eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków Trybunalski › Modernizacja podłogi hali sportowej w Ośrodku Sportu i Rekreacji przy Al. 3 Maja 6 B w Piotrkowie Trybunalskim.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-12

Piotrków Trybunalski: Modernizacja podłogi hali sportowej w Ośrodku Sportu i Rekreacji przy Al. 3 Maja 6 B w Piotrkowie Trybunalskim.
Numer ogłoszenia: 117257 - 2007; data zamieszczenia: 12.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Sportu i Rekreacji, al. 3 Maja 6b, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 7326569, 7326651, fax 044 7325733.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osirpt.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja podłogi hali sportowej w Ośrodku Sportu i Rekreacji przy Al. 3 Maja 6 B w Piotrkowie Trybunalskim..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie podłogi sportowej o charakterystyce płaszczyznowo sprężystej wykonanej na konstrukcji z rusztu drewnianego z warstwą rozdzielającą z płyt OSB i nawierzchnią bezspoinową poliuretanową na istniejącym podłożu w hali sportowej Relax w Piotrkowie Trybunalskim. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w dokumentacji technicznej i w przedmiarze robót, załączonych do niniejszej specyfikacji. Na podstawie przedmiaru robót należy sporządzić uproszczony kosztorys ofertowy i złożyć go jako załącznik do oferty. Integralną częścią Specyfikacji istotnych warunków zamówienia jest Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz dokumentacja techniczna. Wymagania stawiane Wykonawcy: -Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. - Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. -Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. -Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. -Podczas realizacji robót Wykonawca będzie przestrzegać przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy. -Wykonawca zapewni stały nadzór kierownika budowy nad realizacją zadania.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.21.22.21 - Roboty budowlane w zakresie budowy boisk sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 07.09.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w przetargu mogą przystąpić wykonawcy, którzy spełniają oraz udokumentują następujące wymagania: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. : - dysponują kierownikiem budowy z uprawnieniami budowlanymi do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Kierownik budowy musi być członkiem właściwej OIIB i posiadać aktualne zaświadczenie o wpisie;. - przedstawią wykaz robót zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 2 zadania odpowiadające swoim rodzajem, wartością i złożonością niniejszemu zamówieniu 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: -przy dokonaniu oceny spełnianiu warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia, -niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania; ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi na podstawie oświadczeń i dokumentów zawartych w ofercie. Zamawiający, na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych wezwie Wykonawcę, który w określonym terminie nie złożył oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców w przypadkach określonych w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać: 1. wypełniony formularz oferty, według wzoru zawartego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia , 2. wypełniony uproszczony kosztorys ofertowy - wg przedmiaru robót załączonego do niniejszej specyfikacji. 3. oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - , w przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy z nich, 4. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie odpis składa każdy z nich, 5. oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne . 6. wykaz części zamówienia, które będą powierzone do realizacji Podwykonawcom . Jeżeli Wykonawca nie przewiduje zlecenia części zamówienia podwykonawcom, załącznika nie trzeba załączać do oferty. 7. wykaz osób przeznaczonych do realizacji zamówienia posiadających uprawnienia i kwalifikacje przedstawione w rozdziale dot. warunków udziału w niniejszym postępowaniu (rozdz. VIII pkt 2 SIWZ) , 8. dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych kwalifikacji przez osoby wymienione w załączniku oraz przynależność do OIIB, 9. wykaz robót zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 2 zadania odpowiadające swoim rodzajem, wartością i złożonością niniejszemu zamówieniu. , 10. referencje potwierdzające, że Wykonawca wykonał, wykazane w załączniku prace z należytą starannością. 11. W przypadku, gdy oferta zawiera informacje, które stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16.04.1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. Nr 47, poz. 211 z późn. zm.), oferent może zastrzec, że nie mogą być one udostępniane poprzez złożenie wypełnionego oświadczenia - . Jeżeli oferta nie zawiera takich informacji oświadczenia nie należy załączać do oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osirpt.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Sportu i Rekreacji w Piotrkowie Trybunalskim Al. 3- ego Maja 6 B 97-300 Piotrków Trybunalski.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Sportu i Rekreacji w Piotrkowie Trybunalskim Al. 3- ego Maja 6 B 97-300 Piotrków Trybunalski pokój nr 301.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.