Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-05-11
Kluczbork: Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych: nabiał, tłuszcze, jaja i mrożonki do Zakładu Karnego w Kluczborku
Numer ogłoszenia: 117382 - 2016; data zamieszczenia: 11.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny , ul. Katowicka 4, 46-200 Kluczbork, woj. opolskie, tel. 77 447 20 70, faks 77 417 21 70.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych: nabiał, tłuszcze, jaja i mrożonki do Zakładu Karnego w Kluczborku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych: nabiał, tłuszcze, jaja i mrożonki do Zakładu Karnego w Kluczborku: CZĘŚĆ 1. Jogurt naturalny - w ilości 500 kg, w opak. od 0,10 kg do 0,18 kg, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 10 dni od daty dostawy- CPV 15551310-1, dostawy min. raz w tygodniu w ilości ok 9,6 kg, CZĘŚĆ 2. Jogurt owocowy - w ilości 1000 kg, w opak. od 0,10 kg do 0,13 kg, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 10 dni od daty dostawy - CPV 15551300-8, dostawy min. raz w tygodniu w ilości ok 19,2 kg, CZĘŚĆ 3. Ser topiony - w ilości 2000 kg, w opak. 0,10 kg, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy - CPV 15542200-1, dostawy min. co dwa tygodnie w ilości ok 77 kg, CZĘŚĆ 4. Ser twaróg chudy - w ilości 3900 kg, w opak. od 0,10 kg do 0,20 kg, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 14 dni od daty dostawy - CPV 15542100-0, dostawy min. raz w tygodniu w ilości ok 75 kg, CZĘŚĆ 5. Serek homogenizowany owocowy - w ilości 1000 kg, w opak od 0,10 kg do 0,15 kg, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 14 dni od daty dostawy - CPV 15545000-0, dostawy min. raz w tygodniu w ilości ok 19,2 kg, CZĘŚĆ 6. Serek homogenizowany naturalny - w ilości 200 kg, bez dodatku cukru w opak od 0,10 kg do 0,15 kg, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 14 dni od daty dostawy - CPV 15545000-0, dostawy min. raz w tygodniu w ilości ok 3,9 kg, CZĘŚĆ 7. Serek kanapkowy - śmietankowy - w ilości 1000 kg, w opak. od 0,10 kg do 0,13 kg, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 14 dni od daty dostawy - CPV 15545000-0, dostawy min. raz w tygodniu w ilości ok 19,2 kg, CZĘŚĆ 8. Serek wiejski ziarnisty - w ilości 250 kg, w opak. od 0,10 kg do 0,20 kg, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 14 dni od daty dostawy - CPV 15545000-0, dostawy min. raz w tygodniu w ilości ok 4,8 kg, CZĘŚĆ 9. Śmietana - 12% w ilości 1200 kg, opak. od 0,20 kg do 0,40 kg, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 14 dni od daty dostawy - CPV 15512000-0, dostawy min. raz w tygodniu w ilości ok 23 kg, CZĘŚĆ 10. Margaryna do smarowania pieczywa - w ilości 12000 kg, w opak. 0,25 kg, min. zawartość tłuszczu 40%, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 60 dni od daty dostawy - CPV 15431100-9, dostawy min. co dwa tygodnie w ilości ok 460 kg, CZĘŚĆ 11. Olej roślinny - jadalny (do smażenia i surówek) w ilości 1300 l, butelki o poj. 1L, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 60 dni od daty dostawy - CPV 15411100-3, dostawy min. raz w miesiącu w ilości ok 109 l, CZĘŚĆ 12. Jaja kurze - klasy M, w ilości 55000 szt., termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 21 dni od daty dostawy - CPV 03142500-3, dostawy min. co dwa tygodnie w ilości ok 2120 szt, CZĘŚĆ 13. Pierogi ruskie - mrożone, w ilości 500 kg, zawartość sera w farszu min. 40%, bez ostrych przypraw i smażonej cebuli. Gramatura jednego pieroga od ok .20g do 30g, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy, zawartość glazury max. 5%. Opakowanie od 1 kg do 3 kg - CPV 15896000-5, dostawy min. co dwa tygodnie w ilości ok 19,2 kg, CZĘŚĆ 14. Filet mrożony z miruny - ze skórą, w ilości 500 kg, zawartość glazury max. 10%, filet pakowany luzem w opakowaniach jednostkowych od 2 kg do 5 kg, termin przydatności nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy - CPV 15220000-6, dostawy min. co dwa tygodnie w ilości ok 19,2 kg. 1. Wykonawca winien dostarczać przedmiot zamówienia zgodnie z wymogami i procedurami niezbędnymi dla zapewnienia bezpieczeństwa i żywienia zawartymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2015 r. poz. 594 z póź. zm.). 