eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krapkowice › Dostawa odczynników laboratoryjnych wraz z dzierżawą aparatów w zakresiebiochemii, immunodiagnostyki, hematologii i analizy moczu oraz dzierżawy sieci komputerowej dla potrzeb laboratorium przy SP ZOZ w Krapkowicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-02

Krapkowice: Dostawa odczynników laboratoryjnych wraz z dzierżawą aparatów w zakresie: biochemii, immunodiagnostyki, hematologii i analizy moczu oraz dzierżawy sieci komputerowej dla potrzeb laboratorium przy SP ZOZ w Krapkowicach
Numer ogłoszenia: 117244 - 2008; data zamieszczenia: 02.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. Szkolna 7, 47-300 Krapkowice, woj. opolskie, tel. 077 4467032, fax 077 4467050.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.krapkowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników laboratoryjnych wraz z dzierżawą aparatów w zakresie: biochemii, immunodiagnostyki, hematologii i analizy moczu oraz dzierżawy sieci komputerowej dla potrzeb laboratorium przy SP ZOZ w Krapkowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odzcynników do biochemii, hematologii, immunologii, analizy moczu wraz z dzierżawą analizatorów w powyższych zakresch. Ponadto Oferent zobowiązany będzie do wydzierżawienia sieci komuterowej tj. sprzętu komputerowego stacji roboczych, serwera, oprogramowania służącego do wymiany informacji, danych pomiędzy użytkownikami systemu w laboratorium i dostarczonymi przez Oferenta analizatoram.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.49.65.00 - Odczynniki laboratoryjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne Oryginalny kod CPV: 33.25.34.50 - Analizatory biochemiczne Kod CPV wg słownika 2008: 38.43.45.00 - Analizatory biochemiczne Oryginalny kod CPV: 33.25.34.57 - Analizatory hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 38.43.45.70 - Analizatory hematologiczne Oryginalny kod CPV: 33.25.34.58 - Analizatory testów immunologicznych Kod CPV wg słownika 2008: 38.43.45.80 - Analizatory testów immunologicznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Oferent wniesie jako część swojej oferty wadium w wysokości 7.000,00 zł. (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium wniesione w pieniądzu zostanie wpłacone na konto Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Krapkowicach na nr konta: 36 8884 0004 2001 0000 2017 0002. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm. ). 3 Poręczenie, gwarancja powinno być ważne przez okres ważności oferty, powinno dotyczyć konkretnego zamówienia i zawierać klauzulę o dostępności środków przez Zamawiającego przez okres trwania procedury udzielania zamówienia, bez spełniania jakichkolwiek dodatkowych warunków. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz odpowiednie dokumenty powinny być złożone w kasie Zamawiającego w terminie do dnia 10.06.2008r. do godz. 10:00. 4. Wadium uważać się będzie za wniesione w pieniądzu wtedy, gdy znajdować się będzie ono na rachunku Zamawiającego, a w przypadku wnoszenia w pozostałych formach, gdy dołączone zostanie do oferty w odrębnej kopercie. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu przelew należy dokonać na tyle wcześnie, by wadium znalazło się na rachunku zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, a kserokopię potwierdzenia przelewu dołączyć do oferty w odrębnej kopercie. 5. W razie nie zabezpieczenia oferty akceptowaną formą wadium zostanie ona przez zamawiającego wykluczona z postępowania. Zwrot wadium nastąpi w oparciu o postanowienia art. 46 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz zamawiającego w okolicznościach przewidzianych w art. 46 ust. 5 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania, co oznacza że: 1)podmiot został zarejestrowany we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej; 2)nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania, decyzją właściwego organu; 3)nie zachodzą przesłanki wykluczenia określone w art. 24 ustawy; 4)podmiot posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania danego zamówienia, 5)podmiot znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 2.Oferent musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Ocena spełnienia tych warunków odbywać się będzie na podstawie dokumentów złożonych przez oferenta w ofercie na zasadzie spełnia, nie spełnia. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Oferent winien złożyć (na załączniku Nr II do siwz) oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Pzp oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, oraz dokumenty, o których mowa w poniższej
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)Aktualny (czyli odzwierciedlający stan faktyczny) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej b)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy PZP,; d)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy PZP e)wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością (Za dostawę odpowiadającą wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia - Zamawiający uzna taką dostawę, której wartość (netto) była większa lub równa 80% wartości oferty netto; za dostawę odpowiadającą rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia - Zamawiający uzna taką, podczas realizacji której wykonywano dostawy odczynników wraz zakresie dzierżawą sprzętu i sieci komputerowej w zakresie immunologii, biochemii i analizy moczu dla jednostek służby zdrowia) dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. f) oświadczenie oferenta o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29.01.2004r. (Dz. U z 2007 Nr 223 poz. 1655) - załącznik nr II; g) dokumenty dopuszczające oferowane produkty do obrotu na terenie Rzeczpospolitej Polskiej h) Deklarację Oferenta (producenta) o spełnieniu wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.krapkowice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPZOZ - Dyrekcja ul. Szkolna 7 47-300 Krapkowice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zamawijacego ul. Szkolna 7 47-300 Krapkowice.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.