eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › WYPOSAŻENIE LABORATORIUM FAL i ANTEN oraz MECHATRONIKI dla Politechniki Opolskiej na potrzeby projektu współfinansowanego przez Unię Europejską, nr sprawy ZP/D/18/2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-25

Opole: WYPOSAŻENIE LABORATORIUM FAL i ANTEN oraz MECHATRONIKI dla Politechniki Opolskiej na potrzeby projektu współfinansowanego przez Unię Europejską, nr sprawy ZP/D/18/2013
Numer ogłoszenia: 117332 - 2013; data zamieszczenia: 25.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Opolska , ul. Prószkowska 76, 45-758 Opole, woj. opolskie, tel. 77 4498178 , 77 4498177, faks 77 4498180.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.po.opole.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYPOSAŻENIE LABORATORIUM FAL i ANTEN oraz MECHATRONIKI dla Politechniki Opolskiej na potrzeby projektu współfinansowanego przez Unię Europejską, nr sprawy ZP/D/18/2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Część I dostawa wraz z instalacją fabrycznie nowego, nieeksploatowanego, produkowanego seryjnie i niewadliwego sprzętu tj. Stanowisko do badania silnika -1 kpl Część II Dostawa fabrycznie nowego, nieeksploatowanego, produkowanego seryjnie i niewadliwego sprzętu tj. Stanowisko do badania nowoczesnych ogniw - 1 kpl Część III Dostawa fabrycznie nowego, nieeksploatowanego, produkowanego seryjnie i niewadliwego sprzętu tj. Tab. 1 Zasilacz prądu stałego sterowany o zabezpieczonym wyjściu - 1 szt., Tab. 2 Zasilacz laboratoryjny - 1 szt., Tab. 3 Zasilacz laboratoryjny prądu i napięcia stałego - 2 szt. Część IV Dostawa fabrycznie nowego, nieeksploatowanego, produkowanego seryjnie i niewadliwego sprzętu tj. Karta pomiarowa - 1 szt. Część V Dostawa wraz z instalacją fabrycznie nowego, nieeksploatowanego, produkowanego seryjnie i niewadliwego sprzętu tj. Stanowisko do nauki oprogramowania sterowników sterujących elementami wykonawczymi inteligentnego domu - 1 kpl Część VI Dostawa wraz z instalacją fabrycznie nowego, nieeksploatowanego, produkowanego seryjnie i niewadliwego sprzętu tj. Stanowisko do badania nowoczesnego łożyskowania maszyn oraz dynamiki wirników - 1kpl Część VII Dostawa fabrycznie nowego, nieeksploatowanego, produkowanego seryjnie i niewadliwego sprzętu tj. Termopary i elektromagnes, Tabela 1 Termopary - 15 szt., Tabela 2. Elektromagnes -1 szt. Część VIII Dostawa fabrycznie nowego, nieeksploatowanego, produkowanego seryjnie i niewadliwego sprzętu tj. Autotransformator -1 szt. Część IX Dostawa wraz z instalacją fabrycznie nowego, nieeksploatowanego, produkowanego seryjnie i niewadliwego sprzętu tj. Elementy do testów - 1 kpl Część X Dostawa wraz z instalacją fabrycznie nowego, nieeksploatowanego, produkowanego seryjnie i niewadliwego sprzętu tj. Moduł wejściowy dla termopar - 1 kpl Część XI Dostawa wraz z instalacją fabrycznie nowego, nieeksploatowanego, produkowanego seryjnie i niewadliwego sprzętu tj. Układ pomiarowy z kartą szybkiego prototypowania układów sterowania - 2 kpl Część XII Dostawa fabrycznie nowego, nieeksploatowanego, produkowanego seryjnie i niewadliwego sprzętu tj. Tab. 1 Indukcyjny czujnik położenia - 1 szt., Tab. 2 Liniowy czujnik położenia (przemieszczeń) - indukcyjny - 10 szt. Część XIII Dostawa fabrycznie nowego, nieeksploatowanego, produkowanego seryjnie i niewadliwego sprzętu tj. Mostki mocy, Tab. 1 Mostki mocy do pracy z sygnałem PWM - 2 szt; Tab. 2 Mostki mocy do pracy z sygnałem PWM - 5 szt. Część XIV Dostawa fabrycznie nowego, nieeksploatowanego, produkowanego seryjnie i niewadliwego sprzętu tj. Elementy składowe do stanowiska do badania nowoczesnych, innowacyjnych układów chłodzenia - 1 kpl Część XV Dostawa fabrycznie nowego, nieeksploatowanego, produkowanego seryjnie i niewadliwego sprzętu tj. Silnik z przekładnia planetarną - 1 szt. dla Politechniki Opolskiej na potrzeby projektu współfinansowanego przez Unię Europejską, zwanych dalej Sprzętem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w wykazach rzeczowo-cenowych, stanowiącym: dla części I załącznik nr 1a do SIWZ, dla części II załącznik nr 1b do SIWZ, dla części III załącznik nr 1c do SIWZ, dla części IV załącznik nr 1d do SIWZ, dla części V załącznik nr 1e do SIWZ, dla części VI załącznik nr 1f do SIWZ, dla części VII załącznik nr 