Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-16
Łódź: Realizacja zadań merytorycznych - Animacja powiązań kooperacyjnych - doradztwo/warsztaty pt. ZARZĄDZANIE SOBĄ W CZASIE w ramach projektu: Centrum Promocji Mody - klaster branży tekstylno-odzieżowej - Rozwój.
Projekt realizowany w ramach zintegrowanego projektu Centrum Promocji Mody - Klaster branży tekstylno - odzieżowej
Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013
Numer ogłoszenia: 117151 - 2011; data zamieszczenia: 16.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi , ul. Wojska Polskiego 121, 91-726 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 2547408, centrala 2547598, faks 042 2547418.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja zadań merytorycznych - Animacja powiązań kooperacyjnych - doradztwo/warsztaty pt. ZARZĄDZANIE SOBĄ W CZASIE w ramach projektu: Centrum Promocji Mody - klaster branży tekstylno-odzieżowej - Rozwój. Projekt realizowany w ramach zintegrowanego projektu Centrum Promocji Mody - Klaster branży tekstylno - odzieżowej Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu: warsztatów/doradztwa pt. ZARZĄDZANIE SOBĄ W CZASIE w ramach animacji powiązań kooperacyjnych, które realizowane będzie jako zadania projektu pt. Centrum Promocji Mody - Klaster branży tekstylno - odzieżowej - Rozwój Termin realizacji: od dnia 04.05.2011 do 07.05.2011r. Czas trwania jednego warsztatu,doradztwa: 5 godzin dydaktycznych (5 x 45 min). Miejsce: warsztaty,doradztwo zostanie przeprowadzone w Akademii Sztuk Pięknych im. Wł. Strzemińskiego w Łodzi przy ul. Wojska Polskiego 121. Grupa docelowa: warsztaty/doradztwo zostanie przeprowadzone dla grupy studentów Akademii, będącej członkiem powiązania kooperacyjnego liczącej nie więcej niż 15 osób. Wymagany zakres warsztatów,doradztwa: przeprowadzenie jednego spotkania o charakterze warsztatowym i doradczym dla studentów Akademii w zakresie: 1. Typowych problemów z czasem. - Moje nastawienie do czasu. - Złodzieje czasu - jak eliminować?. 2. Planowania. - Zasady efektywnego planowania. - Sposoby planowania czasu. - Przeciwdziałanie pożeraczom czasu. 3. Podejmowania decyzji. - Priorytety i ich strategiczne znaczenie. - Zasada Pareto. - Analiza ABC. 4. Kontroli, samokontroli i samooceny. - Analiza efektywności własnej pracy. - Mój harmonogram dnia. 5. Skutecznego przepływu informacji, czyli metody komunikacji w pracy. - Technika aktywnego słuchania w budowaniu dobrego kontaktu. - Technika zadawania pytań i parafrazowania. - Komunikacja niewerbalna. - Bariery w komunikowaniu się. Cel warsztatu,doradztwa: - Uświadomienie uczestnikom, że można skutecznie zarządzać własnymi działaniami w czasie - Zwiększenie wydajności osobistej i grupowej w realizacji zadań - Wzrost motywacji osiągnięć oraz pracy nad sobą - Efektywne reagowanie na zadania o różnym priorytecie - Poznanie narzędzi i technik bezpośrednio wpływających na podniesienie efektywności wykonywania obowiązków zawodowych - Wypracowanie metod na radzenie sobie z problemami złodziei czasu wraz z określeniem przyczyn ich występowania Metodyka Spotkanie prowadzone będzie w formie treningu umiejętności, z wykorzystaniem aktywnych metod dydaktycznych, metodą warsztatową, z wykorzystaniem prezentacji medialnej, w sposób interaktywny, włączającą do udziału wszystkich uczestników warsztatów. Materiały szkoleniowe: Wykonawca zobowiązany jest przygotować materiały szkoleniowe dotyczące tematyki warsztatu/doradztwa. Każdy z uczestników musi otrzymać po jednym egzemplarzu materiałów szkoleniowych dotyczących tematyki warsztatu,doradztwa. Dodatkowo jeden egzemplarz materiałów szkoleniowych dla obu części wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu. Osoby przewidziane do realizacji zamówienia: Kadra dydaktyczna wskazana przez wykonawcę powinna obejmować: Jednego wykładowcę (trenera-coacha) posiadającego: - wyższe wykształcenie w zakresie psychologii, zarządzania, - minimum 10-cio letnie doświadczenie w pracy dydaktycznej i trenerskiej (łącznie), - minimum 10-cio letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i warsztatów dla kadry zarządzającej i kierowniczej przedsiębiorstw, firm, urzędów, podnoszących kompetencje menedżera m.in. w zakresie: zarządzania i kierowania zespołem, kreowania wizerunku i wystąpień publicznych, technik negocjacyjnych i wywierania wpływu, radzenia sobie z sytuacją kryzysową, - dodatkowo posiadającego uprawnienia pedagogiczne tzn. studia o kierunku pedagogicznym lub ukończony roczny kurs pedagogiczny uprawniający do prowadzenia zajęć. Zaoferowana przez Wykonawcę cena jest ceną ryczałtową. W cenie oferty Wykonawca uwzględnia wszelkie koszty związane z przeprowadzeniem warsztatu,doradztwa, w szczególności koszty przygotowania materiałów szkoleniowych, koszty podróży oraz hotelu Wykładowcy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.30.00.00 - Usługi szkolnictwa wyższego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 07.05.