eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Namysłów › Świadczenie usług szpitalnych chirurgicznych w zakres których wchodzą całodobowe dyżury w oddziale chirurgicznym, przyjęcia do oddziału na izbie przyjęć, udzielanie świadczeń zdrowotnych w poradni chirurgicznej, wykonywanie badań w poradni diagnostycznej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-15

Namysłów: Świadczenie usług szpitalnych chirurgicznych w zakres których wchodzą całodobowe dyżury w oddziale chirurgicznym, przyjęcia do oddziału na izbie przyjęć, udzielanie świadczeń zdrowotnych w poradni chirurgicznej, wykonywanie badań w poradni diagnostycznej.
Numer ogłoszenia: 117005 - 2011; data zamieszczenia: 15.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Namysłowskie Centrum Zdrowia Spółka Akcyjna , ul. Oleśnicka 4, 46-100 Namysłów, woj. opolskie, tel. 0-77 40 40 248, faks 0-77 40 40 250.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Namysłowskie Centrum Zdrowia SA.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług szpitalnych chirurgicznych w zakres których wchodzą całodobowe dyżury w oddziale chirurgicznym, przyjęcia do oddziału na izbie przyjęć, udzielanie świadczeń zdrowotnych w poradni chirurgicznej, wykonywanie badań w poradni diagnostycznej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług szpitalnych chirurgicznych w zakres których wchodzą całodobowe dyżury w oddziale chirurgicznym, przyjęcia do oddziału na izbie przyjęć, udzielanie świadczeń zdrowotnych w poradni chirurgicznej, wykonywanie badań w poradni diagnostycznej. Wspólny Słownik Zamówień - CPV: Główny przedmiot: 85.11.11.00-1 (Usługi szpitalne chirurgiczne). Przedmioty dodatkowe: 85.11.22.00-9 (Usługi leczenia ambulatoryjnego). Zamówienie podzielone jest na części (zadania). Liczba części (zadań): 4: 1.ZADANIE NR 1 - Pełnomocnik Oddziału. 2.ZADANIE NR 2 - Zastępca Pełnomocnika Oddziału. 3.ZADANIE NR 3 - Lekarz Oddziału. 4.ZADANIE NR 4 - Lekarz Oddziału. Dopuszcza się składanie ofert częściowych na poszczególne zadania. Oferty, które nie będą obejmowały wszystkich elementów składowych danego zadania zostaną odrzucone. Miejsce realizacji zamówienia: Namysłowskie Centrum Zdrowia S.A., ul. Oleśnicka 4, 46-100 Namysłów..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.11.11.00-1, 85.11.22.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: ZADANIE NR 1 - 3.500,00 zł. ZADANIE NR 2 - 3.000,00 zł. ZADANIE NR 3 - 2.500,00 zł. ZADANIE NR 4 - 1.800,00 zł.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że posiada wiedzę i doświadczenie a w szczególności zrealizował należycie co najmniej jedną usługę w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca jest zdolny do wykonania zamówienia, posiada odpowiednie kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonywania zamówienia oraz posiada wymagane uprawnienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)wypełniony formularz oferty, 2)dowód wniesienia wadium, 3)NIP, 4)Regon, 5)wpis do rejestru indywidualnych praktyk lekarskich, 6)dyplom, 7)dokumenty dotyczący specjalizacji, 8)prawo wykonywania zawodu, 9)pełnomocnictwo - w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, posiadające zakres i podpisane przez osoby reprezentujące wykonawcę*.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W następujących przypadkach: -przedłużającej się procedury wyboru najkorzystniejszej oferty dopuszcza się przesunięcie terminu realizacji przedmiotu zamówienia, -złożenia odwołania dopuszcza się przesunięcie terminu realizacji przedmiotu zamówienia. -losowych uniemożliwiających realizację zamówienia w zakładanym terminie dopuszcza się przesunięcie terminu realizacji zamówienia, -zmiany stawek podatku VAT, zmianie ulegnie cena brutto i wartości podatku VAT, cena netto pozostanie bez zmian.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.namyslow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Namysłowie, Pl. Wolności 12A, 46-100 Namysłów, Wydział Inwestycji, Zamówień Publicznych i Zarządzania Nieruchomościami, pok. nr 210.