eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Dostawa koparko-ładowarki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-22

Tychy: Dostawa koparko-ładowarki
Numer ogłoszenia: 117236 - 2009; data zamieszczenia: 22.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej S.A. , Al. J. Marszałka Piłsudskiego 12, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 3257235, faks 032 3257285.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rcgw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Osoba prawna utworzona w celu zaspakajania potrzeb o charakterze powszechnym.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa koparko-ładowarki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Dostawa fabrycznie nowej, rok produkcji 2008 lub 2009: koparko ładowarki - 1 szt , na teren Oczyszczalni Ścieków w Tychach-Urbanowicach przy ul. Lokalnej, spełniającej niżej wymienione minimalne parametry techniczne i jakościowe: 1.1.Fabrycznie nowa, rok produkcji 2008-2009. 1.2.Silnik wysokoprężny turbodoładowany o mocy min. 67 kW, spełniający normę spalin min. Euro 2. 1.3.Napęd na obie osie, 4x4 z możliwością wyboru napędu na jedną lub dwie osie. 1.4.Wyposażona w blokadę mechanizmu różnicowego. 1.5.Wyposażona w stalową osłonę wału napędowego. 1.6.Wyposażona w koła jezdne przednie i tylne, felgi kół przystosowane do opon standardowych, ogólnie dostępnych. 1.7.Wyposażona w most przedni wahliwy. 1.8.Wyposażona we wspomagany hydraulicznie układ kierowniczy. 1.9.Wyposażona w manualną skrzynię biegów. 1.10.Wyposażona w układ elektryczny 12 V zabezpieczony przed wilgocią i negatywnym działaniem drgań. 1.11.Wyposażona w system samopoziomowania łyżki ładowarkowej. 1.12.Wyposażona w układ stabilizacji łyżki ładowarki. 1.13.Układ koparki wyposażony w przesuw boczny wysięgnika koparkowego. 1.14.Wyposażona w alternator o mocy minimum 95 amper. 1.15.Koparkowy kształt wysięgnika, kształt banana. 1.16.Wyposażona w dwa niezależne układy hamowania, hamulec zasadniczy hydrauliczny, mokry, samoregulujący się; działający na jedną lub dwie osie z możliwością hamowania lewym lub prawym kołem tylnego mostu. 1.17.Wyposażona w elektryczny przełącznik zmiany kierunku jazdy. 1.18.Wyposażona w system hydrauliczny umożliwiający dostosowanie wydajności układu hydraulicznego do bieżącego zapotrzebowania, wyposażony w wielotłoczkową pompę o zmiennej fazie, pozwalającą na jednoczesne łączenie ruchów roboczych części koparkowej, ciśnienie w układzie nie mniejsze niż 220 bar. 1.19.Wyposażona w stabilizatory tylne, niezależne wysuwane hydraulicznie, z regulacją luzu, wyposażone w poduszki antypoślizgowe. 1.20.Wyposażona w wielofunkcyjną łyżkę ładowarki, umożliwia spychanie, ładowanie, kopanie, chwytanie, rozściełanie i wyrównywanie, o pojemności nie mniejszej niż 1m3 z zębami i widłami do palet. 1.21.Wysokość załadunku mierzona do osi sworznia obrotu łyżki ładowarki nie mniejsza niż 3300mm. 1.22.Wyposażona w ramię koparki o zmiennej długości z wysuwem teleskopowym (hydraulicznym), głębokość kopania mierzona przy wysuniętym ramieniu koparki nie mniej niż 5800mm. 1.23.Wyposażona w łyżki kopiące o szerokości nie mniejszej niż 300mm, 600mm i skarpująca nie mniejsza niż 1600mm. 1.24.Wyposażona w sterowanie koparki za pomocą rozdzielaczy hydraulicznych. 1.25.Kąt obrotu łyżki koparki minimum 190 stopni. 1.26.Wyposażona w ramię koparki o konstrukcji skrzynkowej. 1.27.Przechył łyżki ładowarki realizowany za pośrednictwem dwóch siłowników hydraulicznych (układ równoległy). 1.28.Wyposażona w układ hydrauliczny (zainstalowany na zewnątrz pojazdu) pod dodatkowe narzędzia ręczne. 1.29.Wyposażona w szybkozłącze mechaniczne zamontowane na ramieniu kopiącym do szybkich wymian łyżek. 1.30.Kabina operatora spełniająca wymagania konstrukcji ochronnej z obrotowym fotelem operatora amortyzowanym pneumatycznie, zapewniającym automatyczną kompensację ciężaru, wyposażony w pasy bezpieczeństwa. Kabina wyposażona w drzwi po obu stronach, uchylne okna boczne, wentylację i ogrzewanie oraz izolację dźwiękochłonną. 1.31.Wyposażona w skrzynkę narzędziową, immobiliser, gaśnicę, trójkąt ostrzegawczy, ostrzegawczą lampę błyskową o barwie pomarańczowej. 