do odbierania selektywnie zebranych odpadów, a także co najmniej 1 pojazd do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych oraz co najmniej 1 pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej, które to wszystkie pojazdy są oznakowane w widocznym miejscu nazwą firmy oraz danymi adresowymi i numerami telefonu Wykonawcy zamówienia; g) po zakończonej pracy parkować pojazdy każdego dnia wyłącznie na terenie bazy; h) zapewnić spełnienie przez pojazdy następujących wymagań: pojazdy muszą być zabezpieczone przed rozwiewaniem i rozpylaniem przewożonych odpadów, pojazdy muszą być wyposażone w monitoring na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postoju, pojazdy muszą być wyposażone w czujniki zapisujące dane o miejscach wyładunku odpadów, pojazdy muszą posiadać narzędzia umożliwiające sprzątanie terenu po opróżnieniu pojemników, dopuszcza się wyposażenie pojazdów w urządzenia do ważenia odpadów. i) zarejestrować i zapewnić dopuszczenie do ruchu pojazdów o raz posiadanie aktualnych badań technicznych i świadectwa dopuszczenia do ruchu zgodnie z przepisami ustawy o ruchu drogowym. 2) Zamawiający wymaga od Wykonawcy odpowiedniego oznakowania samochodów, nazwą firmy i danymi do kontaktu a ponadto umieszczenia napisów adekwatnych do przeznaczenia odpady komunalne dla odpadów zmieszanych lub pozostałych z segregacji i surowce wtórne dla odbioru odpadów segregowanych. 12. Wykonawca w celu realizacji zamówienia jest zobowiązany stworzyć i przedstawić do akceptacji szczegółowe harmonogramy odbioru odpadów, najpóźniej do dnia podpisania umowy. Będą one stanowić załącznik do umowy. Zamawiający dopuszcza w trakcie, trwania zamówienia zmiany w harmonogramach z przyczyn uzasadnionych, ale tak aby zachować terminy w pkt. 11 SIWZ. 13. W sytuacjach nadzwyczajnych (jak np. nieprzejezdność drogi spowodowana warunkami atmosferycznymi), gdy nie jest możliwa realizacja usługi zgodnie z umową, sposób i termin odbioru odpadów będzie każdorazowo uzgadniany pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą i może polegać w szczególności na wyznaczeniu zastępczych miejsc gromadzenia odpadów przez właścicieli nieruchomości, oraz innych terminów ich odbioru. W takich przypadkach Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie. W celu prawidłowego sporządzenia oferty, Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej oraz uzyskać wszystkie niezbędne informacje, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. W przypadku jakichkolwiek rozbieżności pomiędzy opisem przedmiotu zamówienia w niniejszym SIWZ a stanem faktycznym .Wykonawca winien zgłosić ten fakt Zamawiającemu przed terminem składania ofert. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EKO-KRAS Sp. z o. o., ul. Graniczna 3, 23-210 Kraśnik, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 505098,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 493981,20

  • Oferta z najniższą ceną: 493981,20 / Oferta z najwyższą ceną: 493981,20

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.