2. Wykonawca realizuje dostawy własnym transportem spełniającym warunki sanitarne w zakresie przestrzegania zasad i higieny przewozu żywności oraz na własne ryzyko (m.in. kwestia zabezpieczenia i ubezpieczenia przewożonej partii towaru). Ustala się iż, każdorazowo przed wydaniem przedmiotu umowy ilość dostarczonego towaru oraz jego zgodność z zamówieniem, sprawdzona zostanie w siedzibie zamawiającego przez strony umowy. 3. Dostarczone towary muszą spełniać obowiązujące wymagania i normy jakościowe zgodnie z wymaganiami zawartymi w Polskich Normach, muszą być świeże i posiadać ważne terminy przydatności do spożycia. W przypadku stwierdzenia przez zamawiającego złej jakości dostarczonego towaru, strony sporządzają protokół wskazując w nim rodzaj stwierdzonych wad. Protokół ten stanowić będzie wezwanie zamawiającego skierowane do wykonawcy o wymianę dostarczonej partii towaru lub jej poszczególnego elementu na nowa partię na własny koszt i ryzyko wykonawcy. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości dostaw poszczególnych produktów (zmniejszenia do 20%), ze względu na wystąpienie okoliczności, których nie można było przewidzieć w dacie zawierania umowy, w tym zwłaszcza powodowanych zmniejszeniem liczby osadzonych, bądź innymi nadzwyczajnymi zdarzeniami lub sytuacjami. Z tytułu zmniejszenia ilości dostaw, wykonawcy nie przysługuje odszkodowanie. 5. Odbiór jakościowy, gwarancja i reklamacja: Zamawiający zbada dostarczoną partię towaru w trakcie przyjęcia do magazynu. W przypadku stwierdzenia wad, zamawiający niezwłocznie poinformuje o tym fakcie Wykonawcę. Wykonawca jest zobowiązany wymienić w tym samym dniu wadliwą partię towaru. Przedmiot zamówienia winien być odpowiednio oznakowany (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i rozwoju wsi z dnia 10 lipca 2007 r.) oraz posiadać Handlowy Dokument Identyfikacyjny. 6. Zamówienia będą składane i przyjmowane telefonicznie, faksem, drogą elektroniczną (e-mail) lub w czasie dostawy (na następną dostawę). Zamówienia będą składane przez zamawiającego z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem. Dostawy będą przyjmowane (z częstotliwością opisaną w powyższej tabeli przy każdym produkcie) od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 12.00 na podstawie zapotrzebowania zamawiającego. W wyjątkowych sytuacjach dopuszczalna jest zmiana godziny dostawy po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym pomiędzy dostawcą i odbiorcą (w godzinach pracy magazynu). 7. Standard jakościowy zamówionych dostaw musi odpowiadać standardom określonych w Polskich Normach. 8. Wymagania jakościowe : Cechy dyskwalifikujące: obce posmaki, zapachy, nalot pleśni, gramatura inna niż podana. Wymagania w zakresie opakowań: - dostawy powinny być realizowane w opakowaniach wykonawcy bez dodatkowych opłat; - zbiorcze pojemniki plastikowe lub kartonowe z pokrywami, czyste, bez obcych zapachów, przeznaczone tylko do jednego asortymentu, elementy powinny być ułożone w opakowaniu sposób niepowodujący deformacji i zapewniający estetyczny wygląd. IV. Termin wykonania zamówienia Zamawiający wymaga realizacji zamówienia od dnia 16.07.2016 do 15.07.2017 r..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.55.13.10 - Jogurt bez dodatków substancji smakowych 15.55.13.00 - Jogurt 15.54.22.00 - Ser miękki 15.54.21.00 - Ser twarogowy 15.54.50.00 - Pasty serowe do smarowania 15.51.20.00 - Śmietana 15.43.11.00 - Margaryna 15.41.11.00 - Olej roślinny 03.14.25.00 - Jaja 15.89.60.00 - Produkty głęboko mrożone 15.22.00.00 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.07.