1.32.Gwarancja na całą maszynę minimum 24 miesiące tj.4000MTG. 2. Wymagania dodatkowe związane z przedmiotem zamówienia: 2.1. Koparko - ładowarka musi spełniać wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym. 2.2.Wykonawca musi przeszkolić w cenie dostawy 2 pracowników Zamawiającego w zakresie eksploatacji i obsługi technicznej oferowanej koparko-ładowarki, jak również aspektów teoretycznych i praktycznych użytkowania kompletnego urządzenia na terenie Oczyszczalni Ścieków w Tychach-Urbanowicach, w terminie uzgodnionym z Kierownikiem Oczyszczalni. 2.3.Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do miejsca wskazanego w pkt.V A.7 SIWZ na własny koszt. W dniu dostawy Wykonawca wykona próbny test sprawności urządzenia. 2.4.Wraz z dostawą Wykonawca przekaże: - instrukcję obsługi i konserwacji koparko ładowarki w języku polskim i,lub dokumentację techniczno ruchową, - książkę serwisową w języku polskim, - dokumenty umożliwiające rejestrację pojazdu we właściwym urzędzie, - katalog części zamiennych, - dokument potwierdzający gwarancję i warunki serwisu gwarancyjnego w języku polskim, - Świadectwo zgodności CE, - karty charakterystyk substancji i preparatów chemicznych, stosowanych w koparko-ładowarce (np. smarów, olejów), - protokół zdawczo odbiorczy podpisany jednostronnie. 2.5.Wykonawca zapewni bezpłatny serwis gwarancyjny, zawierający przeglądy, części zamienne(wynikające z normalnego użytkowania sprzętu), materiały eksploatacyjne oraz dojazdy (do miejsca serwisowania i z miejsca serwisowania na teren Oczyszczalni Ścieków w Tychach-Urbanowicach przy ul. Lokalnej), w przypadku takiej konieczności. 2.6.Miejsce wykonania serwisu gwarancyjnego i napraw gwarancyjnych: serwis gwarancyjny oraz wszelkie naprawy będą odbywały się u Zamawiającego, na terenie Oczyszczalni ścieków w Tychach-Urbanowicach, a w przypadkach uzasadnionych specyfiką usługi serwisowej lub naprawy u Serwisanta. 2.7.W przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom wykonanie części zamówienia, zobowiązany jest wskazać w ofercie te części zamówienia, które im powierzy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.26.00.00 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 7 000,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. INFORMACJE DOTYCZĄCE POSTĘPOWANIA. 1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 4. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 5. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej oraz ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 6. Wszystkie rozliczenia związane z realizacją zamówienia publicznego, którego dotyczy niniejsza SIWZ dokonywane będą w PLN. 7. Przedmiot umowy musi być dostarczony przez Wykonawcę na teren: Oczyszczalni Ścieków w Tychach Urbanowicach przy ul. Lokalnej, w godz. od 700-1400. B. WARUNKI UCZESTNICTWA W POSTĘPOWANIU ORAZ SPOSÓB DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW. 1. Złożenie kompletnej oferty (oferta musi zawierać wymienione w rozdziale VI niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia dokumenty i oświadczenia oraz wypełnione załączniki). 2. O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 2.1 spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 u.P.z.p: 2.1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art.24 ust.1-2 u.p.z.p. W zakresie powyżej wskazanych warunków ocena ich spełnienia nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie VI.1.1 ppkt. 3-4. 2.1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie. W zakresie powyżej wskazanych warunków ocena ich spełnienia nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie VI.1.1 ppkt. 2. 2.1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; W zakresie powyżej wskazanego warunku ocena jego spełnienia nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę dokumentu, o którym mowa w punkcie VI.1.1 ppkt.5. 2.2 potwierdzą, iż oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego. W zakresie powyżej wskazanego warunku ocena jego spełnienia nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie VI.1.1 ppkt. 6. 