eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Daleszyce › Budowa drogi leśnej nr 220/349 w Leśnictwie Niestachów od km 5+250 do km 8+766 wraz z odnogą od km 0+000 do km 0+317,5

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-19

Daleszyce: Budowa drogi leśnej nr 220/349 w Leśnictwie Niestachów od km 5+250 do km 8+766 wraz z odnogą od km 0+000 do km 0+317,5
Numer ogłoszenia: 117167 - 2013; data zamieszczenia: 19.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 71321 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Daleszyce, ul. Zakościele 7A, 26-021 Daleszyce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3171968, faks 41 317 12 71.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGL Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi leśnej nr 220/349 w Leśnictwie Niestachów od km 5+250 do km 8+766 wraz z odnogą od km 0+000 do km 0+317,5.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pełnego i kompleksowego zakresu robót budowlanych dotyczących budowy drogi leśnej nr 220/349 w Leśnictwie Niestachów od km 5+250 do km 8+766 wraz z odnogą w km 7+007,89 początek drogi od km 0+000 do km 317,52 w Nadleśnictwie Daleszyce. 3.2. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisuje: 1) Załącznik nr 10 - Dokumentacja projektowa 2) Załącznik nr 11- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót 3) Załącznik nr 12 - Przedmiar robót 3.3. Szczegółowy Załatwienie wszystkich formalności i koszty związane z robotami leżą po stronie Wykonawcy Robót. 3.4. Inwentaryzacja powykonawcza i koszty z tym związane leżą po stronie Wykonawcy. 3.5. Koszt zabezpieczenia terenu robót musi być włączony w cenę ofertową zamówienia. 3.6. W zakresie składanej oferty należy uwzględnić, iż przed przekazaniem placu budowy kierownik budowy sporządzi plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w dwóch egzemplarzach i przekaże 1 egzemplarze Zamawiającemu. 3.7. Wykonawca udzieli min.36 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty, licząc od dnia odbioru przedmiotu zamówienia. 3.8. Materiały użyte do wykonania zadania muszą posiadać deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną w przypadku braku Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane. Wykonawca, który wygra przetarg musi dostarczyć w/w dokumenty przy odbiorze ostatecznym zadania. 3.9. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ i jej załącznikach, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty kosztorys ofertowy oraz zestawienie materiałów wraz z nośnikami cenowotwórczymi stanowiącymi podstawę do wykonania kosztorysów. W przypadku rozbieżności opisów materiałów pomiędzy dokumentacją techniczną i przedmiarami, a zestawienia materiałów, urządzeń i wyposażenia w ofercie Wykonawcy przyjmuje się, że Wykonawca uwzględnił w cenie materiały zgodne z dokumentacją techniczną i przedmiarami. 3.10. Do zakresu będącego przedmiotem zamówienia należą w szczególności: a) sporządzenie programu organizacji robot; b) sporządzenie projektu organizacji ruchu; c) sporządzenie programu zapewnienia jakości; d) sporządzenie harmonogramu rzeczowo - finansowego realizacji inwestycji wraz z wykazem podstawowych materiałów zastosowanych przy przebudowie drogi; e) realizacja robót budowlanych opisanych w pkt. 3 SIWZ w tym również robót przygotowawczych, zakończeniowych, w tym odwóz nadmiaru ziemi z poboczy i rowów odwadniających oraz karp poza tereny LP, przy czym Zamawiający zrzeka się na rzecz Wykonawcy praw do karp oraz ziemi wykopanej w trakcie wykonania w/w prac. 3.11. Przedmiar robót należy traktować jako materiał pomocniczy do skosztorysowania prac zawiązanych z realizacją przedmiotu zamówienia, zaś w złożonej ofercie Wykonawca winien uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z technologią wykonania prac przedstawioną w dokumentacji projektowej. Ewentualne braki pozycji robót w kosztorysie ofertowym nie stanowią podstawy do żądania dodatkowego wynagrodzenia i przyjmuje się, że Wykonawca zobowiązał się wykonać wszystkie roboty związane z realizacją przedmiotu zamówienia w cenie oferty. 3.12. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie niezbędne dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ. 3.13. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie m.in.: 1) zapewnienie na własny koszt kierownika budowy, oraz branżowych kierowników robót którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającego określone przepisami Prawa Budowlanego (t.j. Dz. U z 2006r nr 156 poz. 1118 ze zmianami) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi. Osoba pełniąca samodzielne funkcje w budownictwie winna przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego; 2) zorganizowanie terenu budowy; 3) zagospodarowanie ewentualnych odpadów - w uzgodnieniu z właścicielem obiektu oraz zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 27.04.2001 r. (Dz.U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251 ze zmianami); 4) zabezpieczenie pomieszczeń socjalnych dla personelu Wykonawcy i ewentualnych podwykonawców; 5) posiadanie dla wbudowanych materiałów certyfikatów na znak bezpieczeństwa, deklaracji zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną. Jakość materiałów powinna odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie (art.10 Prawa Budowlanego); 6) zapewnienie ochrony terenu budowy i znajdującego się na nim mienia oraz zapewnienie warunków bezpieczeństwa; 7) uporządkowanie terenu po zakończeniu realizacji przedmiotu umowy oraz inne obowiązki wymienione we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ. 