eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Osiek › Remont strażnicy OSP Skórzenno i Bukowiny

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-30

Osiek: Remont strażnicy OSP Skórzenno i Bukowiny
Numer ogłoszenia: 117195 - 2014; data zamieszczenia: 30.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Osieku , ul. Kwiatowa 30/1, 83-221 Osiek, woj. pomorskie, tel. 058 5821282, faks 058 5821211.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osiek.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont strażnicy OSP Skórzenno i Bukowiny.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont strażnicy OSP Skórzenno obejmujący wykonanie: Remontu dachu i wymiana pokrycia dachowego, orynnowania, odgromienia tj. 1. Rozebranie pokrycia dachowego z płyty bitumicznej Bituvel wraz z wywozem przez Wykonawcę- 270,86m2 2. Rozebranie obróbek blacharskich- 21,5m2 3. Rozebranie rynien dachowych- 35,2mb 4. Rozebranie rur spustowych- 23mb 5. Rozebranie deskowania dachu- 59m2 6. Plotek śniegowy- 5,5mb, ława kominiarska szer. 25cm. dł. 88cm-1szt. 7. Rynny śr. 12cm- 35,2mb oraz rury spustowe śr. 10cm-23mb 8 Krokwie 8*16cm dł. ponad 4.5m- 0,422m3 9. Obróbki blacharskie z blachy stalowej- 25,1m2 10. Krycie dachu papa asfaltowa na sucho- 270,85m2 11. Blachodachówka standard wraz z ołaceniem dachu- 270,85m2 12. Remont komina 38*50cm wys. 1,5m - ocieplenie styropianem gr. 5cm+ siatka+ wyprawa elewacyjna- 2,64m2 13. Kratki wentylacyjne-4szt. 14. Wymiana zwodów poziomych instalacji odgromowej- 30mb. 15. Łączenie pręta o śr. do 10mm- 4szt. 16. Wymiana złączy-4szt. 17. Wymiana przewodów izolowanych -59m 18. Wymiana skrzynek i rozdzielnic skrzynkowych- 4szt. 19. Wymiana złączy kontrolnych- 4szt. 20. Pierwszy pomiar instalacji odgromowej- 4szt. 21.Wykonanie wyłazu dachowego-1szt. 2 . Remont strażnicy OSP Bukowiny obejmujący wykonanie: Docieplenia ścian budynku oraz remontu - wymiana pokrycia dachowego, orynnowania i ogromnienia tj. 1. Wykopy o ścianach pionowych- 90m3 2. Izolacje z emulsji asfaltowej- 10m2 3. Przyklejenie styropianu gr. 6cm do ścian wraz z siatką - 59m2 4. Oscieża- styropian z jedną warstwą siatki- 31m2 5. Gruntowanie preparatem wzmacniającym oraz sprawdzenie przyczepnosci do podłoża- 31,66m2 6. Ocieplenie płyt styropianowych gr. 6cm.- 31,66m2 7. Izolacja z foli kubełkowej- 31,66m2 8. Zasypanie wykopów wraz z zagęszczeniem- 85,55m3 9. Gruntowanie preparatem wzmacniającym oraz sprawdzenie przyczepności do podłoża, ocieplenie styropianem gr. 10cm, przyklejenie siatki oraz tynki elewacyjne o strukturze baranek- 247,926 10 Narożniki metalowe- 200mb, listwy cokołowe- 59mb 11. Kratki wentylacyjne- 3szt. 12. Uchwyty do flag- 2szt. 13. Rusztowania ramowe- 40m2 14. Rozebranie pokrycia dachowego z płyt bituvel wraz z wywiezieniem oraz wymiana ołacenia dachu- 253,6m2 15. Pokrycie dachu blachodachówka- 253,6m2 16. Rury spustowe- 15,6mb, rynny dachowe- 42,15mb 17. Obróbki blacharskie z blachy powlekanej- 44,14mb 18. Malowanie masztu- 10mb 19. Demontaż oraz ponowne założenie lampy oświetleniowej-1szt. 20. Malowanie drzwi drewnianych- 2m2 21. Montaż żaluzji o40-1szt. 22. Wyłaz dachowy -1szt. 23. Wymiana zwodów poziomych instalacji odgromowej- 60mb. 24. Łączenie pręta o śr. do 10mm- 4szt. 25. Wymiana złączy-4szt. 26. Wymiana przewodów izolowanych -20m 27. Wymiana skrzynek i rozdzielnic skrzynkowych- 4szt. 28. Wymiana złączy kontrolnych- 4szt. 29. Pierwszy pomiar instalacji odgromowej- 4szt..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.08.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • arunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca przedstawi oświadczenie, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności przy realizacji zamówienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał, co najmniej 2 roboty budowlane o wartości, co najmniej 50 000,00zł każda z nich, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca przedstawi oświadczenie, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej .

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca przedstawi oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osiek.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzad Gminy Osiek ul. Kwiatowa 30 83-221 Osiek.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Urzad Gminy Osiek ul. Kwiatowa 30 83-221 Osiek sekretariat pokój nr 5.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.