eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Wykonanie wycen nieruchomości dla Wydziału Gospodarki Nieruchomościami w 2011 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-04-18

Tychy: Wykonanie wycen nieruchomości dla Wydziału Gospodarki Nieruchomościami w 2011 r.
Numer ogłoszenia: 117323 - 2011; data zamieszczenia: 18.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 64245 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Tychy, Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. (032) 7763333, faks (032) 7763344.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie wycen nieruchomości dla Wydziału Gospodarki Nieruchomościami w 2011 r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zadanie nr 1 - wycena nieruchomości gruntowych: a. wycena nieruchomości niezabudowanej lub jej części - w ilości nie większej niż 27 wycen, b. wycena nieruchomości gruntowej wraz z wyceną składnika budowlanego: budynkami, budowlami lub urządzeniami - w ilości nie większej niż 3 wyceny, c. wycena nieruchomości na potrzeby ustalenia opłaty planistycznej - w ilości nie większej niż 10 wycen, d. wycena nieruchomości zabudowanej z pominięciem składnika budowlanego w tym wycena dla potrzeb sprzedaży na rzecz użytkownika wieczystego lub przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności - w ilości nie większej niż 31 wycen, e. ustalenie wartości prawa użytkowania wieczystego dla potrzeb jego przekształcenia w prawo własności z pominięciem ustalenia wartości nieruchomości określonej już dla celów aktualizacji opłaty z tytułu użytkowania wieczystego - w ilości nie większej niż 200 wycen, f. wycena nieruchomości gruntowej wraz z wyceną składnika roślinnego i budowlanego w celu ustalenia wysokości odszkodowania - w ilości nie większej niż 1 wycena, g. wycena nieruchomości w celu dokonania zwrotu nieruchomości na rzecz byłego właściciela - w ilości nie większej niż 4 wycen, h. wycena samej budowli (składnika budowlanego) - w ilości nie większej niż 1 wycena. Zadanie nr 2 - wycena lokali: a. wycena lokalu mieszkalnego wraz z pomieszczeniami przynależnymi oraz udziałem w nieruchomości wspólnej - w ilości nie większej niż 100 wycen, b. wycena lokalu użytkowego wraz z pomieszczeniem przynależnym oraz udziałem w nieruchomości wspólnej - w ilości nie większej niż 9 wycen, c. wycena garażu wraz z wartością gruntu, na którym jest posadowiony - w ilości nie większej niż 2 wyceny, d. inwentaryzacja budowlana budynku o powierzchni użytkowej do 1000 m2 w tym kompleksów garaży dla celów sprzedaży - w ilości nie większej niż 2 inwentaryzacje, e. inwentaryzacja budowlana budynku o powierzchni użytkowej powyżej 1000 m2 w tym kompleksów garaży dla celów sprzedaży - w ilości nie większej niż 2 inwentaryzacje. Zadanie nr 3 - Wycena nieruchomości gruntowych Skarbu Państwa Przewiduje się w ramach niniejszego zamówienia wykonanie: I. Nie więcej niż 21 sztuk wycen obejmujących: a. wycena nieruchomości niezabudowanej lub jej części: - o powierzchni do 5 000 m2, - o powierzchni powyżej 5 000 m2, b. wycena nieruchomości gruntowej wraz z wyceną składnika budowlanego: budynkami, budowlami lub urządzeniami, c. wycena nieruchomości zabudowanych, w tym: dla potrzeb przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, sprzedaży nieruchomości na rzecz użytkownika wieczystego lub innych z pominięciem składnika budowlanego. Wyceną objęte zostaną nieruchomości gruntowe położone na terenie Miasta Tychy, które zostaną uznane przez Zamawiającego za niezbędne do wykonania do 01 grudnia 2011 r. Zamawiający nie określił ilości wykonanych w danym zakresie zadań, wyceny zlecane będą do kwoty określonej przez Zamawiającego w umowie, stanowiącej załącznik nr 3c. II. Wycena nieruchomości Skarbu Państwa dla potrzeb aktualizacji opłaty z tytułu użytkowania wieczystego, na którą składają się: 1. Określenie wartości prawa własności nieruchomości gruntowych wykorzystywanych na cele komercyjne - tereny przemysłowe, nieruchomości objęte wnioskami o zmianę stawki procentowej - w przewidywanej ilości nie więcej niż 38 nieruchomości, z pominięciem wartości zabudowy stanowiącej odrębny przedmiot własności, w tym: a. nieruchomość składającą się z 1-5 działek, b. nieruchomość składającą się z 6-15 działek, stanowiących teren jednego przedsiębiorstwa (firmy), zapisanych w jednej lub kilku KW, c. nieruchomość składającą się z 16 i więcej działek stanowiących teren jednego przedsiębiorstwa (firmy), zapisanych w jednej lub kilku KW. 2. Oględziny w terenie potwierdzone dokumentacją fotograficzną. 