eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Remont pomieszczeń Zakładu Anatomii Patologicznej i Weterynarii Sądowej oraz adaptacja Muzeum Katedry na Dziekanat ds. Dydaktycznych w budynku Wydziału Medycyny Weterynaryjnej przy ul. Norwida 31 we Wrocławiu; numer sprawy:RAP/47/2007.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-12

Wrocław: Remont pomieszczeń Zakładu Anatomii Patologicznej i Weterynarii Sądowej oraz adaptacja Muzeum Katedry na Dziekanat ds. Dydaktycznych w budynku Wydziału Medycyny Weterynaryjnej przy ul. Norwida 31 we Wrocławiu; numer sprawy:RAP/47/2007.
Numer ogłoszenia: 117350 - 2007; data zamieszczenia: 12.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu, ul. Mikulicza-Radeckiego 6, 50-345 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3283576, 3205496, fax 071 3283576.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ar.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń Zakładu Anatomii Patologicznej i Weterynarii Sądowej oraz adaptacja Muzeum Katedry na Dziekanat ds. Dydaktycznych w budynku Wydziału Medycyny Weterynaryjnej przy ul. Norwida 31 we Wrocławiu; numer sprawy:RAP/47/2007..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont pomieszczeń Zakładu Anatomii Patologicznej i Weterynarii Sądowej oraz adaptacja Muzeum Katedry na Dziekanat ds. Dydaktycznych w budynku Wydziału Medycyny Weterynaryjnej przy ul. Norwida 31 we Wrocławiu; wartosć zamówienia: poniżej 211 000, 00 Euro.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4 000, 00 PLN..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. prowadządziałalność gospodarczą na podstawie wpisu do właściwego rejestru albo wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. - wykażą wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 roboty budowlanej odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości minimum 100 000 złotych brutto każda, oraz przedstawią dokumenty potwierdzające, że robota ta została wykonana należycie, - wykażą osobę, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, na stanowisku kierownika robót budowlanych, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz aktualne zaświadczenie odpowiedniej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego potwierdzające członkostwo i posiadanie ubezpieczenia o.c. - wykażą osob,ę która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, na stanowisku kierownika robót sanitarnych, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej oraz aktualne zaświadczenie odpowiedniej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego potwierdzające członkostwo i posiadanie ubezpieczenia o.c. - wykażą osobę, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na stanowisku kierownika robót elektrycznych, posiadającą świadectwo kwalifikacyjne na stanowisku dozoru w zakresie remontu i montażu urządzeń, instalacji i sieci lub uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej oraz aktualne zaświadczenie odpowiedniej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego potwierdzające członkostwo i posiadanie ubezpieczenia o.c. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają polisę a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wg załącznika nr 1 do SIWZ. 2 Szczegółowy kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z zasadami podanymi w formularzu - Sposób obliczenia ceny ofertowej - wg załącznika nr 7 do SIWZ i wg dołączonych przedmiarów robót (zał. Nr 8a-d do SIWZ). Oferta zawierająca kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną i niezgodnie z zasadami opisanymi przez zamawiającego będzie odrzucona. Dokumenty i oświadczenia w związku z art. 25 ustawy PZP i na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz.U.z dnia 24 maja 2006 r. nr 87, poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. I tak: 3Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Dodatkowo w przypadku grupy przedsiębiorców działających w formie spółki cywilnej należy przedstawić pełnomocnictwo wskazujące osobę upoważnioną do reprezentowania wspólników w postępowaniu. Pełnomocnictwo takie musi być złożone w formie i zakresie o których mowa w rozdziale V pkt 5. W przypadku grupy przedsiębiorców działających w formie konsorcjum należy określić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu poprzez przedstawienie w ofercie stosownego pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo takie musi być złożone w formie i zakresie o których mowa w rozdziale V pkt 5. 4Oświadczenie wykonawcy - załącznik nr 2 do SIWZ. 5Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (załącznik nr 3 do SIWZ) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru). 6Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg załącznika nr 4 do SIWZ. 7W przypadku powierzenia części robót podwykonawcom, należy przedłożyć wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia z podaniem zakresu wykonywanych przez nich prac wg załącznika nr 5 do SIWZ. 8Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 9Podpisany na każdej stronie projekt umowy wg załącznika nr 6 do SIWZ. 10Ewentualne pełnomocnictwo. 11Dowód wniesienia wadium. Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy nie dokonywali zmian w formie i treści wzorów załączników do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ar.wroc.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych i Umów w siedzibie zamawiającego, pok. 114, w godzinach od 10.30 do 13.30 od poniedziałku do piątku lub za zaliczeniem pocztowym, cena SIWZ: 25 PLN + koszty przesyłki.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.08.2007 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego - Wrocław, ul. Mikulicza-Radeckiego 6, pok. 102, I piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wymagalne (nieprzekraczalne) terminy realizacji zamówienia: -I etap:13.08.2007-22.09.2007 dla pomieszczeń: nr 128-sala ćwiczeniowa, nr 134-sala histopatologiczna, z końcowym odbiorem technicznym i przekazaniem pomieszczeń dla dydaktyki; -II etap:13.08.2007-30.11.2007 nr 136-sala histopatologiczna oraz remont pozostałych pomieszczeń z końcowym odbiorem technicznym i przekazaniem pomieszczeń do użytkowania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.