3.14. Wykonawca powinien na etapie realizacji przedmiotu zamówienia w szczególności dokonywać: 1) pomiarów grubości układanej warstwy przed i po jej zagęszczeniu; 2) pomiarów grubości wykonanej nawierzchni nie rzadziej niż w jednym punkcie na 200 m długości; Średnia grubość zagęszczonej warstwy nie może być mniejsza od projektowanej grubości, najmniejsza grubość warstwy nie może być niższa od projektowanej o więcej niż 10%. 3) pomiarów spadków poprzecznych - winny być zgodne z projektowanymi o+/- 1%, 4) pomiarów szerokości nawierzchni - nie może być niższa od projektowanej, i szersza maksymalnie o 10 cm; 5) Warstwę zamykającą można układać po dokonaniu pozytywnego odbioru warstw poprzednich zgodnie z w/w zasadami. 3.15. Wykonawca zobowiązany jest do codziennego utrzymania czystości i porządku na terenie wykonywania robót budowlanych (bieżące usuwanie odpadów i innych przeszkód na drodze dojazdowej, porządkowanie narzędzi pracy) po zakończeniu dnia. Składowanie materiałów budowlanych powinno odbywać się tylko w wyznaczonych miejscach. 3.16. Wykonawca zobowiązany będzie przy wykonywaniu robót oraz przemieszczaniu materiałów i sprzętu do zabezpieczenia terenu przed ewentualnymi kolizjami, zniszczeniem. 3.17. Zamawiający zastrzega, że wszystkie ewentualnie podane w SIWZ, bądź innym integralnym do SIWZ dokumencie opisy nazw własnych materiałów (wyrobów) nie mają na celu naruszenia art.29 i art.7 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Należy rozumieć to jako określenie wymaganych minimalnych parametrów użytkowych, funkcjonalnych i technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ustawy Pzp, na wskazane z nazwy materiały (wyroby) Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów (wyrobów) o nie gorszych parametrach użytkowych, funkcjonalnych i technicznych niż opisane w dokumentacji projektowej. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. 3.18. Ponadto Zamawiający dopuszcza równoważność także w zakresie i w sposób, który: a) zagwarantuje wykonanie przedmiotu zamówienia w zgodzie z dokumentacją projektową; b) posiadają wymagane obowiązującym prawem atesty, aprobaty itp.; 3.19. Materiały użyte do wykonania zadania muszą posiadać deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną w przypadku braku Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane. Wykonawca, który wygra przetarg musi dostarczyć ww. dokumenty przy odbiorze ostatecznym przedmiotu zamówienia. Wyklucza się montaż jakichkolwiek materiałów i sprzętu nie posiadających ważnych certyfikatów Unii Europejskiej. 3.20. Podczas realizacji inwestycji Wykonawca udostępni Zamawiającemu wgląd w materiały budowlane, które będą użyte do wykonania przedmiotu zamówienia. 3.21. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek. Zapłata za wykonane roboty nastąpi zgodnie ze wzorem umowy stanowiącej załącznik nr 9 do SIWZ po wykonaniu przedmiotu umowy i obustronnym podpisaniu protokołu odbioru końcowego robót. 3.22. Zamawiający żąda by Wykonawca wskazał w ofercie część zamówienia, której wykonanie chce powierzyć podwykonawcom. Jeżeli Wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części robót podwykonawcy to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 8 do SIWZ. a) Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców. W przypadku wykonywania przedmiotu zamówienia publicznego z udziałem podwykonawców Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresy), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo akceptacji podwykonawców zgodnie z zasadami opisanymi w punkcie b). b) Wyłoniony w niniejszym postępowaniu Wykonawca przed podpisaniem umowy z podwykonawcą przedłoży projekty umów (projekt umowy) Zamawiającemu z wskazanym podwykonawcą. Zamawiający może zgodnie z art. 6471 KC wnieść sprzeciw lub zastrzeżenia do umowy zawartej pomiędzy Wykonawcą a podwykonawcą. Nie wniesienie zmian i zastrzeżeń do umowy w terminie 5 dni od daty jej doręczenia Zamawiającemu jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na jej zawarcie. 3.23. Załatwienie wszystkich formalności i kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy robót. 3.24. Zamawiający oświadcza, że posiada zdolność płatniczą, gwarantującą terminowe regulowanie zobowiązań wobec Wykonawcy. 3.25. Wynagrodzenie Wykonawcy rozliczone będzie zgodnie ze wzorem umowy stanowiącej załącznik nr 9 do SIWZ. 3.26. Wykonawca za wykonane roboty budowlane wystawi Zamawiającemu częściową fakturę VAT płatną przelewem w terminie do 14 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury w oparciu o protokoły częściowe odbioru robót oraz na podstawie kosztorysu powykonawczego przygotowanego przez Wykonawcę i zatwierdzonego przez Inspektora Nadzoru, na konto bankowe wskazane przez Wykonawcę na fakturze. Wynagrodzenie Wykonawcy rozliczone fakturami częściowymi nie może przekroczyć 90% wynagrodzenia umownego. 3.27. Strony nie dopuszczają możliwości zmiany cen przez cały okres trwania umowy. W przypadku wprowadzenia zmian zakresu robót budowlanych, będą one rozliczane według danych (cen jednostkowych) podanych w kosztorysie ofertowym Wykonawcy. 3.28. Wierzytelności, jakie mogą powstać przy realizacji niniejszej umowy u Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego, nie mogą być przedmiotem cesji (przelewu, sprzedaży) bez pisemnej zgody Zamawiającego. 3.29. Zamawiający zrzeka się na rzecz wykonawcy praw do nadmiaru ziemi wykopanej i odspojonej w trakcie wykonania robót przygotowawczych robót zakończeniowych i porządkowych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.32.25 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SKANSKA S.A., ul. Gen. Zajączka 9, 01-518 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4094926,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1788603,79

  • Oferta z najniższą ceną: 1788603,79 / Oferta z najwyższą ceną: 2495498,91

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.