eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jastków › Zaprojektowanie i wykonanie sieci wodociągowej wraz z przyłączami w miejscowości Piotrawin (Wygoda) gm. Jastków

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-12

Jastków: Zaprojektowanie i wykonanie sieci wodociągowej wraz z przyłączami w miejscowości Piotrawin (Wygoda) gm. Jastków
Numer ogłoszenia: 117204 - 2007; data zamieszczenia: 12.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jastków, Panieńszczyzna ul. Chmielowa 3, 21-002 Jastków, woj. lubelskie, tel. 081 5020143, fax 081 5020144.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jastkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie sieci wodociągowej wraz z przyłączami w miejscowości Piotrawin (Wygoda) gm. Jastków.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zaprojektowanie i wykonanie sieci wodociągowej wraz z przyłączami w miejscowości Piotrawin (Wygoda), których zakres rzeczowy przedstawia się następująco: Część projektowa: a). wykonanie map do celów projektowych b). sporządzenie projektu budowlano-wykonawczego c). uzyskanie opinii, zgód na wejście na teren posesji, uzgodnień, warunków technicznych zarządców dróg (powiatowych i gminnych) i pozwoleń wraz z pozwoleniem na budowę d). wykonania specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót e). sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia f). przygotowanie wniosku do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na wybudowanie odcinka sieci wodociągowej Dokumentację projektową należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Część budowlana: a). wykonanie na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej: - sieci wodociągowej i włączenia jej do istniejącego wodociągu ułożonego na terenie działki nr 84/3 w miejscowości Piotrawin - przyłączy wodociągowych dla 12 budynków mieszkalnych w miejscowości Piotrawin (Wygoda). Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej inwestycji, wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, uzyskania wszelkich zgód, uzgodnień i pozwoleń, analizy wody z sieci wykonanej przez SANEPID oraz poniesienia wszelkich kosztów z tym związanych. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z przepisami prawa, zasadami współczesnej sztuki budowlanej i z należyta starannością. Szczegółowe informacje dotyczące zamówienia znajdują się w programie funkcjonalno-użytkowym, będącym załącznikiem do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.11.10 - Kładzenie rurociągów Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.11.10 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest wymagane wnoszenie wadium przetargowego..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy udokumentują przez stosowne zaświadczenia i oświadczenia, że spełniają następujące warunki: 1) Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 2) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. 4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6) Akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawach zamówienia publicznego. 3. Ocena spełniania warunków, dokonywana będzie w następujący sposób: spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia ważności oferty i spełnienia warunków podmiotowych, Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty: 1. Oświadczenia 1.1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, należy złożyć, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujące dokumenty: 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminuskładania ofert. 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 3.1. Udokumentowanie wiedzy i kwalifikacji zawodowych osoby odpowiedzialnej za realizację zamówienia - wymagane jest, aby projektant oraz kierownik budowy posiadali niezbędne stosowne uprawnienia budowlane w specjalności sieci sanitarne wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. (do oferty należy dołączyć w/w dokumenty). 4. Ponadto Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty 4.1Formularz oferty przetargowej 4.2 Parafowany wzór umowy Dokumenty należy sporządzić zgodnie ze wzorami dołączonymi do SIWZ w sposób wymieniony w pkt. X.2. Pozostałe dokumenty mogą być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli, wymienione w pkt. X.2 SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jastkow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Jastków 21-002 Jastków, Panieńszczyzna, ul. Chmielowa 3, pok. 4b, godziny pracy: poniedziałek 9.00 - 17.00, wtorek - piątek: 7.30 - 15.30.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Jastków, 21-002 Jastków, Panieńszczyzna, ul.Chmielowa 3, w pokoju nr 18.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.