eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › świadczenie usług sprzątania ciągów komunikacyjnych oraz pomieszczeń dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi ZP / 42 /2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-22

Łódź: świadczenie usług sprzątania ciągów komunikacyjnych oraz pomieszczeń dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi ZP / 42 /2009
Numer ogłoszenia: 117087 - 2009; data zamieszczenia: 22.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi , ul. Wólczańska 191, 90-531 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6371322, faks 042 6371322.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pirogow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług sprzątania ciągów komunikacyjnych oraz pomieszczeń dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi ZP / 42 /2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: Świadczenie usług sprzątania ciągów komunikacyjnych oraz pomieszczeń o łącznej powierzchni 2.204 m 2- szczegółowo określonych w załączniku nr 2 do SIWZ I Zakres czynności 1. Zakres czynności dla ciągów komunikacyjnych , klatek schodowych , poczekalni , sanitariatów: sprzątanie odbywać się będzie codziennie (7 dni lub 5 dni w tygodniu zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ w godzinach 7 -21) i obejmować będzie w szczególności następujące czynności : mycie i konserwację podłóg z zabezpieczeniem antypoślizgowym, mycie i czyszczenie parapetów, listew przypodłogowych i grzejników, mycie lamperii, glazury i luster, utrzymanie w czystości stolarki drzwiowej i okiennej, opróżnianie koszy na odpady i wymiana worków plastikowych zgodnie z przyjętą symboliką Szpitala, utrzymanie w ciągłej czystości sanitariatów wraz ze stałym ich zaopatrywaniem, w środki higieny: mydło, ręczniki papierowe, papier toaletowy, środki dezynfekcyjno - dezodorujące itp. w ilościach zapewniających ciągłość zabezpieczania bieżących potrzeb. czynności w zakresie utrzymania czystości należy wykonywać w części medycznej i biurowej 7.00 -15.00, niemedycznej /ciągi komunikacyjne, klatki schodowe/ do 21.00. czynności porządkowe winny być prowadzone w sposób nie utrudniający funkcjonowania danego pomieszczenia. 2. Zakres czynności dla Izby Przyjęć: mycie i dezynfekcja ścian- lamperii / co najmniej 1x na tydzień /, podłogi, listwy przypodłogowe, mycie co najmniej 2 x dziennie mycie kaloryferów / 1 x tyg./ mycie parapetów /1 x dz./ opróżnianie i wykładanie workiem pojemników na odpady /co najmniej 1 x dziennie/, mycie pojemników na odpady /codziennie/ mycie drzwi i futryn / co najmniej 1 x tydzień /, mycie przeszkleń w drzwiach /co najmniej 1xdziennie / mycie i dezynfekcja klamek / 1xdziennie / mycie okien w poczekalni 1 x kwartał, korytarz - ciąg komunikacyjny w Izbie Przyjęć /mycie 2xdziennie/ dezynfekcja 2 x w tygodniu, drzwi wejściowe od strony parkingu i od głównego korytarza Szpitala/ co najmniej 1 x dziennie./, poczekalnia - mycie co najmniej 2 dziennie, dezynfekcja 1x dziennie mycie i dezynfekcja krzeseł co najmniej 1 x w tygodniu, toalety z umywalką /mycie i dezynfekcja toalety, mycie glazury, czyszczenie armatury co najmniej 1x dziennie/ mycie kratek wentylacyjnych 1 x w miesiącu lub w razie potrzeby, mycie lamp oświetleniowych 1 x na tydzień lub w razie potrzeby. 3. Zakres czynności sprzątania pomieszczeń Administracji I piętro Klatka schodowa zamiatanie i mycie podłóg - codziennie 5 x w tyg stolarka drzwiowa i lamperia - 1 x na 2 tygodnie mycie okien - 1 x na kwartał Korytarz zamiatanie i mycie podłóg - codziennie 5 x w tyg stolarka drzwiowa i lamperia - 1 x na 2 tyg przeszkolone drzwi wejściowe - codziennie5 x w tyg Toaleta z umywalką zamiatanie i mycie podłóg - codziennie5 x w tyg mycie i czyszczenie urządzeń sanitarnych - codziennie 5 x w tyg mycie glazury - 1 x 2 tygodnie mycie okna - 1 x na kwartał Pomieszczenia informatyków I piętro - łącznik: zamiatanie i mycie podłóg - 2 x w tygodniu stolarka drzwiowa - 1 x na 2 tygodnie mycie okien - 1 x na kwartał 4. Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania następujących prac : okresowe wg. potrzeb , nie rzadziej niż 1x na kwartał gruntowne mechaniczne doczyszczanie podłóg, mycie i pokrycie środkiem konserwująco - nabłyszczającym z zabezpieczeniem antypoślizgowym ciągów komunikacyjnych; okresowe wg potrzeb , nie rzadziej niż 1x w miesiącu doczyszczanie podłóg i pokrycie preparatem konserwująco- nabłyszczającym z zabezpieczeniem antypoślizgowym w poczekalniach; okresowe 2 x w miesiącu gruntowne mechaniczne doczyszczenie ciągów komunikacyjnych w Oddziale Chirurgii Ogólnej i Naczyniowej; okresowe 1 x na kwartał mycie okien na całej powietrzni przeznaczonej do sprzątania . uzupełnianie dozowników na papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło płynne, zawieszanie kostek zapachowych w toaletach; usuwanie odpadów i wymiana worków na odpady medyczne i komunalne zgodnie z przyjętą w szpitalu symboliką odpady medyczne zakaźne - czerwony worek, medyczne niezakaźne - niebieski worek, kolor czarny - komunalne budynek administracji, zgodnie z obowiązującymi przepisami (Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia z dnia 23 sierpnia 2007 r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami) Wykonawca będzie zobowiązany do sprzątania poremontowego w pomieszczeniach objętych niniejszym zamówieniem jeśli w czasie trwania umowy będą w nich prowadzone remonty. 5. Serwis dzienny : Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia serwisu dziennego do dyspozycji Działu Eksploatacji polegającego na wykonywaniu doraźnych prac porządkowych związanych z nie przewidzianymi okolicznościami np.: zabrudzenia ciągów komunikacyjnych, szatni, okoliczności związane z warunkami atmosferycznymi, krwotoki pacjentów itp..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. b) Wykonawca wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwa zadania polegające na świadczeniu usług sprzątania pomieszczeń zamkniętego zakładu opieki zdrowotnej o wartości 50.000 zł każde z nich w okresie co najmniej jednego roku. c) Posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimalną nie mniejszą niż 100.000 zł. 2. Sprawdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonane na podstawie złożonego oświadczenia, oraz dołączonych do oferty dokumentów wymienionych w podrozdziale II niniejszego Rozdziału, według zasady spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: II. Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą: 1. Oświadczenie Wykonawcy - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego/ Stosownie do treści art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29.1.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 z 2004r., poz. 177 z póżn. Zm.) zgodnie ze wzorem będącym załącznikiem do SIWZ . 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymani w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usług , zawierający co najmniej dwa zadania polegające na świadczeniu usług sprzątania pomieszczeń zamkniętego zakładu opieki zdrowotnej o wartości 50.000 zł każde z nich w okresie co najmniej jednego roku. Wykaz winien zawierać : nazwy i adresy inwestora, opis wykonanego przedmiotu, jego wartość oraz daty wykonania zamówienia. W odniesieniu do wskazanych w wykazie zamówień należy dołączyć dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie W celu potwierdzenia opisanych przez Zamawiającego warunków posiadania znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Kopie polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia, potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimalną nie mniejszą niż 100.000 PLN. Forma dokumentów 1. Wszystkie dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy na każdej zapisanej stronie poświadczanego dokumentu. 2. Gdy przedstawiona kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób, może on zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu. 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. 4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, poświadczenia za zgodność z oryginałem powinien dokonać Pełnomocnik..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pirogow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WSSz. im. M. Pirogowa w Łodzi 90-531 Łódź, ul. Wólczańska 191/195 Dział Zamówień Publicznych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2009 godzina 10:00, miejsce: WSSz. im. M. Pirogowa w Łodzi 90-531 Łódź, ul. Wólczańska 191/195 Dział Zamówień Publicznych.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.