To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-05-10
Poznań: Zakup akcesoriów komputerowych, akcesoriów teleinformatycznych, zasilaczy UPS.
Numer ogłoszenia: 117082 - 2016; data zamieszczenia: 10.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 31317 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Bukowska 34, 60-811 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 261 57 48 02, faks 261 57 72 04.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup akcesoriów komputerowych, akcesoriów teleinformatycznych, zasilaczy UPS..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup akcesoriów komputerowych, akcesoriów teleinformatycznych, zasilaczy UPS dla 14 Wojskowego Oddziału Wojskowego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zestawienie asortymentowo - ilościowe określa: formularz cenowy załącznik nr 5 (5/1-zadanie 1; 5/2-zadanie 2; 5/3-zadanie 3 do SIWZ), wymagania techniczne dla zadania nr od 1 do 3 (załącznik nr 6.1 - dla zadania nr 1; 6.2 - dla zadania nr 2; 6.3 - dla zadania nr 3) do SIWZ oraz projekty umów - załącznik nr 7 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia ilości asortymentu będącego przedmiotem zamówienia (umowy) w poszczególnych zadaniach w ramach prawa opcji według poniższego opisu: a) zadanie nr 1 o kwotę: 7 073,17 zł netto; b) zadanie nr 2 o kwotę: 10 162,60 zł netto; c) zadanie nr 3 o kwotę: 23 333,33 zł netto. Realizacja zamówienia (dostawa asortymentu wraz z fakturą) w ramach prawa opcji musi być zrealizowana najpóźniej do dnia 15 grudnia 2016 r. 9) Stosownie do przepisów o finansach publicznych, przewidujących, że jednostki sektora finansów publicznych mogą zaciągać zobowiązania do sfinansowania w danym roku do wysokości wynikającej z planu finansowego (wydatków), dodatkowe zamówienie może być zrealizowane do 15.12.2016 r. pod warunkiem posiadania przez Zamawiającego na ten cel środków finansowych w zatwierdzonym planie finansowym na rok 2016...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów 30.23.72.50 - Akcesoria do czyszczenia komputerów 32.41.31.00 - Rutery sieciowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zakup zasilaczy UPS.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- QMC s.c. Artur Mandrak, Sławomir Waszczuk, ul. Żelazna 32, 41-800 Zabrze, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30686,45 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 31869,30
Oferta z najniższą ceną: 21832,50 / Oferta z najwyższą ceną: 31869,30
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Zakup akcesoriów komputerowych: dysków zewnętrznych, nośników optycznych, środków do czyszczenia i konserwacji sprzętu, myszy, klawiatur, kabli informatycznych, baterii itp
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHPU ZUBER, Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29c, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 45358,26 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 33442,47
Oferta z najniższą ceną: 33442,47 / Oferta z najwyższą ceną: 48797,18
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Zakup akcesoriów teleinformatycznych: zakup przełączników (switchy), routerów oraz urządzeń pasywnych.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- IT OPTIMA, Michał Dmyterko, os Wichrowe Wzgórze15/130, 61-676 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 101217,03 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 81810,90
Oferta z najniższą ceną: 81810,90 / Oferta z najwyższą ceną: 119648,25
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Usługa mycia okien w obiektach Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu - liczba części 7
- Sukcesywna dostawa jednorazowego, wysokospecjalistycznego sprzętu medycznego do chirurgicznych zabiegów minimalnie inwazyjnych i zmniejszania żołądka do Szpitala Miejskiego im. F. Raszei w Poznaniu
- "Sukcesywna usługa wykonywania badań specjalistycznych z dziedziny okulistyki weterynaryjnej, w tym konsultacji oraz zabiegów okulistycznych pacjentom Uniwersyteckiego Centrum Medycyny Weterynaryjnej"
- AD/ZP/46/24 Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń w budynku Hala A-22A Politechniki Poznańskiej.
- Usługa mycia okien i powierzchni szklanych w budynkach Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części
- Remont korytarzy
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego, na potrzeby Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, w ramach realizacji programu RID podniesienie poziomu jakości działalności naukowej.
- Dostawa sprzętu komputerowego, realizowana w 6 częściach
- "Migracja z rozszerzeniem ESET do wersji ESET Protect Enterprise ...., Zakup urządzenia klasy UTM w klasterze HA wraz z subskrypcją ...., Rozbudowa systemu kopii zapasowych o licencję dla serwera..."
- "Remont kapitalny i adaptacja zabytkowego budynku byłej szkoły przy ul. Bielskiej 17 w Skoczowie na potrzeby pomocy społecznej, polityki senioralnej" w podziale na 3 części:
- Dostawa routerów wraz z wdrożeniem i wsparciem przez okres 3 lat oraz Asystą Techniczną do wybranych Komend Wojewódzkich OHP
- Dostawa artykułów biurowych i papierniczych
więcej: Sprzęt związany z komputerami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.