1g do SIWZ, dla części VIII załącznik nr 1h do SIWZ, dla części IX załącznik nr 1i do SIWZ, dla części X załącznik nr 1j do SIWZ, dla części XI załącznik nr 1k do SIWZ, dla części XII załącznik nr 1l do SIWZ, dla części XIII załącznik nr 1m do SIWZ, dla części XIV załącznik nr 1n do SIWZ, dla części XV załącznik nr 1o do SIWZ, Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1)sprzęt fabrycznie nowy, produkowany seryjnie, nieeksploatowany i niewadliwy, 2)dostawa na koszt wykonawcy (w częściach II, III, IV, VII, VIII, XII, XIII, XIV, XV dopuszcza się dostawę za pomocą kuriera); 3)dostarczony sprzęt będzie posiadał instrukcje uruchamiania, obsługi i eksploatacji w języku polskim lub angielskim; 4)dostarczony sprzęt będzie posiadał certyfikaty, instrukcje, licencje i sterowniki - odpowiednio dla danej części opisane w załączniku nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f, 1g, 1h, 1i, 1j, 1k, 1l, 1m, 1n, 1o. Przedmiotowe dokumenty, na żądanie Zamawiającego, Wykonawca przedstawi przy dostawie sprzętu. 5)Dostarczony sprzęt, po zainstalowaniu (tam, gdzie wymaga jest instalacja) będzie gotowy do pracy, instalacja sprzętu dokonana będzie przez przedstawiciela Wykonawcy. 6)Instalacja sprzętu musi obejmować: rozpakowanie i montaż sprzętu, uruchomienie Sprzętu, wykazanie poprawności działania wszystkich podzespołów 8)dot. części VI: przeszkolenie 3 pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi Sprzętu 9)Miejsce dostawy: Dla wszystkich części zamówienia - Wydział Elektrotechniki, Automatyki i Informatyki Instytut Układów Elektromechanicznych i Elektroniki Przemysłowej, Katedra Elektroniki Przemysłowej, ul. Prószkowska 76, 45 - 758 Opole. 10)Wymagania dotyczące gwarancji: a) Wymagana gwarancja na Sprzęt wynosi: dot. części I - IX, XII, XIV-XV - 12 miesięcy dot. części X-XI i XIII - 24 miesiące b)Wykonawca zapewni wykonanie napraw gwarancyjnych w ciągu 30 dni roboczych od dnia zgłoszenia awarii. Po tym terminie, jeśli czas naprawy przedłuży się powyżej 14 dalszych dni, Wykonawca dostarczy, na prośbę Zamawiającego, sprzęt zastępczy o porównywalnych parametrach; c) Wykonawca zobowiązuje się wymienić sprzęt na nowy o parametrach równoważnych (lub lepszych) w przypadku trzech bezskutecznych napraw Całość przedmiotu zamówienia jest realizowana na potrzeby projektu współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego województwa opolskiego na lata 2007-2013. Tytuł Wyposażenie obiektów dydaktycznych, zakup pomocy naukowych, sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla Politechniki Opolskiej w Opolu MOP IT. Oś priorytetowa Infrastruktura społeczna i szkolnictwo wyższe. Działanie Wsparcie infrastruktury edukacyjnej. Poddziałanie Wsparcie regionalnej infrastruktury edukacyjnej. Nr umowy RPOP.05.01.01-16-001.11-00..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca w celu potwierdzenia posiadania wiedzy i doświadczenia musi wykazać, że należycie wykonał, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 2 b ustawy Prawo zamówień publicznych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 2 dostawy urządzenia podobnego rodzaju jak przedmiot zamówienia w danej części, ponadto w części VI dodatkowo każda dostawa musi być o wartości brutto min. 100 000 zł Uwaga Wykonawca, który składa ofertę na więcej niż jedną część, musi się wykazać dwoma dostawami odpowiadającymi rodzajowi przedmiotu zamówienia w danej części, dodatkowo składając ofertę także na część VI dostawami o wartości brutto min. 100 000 zł. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na podstawie a)wykazu minimum 2 głównych dostaw urządzenia podobnego rodzaju jak przedmiot zamówienia w danej części, ponadto w części VI dodatkowo każda dostawa musi być o wartości brutto min. 100 000 zł, wykonane w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu, przygotowane wg wzoru - załącznika nr 2 do SIWZ, b)dokumentów potwierdzających, że dostawy wskazane w wykazie zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony formularz ofertowy według załącznika nr 5 do SIWZ, b) kalkulacja cenowa, sporządzona w oparciu o wykazy rzeczowo-cenowe stanowiące załączniki od 1a do 1o, odpowiednio do danej części, c) pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentu rejestrowego). d) Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy PZP (patrz pkt 10.6 SIWZ), polega na zasobach innych podmiotów, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów: -pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy zasobów określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, umożliwiających wykonanie zamówienia, według załącznika nr 7 do SIWZ lub udowodnienia w inny sposób iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia np. przedłożenie zawartych umów czy oświadczeń -ponadto jeśli podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 10.2 SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

