eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › BUDOWA ULICY ZAMIEJSKIEJ W GDAŃSKU NA ODCINKU OD ULICY HEBANOWSKIEGO DO ULICY KOLONIA ANIELINKI.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-02

Gdańsk: BUDOWA ULICY ZAMIEJSKIEJ W GDAŃSKU NA ODCINKU OD ULICY HEBANOWSKIEGO DO ULICY KOLONIA ANIELINKI.
Numer ogłoszenia: 117046 - 2008; data zamieszczenia: 02.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku, ul. Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3412041, fax 058 3416758.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA ULICY ZAMIEJSKIEJ W GDAŃSKU NA ODCINKU OD ULICY HEBANOWSKIEGO DO ULICY KOLONIA ANIELINKI..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót branży drogowej, przebudowę kanalizacji deszczowej, budowę oświetlenia ulicznego oraz przebudowę sieci teletechnicznej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 50.000 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W prowadzonym postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych. Zamawiający uzna, iż powyższe warunki zostały spełnione, jeżeli wykonawca : 1. Wykonawca robót drogowych posiada doświadczenie w realizacji zadań związanych z budownictwem drogowym wielobranżowym i wykaże, iż w okresie ostatnich 5 lat (przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), zrealizował (pod ruchem) (w tym budowa, przebudowa, remonty kapitalne) w generalnym wykonawstwie jako bezpośredni wykonawca robót drogowych, co najmniej 2 obiekty wielobranżowe odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia i udokumentuje, że roboty te zostały wykonane należycie. Wartość każdego z obiektów nie może być mniejsza niż 2,5 mln zł brutto. Przez roboty wielobranżowe rozumie się roboty drogowe wraz z przebudową uzbrojenia podziemnego i naziemnego. 2. Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 3. Wykonawca posiada środki finansowe na realizację zamówienia nie mniejsze niż 500 tys. zł lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 500 tys. zł. 4. Wykonawca oświadczy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki art. 22 ust.1 ustawy Pzp
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Uwaga: spełnienie warunku opisanego w pkt 1. należy udokumentować poprzez oświadczenie wykonawcy ( wykaz robót) sporządzone wg wzoru zał. 1b SIWZ oraz dokumenty np. referencje na potwierdzenie, że roboty wymienione w zał. 1b zostały wykonane należycie. Uwaga: spełnienie warunku opisanego w pkt 2. należy udokumentować poprzez przedstawienie wraz z ofertą polisy ogólnej, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności Uwaga: spełnienie warunku opisanego w pkt 3 należy udokumentować poprzez Informacje banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert Uwaga: spełnienie warunku opisanego w pkt 4 należy udokumentować poprzez złożenie oświadczenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 oraz spełnia warunki art. 22 ust.1 ustawy Pzp. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. (potwierdzające oświadczenie zawarte w zał. 1a). Zaświadczenia winny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Aktualne informacje (dane zawarte aktualne) z Krajowego Rejestru Karnego w związku z art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Pzp. - dot. urzędujących członków władz. Wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy. Wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.gda.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego, ul. Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk, bud. A, pok. 2 - Kancelaria.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2008 godzina 08:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, ul. Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk, bud. B, pok. 26 - Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.