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Wykonawca wykaże się zrealizowaniem, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, następujących usług: - 6 (sześć) szkoleń i warsztatów przeprowadzonych dla kadry zarządzającej i kierowniczej przedsiębiorstw, firm, urzędów, podnoszących kompetencje menedżera m.in. w zakresie: zarządzania i kierowania zespołem, kreowania wizerunku i wystąpień publicznych, technik negocjacyjnych i wywierania wpływu, radzenia sobie z sytuacją kryzysową. Wykonawca wraz z wykazem powinien podać nazwę i adres Zleceniodawcy, datę wykonania usługi, tytuł oraz zakres usługi, odbiorców usługi (grupę docelową) oraz załączyć dokumenty potwierdzające (np. referencje), że usługi zostały należycie wykonane - według załącznika nr 3 do SIWZ. 2. Wykonawca wykaże się, łącznie, minimum 10-cio letnim doświadczeniem w pracy dydaktycznej i trenerskiej, załączając do oferty referencje, zaświadczenia lub inne dokumenty potwierdzające, łącznie, minimum 10-cio letnie doświadczenie w pracy dydaktycznej i trenerskiej.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże się dysponowaniem osobą posiadającą: - wyższe wykształcenie w zakresie psychologii, zarządzania, - minimum 10-cio letnie doświadczenie w pracy dydaktycznej i trenerskiej (łącznie), - minimum 10-cio letnie doświadczeniu w prowadzeniu szkoleń i warsztatów dla kadry zarządzającej i kierowniczej przedsiębiorstw, firm, urzędów, podnoszących kompetencje menedżera m.in. w zakresie: zarządzania i kierowania zespołem, kreowania wizerunku i wystąpień publicznych, technik negocjacyjnych i wywierania wpływu, radzenia sobie z sytuacją kryzysową, - dodatkowo posiadającą uprawnienia pedagogiczne tzn studia o kierunku pedagogicznym lub ukończony roczny kurs pedagogiczny uprawniający do prowadzenia zajęć. Na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich wykształcenia, uprawnień pedagogicznych, doświadczenia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - według załącznik nr 6 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
- Kopie dyplomów potwierdzających posiadane wyższe wykształcenie w zakresie psychologii, zarządzania. - Kopie dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia pedagogiczne tzn. studia o kierunku pedagogicznym lub ukończony roczny kurs pedagogiczny uprawniający do prowadzenia zajęć - Kopie referencji, zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających, łącznie, minimum 10-cio letnie doświadczenie w pracy dydaktycznej i trenerskiej. - Kopie dokumentów (referencji) poświadczających wykonanie usług wskazanych w Wykazie wykonanych usług w okresie trzech lat, załącznik nr 3 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 0.65
- 2 - Szkolenia,warsztaty w zakresie podnoszenia kompetencji menadżerskich przeprowadzone dla kadry zarządzającej i kierowniczej - 0.35
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wszelkie zmiany umowy, o ile konieczność ich wprowadzenia będzie wynikała ze zmian w obowiązujących przepisach prawa. 2. Zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy wskutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu. 3. Zmiana podyktowana jest okolicznościami niezależnymi zarówno od Zamawiającego jak i od Wykonawcy, tj.: odwołanie warsztatu/doradztwa, choroba Wykonawcy uniemożliwiająca osobiste przeprowadzenie warsztatu/doradztwa, 4. Zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy na skutek zmian zawartej przez zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu systemowego lub wytycznych dotyczących realizacji zamówienia. 5. Wydłużenie terminu płatności za realizację zadania do czasu otrzymania środków z Instytucji Zarządzającej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.asp.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.asp.lodz.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, Łódź, ul. Wojska Polskiego 121, w Kancelarii, pok. 501, V piętro..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie to jest realizowane ze środków Unii Europejskiej. Projekt pod tytułem Centrum Promocji Mody - Klaster branży tekstylno - odzieżowej - Rozwój, realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007 - 2013. Płatność za wykonanie przedmiotu zamówienia zrealizowana będzie na podstawie faktury VAT,rachunku, na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie do 30 dni po dostarczeniu do Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT,rachunku, po zrealizowaniu całego przedmiotu zamówienia. Termin płatności może ulec wydłużeniu do czasu otrzymania środków z Instytucji Zarządzającej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Modernizacja pionu żywieniowego w Szkole Podstawowej nr 172 w Łodzi
- 94/TP/ZP/D/2024 Dostawa akcesoriów elektrycznych
- SZP.281.41.2024 - Dostawa żeli medycznych dla Instytutu "CZMP"
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług dystrybucji energii na potrzeby BP ARiMR w Łęczycy
- Dostawa amunicji na rzecz Izby Administracji Skarbowej w Łodzi
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie studiów podyplomowych w zakresie MBA dla pracowników jst na terenie miasta Częstochowa, powiatu częstochowskiego, powiatu kłobuckiego, powiatu myszkowskiego
- usługi komputerowe i usługi z nimi związane.
więcej: Usługi szkolnictwa wyższego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.