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni, czy wykonawca spełnia ten warunek udziału w postępowaniu na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów. Oświadczenia i dokumenty, jakie winni złożyć wykonawcy w swojej ofercie, zostały wyszczególnione w rozdziale IX specyfikacji istotnych warunków zamówienia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni, czy wykonawca spełnia ten warunek udziału w postępowaniu na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów. Oświadczenia i dokumenty, jakie winni złożyć wykonawcy w swojej ofercie, zostały wyszczególnione w rozdziale IX specyfikacji istotnych warunków zamówienia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni, czy wykonawca spełnia ten warunek udziału w postępowaniu na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów. Oświadczenia i dokumenty, jakie winni złożyć wykonawcy w swojej ofercie, zostały wyszczególnione w rozdziale IX specyfikacji istotnych warunków zamówienia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni, czy wykonawca spełnia ten warunek udziału w postępowaniu na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów. Oświadczenia i dokumenty, jakie winni złożyć wykonawcy w swojej ofercie, zostały wyszczególnione w rozdziale IX specyfikacji istotnych warunków zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni, czy wykonawca spełnia ten warunek udziału w postępowaniu na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów. Oświadczenia i dokumenty, jakie winni złożyć wykonawcy w swojej ofercie, zostały wyszczególnione w rozdziale IX specyfikacji istotnych warunków zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wypełniony formularz ofertowy. Formularz ofertowy musi mieć formę pisemną i należy go złożyć na druku, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do specyfikacji (oryginał), 2) pełnomocnictwo, (jeżeli dotyczy)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian w umowie w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy w następujących przypadkach: 1) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) w okresie obowiązywania umowy. Zmiana nie dotyczy ceny jednostkowej netto; 2) nastąpiła zmiana danych podmiotów zawierających umowę (np. w wyniku przekształceń, przejęć, itp.); 3) nastąpiła zmiana nazwy handlowej oferowanego przedmiotu zamówienia; 4) zamawiający zastrzega sobie prawo do korzystania z okresowych promocji i upustów wprowadzonych przez producenta (ceny niższe niż zawarte w umowie). Wszystkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej (aneks do umowy) pod rygorem nieważności
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny w Kluczborku, 46-200 Kluczbork, ul. Katowicka 4.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2016 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zakładu Karnego w Kluczborku, 46-200 Kluczbork, ul. Katowicka 4.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KLUCZBORKA
- Dostawa paliwa dla Gminy Kluczbork na okres od lipca do grudnia 2024 roku
- Budowa boiska wielofunkcyjnego i zadaszenia o stałej konstrukcji wraz z zapleczem sanitarno-szatniowym przy Szkole nr 5 w Kluczborku
- Sukcesywne dostawy pieczywa do Zakładu Karnego w Kluczborku oraz do Oddziału Zewnętrznego w Sierakowie Śląskim
- Sukcesywne dostawy warzyw i owoców do Zakładu Karnego w Kluczborku oraz do Oddziału Zewnętrznego w Sierakowie Śląskim
- "Dostępna przestrzeń publiczna" w Publicznym Przedszkolu nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Kluczborku
więcej: przetargi w Kluczborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Integracyjnego Przedszkola nr 12 im. Marii Montessori w Chorzowie, ul. Lipińska 9 - I/2024
- Sukcesywna dostawa ryb i mrożonek do Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców PSG w Białej Podlaskiej
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 124 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych do Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców w Białej Podlaskiej
- Dostawa produktów spożywczych na potrzeby Miejskiego Przedszkola Samorządowego w Suchej Beskidzkiej w 2024 r. - część II
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 21 w Chorzowie, ul. Wolności 133 - I/2024
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.