10.1 Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 10.2 Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, z zastrzeżeniem ust. 10.3. 10.3 Dopuszcza się zmianę istotnych postanowień zawartej umowy w następującym zakresie i przy spełnieniu następujących warunków: 1)Zmiana przedmiotu umowy w zakresie parametrów technicznych Sprzętu jest możliwa wyłącznie w uzasadnionych przypadkach, za zgodą obu Stron umowy. Zmiana ta nie może powodować pogorszenia parametrów technicznych dostarczanego Sprzętu. 2)Wydłużenie terminu realizacji umowy, o których mowa w § 3 ust. 3.1 umowy, na wniosek Zamawiającego będzie możliwe wyłącznie w uzasadnionych przypadkach, po uzyskaniu zgody Wykonawcy. 3)Wydłużenie terminu realizacji umowy, o których mowa w § 3 ust. 3.1 umowy, na wniosek Wykonawcy będzie możliwe wyłącznie po uzyskaniu zgody Zamawiającego i będzie możliwe wyłącznie w sytuacji, gdy konieczność wydłużenia tego terminu wynika z przyczyn obiektywnych, tj. niezależnych od Wykonawcy. 4)Skrócenie terminu realizacji umowy, o których mowa w § 3 ust. 3.1 umowy, jest możliwe wyłącznie za zgodą obu Stron umowy. 5)Zmniejszenie wartości umowy, o której mowa w § 2 ust. 2.1 umowy, jest możliwe wyłącznie za zgodą obu Stron umowy. Zmiana taka nie może spowodować dostarczenia Sprzętu o gorszych parametrach technicznych niż przewidziane w wykazie rzeczowo - cenowym. 6)Zmiany warunków serwisowych, o których mowa w § 6, są możliwe wyłącznie w uzasadnionych przypadkach i wymagają zgody obu Stron umowy, 7)Zmiany w zakresie warunków płatności są możliwe wyłącznie w uzasadnionych przypadkach i wymagają zgody obu Stron umowy. 8)W przypadku wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy. 9)Dopuszcza się zmiany umowy dotyczące poprawienia błędów i oczywistych omyłek słownych, literowych i liczbowych, zmiany układu graficznego umowy lub numeracji jednostek redakcyjnych, nie powodujące zmiany celu i istoty umowy, przy czym wymaga to zgody obu Stron umowy. 10)Jeżeli w trakcie realizacji umowy zaistnieje konieczność dokonania uszczegółowienia, wykładni lub doprecyzowania poszczególnych zapisów umowy, nie powodujących zmiany celu i istoty umowy, dopuszcza się zmiany umowy w tym zakresie, przy czym wymaga to zgody obu Stron umowy. 11)W przypadku wystąpienia siły wyższej możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy. 12)W przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, możliwa jest zmiana postanowień umowy. 10.4 Zmiany, o których mowa w ust. 10.3, nie mogą powodować zwiększenia wartości umowy, o której mowa w § 2 ust. 2.1 umowy i wymagają pozytywnej opinii osób, o których mowa w § 3 ust. 3.4.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.po.opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Opolska, Sekcja Zamówień Publicznych pokój 22, ul. Prószkowska 76, 45-758 Opole, budynek nr 7..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.04.2013 godzina 09:30, miejsce: Politechnika Opolska, Sekcja Zamówień Publicznych pokój 22, ul. Prószkowska 76, 45-758 Opole, budynek nr 7..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Całość przedmiotu zamówienia jest realizowana na potrzeby projektu współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego województwa opolskiego na lata 2007-2013. Tytuł: Wyposażenie obiektów dydaktycznych, zakup pomocy naukowych, sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla Politechniki Opolskiej w Opolu MOP IT. Oś priorytetowa: Infrastruktura społeczna i szkolnictwo wyższe. Działanie: Wsparcie infrastruktury edukacyjnej. Poddziałanie: Wsparcie regionalnej infrastruktury edukacyjnej. Nr umowy RPOP.05.01.01-16-001/11-00.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.