eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeg › Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta Brzegu w 2010r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-01-18

Brzeg: Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta Brzegu w 2010r.
Numer ogłoszenia: 11729 - 2010; data zamieszczenia: 18.01.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 241129 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Brzeg - Burmistrz Miasta Brzegu, ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 0077 4169950, faks 077 4169952.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta Brzegu w 2010r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamawiający zleca, a Wykonawca zobowiązuje się do bieżącego utrzymania nawierzchni jezdni i chodników dróg gminnych, obejmującego: 1. (t.0101/01+02) Wykonanie koryta - mechaniczne na gł.0,50m 2. (t.0101/05) Wykonanie koryta - ręczne na gł.0,20m 3. (t.0104/05+06) Wykonanie warstwy odsączającej gr.0,15m 4. (t.0204/03+04) Wykonanie naw. (podbudowa) z tłucznia kam. warstwa dolna gr. 14cm 5. (t.0204/05) Wykonanie naw. (podbudowa) z tłucznia kam. warstwa górna gr.7 cm 6. (t.0402/03) Wykonanie ławy betonowej zwykłej 7. (t.0403/01) Ustawienie krawężnika betonowego 8...(t.0404/02) Ustawienie krawężnika kamiennego 9. (t.0407/04) Ustawienie obrzeży trawnikowych 10.(t.0502/04) Wykonanie chodnika z płyt bet. 50x50 11.(t.0511/02) Wykonanie naw. z kostki brukowej betonowej wys.6cm 12.(t.0511/03) Wykonanie naw. z kostki brukowej betonowej wys.8cm 13.(t.1102/05) Remont cząstkowy. naw. z brukowca 14.(t.1103/01) Remont. cząstkowy. naw. z kostki bazaltowej 15.(t.1103/03) Remont. cząstkowy. naw. z kostki granit. 10x10 16.(t.1103/04) Remont. cząstkowy. naw. z kostki granit.18x18 17.(t.1106/01) Remont. cząstkowy. naw. z bitumu gr. 4 cm 18.(t.1201/03) Przestawienie krawężników betonowych 19.(t.1202/04) Przestawienie krawężników kamiennych 20.(t.1203/03) Przestawienie obrzeży trawnikowych 21.(t.1207/03) Remont. cząstkowy. naw. chodnika. z płyt. bet. 35x35 22.(t.1207/04) Remont. cząstkowy. naw. chodnika. z płyt. bet. 50x50 23.(t.1207/07) .Remont. cząstkowy. naw. chodnika. z płyt kamiennych 24.(t.1405/02) Regulacja pionowa studzienek ściekowych 25.(t.1406/03) Regulacja pionowa włazów kanałowych 26.(t.1406/04) Regulacja zaworów wodoc. i gazowych 27. (t.1406/05) Regulacja studzienek telefonicznych Wykonywanie robót awaryjnych, usuwanie skutków zdarzeń losowych, w szczególności : - likwidacja zapadniętej nawierzchni jezdni lub chodnika - usuwanie wiatrołomów w pasie ulicznym, tarasujących przejście lub przejazd. Inne czynności niż w/w będą rozliczane na podstawie potwierdzonego obmiaru (ilości) ich wykonania i wskaźników kosztorysowych określonych w § 3 wzoru umowy. Limit wynagrodzenia umownego ustala się na kwotę 350.000,00 zł brutto (słownie: trzysta pięćdziesiąt tysięcy zł ). Określenie zakresu poszczególnych robót następować będzie na podstawie pisemnego zlecenia ich wykonania. Zlecenie określać będzie szczegółowy zakres robót oraz termin ich wykonania. Wykonanie robót, o których mowa w § 1 ust. 2 wzoru umowy zlecane będą Wykonawcy telefonicznie i potwierdzane niezwłocznie na piśmie. Wykonawca potwierdzi pisemnie otrzymanie zlecenia, o którym mowa w § 4 ust.1 i 2 wzoru umowy w dniu jego otrzymania. Wykonawca udziela 12 miesięcznej gwarancji na wykonywane roboty. W przypadku wystąpienia wad wykonanych robót w okresie gwarancji lub rękojmi, Wykonawca zobowiązuje się do ich usunięcia w terminie wskazanym przez Zamawiającego, uwzględniającym czas niezbędny do usunięcia wad. W przypadku nie usunięcia wad w terminie wskazanym przez Zamawiającego, ma on prawo bez dodatkowego wezwania Wykonawcy, do powierzenia usunięcia wad podmiotowi trzeciemu na koszt i ryzyko Wykonawcy, na co niniejszym Wykonawca wyraża zgodę. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w przypadku zwłoki w wykonaniu zleconych robót w wysokości 0,2 % wartości tych robót za każdy dzień zwłoki w stosunku do terminu wykonania robót określonego w zleceniu o którym mowa w § 4 ust.1 wzoru umowy. W przypadku gdy szkoda przewyższa wysokość kar umownych, Zamawiający zastrzega sobie prawo dochodzenia odszkodowania uzupełniającego. Zamawiający ma prawo potrącenia kar umownych z wierzytelności Wykonawcy. Wykonawca obowiązany jest do zawarcia ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności. Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu strat materialnych, powstałych w wyniku zdarzeń losowych i z tytułu odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich ,w tym także ruchu pojazdów mechanicznych, powstałe w związku z prowadzonymi pracami Dopuszczalność zmiany umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: a)zmiana umowy jest korzystna lub obojętna z punktu widzenia Zamawiającego lub b)zmiana umowy wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zmiana umowy może nastąpić na pisemny umotywowany wniosek jednej ze Stron, za zgodą drugiej Strony umowy, na podstawie aneksu do umowy. 4) O miejscu i terminie podpisania umowy zamawiający powiadomi odrębnym pismem lub telefonicznie. 5)Umowa zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej specyfikacji oraz danych zawartych w ofercie. 6)Postanowienia umowy zawarto we wzorze umowy, który stanowi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 286885.25 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.01.2010.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Brukarski Roboty Ogólnobudowlane Ryszard Dudzik, ul. Filozofów 33, 49-300 Brzeg, kraj/woj. opolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 5.50
  • Oferta z najniższą ceną: 5.50 oferta z najwyższą ceną: 10.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.