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Namysłowie, Pl. Wolności 12A, 46-100 Namysłów, Wydział Inwestycji, Zamówień Publicznych i Zarządzania Nieruchomościami, pok. nr 210.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1.ZADANIE NR 1 - Pełnomocnik Oddziału..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług szpitalnych chirurgicznych w zakres których wchodzą całodobowe dyżury w oddziale chirurgicznym, przyjęcia do oddziału na izbie przyjęć, udzielanie świadczeń zdrowotnych w poradni chirurgicznej, wykonywanie badań w poradni diagnostycznej. Wspólny Słownik Zamówień - CPV: Główny przedmiot: 85.11.11.00-1 (Usługi szpitalne chirurgiczne). Przedmioty dodatkowe: 85.11.22.00-9 (Usługi leczenia ambulatoryjnego). Dopuszcza się składanie ofert częściowych na poszczególne zadania. Oferty, które nie będą obejmowały wszystkich elementów składowych danego zadania zostaną odrzucone. Miejsce realizacji zamówienia: Namysłowskie Centrum Zdrowia S.A., ul. Oleśnicka 4, 46-100 Namysłów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.11.11.00-1, 85.11.22.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE NR 2 - Zastępca Pełnomocnika Oddziału..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług szpitalnych chirurgicznych w zakres których wchodzą całodobowe dyżury w oddziale chirurgicznym, przyjęcia do oddziału na izbie przyjęć, udzielanie świadczeń zdrowotnych w poradni chirurgicznej, wykonywanie badań w poradni diagnostycznej. Wspólny Słownik Zamówień - CPV: Główny przedmiot: 85.11.11.00-1 (Usługi szpitalne chirurgiczne). Przedmioty dodatkowe: 85.11.22.00-9 (Usługi leczenia ambulatoryjnego). Dopuszcza się składanie ofert częściowych na poszczególne zadania. Oferty, które nie będą obejmowały wszystkich elementów składowych danego zadania zostaną odrzucone. Miejsce realizacji zamówienia: Namysłowskie Centrum Zdrowia S.A., ul. Oleśnicka 4, 46-100 Namysłów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.11.11.00-1, 85.11.22.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE NR 3 - Lekarz Oddziału..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług szpitalnych chirurgicznych w zakres których wchodzą całodobowe dyżury w oddziale chirurgicznym, przyjęcia do oddziału na izbie przyjęć, udzielanie świadczeń zdrowotnych w poradni chirurgicznej, wykonywanie badań w poradni diagnostycznej. Wspólny Słownik Zamówień - CPV: Główny przedmiot: 85.11.11.00-1 (Usługi szpitalne chirurgiczne). Przedmioty dodatkowe: 85.11.22.00-9 (Usługi leczenia ambulatoryjnego). Dopuszcza się składanie ofert częściowych na poszczególne zadania. Oferty, które nie będą obejmowały wszystkich elementów składowych danego zadania zostaną odrzucone. Miejsce realizacji zamówienia: Namysłowskie Centrum Zdrowia S.A., ul. Oleśnicka 4, 46-100 Namysłów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.11.11.00-1, 85.11.22.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZADANIE NR 4 - Lekarz Oddziału..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług szpitalnych chirurgicznych w zakres których wchodzą całodobowe dyżury w oddziale chirurgicznym, przyjęcia do oddziału na izbie przyjęć, udzielanie świadczeń zdrowotnych w poradni chirurgicznej, wykonywanie badań w poradni diagnostycznej. Wspólny Słownik Zamówień - CPV: Główny przedmiot: 85.11.11.00-1 (Usługi szpitalne chirurgiczne). Przedmioty dodatkowe: 85.11.22.00-9 (Usługi leczenia ambulatoryjnego). Dopuszcza się składanie ofert częściowych na poszczególne zadania. Oferty, które nie będą obejmowały wszystkich elementów składowych danego zadania zostaną odrzucone. Miejsce realizacji zamówienia: Namysłowskie Centrum Zdrowia S.A., ul. Oleśnicka 4, 46-100 Namysłów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.11.11.00-1, 85.11.22.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.