eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Prusy › Dostawa komputerów wraz z oprogramowaniem i montażem oraz przeprowadzeniem szkoleń dla beneficjentów ostatecznych w ramach projektu Internet dla Gminy Kondratowice - oknem na świat

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-01-24

Prusy: Dostawa komputerów wraz z oprogramowaniem i montażem oraz przeprowadzeniem szkoleń dla beneficjentów ostatecznych w ramach projektu Internet dla Gminy Kondratowice - oknem na świat
Numer ogłoszenia: 11722 - 2011; data zamieszczenia: 24.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 273339 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kondratowice, Kondratowice, ul. Nowa 1, 57-150 Prusy, woj. dolnośląskie, tel. 071 3927681, faks 071 3926021.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa komputerów wraz z oprogramowaniem i montażem oraz przeprowadzeniem szkoleń dla beneficjentów ostatecznych w ramach projektu Internet dla Gminy Kondratowice - oknem na świat.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. Zakup i uruchomienie sprzętu komputerowego oraz zakup licencji systemowych, zgodnie z nomenklaturą CPV (Wspólny Słownik Zamówień) 30200000-1 Urządzenia komputerowe 48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 2. Przeprowadzenie szkoleń z zakresu podstawowej obsługi komputera i internetu 3. Serwis sprzętu i oprogramowania przez okres 36 miesięcy 3. Zakres prac obejmuje: 3.1 Dostawę i montaż instalację następujących elementów: 3.1.1 Kompletne zestawy komputerowe z oprogramowaniem - 84 szt. - Stacjonarny zestaw komputerowy - 74 szt. - Notebook - 10 szt. 3.1.2 Szkolenia - 168 osób. 3.1.3 Serwis sprzętu i oprogramowania - 84 szt. 3.2 Dostawę i montaż instalację następujących elementów: 3.2.1 Zestaw komputerowy z monitorem 19 - 74 szt. 3.2.2 Notebook - 10 szt. 3.2.3 Oprogramowanie - 84 szt. - MS Windows 7 - MS Office 2010 - Program antywirusowy 3.2.4 Szkolenia - 168 osób. 3.2.5 Serwis sprzętu i oprogramowania przez okres 36 miesięcy - 84 szt. 4. Wykonanie zadań opisanych w pkt 3.1 musi być zgodne ze specyfikacją przedstawioną w zał. 1 do SIWZ, w szczególności musi być zgodne z normami branżowymi oraz przepisami polskiego prawa obowiązującymi w zakresie przedmiotu zamówienia i dokumentami opisanymi w specyfikacji technicznej przedstawionej w zał. 1 do SIWZ. 5. Wykonanie zadań opisanych w pkt 3.2 musi być zgodne ze specyfikacją przedstawioną w zał. 2 do SIWZ. 6. Dokumentem potwierdzającym zgodność przedmiotu zamówienia ze specyfikacją jest: 6.1 w przypadku pkt 3.1 - protokół odbioru, dokumentacja producenta 6.2 w przypadku pkt 3.2 - protokół odbioru, dokumentacja producenta 7. Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: 1) Dostawa i montaż urządzeń oraz wykonanie zgodnie z przedmiotem zamówienia; 2) Udzielenia minimum 3 letniej gwarancji na dostarczone i zainstalowane urządzenia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AlfaCom Alfred Feike, ul. Kilińskiego 2, 57-100 Strzelin, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 298131,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 363000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 363000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 363000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.