eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łysomice › Przebudowa ulicy Długiej w m. Łysomice

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-07-04

Łysomice: Przebudowa ulicy Długiej w m. Łysomice
Numer ogłoszenia: 117043 - 2016; data zamieszczenia: 04.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 113518 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Łysomice, ul. Warszawska 8, 87-148 Łysomice, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (056) 678 32 22, faks (056) 678 32 22 w.23.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Długiej w m. Łysomice.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przebudowa ulicy Długiej w m. Łysomice. CPV : 45233140-2 Roboty drogowe,45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę,45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg,45233290-8 Instalowanie znaków drogowych,2. Przedmiot zamówienia obejmuje: Przebudowa ulicy Długiej w m. Łysomice o łącznej długości 1170,00 mb. 3. Zakres robót obejmuje m.in.: 1) roboty pomiarowe z wytyczeniem jezdni wraz z poboczami, 2) badania podłoża gruntu, 3) roboty przygotowawcze, 4) roboty ziemne, 5) nawierzchnia drogi ( jezdnia) dwuwarstwowa: -warstwa ścieralna mineralno-bitumiczna grub.4 cm., -warstwa wiążąca mineralno-bitumiczna grub.4cm., 6) utwardzenie pobocza z mieszanki gruzu betonowego sortowanego i pospółki frakcji 0 -31 mm grubości 10cm. w proporcji 1:1, ułożonej na warstwie odcinającej z piasku grubości 10 cm. 7) zjazdy do posesji nawierzchnia dwuwarstwowa: -warstwa ścieralna mineralno-bitumiczna grub.4 cm., -warstwa wiążąca mineralno-bitumiczna grub.4cm., 8) odwodnienie poprzez spadki poprzeczne i podłużne jezdni i poboczy na przylegające tereny zielone. 9) inne prace - związane z procesem budowy np. lokalizacja i regulacja wszelkich urządzeń znajdujących się w pasie drogowym ( zawory, hydranty, studzienki kanalizacyjne, telefoniczne, gazowe, itp.). 10)dostawa i montaż 3kompletów progów zwalniających z oznakowaniem pionowym. 4.Wykonawca zamówienia jest odpowiedzialny za jakość wykonania robót budowlanych oraz za ich zgodność z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiarem do kosztorysu ofertowego. Prace budowlane należy wykonywać zgodnie ze sztuką budowlaną, Polskimi Normami oraz posiadaną wiedzą techniczną i doświadczeniem budowlanym .Wykonawca zapewni na własny koszt (tj. w ramach wynagrodzenia umownego) pełną obsługę geodezyjną inwestycji. Wykonawca jest zobowiązany do sprawdzenia zgodności przedmiaru załączonego do dokumentacji przetargowej z faktycznym stanem i warunkami terenowymi. 5. Szczegółowe warunki wykonania zamówienia na roboty budowlane oraz zakres robót określają: umowa, której wzór stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ, kosztorys ofertowy z przedmiarem robót budowlanych i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące Załącznik nr 9 do SIWZ oraz dokumentacja projektowa stanowiąca Załącznik nr 8 do SIWZ. Jednocześnie treść tych załączników zawiera istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6.Wskazane przez Zamawiającego pozycje katalogowe w kosztorysie ofertowym z przedmiarami robót, dokumentacji projektowej oraz STWIOR należy traktować jako rozszerzenie opisu robót oraz dostaw. W przypadku występowania w materiałach przetargowych jednoznacznych nazw materiałów wskazujących na producenta i konkretny typ katalogowy- wszystkie takie nazwy każdorazowo należy czytać z klauzulą -lub równoważne o takich samych lub nie gorszych parametrach technicznych, jakościowych oraz estetycznych (kompozycyjnych). Za produkt równoważny Zamawiający uznaje taki, które ma te same cechy funkcjonalne co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt oraz taki, który charakteryzuje się taką samą dostępnością do sieci serwisowej - gwarancyjnej. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonej w dokumentacji przetargowej. Produkt równoważny powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt, jednocześnie umożliwiając uzyskanie efektu założonego przez Zamawiającego za pomocą innych rozwiązań technicznych. Przez pojęcia cech jakościowych i technicznych produktu równoważnego należy rozumieć cechy, które opisują fizyczne, właściwości przedmiotu zamówienia (np. wydajność, żywotność odporność, łatwość obsługi, bezpieczeństwo eksploatacji, komfort użytkowania, standard wykończenia, itd.). 7.Zamawiający informuje, iż kosztorys ofertowy z przedmiarem robót budowlanych stanowiący Załącznik nr 9 do SIWZ należy traktować jako informacje pomocnicze przydatne do sporządzenia oferty w postępowaniu i kalkulacji ceny za realizację zamówienia. 8.Cenę oferty należy obliczyć w PLN z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku na podstawie Załącznika nr 9 (kosztorys ofertowy z przedmiarem robót), dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących Załącznik nr 8 i 9 do SIWZ oraz innych kosztów koniecznych do poniesienia celem terminowej i prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania wynikające wprost z przedmiaru, dokumentacji projektowej i STWIOR, jak również koszty wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, organizacji placu budowy wraz z jego późniejszą likwidacją, koszty utrzymania zaplecza budowy. Wymagany przez Zamawiającego załącznik do oferty w postaci kosztorysu ofertowego jest jedynie dokumentem pomocniczym, który będzie wykorzystany do obliczenia należnego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku odstąpienia od umowy bądź rozliczenia ewentualnych robót zamiennych i nie będzie podlegał ocenie na etapie oceny ofert. Ewentualne braki pozycji robót w kosztorysie ofertowym nie stanowią podstawy do żądania dodatkowego wynagrodzenia. Cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. Dlatego też Zamawiający proponuje i umożliwia zainteresowanym Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej miejsca robót w celu umożliwienia Wykonawcy dokładnego zapoznania się z terenem, na którym będą wykonywane roboty budowlane, co pozwoli na rzetelną ocenę niezbędnego zakresu prac, a w konsekwencji właściwe skalkulowanie ceny za realizację zamówienia. Wizja lokalna po uprzednim kontakcie telefonicznym wyznaczonym przedstawicielem Zamawiającego (pkt. VIII.6 SIWZ). Zaleca się również, aby Wykonawca zapoznał się z treścią aktualnych map zasadniczych znajdujących się w zasobach Starostwa Powiatowego w Toruniu. 9.Wymagany okres gwarancji i rękojmi dla przedmiotu zamówienia wynosi: na wykonane roboty budowlane - co najmniej 36 miesięcy a maksymalny 72 m-ce, liczony od dnia dokonania bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu umowy przez Zamawiającego, potwierdzonego protokołem. 10.Wszelkie informacje zawarte w niniejszej SIWZ przeznaczone są wyłącznie do przygotowania oferty i w żadnym wypadku nie powinny być wykorzystane w innym celu ani udostępniane osobom trzecim nie uczestniczącym w postępowaniu, chyba że jest to konieczne i niezbędne do udziału w postępowaniu i przygotowania oferty..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: PROW na lata 2014-2020.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowo-Inżynieryjnego S.A., ul. Wapienna 10, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 650276,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 538624,91

  • Oferta z najniższą ceną: 538624,91 / Oferta z najwyższą ceną: 674957,65

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.