2.3 złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu. W zakresie powyżej wskazanego warunku ocena jego spełnienia nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w punkcie VI.1.1. ppkt.1. 3. Do udziału w postępowaniu kwalifikowane są oferty, które nie podlegają odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 i 90 ust.3 u.p.z.p. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne, zostanie dokonana przez Komisję przetargową powołaną przez Prezesa RCGW S.A., poprzez analizę treści złożonych dokumentów przy zastosowaniu formuły spełnia / nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 u.p.z.p..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na potwierdzenie warunków udziału w niniejszym postępowaniu, określonych w pkt.V SIWZ, Wykonawca składa wraz z wypełnioną i podpisaną ofertą (załącznik nr 1+1A), następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnianiu przez wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - załącznik nr 2. 2) Wykaz co najmniej 2 zrealizowanych zamówień, odpowiadających swoim przedmiotem niniejszemu zamówieniu, polegających na dostawie koparko-ładowarki, o wartości nie niższej niż 200 000,00 zł netto każda, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości netto, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zostały one wykonane należycie- załącznik nr 4. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą że wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa Wykonawcy jest nie mniejsza niż 200 000,00 zł - wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6) Szczegółowy opis parametrów oferowanej koparko-ładowarki (np. prospekty) z przykładowymi rysunkami i fotografiami - w zakresie umożliwiającym skonfrontowanie zawartych w nim danych z wymogami określonymi w niniejszej specyfikacji. 1.2. Inne wymagane oświadczenia i dokumenty: 1) Dokument potwierdzający wniesienie wadium 2) Upoważnienie dla osoby/osób do podpisania oferty oraz do występowania w imieniu Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dołączonych dokumentów - załącznik nr 3. 3) W przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 u.p.z.p.; 4) Wzór umowy - parafowany przez osobę(y) upoważnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy - załącznik nr 5. 2. Wykonawcy zagraniczni 2.1 Wykonawca zagraniczny (mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej) zamiast dokumentów wskazanych w pkt 1.1: 1) ppkt 3, 4 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w pkt 2.1, Wykonawca składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów. 3. Zasady udziału w postępowaniu Wykonawców występujących wspólnie 1. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Wykonawcy, o których mowa w pkt 1, składają jedną ofertę, przy czym: a) wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt 1.1 ppkt 3-4 składa osobno każdy z wykonawców, b) oświadczenie wskazane w pkt 1.1 ppkt 1 składają wykonawcy wspólnie, c) pozostałe dokumenty wskazane w pkt 1.1 ppkt 2, 5,6 składa przynajmniej jeden Wykonawca, który spełnia wymagania lub Wykonawcy wspólnie. UWAGA: Dokumenty dołączone do oferty winny być złożone w oryginale lub kserokopii. Jeżeli Wykonawca zamierza dołączyć kserokopie, winny być one potwierdzone za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionych przedstawicieli Wykonawcy. Na kserokopii należy zamieścić napis: za zgodność z oryginałem oraz podpis i pieczątkę imienną. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nieaktualne bądź niepoświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ustawy. Składając ofertę Wykonawca winien zaznaczyć (pkt 3 załącznika nr 1), które z ww. dokumentów stanowią tajemnicę handlową przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rcgw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalnego Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej S.A. w Tychach przy Al. Marszałka Piłsudskiego 12.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Regionalnego Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej S.A. w Tychach przy Al. Marszałka Piłsudskiego 12, pokój nr 414-Sekretariat, IV piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.