3. Kontakt z użytkownikiem wieczystym - rozstrzyganie kwestii uwzględnienia w wycenie ewentualnych nakładów poniesionych przez użytkownika wieczystego na budowę poszczególnych urządzeń infrastruktury technicznej gruncie, mających wpływ na wzrost wartości nieruchomości gruntowej, oraz wycena wartości tych nakładów, celem ewentualnego ich zaliczenia na poczet różnicy między opłatą dotychczasową a opłatą zaktualizowaną. 4. Współpraca z tutejszym organem w kwestii odwołań od wypowiedzenia opłaty rocznej, uczestnictwo w postępowaniu odwoławczym przed SKO, Przedmiotem odbioru będą operaty szacunkowe określające wartość nieruchomości dla potrzeb aktualizacji opłaty z tytułu użytkowania wieczystego, z pominięciem wartości zabudowy stanowiącej odrębny przedmiot własności, zawierające dokumentację fotograficzną oraz ewentualną informację o zaliczonych nakładach na budowę urządzeń infrastruktury technicznej wraz z wyceną wartości tych nakładów - w ilości 2 sztuk wraz z wersją elektroniczną do każdego operatu. Zadanie nr 4 - wycena nieruchomości gruntowych wraz z opisem a. wycena nieruchomości niezabudowanej lub jej części - w ilości nie większej niż 240 wycen, b. wycena nieruchomości gruntowej wraz z wyceną składnika budowlanego: budynkami, budowlami lub urządzeniami - w ilości nie większej niż 3 wyceny, c. wycena nieruchomości gruntowej wraz z wyceną składnika roślinnego i budowlanego w celu ustalenia wysokości odszkodowania - w ilości nie większej niż 1 wycena, d. wycena nieruchomości gruntowych przejętych z mocy prawa na własność gminy w trybie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2008 r., Nr 193, poz. 1194 z późn. zm.), według ich stanu na dzień wydania decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej, na podstawie sporządzonych opisów nieruchomości. Zakres wyceny powinien obejmować wszystkie prawa i składniki dotyczące nieruchomości będących przedmiotem zamówienia, zgodnie z rzeczywistym stanem nieruchomości na dzień wydania decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej - w ilości nie większej niż 106 wycen, e. wycena nieruchomości gruntowych przejętych z mocy prawa na własność gminy w trybie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, wraz z opisem nieruchomości, według ich stanu na dzień wydania decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej. Zakres wyceny powinien obejmować wszystkie prawa i składniki dotyczące nieruchomości będących przedmiotem zamówienia zgodnie z rzeczywistym stanem nieruchomości na dzień wydania decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej - w ilości nie większej niż 114 wycen..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie nr 1 - wycena nieruchomości gruntowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.04.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 17.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Krzysztof Matuszek Rzeczoznawca Majątkowy, ul. Wajdy 4/3, 41-800 Zabrze, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 68648,78 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 40692,00

  • Oferta z najniższą ceną: 40692,00 / Oferta z najwyższą ceną: 114840,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Wycena lokali

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.04.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 18.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 6.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Konsultingowe ASTRA mgr inż. Władysław Śliż, ul. Fizylierów 31, 41-922 Radzionków, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 38211,38 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 20920,00

  • Oferta z najniższą ceną: 20920,00 / Oferta z najwyższą ceną: 80614,20

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Wycena nieruchomości gruntowych Skarbu Państwa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.04.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CENDOM Sp. z o.o., ul. Adama 10a, 40-467 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21713,82 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 26708,00

  • Oferta z najniższą ceną: 26708,00 / Oferta z najwyższą ceną: 26708,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Wycena nieruchomości gruntowych wraz z opisem

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.04.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 15.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 6.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MEDIATOR S.J., ul. Solidarności 9, 41-706 Ruda Śląska, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 231426,02 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 107379,00

  • Oferta z najniższą ceną: 78460,00 / Oferta z najwyższą ceną: 315456,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.